-
Centra handlowe zdobywają małe miasta
... rynki. Najbardziej prężnymi branżami są: drogerie, RTV AGD, odzież i obuwie niskiej półki cenowej oraz akcesoria do domu. Uwzględniając obecne statystyki planowanych zasobów handlowych, spodziewana jest kontynuacja tego kierunku rozwoju rynku. Sektor centrów wyprzedażowych, po ugruntowaniu swojej pozycji w największych aglomeracjach, rozwijany ...
-
Eksport z Polski na fali wzrostów
... sezonu z zimowego na wiosenny - i co warto podkreślić - nie tylko w grupie odzież i obuwie, ale również w licznych innych działach. Przemysł natomiast, po podsumowaniu zamówień ... zakresie słabości dynamiki inwestycji (patrz sytuacja w inwestycjach infrastrukturalnych) sektor wytwórczy nawet w roku 2016 znaczące środki przeznaczał na unowocześnianie ...
-
Upadłości firm I kw. 2019 r.
... wzrost liczby upadłości w I kwartale br. wpłynęło przede wszystkim budownictwo, sektor produkcyjny, handel i usługi. Jest to potwierdzenie wspólnej przyczyny kłopotów ... firm wskazuje w zdecydowanej większości przypadków na krajowy profil ich sprzedaży (art. budowlane, odzież i obuwie czy żywność, w tym mięso). Kolejny argument za tym, iż koniunktura ...
-
Polska gospodarka: niższy wzrost przy wyższej inflacji
... . r/r konsensus), a w cenach bieżących o 5,7 proc. w skali roku (vs +6,6 proc. r/r konsensus). Największy wzrost sprzedaży w cenach stałych zanotowała kategoria „tekstylia, odzież, obuwie” (+10,5 proc. r/r). GUS opublikował szacunki tempa wzrostu polskiej gospodarki - Produkt Krajowy Brutto w 4. kwartale 2019 r. wzrósł o +3,1 proc. r/r, a w całym ...
-
Pandemia ogranicza wydatki na konsumpcję, nie wszyscy jednak cierpią
... uderzyło w branżę odzieżową. Udział wydatków na odzież i obuwie w koszyku konsumpcyjnym zmalał z 7,5 do 4,7 proc., wydatki te spadły również realnie. Analiza zmian udziałów poszczególnych wydatków w czasie pozwoliła wskazać branże odporne na kryzys pandemiczny. To przede wszystkim sektor spożywczy, który notował regularne wzrosty sprzedaży (wartość ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... światowe podium, ale odbywa się to kosztem Europy, mimo że regionalny sektor e-zakupów rośnie. Globalne szacunki dla e-commerce są wciąż optymistyczne, jednak ... a więc także generującą najwięcej pojedynczych operacji logistycznych jest moda, czyli odzież, obuwie i akcesoria. W 2023 r. wybrało ją 43,61% mieszkańców Unii korzystających z internetu. To ...
-
Niewypłacalności firm w Polsce będą dalej rosły
... wolniejszego od oczekiwań wzrostu konsumpcji oraz koncentracji w handlu i znikania tysięcy sklepów Sektor przemysłowy i usług – dynamika niewypłacalności spadła r/r, ale spadek ... – notującymi ostatnio zastoje sprzedaży (meble, wyposażenie wnętrz, elektronika, RTV/AGD, odzież i obuwie) – mówi Sławomir Bąk, członek Zarządu Allianz Trade w Polsce ...
-
Upadłości firm I 2019 r.
... wierzycieli na odzyskanie chociaż części pieniędzy. Upadłości w największej mierze dotknęły sektor przemysłowy(23, wobec 22 w styczniu 2018 roku). Kolejne pod względem ... jest też kilka przypadków firm produkujących na rynek konsumencki - odzież, obuwie, zabawki etc. – Odzież, obuwie i zabawki to kategorie zdominowane przez tanich dostawców z Azji ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... wzięła się z ich aktywności sponsorskiej, głównie w obszarze sportu. Zaangażowanie w ten sektor zdecydowanie zwiększa widoczność brandu. W analizowanym okresie wyraźnie zarysował ... odbiły się na liczbie materiałów wzmiankujących o brandach z branż takich jak: odzież, obuwie, jubilerzy, kosmetyki, samochody popularne i premium oraz farmacja. Na liczbę ...
-
E-commerce: na zakupy ubrań i kosmetyków wydajemy miliardy
... oraz zdobywanie nowych umiejętności – wydatki na produkty i usługi oferowane przez sektor edukacji wzrosły w 2020 roku o 39% w porównaniu do roku ... wideokonferencyjne i audio, publikacje cyfrowe, np. e-booki, e-magazyny), moda i akcesoria (odzież, obuwie, torby i akcesoria) oraz edukacja (kursy online, profesjonalne usługi edukacyjne, ...
-
Działalność gospodarcza na rynku wietnamskim
... korzystniejsze ekonomicznie i bardziej dogodne niż w Chinach. Obuwie to trzeci pod względem produktywności sektor eksportowy Wietnamu – w 2014 r. przyniósł 8,5 mld ... niż ropa i odzież. Samsung stara się uczynić z Wietnamu globalną bazę swojej produkcji, w związku z czym zainwestował tam ponad 10 mld USD. Sektor farmaceutyczny Wartość wietnamskiego ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... kolejne marki. Natomiast sektorem, który musiał szybko się dostosować był sektor B2B, praktycznie we wszystkich branżach. Tutaj nawet uziemienie przedstawicieli ... w ciągu ostatnich miesięcy najmocniej urosły w sieci w Polsce to głównie odzież, obuwie, kosmetyki, elektronika użytkowa, produkty farmaceutyczne, wyposażenie domu, książki i audiobooki, ...
-
Planujesz eksport? Sprawdź przepisy prawne
... kontrahentami – do Niemiec, Austrii i Włoch wysyłamy odzież, obuwie oraz sprzęt AGD. Nie boimy się także dalszych rynków, czyli Chin, Kanady czy Stanów Zjednoczonych. Polska eksportuje surowce naturalne oraz produkty niskoprzetworzone (sektor paliwowy, chemiczny, metalurgiczny), odzież, meble, wyposażenie wnętrz, przyczepy i maszyny rolnicze ...
-
E-commerce powoli hamuje
... ” (odpowiednio z 16,4% do 16,1%), natomiast wzrost udziału odnotowano w grupie „tekstylia, odzież, obuwie” (z 21,7% do 22,8%). Na zmniejszenie dynamiki rozwoju branży e-commerce ... dla mnie obszar digital goods/services – pandemia “napompowała” ten sektor. Ogromne wzrosty platform streamingowych, nowe aplikacje z filmami i serialami, fitnessowe, ...
-
Jak inwestować w 2008 roku?
... stopy procentowe oraz taniejące nieruchomości dadzą o sobie znać, uderzając zwłaszcza w sektor bankowy. Portfel złych kredytów zapewne się pogorszy, być może pojawią się ... ich popyt na lepszej jakości żywność), a także producentów dóbr z wyższej półki (odzież, obuwie, meble, biżuteria). Unikać należy banków oraz deweloperów mieszkaniowych, którzy na ...
-
Upadłości firm 2013
... wewnętrzny dobra inwestycyjne (m.in. stal) a przede wszystkim – konsumpcyjne (odzież, obuwie, żywność). Jak mówi Tomasz Starus, członek zarządu Towarzystwa Ubezpieczeń Euler Hermes z Grupy Allianz – Wciąż negatywne konsekwencje przynosi wielu firmom Euro 2012. Żaden sektor na nim nie zyskał zgodnie z oczekiwaniami – mówimy zarówno o budownictwie ...
-
Zakupy online: rzadziej, ale więcej
... średnio 250 zł podczas jednej wizyty w sklepach internetowych sprzedających odzież, obuwie lub akcesoria. Kwota, jaką konsument decyduje się zostawić w sklepie internetowym jest ... . 1144 złotych). „Porównując częstotliwość i wydatki na e-zakupy powinniśmy pamiętać, że sektor e-commerce w Polsce pod względem wartości jest wciąż o wiele mniejszy niż ...
-
Był cud i co dalej? Co czeka gospodarkę Hiszpanii?
... wzajemnej wymianie handlowej – w oficjalnych statystykach prym wiedzie w nich sektor maszynowo-metalowy i elektryczny (w tym np. motoryzacja), ale wynika to przede wszystkim ... branża spożywcza, daleko przed wyrobami chemicznymi, budowlanymi i konsumenckimi (odzież, obuwie, meble, wyposażenie mieszkań etc.). To, iż wymiana handlowa naszych ...
Tematy: gospodarka Hiszpanii, Hiszpania -
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... Przez internet kupowaliśmy głównie środki higieniczne lub detergenty, ale również produkty spożywcze, odzież, obuwie oraz produkty z kategorii zdrowie. Magdalena Grablewska, Marketing Manager w ... się ograniczać nasze kontakty bezpośrednie prywatnie i zawodowo. W związku z tym, sektor e-handlu będzie nadal szybko rósł, ponieważ wiele osób, które ...
-
Live Shopping. Jak kupować bezpiecznie?
... sektor nie pozostawał obojętny wobec nowego trendu. Badania przeprowadzone przez Fundację Kobiety e-biznesu i partnerów na podstawie danych z 2021 i 2022 r. wskazały, że dokonania choć jednego zakupu w czasie transmisji na żywo zadeklarował co 4. Polak. Co najczęściej kupowaliśmy? Blisko 68% badanych wybrało produkty z kategorii: odzież, obuwie ...
-
Q-commerce oceniane pozytywnie przez blisko połowę Polaków
... dostępne kategorie do zakupów spożywczych i jedzenia na wynos. Potencjał w nowych kategoriach Sektor szybkich dostaw, jednak jako „młody” kanał sprzedaży ma w sobie potencjał i wiele ... produkty z kategorii, takich jak: pharma (45 proc.), beauty (35 proc.), odzież (28 proc.), obuwie (25 proc.), produkty dla dzieci (21 proc.) i zwierząt (17 proc ...
1 2