-
USA: bezrobocie nieco spadło
... analityków okazał się wynik Merrill Lynch’a. Straty spółek finansowych powodowały, że sektor ten okazał się niezmiernie słaby. Dynamicznie za to rosły akcje linii ... rosną i to bardziej niż myśleli analitycy obawiający się spowolnienia rynku internetowej reklamy. Jeżeli do tego pozytywnego zestawu dodamy informację z Wall Street Journal, że rozmowy o ...
-
Kogo poszukuje branża internetowa?
... oraz projektantów (grafika / multimedia / programowanie), specjaliści związani z rynkiem reklamy w grach komputerowych, wąsko i wysoko wyspecjalizowani graficy, eksperci od webusability ... sytuacją mieliśmy już do czynienia w branży reklamowej na początku lat 90. Wówczas sektor ten dopiero się w naszym kraju tworzył, w związku z czym łatwiej było ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2008
... uda im się przekonać firmy do tego o czym przekonują od lat reklamy, że outsourcing floty to realna oszczędność, wówczas branża CFM może wyjść na ... Leasing Polska (4.765) - 4% udziału oraz wrocławski Carefleet, który m.in. dzięki mocnemu wejściu w sektor bankowy na koniec 2008 roku obsługiwał 4.449. samochodów i zyskał 4 proc. udział w rynku ...
-
Rosyjski Internet z potencjałem
... ale ciąż dominuje w nich 'rozrywka'. Największy wzrost zainteresowania (aż o 86%) odnotował sektor ‘nieruchomości’, bardzo duży spadek natomiast (ponad 20%) zaliczyła kategoria ‘handel’. Czego szukano ... reklamodawcami Runetu pozostają koncerny samochodowe (24 mln $). Wśród najważniejszych graczy na rynku reklamy kontekstowej w Runecie niezmiennie ...
-
Rynek farmaceutyczny w Polsce rośnie
... , Partner, dział Audytu, Firma KPMG zauważa: „Wydaje się, że sektor farmaceutyczny znalazł receptę na zapewnienie sobie wzrostu w czasach spowolnienia gospodarczego. ... walutowym) tym, co szczególnie przeszkadza firmom farmaceutycznym są ograniczenia w zakresie reklamy i promocji leków wynikające z rozporządzenia o reklamie leków z listopada ...
-
Przeniesienie rachunku nie takie proste
... jest tak prosty, jak można było tego oczekiwać patrząc chociażby na sektor telekomunikacyjny. Został co prawda sformalizowany i zamknięty w określonej procedurze, ... inwestycyjne, kredyty mieszkaniowe, czy depozyty. W ubiegłym roku na ekrany powróciły reklamy kont osobistych, które emitowano nawet w okresie przedświątecznym, czyli porze ...
-
Praca bankowca krytykowana przez Polaków
... i tak są koszmarnie drogie i obłożone wieloma obwarowaniami, czy też, że reklamy banków stoją w drastycznej rozbieżności z tym, co naprawdę oferują. (...) - mówi prof. Krzemiński ... wiąże się niewątpliwie z jej rozwojem. Eksperci rynkowi przyznają, że polski sektor finansowy jest jeszcze wciąż raczej siermiężny. - Polskim finansistom z pewnością ...
-
Social media w różnych branżach
... z przemysłem można pogrupować według głównych sektorów przemysłu – energetyka, sektor chemiczny, ciepłownictwo, branża gazownicza, branża naftowa i przemysł ... . z branży FMCG – rynekspozywczy.pl. Istnieje również prawie 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image’u w sieci społecznościowej Goldenline, a także ponad 370 grup dotyczących ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2010
... wszystkich opublikowanych w serwisie Pracuj.pl. Na drugim miejscu uplasował się sektor finansowy (bankowość, finanse, ubezpieczenia) z blisko 9 tys. propozycji, a na trzecim ... okresie kwiecień-czerwiec, znacząco spadło zapotrzebowanie pracodawców na marketingowców, specjalistów od reklamy i public relations. Ofert dla osób szukających pracy w tym ...
-
Polacy polubili marki własne
... labels ma wartość blisko 20 mld zł rocznie, a w całości handlu detalicznego ten sektor stanowi ponad 20 procent. Średnia europejska wynosi 24 procent, a najwięcej zaufania ... się na zwiększenie atrakcyjności samej marki. Warto jednak zauważyć, że koszty reklamy ponoszone przez sieci handlowe są relatywnie niskie w porównaniu z producentami FMCG. ...
-
Nowe oferty pracy IX 2010
... nieznacznej poprawy w tym zakresie. Pesymistycznie koniunkturę w październiku ocenił sektor usług. Najbardziej negatywnie, podobnie jak we wrześniu bieżącego i ... 25,5 procent). Przybyło również ogłoszeń dla chętnych zmierzyć się z wyzwaniami w działach reklamy, marketingu czy PR (o 18 procent) czy specjalistów z zakresu zarządzania (o 17,4 procent ...
-
Rynek akcji nadal z potencjałem do wzrostu
... roku. Obniżona ubiegłoroczną żałobą narodową baza porównawcza zapewni wzrosty wpływów z reklamy w spółkach telewizyjnych. Za najciekawsze spółki z sektora IT analitycy DI BRE Banku uznali Asseco Poland i AB. Wciąż warty uwagi pozostaje sektor budownictwo. Niebawem możliwe jest rozstrzygnięcie dużych kontraktów energetycznych. Spółki handlowe mają ...
-
Dotacje dla firm na programy promocji
... mających charakter przede wszystkim promocyjny. Aby otrzymać dofinansowanie przedsiębiorcy (zarówno sektor mikro, małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw) muszą zgłosić swój ... i odprawą celną; wpisu do katalogu targowego, opłaty rejestracyjnej oraz reklamy w mediach targowych; zakupu usługi przygotowania i druku materiałów promocyjnych ...
-
Sprawa Amber Gold: długa lista zaniedbań państwa
... oraz uzupełniając te zawiadomienia uzyskanymi dodatkowo informacjami. UOKiK z kolei miał niewłaściwie analizować reklamy Amber Gold w świetle przepisów ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym. UOKiK ponadto - zdaniem ... tymczasowego zakazu rozpowszechniania reklam czy przegląd przepisów, które wypychają klientów poza sektor ...
-
MR Bank nie istnieje, prezes niezatapialna
... Banku ocenia dla nas anonimowo jeden z ekspertów rynku finansowego. – Zwłaszcza, że sektor banków spółdzielczych jest słabiej «oprzyrządowany», jeśli chodzi o know-how, czyli ... także na niższy koszt jednostkowy produktów i usług oraz działań w zakresie reklamy i pozyskiwania klientów, a także na poprawę konkurencyjności połączonego banku”. Styczeń ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... innowacji z równoczesnym poszerzaniem udziału w rynku – w ostatnim roku Samsung wydał na reklamy o 1,6 mld USD więcej” – powiedział Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający Millward Brown ... „piwnych” urosła o +36%, a ich łączna wartość wynosi obecnie 63 mld USD. Sektor ten skorzystał na rosnącej sprzedaży w Ameryce Łacińskiej i Chinach. Globalna marka ...
-
Brak wyboru pobudza popyt na ściąganie filmów z Internetu
... fabuł. Większość osób wybiera film tuż przed wizytą w kinie. Najskuteczniejszą formą reklamy są zwiastuny filmowe. 28 proc. Europejczyków ogląda filmy na festiwalach. ... osiągnięciach programów „Kultura” i „MEDIA”, które przez ponad dwie dekady wspierały sektor kulturalny i audiowizualny. Co najmniej 56 proc. budżetu „Kreatywnej Europy” zostanie ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... DMP są np. spersonalizowane reklamy wyświetlane w przeglądarce internetowej, które dzięki wykorzystaniu danych stają się coraz lepiej dopasowane do zainteresowań i zachowań konkretnych użytkowników Sieci. Z danych przesianych przez platformy DMP korzysta już nie tylko branża marketingowa, lecz także instytucje bankowe, sektor ubezpieczeniowy czy ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... mobilnych również pokoleniu swoich rodziców. Ci, którzy chcą śledzić trendy, które będą w najbliższych latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy powinni szczególnie uważnie obserwować najmłodszych reprezentantów społeczeństwa. Bo chociaż jesteśmy już całkiem zaznajomieni z tym, jak i czym żyją millenialsi ...
-
PKO Bank Polski liderem mediów w II kw. 2016
... została bowiem satyryczna wzmianka na profilu Rady Etyki Social Media w odniesieniu do reklamy mBanku z treścią: „Zasady kredytu gotówkowego są proste jak ulica 28 czerwca 1956 ... problem lub czego się obawiają. Kredyt zaufania 48 proc. Polaków dobrze ocenia sektor bankowy, a tylko 10 proc. wyraża się o nim negatywnie - wynika z sondażu ogłoszonego w ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... się dużą sezonowością. W pierwszym kwartale najwięcej reklam stanowiły reklamy środków przeciw przeziębieniu i wspomagających odporność oraz witamin. Jest ... promocję ponad 4 miliony złotych (wzrost o 394%). Media Tradycyjnie już sektor produktów farmaceutycznych najchętniej i najwięcej inwestuje w reklamę telewizyjną (60%). Drugim najpopularniejszym ...
-
Sprawdź, czy sztuczna inteligencja wygryzie cię z rynku pracy
... światem — powiedział Creed. Analitycy w odstawkę? Sztuczna inteligencja odmieni również sektor analityki danych. Dzięki platformom DMP (data management platform) korzystającym z ... danych oraz maszynowego uczenia ma obecnie kluczowe znaczenie na przykład dla reklamy internetowej. Dzięki analityce Big Data możemy identyfikować potencjalnych klientów ...
-
Doradca finansowy w cenie?
... na doradców notują już od IV kwartału 2015 roku. Ostatni raport „Sektor pośrednictwa finansowego w Polsce” dowiódł, że u schyłku II kwartału br. rzesza ... dostosować się do nowelizacji ustawy o kredycie konsumenckim, w tym do obowiązków dotyczących reklamy kredytu konsumenckiego. I to właśnie te względy regulacyjne sprawiają, że najbliższy rok w ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... Data i uczeniu maszynowemu odkryliśmy, że w czasie trwania kampanii najlepiej konwertowały reklamy skierowane do osób, które interesują się wystrojem wnętrz – wspomina Piotr ... wielkości wykorzystywanej mocy obliczeniowej. Dobry przykład stanowi tutaj sektor e-commerce, gdzie automatyczne zwiększanie mocy obliczeniowej w momencie stwierdzenia ...
-
Internet 3.0 zacznie się od Polski?
... zdjęć, filmów, animacji, itp.), które dostarczają użytkownicy. Oczywiście, na Facebooku pojawiają się reklamy czy treści generowane przez wydawców prasowych, ale oni ... oświadczenie, w którym zdecydowanie i bardzo ostro zanegowały możliwość inwestowania przez sektor finansowy w kryptowaluty, oparte na technologii blockchain czy też rozproszonego ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak finansują działalność?
... wiek milenialsa, przedstawiciele najmłodszej grupy w zdecydowanej większości deklarują korzystanie z różnych form i źródeł informacji na temat ofert instytucji finansowych. Wyjątkiem są „reklamy w telewizji, radiu, prasie, internecie i bilbordów”, na które wskazało jedynie 13 proc. osób do 24. roku życia, podczas gdy w grupie osób ...
-
Upadłości firm II 2018
... najwięcej niewypłacalności to firmy z sektora obsługi nieruchomości i inwestycji, reklamy, placówki lecznicze. Handel hurtowy: dominują problemy związane z zaopatrzeniem ... (6), dynamika niewypłacalności jest w nich ujemna. „Na cenzurowanym jest mimo wszystko budownictwo. Sam sektor notuje obecnie niezłe wyniki, ale… O realiach w budownictwie nie ...
-
Upadłości firm I kw. 2018
... marcu), wśród których najliczniejszą rzeszę stanowiły firmy zaopatrujące budownictwo. Sektor produkcji rolno-spożywczej zanotował w marcu 5 upadłości, a firmy produkujące i ... się w tym gronie niewypłacalne firmy z sektora obsługi nieruchomości i inwestycji, reklamy, usług finansowych, placówki lecznicze (np. w samym marcu – 7 takich placówek), IT i ...
-
Handel z Chinami idzie nam coraz lepiej
... styczniu znalazł się na poziomie 48,3 (każda wartość poniżej 50 sugeruje, że sektor się skurczył). Biznesowa dojrzałość Z czasem stosunki handlowe między Stanami Zjednoczonymi a Chinami ... , których produkty obecnie są bojkotowane przez chińskich konsumentów ze względu na reklamy tej firmy, uznane przez mieszkańców tego kraju za obraźliwe. Jak ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... gier i aplikacji, m-commerce czy płatnościom mobilnym. Ostatnio wzięła pod lupę sektor turystyczny. Raport „Turyści 2019” bazuje zarówno na danych pochodzących z organizacji ... wszystkie wiodące firmy internetowe, udział branży turystycznej (podróże i turystyka, HoReCa) w torcie reklamy cyfrowej utrzymuje się na poziomie 4%, co przy łącznych wydatkach ...
-
Czy eko marketing ma sens? Polacy wątpią w jego szczerość
... i klientom (35 proc.). Co czwarty Polak uważa też, że reklamy ekologiczne przyczyniają się do wzrostu świadomości ludzi na temat problemów ... ). Zdaniem 44 proc. uczestników EKOBAROMETRU takie treści w działaniach marketingowych wykorzystuje również sektor produktów dla dzieci (33 proc. – pomiar I), 43 proc. wskazuje rolnictwo, hodowlę zwierząt i ...
-
Inwestycje alternatywne. Jak nie stracić?
... jest obecnie największym, automatycznym rynkiem wymiany finansowej na świecie - narzędziem, za pośrednictwem którego globalny sektor finansowy prowadzi większość transakcji. Osoby korzystające z internetu wielokrotnie natknęły się na reklamy tzw. platform Forex, które umożliwiają zainwestowanie w atrakcyjne walory (np. akcje wielkich spółek, waluty ...
-
Phishing znowu żeruje na znanych markach
... . W 27 proc. przypadków podszywano się pod usługi e-commerce, przetwarzanie w chmurze, reklamy online i cyfrowe usługi przesyłania strumieniowego Amazon. Wiadomości podszywające się ... 22 proc.) i HSBC Bank (0,15 proc.). Ataki podszywające się pod bankowość jako sektor odpowiadają za 7,13 proc. phishingu, mających na celu pozyskanie danych z ...
-
W których krajach jest przestrzeń dla różnorodności i integracji społecznej?
... – to branża najbardziej sprzyjająca integracji, a tuż za nią plasuje się sektor non-profit i usługi profesjonalne. Patrząc na ogół rankingu, można stwierdzić, że postęp ... względem działań na rzecz integracji. Firmy z branży usług finansowych, IT i reklamy, choć znajdują się w dolnej połowie rankingu, najaktywniej podejmują kroki w kierunku większej ...
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
... finanse i bankowość. Wyprzedziły one ubiegłorocznego lidera, czyli branżę IT. Sektor finansowy odpowiadał za 12% wszystkich ofert w Pracuj.pl, publikując ... cyfrowych, do której zaliczają się także specjaliści od marketingu i reklamy (5%), internetu/ecommerce (3%) oraz badań i rozwoju (2%). Dlaczego kształcenie kompetencji cyfrowych w Polsce ...