-
Idealny moment na inwestowanie w nieruchomości
... mailowe. Umożliwia również zaoszczędzenie chociażby na prowadzeniu działań marketingowych – zarówno ze względu na brak konieczności wprowadzania nowej marki na rynek, jak i niższe koszty reklam przy dużych zamówieniach sieciowych. Specyfika branży nieruchomości wymaga od zainteresowanych nieustannej obserwacji rynku. Wpływa na nią wiele czynników ...
-
USA: nieco lepsze dane makro
... wiele czynników (rynek pracy, słaby rynek nieruchomości, problemy rynku ... Rynek był jednak bardzo spokojny, a indeks WIG20 trzymał się blisko poziomu wtorkowego zamknięcia. Liderem rynku była Agora. Akcje tej spółki mocno drożały, bo podobno połączenie „Gazety Prawnej” z „Dziennikiem” jest dla „Gazety Wyborczej” korzystne – ma zwiększyć ilość reklam ...
-
Transformacja cyfrowa przyspiesza. 6 obszarów, które skorzystały na pandemii
... odbiorców. Walka o klienta nie odbywa się już w formie reklam na witrynach sklepowych, ale tych internetowych. Rynek e-commerce od lat zdobywał popularność, ponieważ taka forma zakupów ... na świecie i również w Polsce. Według ekspertów, do 2027 roku ten rynek powinien rosnąć w tempie kilkunastu procent rocznie. W odniesieniu do Polski warto wskazać, że ...
-
Inwestycje w nieruchomości w 2008r.
... . Tutaj również trzeba się jednak wykazać cierpliwością i dobrze spenetrować rynek. Więksi deweloperzy realizujący kolejne inwestycje poradzą sobie, ale z pewnością na ... stosunku do listopada i o 14,4% w skali roku. Już zauważalna staje się większa obecność reklam deweloperów (szczególnie w mediach lokalnych), lada dzień możemy usłyszeć nawet o ...
-
Umowy kredytowe coraz bardziej restrykcyjne
... nie usprawiedliwia to jednak podpisywania umów „w ciemno” i życzeniowego czytania reklam. Tutaj niestety istotna jest rola nadzoru finansowego, który stwarza zdecydowane ... walucie, czy ustalenie sensownego udziału własnego. Z drugiej strony polski rynek kredytowy nareszcie należałoby uwolnić i walczyć z oligopolem bankowym, rozwiązaniem byłoby ...
-
Ulga na Wall Street po pierwszych wynikach
... USD wpisując się w rynkowe oczekiwania. Wyniki spółki nie są fantastyczne, ale rynek obawiał się dużego rozczarowania. Bliskie oczekiwaniom wyniki przedstawił także Yahoo. Zysk ... według różnych miar były zbliżone do oczekiwań. Spółka pokazała jednak wzrost przychodów z reklam w Internecie i mimo, iż było to jedynie 2%, to odwraca to negatywny trend. ...
-
Branża telekomunikacyjna: nadeszły niespokojne czasy?
... rynek połączeń, jak i wiadomości SMS już się nasycił. W tym czasie na rynku pojawiło się bardzo wiele nowych rozwiązań, które zastępują tradycyjne usługi telekomunikacyjne – są one bardziej innowacyjne, tańsze, a często nawet darmowe z uwagi na inny model biznesowy, bazujący w dużej mierze na przychodach z reklam ... także zabierają rynek operatorom ...
-
Digital marketing: trendy 2016/2017
... o Ochronie Danych Osobowych (RODO) – prawo europejskie znacząco ograniczające możliwości targetowania reklam 2016 rok zdecydowanie należał do AI – wszyscy duzi gracze udostępniający ... pojawiają się szybciej, niż polskie firmy mogą je wdrażać. Rynek potrzebuje rozprzestrzeniania wiedzy – na temat możliwości analitycznych dostępnych narzędzi, ...
-
Sztuczna inteligencja w biznesie. Wyzwania i możliwości
... , Skype) czy obrazu. Gdzie jeszcze? Filtry antyspamowe w skrzynkach e-mail, optymalizacja reklam, autokorekta i autopodpowiedzi podczas pisania smsów smartfonem, systemy nawigacyjne (GSP ... zatrudnienie nie jest najbardziej trafiony, ponieważ AI po prostu zmieni rynek w tym zakresie tworząc zupełnie nowe zawody i zapotrzebowanie na nowe kompetencje. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 7/2019
... Samsung, lider mający 21,6 proc. globalnej sprzedaży smartfonów. Amerykanie blokują wejście na rynek z infrastruktury 5G tej firmy i w tym przypadku zarzucając jej ... 2018 roku. Cambridge Analityca następnie użyła ich w celu profilowania propagandowych reklam ukierunkowanych na określone grupy użytkowników. Miało to miejsce także podczas prezydenckiej ...
-
Ulga na ekspansję a reklama i sprzedaż w Internecie
... spółka przedstawiła Dyrektorowi KIS zdarzenie przyszłe, zgodnie z którym zamierza wprowadzić na rynek swój nowy produkt (wytworzony przez spółkę). W związku z tym spółka zamierza ... portalach wideo, blogach etc; system reklamowy, który umożliwia tworzenie i precyzyjne kierowanie reklam graficznych i tekstowych, które będą pojawiały się na xxx, xxx, xxx ...
Tematy: ulga na ekspansję, ulga prowzrostowa, ulgi podatkowe, wydatki na reklamę, reklama internetowa, marketing i reklama, promocja i marketing, kampania reklamowa, sprzedaż przez internet, platformy sprzedażowe, prowizja od sprzedaży, podatek dochodowy, podatek od firmy, koszty podatkowe, odliczenia podatkowe, prawo do ulgi, odliczenie ulgi, wydatki a koszty, podatek PIT, podatek CIT -
UOKiK: podsumowanie działań w 2022 roku
... sześciu influencerów (kary wyniosły łącznie prawie 140 tys. zł), zarzuty nieprawidłowego oznaczania reklam otrzymało troje twórców internetowych z branży fitness, a także ich reklamodawca. Na bieżąco Prezes Urzędu monitoruje rynek i podejmuje działania adekwatne względem ewentualnych naruszeń. Kolejnym krokiem było zweryfikowanie sposobu oznaczania ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... obecnie około 350 tys. freelancerów. Dla porównania w Ukrainie aż milion Polski rynek freelancerów jest stosunkowo młody i znajduje się obecnie w fazie szybkiego rozwoju ... . Wideo oparte na sztucznej inteligencji. Wykorzystywane do tworzenia materiałów edukacyjnych, reklam i treści rozrywkowych. Wideo w czasie rzeczywistym. Transmisje na żywo stają ...
-
Skuteczna strona WWW firmy
... na rynku od wielu lat oraz – jako młodego produktu zdobywającego rynek. W pierwszym przypadku mamy do czynienia w zasadzie z dwukolorową niebiesko-białą stylistyką, w drugim natomiast ... grafika, więc nie wprowadzajmy na siłę migających i oślepiających ferią barw reklam. Takie zabiegi mogą przynieść efekty przeciwne do oczekiwanych, gdyż strony ...
Tematy: -
Maleje amerykańska dominacja w Internecie
... kontra 152 miliona użytkowników) – stwierdziła firma ComScore, która wprowadziła w minionym tygodniu na rynek serwis World Metrix. Na całym świecie 694 miliony osób w wieku 15 ... użyciem Internetu i liczbą osób korzystających z sieci, spodziewany jest gwałtowny wzrost przychodów z reklam, przy czym firmy amerykańskie są na najlepszej pozycji, żeby ...
-
Fundusze inwestycyjne: wzrost aktywów w 2007 r.
... funduszy i subfunduszy, którym od razu udało się zebrać z rynku 350 mln zł. Rynek ten ma swoich wyraźnych liderów. Pierwsza piątka – biorąc pod uwagę wielkość aktywów ... fundusze odszedł do lamusa. Dlatego też w ostatnich miesiącach zalała nas istna fala reklam lokat połączonych z funduszami, co generować ma dużo większy zysk. Na dłuższą metę ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... „coś” jest marką. Oczywiście przekonanie to trwa wprost proporcjonalnie do czasu emisji reklam produktu. Taka wzmożona aktywność reklamowa staje się faktycznie narzę ... wiedzy dziś się nie da Wiedza to umiejętność konkurowania. Wpasowania się w rynek tak, aby dotrzeć do właściwych, pożądanych konsumentów z właściwą, przekonującą ...
-
"Tragiczne" domeny internetowe
... na żałobie. Pośpiesznie robione pamiątki, polskie flagi z kirem, wejściówki na krakowski rynek w dniu pogrzebu – to wszystko można było kupić w sieci. Handlowano również ... wynikach wyszukiwania. Mają nadzieję, że duża liczba odwiedzin przełoży się na zyski z reklam, wyświetlanych pod zaparkowaną domeną. Wydarzenia po śmierci prezydenta pokazały, że ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2010
... 4 miesięcy stacja TVN uzyskała najwięcej, ponieważ prawie 860 mln PLN wpływów z wyemitowanych reklam. Natomiast Polsat zarobił o 77 mln PLN mniej - 783 mln PLN. Komentarz do ... „chorych” gospodarek (Portugalia i Hiszpania, a może także Włochy...). Kraje unijne wypuszczają na rynek obligacje, którymi chcą pokryć swoje długi. Dziś Grecja płaci już za ...
-
Karty kredytowe wciąż znikają
... efekt spirali długów w jaką wpadli. Bankowcy pocieszają jednak, że najgorsze karciany rynek ma już za sobą. Dziś łatwiej jest i bankom i klientom. Przekredytowani ... Widać to zresztą po działaniach marketingowych instytucji finansowych. W nawale reklam próżno szukać promocji kart kredytowych. Jedynym bankiem, który eksponuje jedną z oferowanych ...
-
Euforia rynków finansowych jest przedwczesna
... nie rozwiązuje tematu. Rynek zignorował OFE, ale zmiany niekorzystne dla wycen W przedstawionych wczoraj finalnych propozycjach jest kilka nowych elementów, jak zakaz reklam, czy ... jednak zwrócić uwagę, iż miesiąc temu, po pierwszej panicznej reakcji rynek w zasadzie zbagatelizował temat, a jednak będzie to czynnik ciążący notowaniom przez dłuższy ...
-
Renta dożywotnia i odwrócony kredyt hipoteczny - dobra alternatywa wobec oszczędzania na emeryturę?
... przez rząd przepisów do dwóch ustaw: otwierającej drogę do wejścia na rynek ofert odwróconej hipoteki i właśnie wprowadzającej regulacje w zakresie rent dożywotnich ... Projekt wprowadza również surowe wymogi informacyjne, aby przeciwdziałać procederowi „podkoloryzowanych” reklam. Przydatne linki: - Oblicz ratę kredytu hipotecznego w 3 krótkich krokach ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... promocję sprzedaży czy zmianę pozycyjną, po wprowadzenie nowego produktu na rynek. Ważne, żebyśmy wiedzieli, co konkretnie chcemy osiągnąć, jaka jest rola ... programu odbyła się oficjalna konferencja prasowa. Co tydzień pojawiają się nowe odsłony reklam w telewizji i radiu. Powstał dedykowany portal kulinarny. Prócz tego kampania widoczna jest ...
-
Czas na marketing mobilny
... dla platform mobilnych, a dopiero później dla desktopów (np. nowy format reklam w Google oraz najnowszą wersję Google Maps). Wieloekranowy świat Google W 2012 ... Wiele osób nie zdaje sobie jednak sprawy z tego, że rynek desktopów znajduje się w stagnacji, a rynek mobilny rozwija się bardzo dynamicznie. Załóżmy, że Twoją stronę odwiedza 1000 ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... i szczegóły tegorocznego raportu TMT Predictions oraz wpływu sektora TMT na rynek w 2016 roku: Technologia: Kobiety na stanowiskach informatycznych: chodzi o coś więcej ... wirtualnej osiągnie 2,5 miliona sztuk, a gier 10 milionów kopii. Blokady reklam na urządzenia mobilne – Do końca 2016 roku z filtrów blokujących reklamy skorzysta zaledwie 0,3 ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... Google to najcenniejsza marka świata. Nieustanne innowacje, rosnące przychody z reklam oraz wzrost działalności w sektorze cloud computing to czynniki, dzięki którym ... jak Nike (+26%) czy Under Armour (nowość) wypuszczają na rynek specjalistyczne serie w segmencie premium, łącząc odzież sportową z rozwiązaniami technologicznymi (np. monitorowanie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 14/2018
... (z Meksykiem i Kanadą) żądając zgody na renegocjację tych umów. Broniąc amerykański rynek pracy rozpoczął działania w sprawie wzmocnienia granicy z Meksykiem ... nakładane na podmioty handlujące kryptowalutami. Podobny efekt wywołują też zakazy reklam kryptowalut wprowadzane przez internetowych gigantów. Facebook już nie publikuje płatnych ogłoszeń ...
-
Bitcoin przetrwa najgorsze?
... Znaczenie odgrywała także ataki hakerskie na kryptowalutowe giełdy oraz zakazy reklam wprowadzane przez internetowych gigantów. Większy poziom regulacji, czyli to, co w ... właściwych regulacji, które pozwolą kryptowalutom “rozwinąć skrzydła”, eliminując przy tym większość zagrożeń. Rynek kryptowalut, podobnie jak bitcoin, może czekać na efekt tego ...
-
Debiut QUARTICON S.A. na NewConnect
... działalność, polegającą na wykorzystaniu danych zebranych z handlu elektronicznego do zwiększania skuteczności reklam w internecie. Po dokonaniu szczegółowej analizy rynku, Spółka w 2015r. ... r.) W horyzoncie krótkookresowym, Emitent zakłada dalszy rozwój zagraniczny – ekspansję na rynek hiszpański, włoski i rosyjski (finalna kolejność wejścia na nowe ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 13/2019
... . samolotów z czego ok. 20 procent będzie zakupiona przez chińskich przewoźników), a rynek pracy zgłosi zapotrzebowanie na 540 tys. nowych pilotów. W krótszej ... miałby wynosić 3 proc. od wysokości przychodów pozyskiwanych przez te spółki z reklam adresowanych do odbiorców w granicach kraju. Hasło "sztuczna inteligencja" staje się coraz bardziej ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w I kw. 2019 r.
... kolejnych akwizycji (m.in. nabył udziały w serwisie e-podróżnik) uniezależniając się od reklam i zagospodarowując kolejną niszę e-commerce” – komentuje Alicja Kukla-Kowalska, Senior Key ... przetwórstwie i produkcji wędlin nasili się ze względu na specyfikę rynku (rynek ten jest wyjątkowo trudny i konkurencyjny) oraz ambitne plany inwestycyjne ...
-
Monitoring wizyjny w walce o customer experience?
... prognoz, w ciągu najbliższych 2-3 lat wzrośnie on do poziomu 10%. Rozwijający się rynek zakupów internetowych, braki w asortymencie czy niskiej jakości obsługa klienta – to ... sklep. Aplikacji można używać na przykład do automatycznego wyświetlania odpowiednich reklam na wyświetlaczu cyfrowym (digital signage), tak aby lepiej dopasować je ...
-
E-commerce rozkwita. W 2021 r. sprzedaż w internecie rozpoczęło 120 tys.
... 2021 pierwszy raz zobaczyliśmy, jak duży jest tak naprawdę rynek e-commerce w Polsce. Po zsumowaniu firm działających całkowicie online, hybrydowo oraz ... znaleźć w sieci. Blisko połowa internetowych konsumentów o ofertach e-sklepów dowiaduje się z reklam w mediach społecznościowych, a dla ponad 70 proc. oferty dopasowane do ich zainteresowań ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... dane raportu przygotowanego przez Grand View Research w 2022 roku, globalny rynek outsourcingu procesów biznesowych w dziedzinie sprzedaży i marketingu osiągnął imponującą wartość 28 ... może być łatwiejsze do osiągnięcia przez wewnętrznych pracowników; reklamy – ustawienie reklam nie jest trudnym działaniem. Ważna jest jednak ciągła kontrola nad kontem ...
-
Nowy sposób badania e-skuteczności
Firmy I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły na rynek nowy produkt badawczy – Prawdziwy Efekt. Jest to narzędzie badawcze, które służy do pomiaru skuteczności internetowej kampanii reklamowej. Prawdziwy Efekt jest ...