-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... wynikach wyszukiwania. Właśnie to jest głównym celem SEO. SEO to inwestycja długoterminowa Analizując zasadność rozpoczęcia działań SEO dla Twojej strony internetowej, koniecznie weź pod uwagę, ... z pozycjonowaniem witryny w internecie, ale również całościowym podejściem do marketingu. Dowiesz się, jak Twoje produkty lub usługi są nazywane, a także ...
-
Content marketing, SEO i influencer marketing 2022. Jakie trendy na 2023 rok?
... w SEO, które będą zyskiwać na znaczeniu w 2023 roku to przede wszystkim wzrost znaczenia machine learning oraz AI w SEO oraz marketingu. Ten rok zdecydowanie przyniesie jeszcze szybszy rozwój sztucznej inteligencji, co sprawia, że będzie ona coraz częściej wykorzystywana zarówno w działaniach SEO, jak i szeroko rozumianego marketingu internetowego ...
-
Jak ostatnie 10 lat zmieniło SEO i content marketing?
... SEO? Co dla specjalistów SEO oznacza coraz większa popularyzacja sztucznej inteligencji? Co jest przyszłością SEO i content marketingu? To już nie wróci - blackhat SEO ...
-
SEO copywriting
... posługiwania się językiem polskim, ale także wiedzy z zakresu SEO i SEM oraz psychologii społecznej i marketingu internetowego. Dobry copywriter SEO powinien także posiadać intuicję i wyobraźnię społeczną. Pozwala ona zawsze spojrzeć na dany tekst z punktu widzenia klienta i konkurencji. SEO copywriting – nakłonić klienta do zakupu Dobry tekst czy ...
-
4 najbardziej popularne mity o SEO i content marketingu
... na temat SEO i content marketingu. To interesująca lektura zwłaszcza, że dziś od odpowiedniego pozycjonowania strony zależy naprawdę bardzo ... Dominik Fajferek, Head of SEO w SEM House & SEO Consultant w WhitePress. Mit 2. Dłuższa treść to większa szansa na wysokie pozycje w Google? Jedna z głównych zasad skutecznego content marketingu głosi, że ...
-
Raport Elephate "Ranking blogów w e-commerce". Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
... eksperci Elephate – agencji SEO i content marketingowej, z wykorzystaniem danych od firmy Senuto – lidera w dziedzinie narzędzi SEO i content marketingu w Polsce, obejmuje aż 32 branże rynku e-commerce oraz 524 sklepy internetowe. W ramach badania eksperci Elephate chcieli nie tylko zidentyfikować liderów w obszarze content marketingu, ale również ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... Facebook/Affiliate/Display 1. Które trendy w marketingu na Facebooku zdominowały 2017 r.? Dynamiczne reklamy produktowe na potrzeby re-marketingu i prospect marketingu Ten format pozwala sklepom z ... konwersji, a właśnie tego potrzebowaliśmy. Valeria Calderoni, Head of SEO 1. Które trendy w SEO zdominowały 2017r? Większość stron koncentrowała się na ...
-
Branża SEO - specjalizacje
... W analityce internetowej SEO nie można ograniczać się do oceny ilościowej. W dobie zdobywającego coraz większą popularność performance marketingu, firma oczekuje od agencji konkretnych wyników (zwiększenia liczby klientów) a nie tylko wysokiej pozycji strony firmowej w wyszukiwarce. Wady i zalety specjalizacji w SEO Specjalizacje w SEO to nie tylko ...
-
Jakie błędy popełniamy w marketingu online?
... limit” - ostrzega Bartosz Zieliński z Commplace, wskazując jednocześnie na błędy w marketingu online. Pułapki marketingu on-line. Na co trzeba uważać – opinia Commplace. Świat ... jest ich najważniejszym partnerem – podmiotem, a nie przedmiotem działań. Content w służbie SEO PR. Punktem wyjścia działań w markentingu online są więc treści. Nie chodzi ...
-
Znane marki a SEO
... marketingu (doświadczeni doskonale już znają odpowiedź) zadają sobie pytanie, czy znanym, wielkim markom i firmom potrzebne jest SEO. Otóż jest potrzebne. I to bardzo. ... , firmy sięgają właśnie po reklamę, również tą w wyszukiwarkach. SEO – prestiż i sprzedaż Pozycjonowanie stron (SEO) to mówiąc najkrócej, zespół działań (m.in.: optymalizacja kodu ...
-
Działania SEO: co ma sens, a co już nie?
... wypromowania witryny Nadal wiele osób uważa, że dobrze wykorzystane narzędzia SEO przyniosą natychmiastowy efekt w postaci wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Niestety dzisiejsze ... to tylko jeden z wielu elementów marketingu, ponieważ aby wysokie pozycje przełożyły się na wyniki finansowe potrzebne jest dobre działanie marketingu, a wręcz całej firmy - ...
-
Wyniki organiczne - SEO wciąż górą
... SEO wciąż górą. Dlaczego tak się dzieje, czy Google będzie chciało zmienić tę sytuację, aby zwiększyć zyski z linków sponsorowanych? Jeśli tak, to w jaki sposób? Poznaj swego internautę Internet to ostatnio najczęściej badane medium. Wyniki badań interesują głównie specjalistów od marketingu ... wynikiem działań SEO. To pozycjonerzy wciąż kierują ruchem ...
-
SEO i SEM dla opornych – 7 najważniejszych pojęć
... marketingu internetowego rozwija się w błyskawicznym tempie i nie ma chyba już nikogo, komu skrót „SEO” nie obiłby się o uszy. Zanim zaczniesz ... w trakcie, dodatkowa wiedza zawsze się przyda. Zapraszamy do przeczytania Małego Słownika Pozycjonera. 1. SEO SEO to skrót od Search Engine Optimization i można go przetłumaczyć jako pozycjonowanie stron ...
-
SEO - kilka bolesnych faktów
... SEO, którzy spoglądają na rzeczywistość pozycjonowania przez różowe okulary. Za każdym razem, kiedy coś tak skomplikowanego jak SEO jest Ci przedstawiane przez któregoś z nich, można spodziewać się pominięcia kilku istotnych faktów. Na nieszczęście wielu specjalistów ds. marketingu ...
-
Znaczenie SEO w analizie inwestycyjnej biznesu
... B2B opierające swoją strategię marketingową na content marketingu portale z dużą ilością treści Jakie aspekty SEO badać podczas analizy inwestycyjnej? Rozmiar rynku Na ... narzędzia Ahrefs. Podsumowując, istnieje wiele sposobów na weryfikację biznesu pod kątem SEO przed inwestycją. Wydaje się, że jest to niezbędny punkt w analizie inwestycyjnej, ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... granicą. To zadanie nie tyle ambitne, co trudne i kosztowne. Jednak nie niemożliwie. Najważniejszą rolę w ekspansji międzynarodowej odgrywa SEO. To od skuteczności działań z zakresu marketingu w Internecie zależy, czy klienci za granicą dotrą do naszej oferty. Kilka najważniejszych aspektów pozycjonowania sklepów internetowych na rynkach ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... marketingowych, Creator Studio od Instagrama czy czarna odsłona Messengera. 2019 rok w SEO Mijające 12 miesięcy przyniosło sporą ilość nowości od Google. Warto tu ... . Warto kuć żelazo póki gorące – mówi Agnieszka Linke, Starszy Specjalista ds. Marketingu w Grupie TENSE. Omnichanel – różne kanały komunikacji, jeden cel Chodzi o taką integrację ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... rozwija. Ilość profesji związanych z tą sferą cały czas rośnie. Wśród najważniejszych specjalistów, których trzeba zatrudnić przy tworzeniu kompleksowego działu marketingu można wymienić: Specjalista SEO, Specjalista Google Ads, Specjalista ds. Social Media (często jedna osoba zatrudniona do publikowania postów organicznych, druga do obsługi ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... są nowoczesne narzędzia, takie jak: aktywność w social media (41 proc.), SEO (38 proc.), content marketing (28 proc.) oraz blogi (24 proc. wskazań ... Świadomi i sceptyczni wobec trendów Badanie pokazało również, że 63 proc. specjalistów marketingu i PR śledzi najnowsze trendy w swoich dziedzinach. Wśród najważniejszych w najbliższej przyszłości ...
-
Praca w marketingu: wymagania rosną
... . - Specjalista ds. e-marketingu zajmuje się różnymi obszarami działań w Internecie - od marketingu w wyszukiwarkach (SEM, SEO) przez reklamę displayową, e-mail marketing, analizę internetową, aż po najmodniejsze ostatnio social media – wyjaśnia Maciej Noga, dyrektor ds. marketingu w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl. - W mniejszych ...
-
ChatGPT to nie wszystko. Poznaj 6 najciekawszych narzędzi AI w marketingu
... marketingu jest już nie tylko opcją na przyszłość, ale również koniecznością dla utrzymania konkurencyjności. Sztuczna inteligencja w marketingu – szansa czy zagrożenie? AI wywołuje zarówno entuzjazm, jak i obawy. Wprowadzenie sztucznej inteligencji do marketingu ... tytuł oraz sprawdzisz jej potencjał pod kątem SEO. Bard Bard to oparty na sztucznej ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
... , pracowali zarówno specjaliści od SEO (pierwsze kliknięcie), jak i marketerzy (możliwe, że nawet z różnych agencji reklamowych), prowadząc kampanie reklamowe programmatic (spersonalizowane bannery) czy działania e-mailingowe. Każdy z nich powinien mieć swój udział w sukcesie. Uniwersalna strategia sukcesu nie istnieje W marketingu nie ma jednego ...
-
Jest praca w marketingu
... w usługach i FMCG Według HAYS, ożywienie dotyczy zarówno marketingu produktowego i trade marketingu w branży FMCG, jak również marketingu technicznego oraz PR. „Pracodawcy coraz ... poszukiwani są kandydaci zajmujący się e-mail marketingiem, wyszukiwarkami w Internecie (SEO,SEM), reklamą czy najbardziej ostatnio modnymi serwisami społecznościowymi, ...
-
Outreach Marketing, czyli tajna broń marketera i SEO-wca
... materiałami sponsorowanymi. Outreach - ważna część strategii SEO? Outreach staje się jedną z popularniejszych i efektywnych strategii off-site SEO, będąc jednocześnie najbardziej „white hatową” metodą pozyskiwania linków. Biorąc pod uwagę główne założenia outreach marketingu, specjaliści SEO powinni skupić swoje działania na serwisach o tematyce ...
-
Pozycjonowanie: abonament czy płatność za pozycję fraz?
... SEO, na bazie którego przeprowadzana jest optymalizacja SEO strony. Zalecane zmiany wprowadzane są w serwisie przez agencję lub przez klienta w konsultacji z dedykowanym opiekunem SEO. Agencja SEO realizuje także działania w zakresie content marketingu ...
-
Pozycjonowanie witryny w sieci: coraz więcej wyzwań
... użytecznych zasad pozycjonowania SEO wywodzi się z klasycznego marketingu. Warto więc monitorować trendy, analizować działania konkurencji, promować się na innych stronach i w mediach społecznościowych, a także cierpliwie budować pozycję rynkową. Przy SEO łatwo o błędy Nie można zapominać o doborze odpowiednich partnerów przy SEO. Jeśli powierzymy ...
-
Cross-border: polski marketing nie na obcy rynek e-commerce?
... preferencji użytkowników. Dzięki temu kampanie stają się bardziej trafne, a konwersja rośnie – komentuje Michał Dmitrowicz, Szef Marketingu IdoSell. Znaczenie SEO w cross-border Pozycjonowanie stron (SEO) to kolejny ważny element strategii marketingowej w handlu międzynarodowym. Dobrze zoptymalizowane opisy produktów nie tylko zwiększają widoczność ...
-
Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS. Nowy raport Elephate
... . Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Raport został objęty patronatem medialnym portalu eGospodarka. Wnioski, które mogą zmienić Twoją strategię marketingową i SEO W raporcie „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” zaprezentowane zostały wyniki ...
-
Jest praca w e-commerce
... działania promocyjne, które wykorzystują wyszukiwarki w dotarciu do potencjalnych klientów. Natomiast SEO (Search Engine Optimization) to optymalizacja witryn pod wyszukiwarki, ... Podstawowe wymagania pracodawców to nie tylko praktyczna wiedza z zakresu marketingu czy Internetu, ale także znajomość technicznych zagadnień związanych z komunikacją ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... na strategię marketingową. Posiadają również dostęp do najnowszych narzędzi i znają najnowsze trendy, działania SEO – jest to bardzo dynamiczna i rozwijająca się dziedzina, która wymaga ciągłego doszkalania się. Specjaliści ds. SEO i marketingu cyfrowego są na bieżąco z najnowszymi algorytmami Google, trendami i narzędziami. Działania marketingowe ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... narzędzi SEM może przynieść znaczne oszczędności. Koszt pozyskania klienta za pośrednictwem marketingu w wyszukiwarkach jest niższy, nawet 10-krotnie, niż w przypadku reklam bannerowych rozliczanych na podstawie ilości odsłon. W przypadku pozycjonowania i optymalizacji serwisu (SEO), koszty te są jeszcze niższe, co powoduje, że ta część branży ...
-
Polskie strony internetowe: najczęstsze błędy
... , mimo tak szerokiej akcji edukacyjnej w Internecie, prowadzonej przez praktyków branży SEO spotykamy tak wiele uchybień i podstawowych błędów w budowie stron WWW ” – konstatuje ... się po niej. Innymi słowy elementy usability, zdobywającego w dzisiejszym marketingu znaczenie na równi z pracami copywriterskimi, czy promocyjnymi nad witryną firmową. ...
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
... to sprawa niełatwa. Konkurencja w wielu obszarach jest tak ogromna, że działania SEO stają się bardzo kosztowne. Eksperci wskazują, że wypromowanie strony ... promocji dla sklepów internetowych Wbrew powszechnie krążącym opiniom (głównie ekspertów od marketingu internetowego i specjalistów agencji interaktywnych), telewizja jest nadal masowym środkiem ...
-
6 sposobów na skuteczny marketing internetowy przy ograniczonym budżecie
... które dopiero wchodzą na rynek. Aby jednak w pełni wykorzystać potencjał marketingu, konieczne jest zaangażowanie, odpowiednia wiedza i umiejętność prowadzenia kampanii przy ... i mierzyć konwersje, co umożliwia lepsze dostosowanie treści i strategii SEO. Z kolei Facebook Audience Insights dostarcza szczegółowych informacji na temat demografii ...
-
Depozycjonowanie jako ochrona wizerunku w sieci
... , a co za tym idzie, rośnie konkurencja walcząca o zajęcie dobrego miejsca w wynikach wyszukiwania – mówi Przemysław Płóciennik, Specjalista ds. SEO z Top Solutions, firmy świadczącej usługi marketingu internetowego. Problem pojawia się wtedy, gdy po wpisaniu nazwy produktu lub firmy pojawiają się wpisy o negatywnym wydźwięku, a jeszcze ...