-
Rynek reklamy napędzany przez online
... poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech kwartałach 2022 r. względem analogicznego okresu roku 2021. Oznacza to poziom budżetów reklamowych przekraczający o niemal ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o niemal 1/5 (19,9%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej osiągnął wartość 1,7 mld zł. Najbardziej prężnymi reklamodawcami są ... wiodące w strategii komunikacji. Temu trendowi nie szkodzi nawet zjawisko blokowania reklam. Dynamika wydatków pokazuje wyraźnie, że zdecydowane działania, podejmowane między innymi ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... czyli sektora handel – o niemal 8,8 mln zł (więcej o 12,2 proc.). Na rynek reklamy radiowej powrócił sektor motoryzacja - drugi pod względem wolumenu wzrostu (więcej o ... do kwartału i pozostał na poziomie zbliżonym do analogicznego okresu roku ubiegłego. Także rynek reklamy ma za sobą lepszy kwartał od oczekiwanego: dynamika rynku reklamy w pierwszym ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... na ten typ reklamy półtora miliarda dolarów. Czynnikiem, który napędza rozwój reklam video online jest przede wszystkim wzrost połączeń szerokopasmowych do Internetu w ... też w takich przypadkach duże możliwości badania aktywności konsumenta po obejrzeniu określonych reklam w telewizji. Zbliża się czas, kiedy agencje będą musiały świadczyć usługi "ful ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... i wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 40% udziałem w torcie ... : marketing w wyszukiwarkach (SEM – 34%), ogłoszenia (18%) oraz e-mail (7%). Wszystkie typy reklam odnotowały wzrosty. Zwiększono także wydatki na reklamę wideo, która ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... internetu, zamiast niewielkiego wzrostu zanotowałaby spadek – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska. Struktura rynku Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych w roku 2011, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 41% udziałem w torcie. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... reklama w social media (+22%). Branża reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Przejście z mediów cyfrowych na mobilne było przełomowym trendem wpływającym na światowy rynek reklamy internetowej w ciągu ostatnich kilku lat. Dzięki nowym typom urządzeń - takim jak inteligentne głośniki z cyfrowym asystentem i inteligentne telewizory - zmienia się ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... . To może skutkować przekładaniem bądź anulacją kampanii reklamowych. Wiemy, że rynek reklamowy jest silnie skorelowany z kondycją gospodarczą, stąd w tej chwili możemy ... będzie wynosić powyżej 3% to rynek reklamowy powinien wzrosnąć o 2,1%, natomiast w sytuacji kiedy PKB będzie na poziomie 1,6% (jak prognozuje MBank) to rynek może znaleźć się na tzw ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... (7,5%) oraz gry wideo (7,8%). Na przeciwnym biegunie znajdują się segmenty związane z tradycyjnymi mediami jak rynek prasy (-1,6), rynek płatnej telewizji (-1,2%) czy rynek radiowy (-1,0%). W prognozowanym okresie 2014–2018 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 5,8%, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej ...
-
Rynek reklamowy 2006
... wynika, że wzrost wydatków reklamowych w 2007 r. powinien przekroczyć 10,4 proc. Będą miały na to wpływ dwie zasadnicze kwestie: podwyżki cen reklam w telewizji oraz rosnąca konkurencja w sektorze telekomunikacja. Spodziewamy się również utrzymania wysokiej dynamiki rynku reklamy internetowej - komentuje Tomasz Chełmecki.
-
Polski rynek reklamy 2007-2009
... na skutek napływu podmiotów unijnych. Jak wynika z raportu, niemałe znaczenie dla dynamiki rynku reklamy w roku 2007 będzie miało wejście na rynek nowego operatora komórkowego pod marką „Play”, który dzięki swojemu budżetowi na reklamę i promocję może wskoczyć na jedno z pierwszych miejsc w rankingu ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... wzrosty w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklam internetowych, najważniejszym kanałem nadal pozostaje reklama graficzna z 47% udziałem w ... internetowa utrzymuje wiodącą pozycję pod względem dynamiki wzrostów – w ostatnim półroczu rynek brytyjski odnotował imponujący 10 procentowy skok, głównie dzięki rosnącej ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2010
... zgodnym zresztą z wszelkimi prognozami jest wyraźnie rosnący cały czas udział reklam wideo w całości wydatków, od ub.r. wydatki te wzrosły ponad 4-krotnie i stanowią ... w wydatkach na reklamę online Biorąc pod uwagę udziały podstawowych typów reklam internetowych, najważniejszym kanałem jest nadal reklama graficzna z 44% udziałem w rynku, choć ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
... urządzenia. Okaże się to niezbędnym elementem procesu planowania komunikacji marketingowej dla różnych ekranów, a jednocześnie pozwoli na odpowiednią korektę planów emisji reklam w danym kanale w razie pojawienia się nowych zachowań konsumenckich. Analitycy Millward Brown przewidują nadejście znaczących zmian w krajobrazie medialnym na całym ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... w rynku reklamy on-line. Podkreślić jednak należy, że według badania udział reklamy mobile w rynku on-line wynosi 5,4%, podczas gdy w Europie Zachodniej udział reklam mobilnych kształtuje się na poziomie dwucyfrowym. – Ewa Giel, Wicedyrektor w zespole Telekomunikacji, Mediów i Rozrywki – PwC. Biorąc pod uwagę strukturę branżową, podobnie ...
-
Blockchain zapewni przejrzystość reklam i zgodność z RODO?
... środka, by ich uniknąć. Jednak istotą problemu pozostaje brak przejrzystości danych i reklam. Czy istnieje sposób, aby ją uzyskać? Możliwe, że istnieje. Co ... agencje, wydawcy czy dostawcy danych. To z czasem zbuduje zaufanie i sprawi, że rynek będzie miejscem bezpieczniejszy, bardziej wiarygodnym i możliwym do zweryfikowania. Blockchain nie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - w pierwszym kwartale bieżącego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o 9% rdr, osiągając tym samym ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... dynamika dotyczy nadal działań marketingowych w urządzeniach mobilnych oraz reklamie na łamach mediów społecznościowych. Duży wpływ na tempo, w jakim rozwija się rynek, nadal wywiera internetowa reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... globalnym. Rosnące ceny żywności, paliw i energii odczuwają wszyscy - od gospodarstw domowych, po duże zakłady produkcyjne. Ma to przełożenie także na rynek reklamy. Po wzroście o 6,8% w pierwszym kwartale 2022 r., drugi kwartał przyniósł spowolnienie wzrostu do 4,5% i w rezultacie pierwsze półrocze zakończyliśmy wynikiem 5,5%. Daje to solidne ...
-
Deloitte: rynek mediów 2008
... internetowej i tradycyjnej, spadek piractwa on-line oraz nasilenie zjawiska fałszowania treści, a także dywersyfikację kin. Przewidywane utrudnienia w branży reklam on-line W roku 2008 branża reklam on-line będzie obchodzić piętnastolecie istnienia. Od czasu sprzedania pierwszego banera przeżyła gwałtowny rozwój i obecnie osiągnęła wartość 42 mld ...
-
Rynek kredytów hipotecznych wg ZFDF
... była okresem wzmożonej aktywności reklamowej banków oraz żniw dla sprzedawców, stąd więcej reklam. Nadal jednak departamenty ryzyka banków utrzymują zaostrzone wymagania co do zdolności ... ani z lepszych warunków kredytowych, ani z dostępnego niskiego oprocentowania. Głównym powodem reklam kredytów hipotecznych jest chęć wzmocnienia wizerunku. ...
-
Rynek reklamy przed Euro 2012
... wszelkie oficjalne nazewnictwo związane z EURO 2012. „Wyniki czwartej fali ‘Monitoringu reklam na EURO 2012’ pokazują, że sam fakt bycia oficjalnym sponsorem ... Mistrzostwa Europy dostępne są w raporcie z badania. Informacje o badaniu Badanie „Monitoring reklam na EURO 2012” realizowane jest metodą ilościową na losowej próbie reprezentatywnej Polaków ...
-
Starlink: rynek reklamowy I-III 2007
... nie kształtuje się zbyt pozytywnie. W medium tym na nowo rozpoczęła się wojna rabatowa. Tak jak dotychczas dużą część napływających na rynek pieniędzy przejmuje telewizja. Budżety z radia i dzienników odpływają ponadto do internetu - dodaje Chełmecki. Najwięcej na reklamę wydały branże: środki czystości (+20 ...
-
Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007
... r. szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 3 miliardy 130 milionów złotych - wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink. W takim samym okresie ub.r. rynek reklamowy był przez Starlink wyceniany na 2,8 miliarda zł. Estymacje Starlinka opierają się m.in. na danych firmy Export Monitor, która rozpoczęła ...
-
Polska wódka wchodzi rynek kanadyjski
... głównie w internecie. Kanada to kolejny północnoamerykański kraj, w którym na sklepowe półki trafi wódka Sobieski. Wcześniej firma z sukcesem wprowadziła produkt na rynek USA. Już w 2008 roku po debiucie sprzedała tam 255 tys. dziewięciolitrowych kartonów. W 2009 roku sprzedano 580 tys. kartonów. W ciągu dwóch ...
-
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
Rynek reklamy online w Polsce ma się całkiem dobrze - po trzech pierwszych kwartałach minionego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o niemal 400 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... odnotowała w 2011 r. blisko 3% wzrost głównie dzięki postępującej cyfryzacji, ułatwiającej dystrybucję reklam. Prognozujemy, że ta tendencja w państwach Europy Zachodniej utrzyma się w kolejnych latach z 2,4% średnią stopą wzrostu. Z kolei, polski rynek reklamy kinowej w latach 2012-2016 z dynamiką 5,8% rocznie powinien być trzecim pod względem ...
-
Rynek pocztowy a interesy konsumentów
... działalności pomimo uzyskania wpisu do rejestru pozostali operatorzy niepubliczni mają łącznie jedynie około 7% udziału w rynku (rynek przesyłek bez druków bezadresowych). Liberalizacja rynku Rynek usług pocztowych w Polsce podlega procesowi stopniowej liberalizacji głównie na skutek sukcesywnego zmniejszenia dotychczasowego obszaru zastrzeżonego ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W sierpniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade”. Wygenerowała ona ponad 15 mld kontaktów ...
-
Rynek pracy w 2013 roku
... . Zawód ten kojarzył się z kreatywnością, fajnym miejscem pracy, prestiżem i pracą koncepcyjną. Rynek pracy jednak nasycił się specjalistami w tym zakresie i obecnie mamy pod tym ... . Znaczny niedobór kandydatów do pracy w branży IT potwierdza, iż wciąż jest to rynek kandydata. Obszar IT to dynamiczna i stale rosnąca branża, jednak system edukacji nie ...
-
Dokąd zmierza rynek aplikacji mobilnych?
Stale wzrastająca liczba użytkowników urządzeń mobilnych sprawiła, że rynek aplikacji przeżywa swój złoty okres. Jego wartość wynosi już prawie 35 miliardów dolarów. Jaka przyszłość czeka aplikacje? Które z nich spotykają ...
-
Rynek mediów i reklamy X 2005
... poprawiającej się sytuacji gospodarczej oraz wydarzeń, które miały miejsce w ciągu ostatnich miesięcy, w tym przede wszystkim – wyborów oraz wejścia na polski rynek marki Orange. Drugi czynnik powodujący wzrost optymizmu badanych, to zbliżający się sezon świąteczny, który tradycyjnie wiąże się ze zwiększoną aktywnością ...
-
Rynek mediów i reklamy I 2006
... , większość firm nastawiona jest na rozwój – wynika tak z odpowiedzi 57% badanych. Respondenci uważają, że klimat do wchodzenia nowych firm na rynek mediów i reklamy jest dobry, a co za tym idzie inwestycje w porównaniu do I kwartału 2005 roku są mniej ryzykowne. Styczniowej fali BriefIndexu ...
-
Rynek reklamy w Europie rozwija się
... świata będzie Afryka i Bliski Wschód - 15,6 proc. Tegoroczna średnia dynamika dla całego świata wyniesie 5,5 proc., poniżej tej średniej będzie rósł rynek między innymi w: USA - 3,3 proc., całej Ameryce Północnej - 3,5 proc. i Europie Zachodniej - 4,2 proc. Najnowsze estymacje ZenithOptimedia wskazują, że wzrost rynku reklamowego do ...
-
Rynek reklamy online 2009: będą cięcia
Zdaniem firmy zanox dekoniunktura w światowej gospodarce będzie miała negatywny wpływ na rynek reklamy online w 2009 roku. Kwestią otwartą pozostaje: jak mocno ją odczujemy oraz kto wyjdzie z tej potyczki z tarczą? Firma zanox zauważa, ...