-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... będą rosły o 8% rocznie. Telewizja, cierpiąca z powodu ciągłej migracji widzów do kanałów digitalowych, pozostanie nieco w tyle, przy wzroście wynoszącym średnio 6% rocznie. Rynek, na którym działają marki AGD jeszcze nigdy nie był tak wymagający i złożony. Składają się na to zwiększony popyt i rosnący udział ...
-
85% Polaków boi się trudnego sezonu grzewczego
... grzewczy? Jakie są sposoby na ograniczenie zużycia prądu? Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że sezonu grzewczego najbardziej boją się kobiety i osoby z ... najmniej uciążliwym sposobem na redukcję zużycia prądu jest ograniczenie oświetlenia szyldów i reklam. Tylko 13% badanych twierdzi, że ograniczenie oświetlenia ulicznego byłoby nieuciążliwe. ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... wyniku biznesowego. Wyjątkiem jest wspomniany już we wstępie PLAY, który zatrudnia czołowych polskich celebrytów i zwiększa pulę budżetów reklamowych o 20 proc. Rynek usług telekomunikacyjnych mimo niewielkiego wzrostu w ubiegłym roku (+2,4 proc.) dostaje zadyszki. Branża, która jeszcze kilka lat temu przewodziła stawce najwięcej wydających ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 34/2017
... z Libii znowu na rynku. Jest nadzieja na w miarę stabilne dostawy ropy na rynek mimo że w dalszym ciągu sytuacja polityczna w tym kraju jest niestabilna. Ostatnio ... rynku motoryzacyjnym. Koncern Hyundai Motor planuje wprowadzić na początku 2018 r. na rynek SUV-a nowej generacji. W jego napędzie będą wykorzystane ogniwa paliwowe zasilane wodorem. ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. Rynek reklamy telewizyjnej W marcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 17,6 mld kontaktów reklamowych, docierając do 94 ...
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
... zwiększyła swoje udziały w rynku? Według analizy Publicis Groupe, po dziewięciu miesiącach rynek reklamy TV wzrósł na spotach o 4,9%, zaś w trzecim kwartale wzrost ten wyniósł ... , mimo spadku liczby ratingów, stacje zapewniły sobie podnosząc ceny. Rynek telewizyjny był w trzecim kwartale beneficjentem dwucyfrowych wzrostów inwestycji reklamowych ...
-
Wydatki na reklamę - V 2004
... już w czerwcu, następuje spadek wydatków reklamowych. Z przymrużeniem oka można powiedzieć, że rynek przestraszył się wypadnięcia poza wykres (granica 1200 mln zł) i odbił się ... do maja 2003. Wzrost ten jednak w dużej części wynika z rozszerzania monitoringu. Rynek Magazynów osiągnął przychód w wysokości 190,25 mln zł. W kwietniu wydano o ponad ...
-
ARBOmedia przejmuje Q-NET
... . „Od trzech lat następuje dynamiczny rozwój naszego polskiego oddziału. W sytuacji kiedy rynek jest już nasycony, przejęcie to naturalny etap dalszego rozwoju. Internet w ... celem było zapewnienie wszystkim partnerom/serwisom współpracującym z Q-NET jak najlepszych przychodów z reklam. Dążyliśmy do tego, aby witryny te funkcjonowały w ramach ...
-
Gazety kontra ogłoszenia online
... drobne ogłoszenia reklamowe przynoszą więcej niż jedną trzecią wszystkich dochodów z reklam. Niektóre wiodące pisma jednoczą się, żeby przeciwstawić się konkurencji działającej ... . Ich pozycja spadała, kiedy gorący rynek pracy lat 90. ochłodził się, ale choć ożywiła się gospodarka, rynek ogłoszeń prasowych nie odżył. Amerykańskie gazety zarobiły z ...
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... reklam - wielkie firmy dawno już odkryły wartość dobrego, spójnego obrazu marki w oczach klienta, obrazu przekładającego się na wymierny zysk. Co zrobić, aby marka zaistniała na rynku? Twoja wizja: Otwierasz nową firmę, albo prowadzisz już istniejącą. Dynamicznie wchodzisz na rynek ... prowadzisz już istniejącą. Wchodzisz na rynek z nowym produktem. ...
-
Walka na rynku reklamy kierowanej
... szerokiej przepaści między Microsoftem i Google, którego dominacja w branży reklamy w wyszukiwarkach, daje mu także większy wpływ na rynek interaktywnej reklamy kierowanej. Przychody Google z wyszukiwania reklam wzrosły o 80 proc. w ostatnim kwartale. W tym okresie przychody Microsoftu skurczyły się, ponieważ rozpoczął on uruchamianie własnej ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... % budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym samym można wyestymować, że polski rynek reklamy kontekstowej jest już zatem wart ponad 207 milionów złotych, tj. ... 2013 rok również napawają optymizmem. Marketerzy zauważają nowości wprowadzane na rynek przez sieci kontekstowe i deklarują, że planują skorzystać z takich możliwości jak: retargeting ...
-
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
... coraz więcej - już teraz to przyrost rzędu 20 proc. rocznie. – Rynek będzie systematycznie rósł przyciągając nowych inwestorów. Z kolei większa konkurencyjność wymusi na ... Artur Pajkert, ekspert z Blink.pl. Rozwój branży fitness w Polsce jest nieunikniony. Szczególnie rynek dużych miast będzie nasycał się, generując coraz silniejszą potrzebę walki o ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... w branży alkoholi skurczyły się prawie dwa razy szybciej niż cały rynek reklamowy w 2020 r., spadając o 11,6% w porównaniu do 6,4% całego rynku, budżety marek ... w 2019 r. do 6,7 mld USD w 2020 r. Marki obecnie przywracają swoje budżety z powrotem na rynek, ponieważ program szczepień sprawił, że konsumenci ponownie zaczęli wychodzić i się spotykać, ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... każdej z tych grup pojawia nam się wiele dodatkowych możliwości. Na rynku francuskim, listę kontaktów w kategorii piwo (miejmy świadomość, że francuski rynek piwa jest zdecydowanie inny niż polski) zdefiniowano tak jak widać w tabeli powyżej. Taki zbiór daje jedynie obraz możliwości. Ciągle jednak ...
-
Orange zamiast Idei
... . W połowie kwietnia Centertel zawarł z Orange Brand Services Ltd. umowę, na mocy której PTK Centertel nabył prawa do wprowadzenia na polski rynek marki Orange. Opłata licencyjna za użytkowanie znaku handlowego Orange przez PTK Centertel wynosi 1,6 procent rocznych obrotów PTK Centertel. Orange jest ...
-
System personalizacji Google
... jeszcze wiele technicznych przeszkód do przezwyciężenia i może on nie zostać nigdy wprowadzony na rynek. Wszyscy badacze w Google dostali czas, żeby pracować nad swoimi własnymi ... przewidują, że sprzedawcy i reklamodawcy będą się licytować o czas antenowy dla swoich reklam w taki sam sposób, jak w tej chwili o słowa kluczowe w wyszukiwarce Google. ...
-
110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
... wydatków na reklamę w sieci. Prognozy ekspertów zakładają, że w roku 2007 wydatki na SEM wzrosną o 83% i sięgną 110 mln złotych, a w 2008 rynek SEM w Polsce powinien być wart 190 mln złotych. Działająca przy IAB Polska grupa robocza „Marketing w Wyszukiwarkach” określiła obraz rynku SEM ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... zastosowania w dzisiejszym świecie. Internet zmienił obowiązujące zasady, a zatem musisz przekształcić prowadzony przez twoją organizację marketing w taki sposób, aby w pełni wykorzystać rynek pomysłów, który otworzyło powstanie globalnej sieci.
-
Polityka kredytowa banków wciąż surowa
... się bardziej dostępne dla klientów. Pomimo optymistycznego wydźwięku nielicznych jeszcze reklam, nastroje samych bankowców są ciągle dość minorowe. Większość z badanych przez ... , było upowszechnienie oferty w ramach „Programu rodzina na swoim”. W trzecim kwartale rynek hipoteczny wykazywał niewątpliwie pozytywny sentyment, co zwiastuje już być może ...
-
Product placement w Internecie?
... innych reklam, utrudniających dotarcie do poszukiwanej treści. Product placement może być zatem odpowiedzią na potrzeby, i konsumentów, i reklamodawców. Stanowi narzędzie budujące pozytywny obraz marki, zwiększające jej rozpoznawalność, a co za tym idzie pomocne w sprzedaży promowanych produktów. Według prognoz firmy badawczej PQ Media polski rynek ...
-
Liderzy opinii a preferencje zakupowe
... rozprzestrzeniania się wśród konsumentów. Na tej podstawie przyjął, że liderzy opinii to kluczowa grupa konsumentów warunkująca powodzenie wprowadzania marki na rynek. Teorie wpływu Pierwsza z nich to Two-step model. Został zaproponowany przez Elihu Katza oraz Paula F. Lazarfelda. Filarem tego modelu jest wspomniane ...
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
... reklamowa Volkswagena Tymczasem obecny rok upływa pod znakiem ofensywy reklamowej marki Volkswagen. Koncern ten zapowiedział w tym roku bardzo agresywne wejście w rynek polski po przejęciu sieci salonów Kulczyk Tradex. Pierwsze oznaki widać było w zwiększonym budżecie reklamowym - marka powiększyła inwestycje reklamowe na przestrzeni ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... ubiegłym roku rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy wcześniej. ...
-
Są chętni na kredyty konsumpcyjne
... zaciągania kredytów konsumpcyjnych. Już od kilku miesięcy w mediach trwa w najlepsze festiwal reklam pożyczek gotówkowych. Spoty rozlatującej się kuchni i łazienki, które można odnowić za ... mld zł z 5,3 mld zł w grudniu. Paradoksalnie do śmielszego powrotu na rynek kredytów konsumpcyjnych banki mogą też skłaniać wnioski wyciągnięte z lekcji, jaką ...
-
Reklamacja towaru: konsumencie uważaj
... dwóch lat od zakupu ma prawo złożyć do sprzedawcy reklamację żądając jego naprawy albo wymiany na nowy. Urząd stale monitoruje rynek sprzedaży konsumenckiej badając m.in. regulaminy sklepów. Wydane ostatnio decyzje dotyczące spółki Prima Moda, GPM oraz sklepów internetowych decobazaar.pl i e-aligator ...
-
Czy reklama telewizyjna ustąpi miejsca programmatic TV?
... reklamowych. Czy jest to wskazanie drogi, jaką powinien zacząć podążać polski rynek reklamy TV? Bez telewizji? Żadne inne medium tak skutecznie nie ... programów tak, aby widz mógł je obejrzeć w dowolnej chwili, oczywiście bez reklam. W konsekwencji maleje skuteczność telewizyjnych przekazów reklamowych, ponieważ często w ogóle nie docierają do ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... – według badań – spędzają średnio dwie godziny dziennie na przeglądaniu sieci za pomocą tych urządzeń. Rynek mobile nie może być już traktowany przez firmy po macoszemu, o ile nie chcą one ... z gazetkami Badanie zostało wykonane w dniu 22.07 przy użyciu funkcji Google Adwords prognozowania liczby emisji reklam na portalach internetowych i w ...
-
Spółka Labo Print S.A. przechodzi z NewConnect na GPW
... Print S.A. oferuje także usługi dodatkowe, takie jak montaże reklam wielkoformatowych, oklejanie witryn i pojazdów, a także prace konstrukcyjne i alpinistyczne ... regulowanym: 487 Debiut w 2015 r.: 30 (13 przejście z NC w 2015 r., historycznie 48) Rynek (podstawowy/równoległy): równoległy Sektor: usługi inne/ 44 Inne rynki notowań: 27.02.2014 r. ...
-
Ambush marketing: chroniony znak towarowy w reklamie
... z niedawno zakończonymi Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej. W tamtym okresie czasu wiele reklam korzystało z motywów piłkarskich, w tym w szczególności związanych z reprezentacją Polski. Zajmijmy ... na terytorium EOG kupimy towary odpowiednio oznaczone i wprowadzone na rynek za zgodą uprawnionego z rejestracji znaku. Skąd jednak będzie wiadomo, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 52/2016
... . Listopadowa stopa bezrobocia wyniosła 3,1 proc. wobec (wobec 3,0 proc. w październiku). Warto dodać, że produkcja przemysłowa w Japonii w listopadzie wzrosła o 1,5 proc. m/m. Światowy rynek ropy. Wg ekspertów przyszłoroczne ceny ropy będą w przyszłym roku stopniowo rosły i przed końcem roku dojdą do 60 USD za baryłkę ...
-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... na rynku. Reklamodawcy koncentrowali się głównie na informowaniu o aktualnych i zbliżających się promocjach. Jak wynika z „Monitora promocji 2014” przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia 58% polskich konsumentów poszukuje okazji cenowych. Najczęściej czerpie o nich wiedzę z gazetek promocyjnych, ale reklamy w mediach też stanowią ważną cześć ...
-
Jak uczenie maszynowe zmienia marketing?
... % marketerów planuje zainwestować w technologię uczenia maszynowego do personalizacji komunikacji, co dowodzi że ukryte zapotrzebowanie jest duże i pozwala sądzić, że ten rynek będzie znacząco rósł w najbliższych latach. Dzisiaj technolgia uczenia maszynowego dostarcza aplikacje, do roku 2020 będzie ich znacznie więcej – 66% respondentów ...
-
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
... wydatków na programmatic nie jest jednak tylko naszą domeną - w globalnym ujęciu również pną się one w górę w dwucyfrowym tempie. Na zakup reklam w tym modelu w 2018 r. firmy wydadzą łącznie 70 miliardów dolarów. Skąd taka dynamika? Programmatic buying to forma zakupu powierzchni reklamowej w internecie ...
-
Debiut TEN SQUARE GAMES SA na GPW
... Grupa uzyskuje przychody zarówno z tytułu mikropłatności lub też poprzez wyświetlanie reklam (odpowiednio: 67% i 33% w 2017 r.). Od początku działalności ... tytułu mikropłatności. O emitencie Nazwa spółki: Ten Square Games S.A. Debiut w 2018 r.: 4 Rynek (podstawowy/równoległy): Równoległy Miejsce siedziby: Polska, Wrocław Przedmiot działalności: ...