-
5 sposobów na skuteczniejszą strategię marketingową
... Eksperci wysnuwają nawet hipotezy mówiące, że „content is the new SEO”, gdyż dostarczając wartościowe treści, możemy zwiększyć świadomość marki w Internecie, jednocześnie ... ciebie, ale właśnie do jednej z nich. Nie wymaga to outsourcingu marketingu. Często wystarczy samo doradztwo marketingowe. -Doradztwo marketingowe może przybierać różnorodne formy, ...
-
Praca w e-commerce. Co można robić i za ile?
... marketing, content marketing, e-mail marketing – wszystkie te specjalizacje są odmianami digital marketingu. Specjaliści tych dziedzin są „towarem deficytowym” na rynku pracy, a ... 15 – 20 tys. zł brutto miesięcznie. Specjaliści z danych dziedzin (analityk CRM, specjalista SEO, specjalista SEM) mogą liczyć na 10 tys. zł. brutto bądź więcej. ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... przyznaje, że kryzysowe zawirowania nie stały się hamulcem polskiego rynku influencer marketingu. Jego ubiegłoroczna wartość nie odbiegała od wyniku osiągniętego w 2019 ... oraz dokładnie tyle samo korzystało z usług blogerów w celu link building’u (SEO). Natomiast 16,9% badanych realizowało współprace głównie w celu pozyskania trafficu dla witryny ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... , że programiści korzystający z sztucznej inteligencji pracują o 30-40% efektywniej. Specjaliści SEO aktywnie wykorzystują ChatGPT i podobne narzędzia sztucznej inteligencji jako wsparcie, na przykład do generowania treści czy budowania struktury tekstów. Specjaliści ds. marketingu korzystają z AI już regularnie na co dzień. Generowanie postów ...
-
Statystyki strony od Google
... strony WWW do Google Analytics ma faworyzować ją wśród innych serwisów, które do googlowskiego programu nie należą. Obawy dotyczą także marketingu SEO, serwis Google Analytics w mniemaniu specjalistów ma w rzeczywistości ukrócić działanie pozycjonerów stron WWW. Takim łańcuszkiem przyczynowo-skutkowym można dojść do prostych wniosków ...
-
Monitoring mediów: BlogLevel i TweetLevel
... (w tym profesorów uczelni wyższych, analityków branżowych, specjalistów ds. marketingu, dziennikarzy i specjalistów ds. zarządzania markami), które wykorzystały je w ... wątki dyskusyjne na innych platformach społecznościowych oraz optymalizację dla wyszukiwarek (SEO): W przeciwieństwie do innych narzędzi tworzących rankingi blogów, narzędzie ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... które następnie wykorzystujemy w biznesie – również w ramach pracy zawodowej.”- wyjaśnia specjalista ds. marketingu Praca.pl, Michał Filipkiewicz. Jak zrobić sobie krzywdę na całe ... pracownika nie dziwi ekspertów. Anna Sikorska, kierownik działu SEO w marce Adseo zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach, podkreśla: „Większość firm – nawet tych ...
-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... z tej formy promocji. Jest to związane z rosnącą popularnością performance marketingu oraz chęcią lokowania budżetów w kampaniach sprzedażowych (rzadziej wizerunkowych), których podstawą ... wpływ na wyniki finansowe tego typu serwisów. Zbyt agresywna polityka SEO może grozić wykluczeniem z wyników. Warto dodać, że jedną z firm, które zainwestowały w ...
-
Jak myśleć o Google?
... było całkiem łatwe w zastosowaniu i wiązano z nim wielkie oczekiwania. Każda z rekomendacji odnośnie SEO działa w ten sposób. Jeśli jesteś w stanie ulepszyć treść, nie zrażając ... i zabawne. Poświęć czas na dostarczanie wartości. Publiczność to źródło wszelkiego dobra w marketingu internetowym, a Google jest tylko jednym z narzędzi, pozwalających ...
-
Blog - 6 sposobów na zwiększenie ruchu
... Jest to jak najbardziej możliwe! Niewielkie zmiany w strategii content marketingu z łatwością pozwolą Ci na uzyskanie większych korzyści z każdego publikowanego artykułu. ... kiedy opublikujesz artykuł. Jeśli używasz WordPress, możesz zastosować wtyczkę typu Yoast SEO, która automatycznie stworzy opisy meta dla poszczególnych treści na blogu. 5. ...
-
VIII Targi eHandlu
... wiedzę. Organizatorzy przygotowali dwie ścieżki wystąpień, w sumie 16 prezentacji z zakresu SEO, SEM, prawa w e-commerce, odpowiedniego doboru Platform i Narzędzi w e-commerce oraz ... , SALESmanago Anna Rak, Country Manager, Trusted Shops Rafał Roszak, dyrektor marketingu Beyond.pl i dziesięciu innych ekspertów branżowych. Uczestnicy Targów ciągle ...
Tematy: Targi eHandlu, e-commerce -
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... konsumentów. Rekomendacje jako unikalny content są również wartościowe pod kątem działań z zakresu SEO dla witryny sklepu. 3) Nie skupiaj się wyłącznie na konwersji ... na wygenerowanie większej ilości leadów sprzedażowych. Działania w ramach content marketingu trzeba mierzyć za pomocą wielu wskaźników i stale modyfikować strategię tworzenia treści ...
-
Praca online. Oto popularne e-zawody
... . Poza tym buduje on relację z konsumentami, która łączy elementy PR, marketingu i reklamy. Jednocześnie ważny jest autentyzm, gdyż internauci bardzo szybko wychwytują ... ważniejszych zadań, które stoi przed firmami oraz organizacjami. Zatrudniają więc specjalistów SEM i SEO, których zadaniem jest stworzenie jak najlepiej widocznej strony. Sowicie im ...
-
Przekwalifikowanie zawodowe w 4 prostych krokach
... rosnące zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowanych specjalistów od digital marketingu, e-commerce, social media czy od strony HR, odpowiedzialnych za realizację ... strategii digital marketingowych, praktycznej znajomości narzędzi internetowych (Google AdWords/Analytics, SEO, e-mail marketing). Osoby, które dysponują takimi kompetencjami z całą ...
-
Po co ci marketing conversion?
... %). Najmniej wartościowe leady pochodziły zaś z reklamy, mailingu, czyli outbound marketingu (16%). Jak zatem można „dać się znaleźć”? Warto zadać sobie pytanie ... zachowaniami użytkowników wyszukiwarek. Istotna jest tu także optymalizacja, w tym kompleksowe działania SEO. Rezultat? Dzięki marketing conversion Google w pierwszych wynikach wyszukiwania ...
-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
... internet treściami na temat kryzysu, który mówi SEO wyszukiwarkom, że jest to powszechny temat, więc może następnie utrudnić oczyszczenie reputacji firmy w internecie. Może też zintensyfikować falę negatywnych komentarzy, szczególnie bez odpowiedniego połączenia z działaniami buzz marketingu. 5. Zidentyfikuj i zwrócić się do zainteresowanych stron ...
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
... zazwyczaj są już zdecydowani, żeby dokonać zakupu – wyjaśnia Paweł Konopiński, Ekspert SEO z Grupy TENSE. Pędzimy do kampanii PPC Sprawdź infrastrukturę, nim zaczniesz ... Merchant Center, narzędzie do monitorowania od Google. Wjeżdżamy do krainy Content Marketingu Zaoferuj pasażerom zniżki Przy okazji Black Friday warto wykorzystać opcję dodania ...
-
Ile zarabia freelancer w Polsce?
... 10 tys. zł netto, a 35% pomiędzy 5 a 10 tys. zł netto miesięcznie. Także osoby specjalizujące się w tłumaczeniach, fotografii, wideo, animacjach, marketingu internetowym (SEO i SEM-ie) dobrze zarabiają. Powyżej 5 tysięcy złotych zarabia odpowiednio 17%, 16% i 16% respondentów. Ile zarabiają panie, a ile panowie pracujący jako wolni ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... na szczycie, ale także poprawi Twój wgląd w to, jaki rodzaj marketingu działa w Twojej branży, a jaki nie. Uwaga dodatkowa: nie ma znaczenia, jak ... w obszarze tworzenia strategii marketingowej. – Niezbędna staje się tu ścisła współpraca ekspertów ds. SEO, strategów oraz wykwalifikowanych copywriterów. Takie połączenie sprawi, że wygenerujmy content, ...