-
BLIX AWARDS 2022: najbardziej innowacyjne sieci handlowe w Polsce
Biedronka, Lewiatan, Auchan Hipermarket, Żabka, Rossmann i OBI to najbardziej innowacyjne sieci handlowe w Polsce. Tak wynika z trzeciej edycji programu "BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów". Wyróżnione zostały także sieci Twój Market oraz Maxi Zoo. W trzeciej edycji programu branżowego „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”, wprowadzona została nowa ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, Biedronka, Lewiatan, Auchan Hipermarket, Żabka, Rossmann, OBI, Twój Market, Maxi Zoo, innowacje, nowe technologie -
BLIX AWARDS 2024: które sieci handlowe w Polsce stawiają na innowacyjność?
... sieci handlowe w Polsce, które w ich opinii w największym stopniu stawiają na innowacyjność. Kto pojawił się na liście zwycięzców? Odpowiedź na to pytanie poniżej. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie sieci handlowe ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, Biedronka, Lewiatan, Auchan Hipermarket, Żabka, Super-Pharm, OBI, Allegro, Maxi Zoo, innowacje, nowe technologie, innowacyjność -
Konsumenci wybrali najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce
... AGD, Rossmann i Pepco to najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce - tak wynika z II edycji programu branżowego "BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów". W ramach programu zebrano opinie blisko 110 tys. Polaków. O zwycięstwie decydowało głównie prowadzenie działań proekologicznych przez sieci handlowe. Istotne było także aktywne wspieranie lokalnej ...
-
BLIX AWARDS 2022: najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce
... prospołeczne sieci handlowe. Tak zdecydowali konsumenci w trzeciej edycji programu branżowego "BLIX AWARDS - Wybór ... Polsce. Oprócz nagród w sześciu segmentach, wręczono też dwa wyróżnienia. Jedno z nich, w grupie dom i ogród, otrzymał JYSK. Jak informuje dr Krzysztof Łuczak, członek kapituły, przede wszystkim docenione zostało zaangażowanie sieci ...
-
BLIX AWARDS 2024: najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce
... sieci handlowe. Tak zdecydowali konsumenci w piątej edycji programu branżowego "BLIX AWARDS - Wybór Konsumentów". Specjalne wyróżnienia w tej kategorii otrzymały Black Red White i AVON. Prospołeczna Sieć Roku to jedna z ważniejszych kategorii programu branżowego „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”. W tym roku najbardziej prospołeczne sieci ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, BLIX AWARDS 2024, ALDI, Carrefour Hipermarket, Dino, TOPAZ, Empik, CCC, Castorama, HEBE, CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu -
Znamy najlepsze sieci handlowe w Polsce w 2015 r.
Polska Rada Centrów Handlowych, organizator konkursu PRCH Retail Awards ogłosiła najlepsze centra i sieci handlowe oraz kampanie marketingowe branży retail w 2015 roku. Według jury konkursowego najlepszymi sieciami handlowymi w Polsce zostały Green Caffe Nero, Play, Simple Creative Products oraz Sephora. Tytuł najlepszego nowego centrum handlowego ...
Tematy: PRCH Retail Awards, centra handlowe -
Sieci handlowe mają się dobrze, a pracownicy strajkują
... przez BIG InfoMonitor oraz BIK wynika, że spośród 681 największych, działających w naszym kraju sieci handlowych problemy z terminowym regulowaniem należności ma jedynie 29 podmiotów. Otwarte pozostaje zatem pytanie, czy sieci handlowe faktycznie terminowo płacą swoim odbiorcom, czy też kontrahenci w obawie o relacje biznesowe po prostu ...
-
Nieuczciwe sieci handlowe kontra producenci
... z Niemiec, gdzie tamtejsi sadownicy poradzili sobie z problemem dominacji sieci. Zorganizowali się w silne grupy, obecnie sieci handlowe nie mają 100 numerów telefonów do poszczególnych firm, ale 10 do dużych organizacji, które negocjują warunki sprzedaży - tłumaczy Solis. W Polsce przydałyby się czasowe regulacje marż na okres, w którym ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... sieci handlowe? O czym w letnie miesiące dyskutowali internauci, co kupowali przed wakacyjnymi wyjazdami i czy znaleźli przystępną ofertę szkolnych akcesoriów? IMM przeanalizował publikacje na temat poszczególnych sieci handlowych w III kwartale 2015 roku. W prasie, internecie, social mediach oraz radiu i telewizji na temat sieci ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... ale częściej Supermarkety, hipermarkety, sklepy convenience oraz dyskonty działające w Polsce najchętniej wybierały reklamy w stacjach TV. Promocja na telewizyjnych ekranach kosztowała sieci handlowe 156 mln zł. Wg oficjalnych cenników netto bez uwzględnienia rabatów, marki handlowe najwięcej środków przeznaczały na promocję w stacji TVN, do której ...
-
Te sieci handlowe mają najlepszą ofertę ze zdrową żywnością
... sieci handlowe w naszym programie, dostrzegają to, że na sklepowych półkach sukcesywnie przybywa zdrowej żywności. Klienci widzą, że sieci ...
-
Sprzedaż detaliczna: ile zarobiły największe sieci handlowe?
... kosztów pracy – komentuje Monika Warmbier, partner, liderka zespołu Finance & Performance w Polsce, Deloitte. Najwięcej z 250 najlepszych sprzedawców ma swoją główną siedzibę w Europie – ... rozwija się ta branża – podkreśla Marcin Stark, senior manager, Monitor Deloitte. Sieci handlowe kładą nacisk na zrównoważony rozwój W ciągu ostatnich kilku lat ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i wyniosły łącznie ... innej sieci? Tendencja „wypoczynkowa” w media planach była widoczna zwłaszcza w czasie majówki. W tygodniu 28.04 - 04.05.2014, czyli w okresie długiego weekendu, sieci handlowe z ...
-
Moda: polskie sieci handlowe nie ustępują zagranicznym
... jednym z najbardziej prężnych sektorów rodzimej gospodarki. „Dynamicznie rozwijające się polskie sieci handlowe stanowią bardzo ważne ogniwo funkcjonowania centrów handlowych i z powodzeniem konkurują o klientów ... prawie 100 salonów w 16 krajach. „Pod względem liczby i wielkości sklepów w Polsce, najwięksi gracze tacy jak LPP czy CCC nie ustępują ...
-
Sieci handlowe znów promują zdrowe produkty
... produkty. Zdają sobie z tego sprawę najwięksi producenci żywności, kosmetyków oraz sieci handlowe, które po raz kolejny już przystąpiły do promującej prozdrowotne zachowania ... całego środowiska biznesowego – mówi Irena Pichola, Partner, Lider Sustainability Consulting w Polsce i Europie Środkowej, Deloitte. – Aktywność takich organizacji jak The ...
-
Globalne sieci handlowe w 2011 roku
... sieci), Kijów (9) i Warszawa (6) także znalazły się w centrum zainteresowania – międzynarodowe sieci handlowe realizowały swoje plany rozwoju na rynkach o silnych gospodarkach wykazujących największy potencjał wzrostu. Sześć światowych sieci ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... i sieci handlowe będą musiały znaleźć inne modele współpracy, pozwalające im na funkcjonowanie w nowej rzeczywistości. Można się więc spodziewać znacznego rozwoju wspólnych przedsięwzięć dużych marek produktowych i sieci handlowych adresowanych przede wszystkim do odbiorców w kanałach cyfrowych. Badając zachowania konsumenckie również w Polsce ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce VII-IX 2011
... zainteresowanie wejściem na polski rynek międzynarodowych sieci handlowych. PODAŻ W Polsce znajduje się ponad 360 nowoczesnych centrów handlowych. W ... sieci już zapowiadają dalszą ekspansję w miastach regionalnych. Intensywnie rozwijają się nie tylko duże międzynarodowe sieci handlowe, takie jak TK Maxx czy H&M, ale również mniejsze, krajowe sieci ...
-
Parki handlowe w Polsce - kanibalizacja czy synergia?
... bardziej wyraźna. Ma to szczególne znaczenie w kontekście strategii rozwoju sieci handlowych, zwłaszcza dla dyskontów i firm typu value retailers, których ... Polsce mieszka w zasięgu 15-minutowej jazdy samochodem od parków handlowych, co stanowi 47% populacji, która ma łatwy dostęp do tych obiektów. Analiza ta obejmuje zarówno działające parki handlowe ...
-
Galerie handlowe w Polsce 2009
... , modyfikowały strategie rozwoju i koncepty handlowe. Wiele takich działań przyniosło pozytywne rezultaty. Niektóre sieci handlowe wykorzystały czas kryzysu na przyspieszenie ekspansji i poprawienie pozycji na rynku. W spektakularny sposób weszła na rynek sieć TK MAXX, która docelowo planuje otwarcie w Polsce 100 sklepów. Zdaniem Cushman ...
-
Sieci handlowe doceniają polski rynek
... międzynarodowych sieci handlowych w zakresie sprzedaży on-line, szczególnie na rynkach rozwijających się w Europie Środkowo-Wschodniej. Sieci handlowe uznały, że sprzedaż przez internet jest niezbędna do ogólnego wzrostu sprzedaży i strategii rozwoju. Dla wielu z nich stało to się priorytetem, by zoptymalizować wzrost sprzedaży. W Polsce sprzedaż ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... Pierwsza trójka największych reklamodawców wśród działających w Polsce supermarketów, hipermarketów, dyskontów ... Sieci handlowe mocne we wszystkich mediach Zbiorczy monitoring reklam, mediów tradycyjnych, internetu i mediów społecznościowych na Platformie IMM wskazuje, że w czwartym kwartale 2014 roku wysokość środków przeznaczanych na reklamy sieci ...
-
Sieci handlowe: jak odbudować zaufanie konsumentów po pandemii?
... . Sieci handlowe zdecydują się na zmianę strategii, reorganizację i nadanie prowadzonej działalności nowej dynamiki, aby spełnić nowe standardy i oczekiwania. Innowacyjne marki, które zaczną brać te aspekty pod uwagę już teraz, okażą się zwycięzcami, gdy konsumenci ponownie zawitają do ich sklepów. W wielu krajach sieci handlowe przygotowują ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... sieci po 2,3%) Instagram, czyli więcej niż 1000 słów Podobnie jak w całym pierwszym półroczu, najwięcej dyskusji o sieciach handlowych toczyło się na Facebooku i Twitterze. Dzięki aktywnej obecności mediach społecznościowych sieci handlowe ... Spider’s Web. Biedronka bowiem uruchomiła we Wrocławiu pierwszy w Polsce 24-godzinny automat z produktami ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... informacje opublikowane w mediach w styczniu. Chodzi o zarzuty prokuratury odnośnie przyjmowania przez pracowników kilku sieci łapówek w zamian za m.in. lepszą ekspozycję wybranych towarów. „Choć sprawa dotyczy kilku największych sieci handlowych w Polsce, najbardziej odbiła się na hipermarketach Kaufland, bo to osobom związanym z tymi sklepami ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Międzynarodowe sieci handlowe ciągną do Polski
... dopasowaną do wizerunku ich marki” – powiedziała Magdalena Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych w CBRE w Polsce. W obliczu wzrostu popularności i znaczenia handlu internetowego, CBRE zapytało też sieci handlowe o plany zwiększenia swojej obecności w tym kanale dystrybucji. Międzynarodowi najemcy aktywnie rozbudowują swoją dostępność na ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-XII 2010
... handlowe będą stanowić większość przyszłej podaży. Parki handlowe (łącznie 110 000 mkw) powstaną w Opolu, Krakowie i Gdańsku. Warto również wspomnieć o centrach typu outlet, które w Polsce ... handlowych również utrzymuje się na stałym poziomie, chociaż ograniczenie ekspansji sieci placówek bankowych oraz tendencja do zamykania nierentownych ma ...
-
Centra handlowe w Polsce VII-IX 2009
... tej sieci do Mix Electronics. W sektorze odzieżowym natomiast Vistula sfinalizowała renegocjacje finansowania z bankami, a sieci Redan i Gino Rossi znalazły inwestorów strategicznych, którzy dokapitalizowali te spółki. Sieci handlowe z dużą ostrożnością podejmują decyzje strategiczne, za cel ekspansji wybierając najlepsze centra handlowe w dużych ...
-
Sieci handlowe wybierają Polskę
... rynkach rodzimych. Jak czytamy w raporcie, przed końcem 2011 roku międzynarodowe sieci handlowe planują poszerzenie swojej oferty oraz otwarcie nowych sklepów w 38 krajach ... ze strony największych międzynarodowych sieci handlowych do naszego rynku, oczekujemy, że wielu detalistów zacznie aktywnie rozwijać swoje sieci w Polsce. Nadal jednak wielu ...
-
Sieci handlowe: o konsumentów walczą nie tylko Lidl i Biedronka
... bezpośredniej konkurencji z większymi graczami. Strategia rozwoju sieci supermarketów i dyskontów w Polsce obejmuje także wybrane regiony kraju. Intermarche i POLOmarket postawiły na rozwój przede wszystkim w zachodniej Polsce, z kolei sieci Topaz i Arhelan skupiły się na Polsce wschodniej. Podobną strategię regionalnego rozwoju przed przejęciem ...
-
Największe sieci handlowe wg Muszkieterów
... sieci handlu detalicznego w Polsce. Wynika z nich, że liderem jest Biedronka. Szacunkowe obroty Biedronki w 2009 r. wyniosły 16 mld zł i ... mld zł. Bardzo podobne wyniki, nieco poniżej 3 mld zł, miały dwie kolejne sieci handlowe: E.Leclerc i PoloMarket. Wszystkie one zwiększyły sprzedaż o 0,1 do 0,2 mld zł. Pierwszą dziesiątkę zamyka Kaufland z ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... Polaków szczególną sympatią. Z publikacji dowiadujemy się również, które z sieci handlowych są najchętniej odwiedzane przez klientów, a o których mówi ... społecznościowych)?” Word-of-Mouth to często dodatkowa reklama. Top 10 marek detalicznych w Polsce wg Word-of-Mouth w 2019 r. (dane skumulowane) Biedronka - 44,3 Lidl - 40,3 Rossmann - 34,1 CCC - ...
-
Centra handlowe w Polsce i Europie I poł. 2014
... nowe centra handlowe zwiększyła się w Europie o 1,88 miliona metrów kwadratowych - czytamy w najnowszym raporcie opublikowanym przez CBRE ... ekonomicznemu w tym regionie, coraz liczniejszej klasie średniej oraz rosnącym oczekiwaniom międzynarodowych sieci handlowych, spośród których wiele zdało sobie sprawę, że istniejąca lokalnie przestrzeń handlowa ...
-
Zagraniczne sieci handlowe odejdą z Polski?
... sieci spadnie o około 1/3 w ciągu 5 lat - mówi Ryszard Tomaszewski. Nowych sieci nic jednak nie zastąpi. - Po prostu nie ma tu miejsca na nowego gracza. Stosunek marży i wyników finansowych do nakładów i inwestycji nie jest korzystny dla sieci działających w Polsce ...
-
Globalne sieci handlowe w 2012 roku
... sieci handlowe w 2012 roku weszły do dużej liczby nowych lokalizacji, a w 81% badanych miast odnotowano co najmniej jedną międzynarodową markę, która otworzyła tam swoje nowe sklepy. Marki z USA były najaktywniejsze w rozwoju globalnej sieci sprzedaży. Tradycyjnie amerykańskie sieci ... amerykańskich sieci handlowych. Co prawda, te istniejące w Polsce, ...