-
Globalne sieci handlowe w 2013 roku
... - szykuje się jedynie zmiana właściciela.” Beata Kokeli, Senior Director w dziale powierzchni handlowych CBRE: „W minionym roku zadebiutowały w Polsce 23 nowe, międzynarodowe sieci handlowe, w 2014 r. zainteresowanie rodzimym rynkiem przez zagraniczne marki utrzyma się. Polska, w segmencie rynków handlowych, jest jednym z najsilniejszych ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2015
... sieci handlowych. Największą wartość AVE tradycyjnie już miały materiały prasowe, w dalszej kolejności wzmianki na portalach internetowych. Podatek Tesco również w Polsce ... tradycyjnych świątecznych zakupach. Karp jest stałym bywalcem polskich stołów w tym okresie – sieci handlowe często świadomie obniżają jego cenę, co powoduje, że Polacy chętnie ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Centra handlowe w Polsce: oferta szeroka czy unikalna?
... handlowe w Polsce rozwijają się nieustająco już od lat 90-tych ubiegłego wieku. Z danych JLL wynika, że pod koniec marca bieżącego roku na rodzimym rynku działały 384 centra handlowe (9 mln ... Center, funkcjonuje tam taka sama liczba marek z koszyka bazowego. Dzięki obecności takich sieci jak np. Hugo Boss czy Tommy Hilfiger, które nie występują w ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-VI 2009
... sieci Starbucks. Również Fressnapf, oraz marki odzieżowe TK MAXX, New Look, Villa Happ i Peacocks zapowiedziały wejście na polski rynek. Pomimo zapowiedzianej i kontynuowanej przez niektóre marki ekspansji, zauważalny jest ogólny spadek popytu na nowe powierzchnie handlowe ...
-
Centra handlowe w Polsce: najwięksi najemcy 2012
... miejsce w tym zestawieniu. Po około 600 sklepów i lokali mają w Polsce także firmy Carrefour i HDS Polska (m.in. sieci Relay, In Medio). Dalsze miejsca zajmują firmy ... Krajowego Rejestru Sądowego. W pierwszej fazie zostały wytypowane przedsiębiorstwa handlowe i produkcyjne, które rozwijają sieci sprzedaży m.in. w centrach handlowych. Następnie na ...
-
Ulice handlowe w Polsce - alternatywa z potencjałem
... w Wielkiej Brytanii zdecydowanie częściej pada deszcz. Wyzwaniem dla ulic handlowych w Polsce są przede wszystkim centra handlowe, zarówno te śródmiejskie, jak i te położone poza centrum. ... też sposobu promocji miejsca. Ulice handlowe powinny być komplementarne w stosunku do centrów handlowych, czy handlu w sieci. Miejsca te powinny wyróżniać się ...
-
Ulice handlowe w Polsce: przebudzenie
... ma kawiarnia amerykańskiej sieci Dunkin’ Donuts, która ekspansję w Polsce rozpoczęła od obsadzenia lokali zarówno w centrach handlowych, jak i lokalizacjach high street. Dwa lokale planuje otworzyć też Starbucks. Naturalna alternatywa Galerie od blisko 20 lat rządzą polskim rynkiem nieruchomości komercyjnych. Ulice handlowe dominację tę pewnie ...
-
Które sieci handlowe wygrały z pandemią? Żabka liderką
... dobre wyniki osiągnęły niektóre marki o słabszym wizerunku. Wszystkie omawiane tu sieci handlowe wykonały ogromną pracę, by - pomimo pandemii - podtrzymać i wzmocnić relacje z klientami. O badaniu YouGov BrandIndex Badanie YouGov BrandIndex to jedyny w Polsce syndykatowy tracking pozycji marek, realizowany w trybie ciągłym metodą CAWI na próbie ...
-
Europa Środkowa: sieci handlowe 2008
... w Bułgarii, Rumunii, Słowacji i Polsce. W Polsce z CBA współpracuje Naszym Sklepem, licząca ponad 800 małych sklepów siecią działająca w południowo-wschodniej Polsce. Z raportu wynika jednak, że nie wszędzie ewolucja rynku detalicznego przebiegała tak samo jak w Europie Środkowej. Do Rosji międzynarodowe sieci detaliczne weszły z kilkuletnim ...
-
Centra handlowe w Polsce IV kw. 2014
... , zarówno wśród deweloperów nowych obiektów handlowych, jak i najemców. Powstają obiekty, których oferta wychodzi poza tradycyjny koncept centrów handlowych, również sieci handlowe starają się o bardziej zróżnicowany asortyment. Działania te, są odpowiedzią na rosnące wymagania i zapotrzebowania klientów, dla których kompleksowa oferta i czas ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... , że w Polsce maleje udział handlu tradycyjnego. W minionym roku jedynie 18 proc. artykułów spożywczych zostało kupionych w tradycyjnych sklepach. Ostatnie lata to również bankructwa sieci Bomi, Marcpol i Alma oraz konsolidacja rynku przez największych graczy, takich jak przejęcie Piotra i Pawła przez Jeronimo Martins czy sieci mniejszych ...
-
Sieci handlowe w obliczu kryzysu
... dużych ogólnopolskich grup dystrybucyjnych, które realizować będą większość sprzedaży hurtowej w Polsce. PMR szacuje, iż za około trzy lata 10 największych ... , że wiele dużych, zagranicznych przedsiębiorstw handlu detalicznego, które chciałyby przejmować inne sieci, będzie się z tym wstrzymywać. Recesja gospodarcza skłania te firmy do rezygnacji ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... to jedna z prężniejszych gałęzi gospodarki także w Polsce. Jak wynika z raportu Deloitte przygotowanego wspólnie z Grupą ... Polsce w ciągu ostatnich sześciu lat podwoiła się i odpowiada ona już za 5,8 proc. PKB wypracowanego w 2012 roku. Informacje o raporcie: Raport 2014 Global Powers of Retailing przedstawia ranking 250 największych światowych sieci ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... o przecenach i wyprzedażach w tej sieci stanowią ponad 40 proc. ogólnej dyskusji o okazjach cenowych w objętych badaniem marketach. To głównie opinie o przecenionych towarach, wymiana linków do ulotek promocyjnych czy też udostępnianie fotografii wyprzedażowych zdobyczy. „Mirki, jaki jest, według was, najtańszy sklep w Polsce jeśli chodzi o żywność ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce 2009
... handlowe, parki handlowe i outlety), czyli nieco więcej niż w 2008 roku. Warto wspomnieć, że około 23% nowo oddanej powierzchni to ekspansje istniejących centrów. Całkowita podaż powierzchni handlowych w Polsce ... lub starały się opóźniać wszelkie strategiczne posunięcia. Sieci kontynuujące rozwój podchodziły do kwestii potencjalnych lokalizacji ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce - stabilny rozwój
... handlowe otwarte w stolicy od 2013 roku. W wyniku rozbudowy istniejących obiektów przybyło 135 000 m kw. nowej powierzchni centrów handlowych. Centrum Bielany we Wrocławiu powiększyło się o 35 000 m kw. i zmieniło nazwę na Aleja Bielany – obecnie jest to największy kompleks handlowy w Polsce ... już istniejących sieci handlowych, wchodzenie ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce VII-IX 2009
... tym samym całkowite zasoby nowoczesnych powierzchni handlowych w Polsce do 7,16 mln mkw. Największym ... pod uwagę brane są topowe centra handlowe w największych miastach. W ramach optymalizacji kosztów część ... wycofanie z Polski i sprzedaż 8 marketów polskiej sieci Mix Electronics. Natomiast 25 sklepów sieci Billa trafiło do portfolio francuskiej ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-VI 2010
... handlowe Mazovia (28 000 mkw) w Płocku oraz Suwałki Plaza (21 000 mkw) w Suwałkach. NAJEMCY W związku z niesprzyjającą sytuacją gospodarczą w 2009 roku większość sieci musiała zweryfikować swoją politykę i plany ekspansji, a część firm zbankrutowała. Na rynku pozostały firmy, które poradziły sobie z kryzysem. Niektóre sieci ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-III 2010
... sieci musiała zweryfikować swoją politykę i plany ekspansji, a część firm zbankrutowała. Na rynku pozostały firmy, które poradziły sobie z kryzysem. Niektóre sieci zdecydowały się wejść na polski rynek. W I kwartale otwarto pierwsze w Polsce ... się wzrostu liczby transakcji na rynku inwestycyjnym, których przedmiotem będą najlepsze obiekty handlowe ...
-
Sieci handlowe chcą inwestować w Polsce
... czołówce najbardziej atrakcyjnych rynków europejskich. W najnowszym raporcie „Aktywność sieci handlowych w 2010 r. w regionie EMEA” (Europa, Bliski Wschód i Afryka) Polska ... rynku nowoczesnym handlem wielkopowierzchniowym i ogólnego stanu gospodarek. Handel nowoczesny w Polsce wciąż ma znacznie mniejszy udział w ogólnej sprzedaży artykułów FMCG ...
-
Centra handlowe w Polsce I-III 2009
... polskiego rynku centrów handlowych. Mimo wyraźnych oznak spowolnienia w I kwartale 2009 r. oddano w Polsce do użytku 150 000 mkw. powierzchni nowych centrów handlowych. ... handlowe były wynajęte w 90-95 proc., a popyt pozostawał na stabilnym poziomie. Zaobserwowano jednak pewne spowolnienie w zakresie ekspansji firm notowanych na GPW oraz sieci ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-IX 2010
... nowych projektów możemy oczekiwać dopiero w kolejnych latach. Największe projekty handlowe, których ukończenie planowane jest na 2011 rok, to Millenium Hall w ... – największego w Polsce sklepu Marks&Spencer oraz Reserved i House. Popyt na lokalizacje uliczne również utrzymuje się na stałym poziomie, chociaż ograniczenie ekspansji sieci placówek ...
-
Nowe sieci handlowe coraz bliżej Polski, droga prowadzi przez Warszawę
... handlowych. Tegoroczne targi ReDI były też miejscem ważnych spotkań: deweloperów i sieci handlowych z przedstawicielami kilkunastu miast, którzy prezentowali ofertę gruntów inwestycyjnych oraz ... to Talk. „W ubiegłym roku w Polsce pojawiły się 22 nowe marki. Polski rynek gotowy jest na kolejne nowe sieci, a tych zainteresowanych rozwojem nad Wisłą ...
Tematy: Retail Destination Initiative -
Sieci handlowe preferują tańsze produkty
... sklepów tej sieci. Produkty importowane zostaną zastąpione tańszymi, krajowymi odpowiednikami. Dotyczy to takich kategorii jak makarony, wędliny, dżemy, sosy. Piotr i Paweł mówi wręcz, że nie jest siecią delikatesów, a zwykłych supermarketów, dbających szczególnie o jakość i schludny wygląd sklepów. Sprzedaż detaliczna w Polsce według najnowszych ...
-
W październiku poznamy najlepsze centrum handlowe w Polsce
... Awards. Gala jest zwieńczeniem najbardziej prestiżowego w branży centrów i sieci handlowych konkursu PRCH Retail Awards. Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został ... między innymi Najlepszą nową sieć handlową, Najlepsze nowe centrum handlowe czy najskuteczniejszą kampanię marketingową centrum handlowego. Tegorocznym partnerem charytatywnym Gali ...
Tematy: PRCH Retail Awards, centra handlowe -
Centra handlowe w Polsce IV-VI 2009
... sprzedaży detalicznej. Jednak poważną barierą dla rozwoju rynku centrów handlowych w Polsce pozostaje znaczące ograniczenie dostępu do źródeł finansowania. TRENDY W PODAŻY ... . Obserwujemy także powstawanie rynku wtórnego najmu powierzchni w centrach handlowych; kilka sieci poszukuje podnajemców na swoje lokale. PROGNOZA W końcu II kwartału 2009 ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... proc. powyżej 90 dni. Fakt ten nie powinien dziwić. Bowiem sieci handlowe mają się świetnie. Potwierdzają to dane dotyczące ich kondycji finanowej przygotowane przez wywiadownię gospodarczą Bisnoe Polska. Sieci handlowe sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych w Polsce mają się doskonale. Rosnąca sprzedaż wewnętrzna w naszym kraju sprzyja dobrej ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około ... w natarciu Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, telewizja była największym reklamobiorcą – wynika z danych IMM. Na reklamę w stacjach telewizyjnych sieci handlowe wydały łącznie ponad 147 mln ...
-
Gdzie powstają centra handlowe?
... spełniające więcej funkcji niż tylko handlowa. U schyłku września br. powierzchnie handlowe w Polsce zajmowały już ponad 15 mln mkw. - podaje Cushman & Wakefield w najnowszym raporcie „ ... w Polsce. Polacy cenią e-commerce dodatkowo za wygodę, duży wybór produktów i bardzo często konkurencyjne ceny. Najczęściej kupujemy w sieci sprzęt elektroniczny ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Polsce sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów za I ... . Radio na fali Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, radio było największym reklamobiorcą – wynika z danych admonitu. Na reklamę w radiu sieci handlowe wydały łącznie więcej niż 134 mln zł, a ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2016
... Ulice handlowe w Polsce: przebudzenie - Ulice handlowe w Europie: czynsze dla najbogatszych Z kolei czynsze przy Via Montenapoleone w Mediolanie wzrosły w ciągu roku do czerwca o 20%, dzięki czemu lokalizacja ta umocniła się na trzeciej pozycji rankingu najdroższych ulic handlowych regionu EMEA. To potwierdza atrakcyjność miasta wśród sieci zarówno ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2012
... ekspansji obecnych już marek oraz znikomą podaż. Pomimo spowolnienia gospodarczego sieci handlowe nadal postrzegają ten rynek jako idealną przystań do wejścia na rynek chiński. ... ulice handlowe wciąż przyciągają najemców, pustostany należą do rzadkości, a poziom czynszów jest stabilny. Skład najemców przy głównych ulicach handlowych w Polsce jest ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2013
... (spadek czynszu o 2,4%). Zmiany stawek czynszowych na głównych ulicach handlowych w Polsce są wynikiem mniejszego niż się spodziewano wzrostu konsumpcji oraz zmiany ... , powiedział: „Najbardziej atrakcyjne ulice handlowe takie jak Pola Elizejskie czy luksusowe lokalizacje, w tym Avenue Montaigne, działają na międzynarodowe sieci handlowe jak magnes ...
-
Parki handlowe w Europie. Dokąd podążają?
... sieci handlowe do eksperymentowania z nowymi formatami i konceptami, a parki handlowe stanowią korzystną opcję dla wielu operatorów. Niższe czynsze i koszty eksploatacyjne oraz większa elastyczność aranżacji powierzchni to główne czynniki, które przyciągają zainteresowanie sieci ...
-
Parki handlowe i nieruchomości convenience w Polsce - obraz rynku
... Polsce. ... sieci dyskontowych i innych sieciowych sklepów z podstawową ofertą, jak również dla lokalnych przedsiębiorców. Mniejsze miasta są naturalnym kierunkiem rozwoju dla wielu marek. W ślad za rozwojem sieci w coraz mniejszych miejscowościach pojawia się zapotrzebowanie na budowę parków handlowych tego typu lokalizacjach. Niektóre sieci handlowe ...