-
Zadania menedżera ds. social media
... , menedżer ds. social media nadal powinien potrafić zaadaptować treści do poszczególnych kanałów social media. Jedną z najważniejszych ról menedżera ds. social media jest tworzenie i przystosowywanie treści do specyficznych portali. Chodzi tu o pozycjonowanie treści poniżej 140 znaków, tworzenie grafik budujących wizerunek marki, tworzenie wielu ...
-
Social media pracownika rysą na wizerunku firmy?
... . Nie jest też tajemnicą, że w social mediach niejednokrotnie udostępniamy informacje dotyczące naszych pracodawców. Co na to ci ostatni? ... o pozytywny wizerunek publiczny. To umożliwia pracownikom swobodę w wyrażaniu swoich poglądów, przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedzialności za reputację firmy. O BADANIU Badanie „Media społecznościowe ...
-
Personal branding w social media
... " dany post, czy jakie umieszczamy zdjęcia. Nie zawsze fotografia z imprezy, czy radykalne opinie i ich styl, mogą pozytywnie wpłynąć na nasz wizerunek. W social media coraz częściej zacierają się granice pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, co skutkuje występowaniem w jednym miejscu zarówno znajomych z kręgów towarzyskich, jak i biznesowych ...
-
Social media. Kreują wizerunek firmy czy generują kryzysy?
... i pomimo problematycznej sytuacji, w dalszym ciągu pozostać jej klientem. Eksperci z Praktycy.com wskazują, o czym muszą pamiętać przedsiębiorcy chcący najlepiej wykorzystać obecność w social media. Czy to już kryzys? Zdarza się, że firmy popadają w przesadę i każdy negatywny komentarz traktują jako zapowiedź nadchodzących problemów. Nie zawsze ...
-
Social media a prywatność i wizerunek w sieci
... opublikowanego przez Polskie Badania Internetu raportu "Prywatność i własny wizerunek w przestrzeni social media" wynika, że ponad 18 milionów Polaków korzysta z serwisów społecznościowych. W internetowe społeczności zaangażowani są niemal wszyscy - w przeciągu miesiąca zagląda na nie ...
-
Social media w pracy rekrutera. Są zalety, są wady
... . Media społecznościowe pozwalają na szybkie i szerokie dotarcie do potencjalnych kandydatów, co jest nieocenione na dynamicznym rynku pracy. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy to kolejny obszar, w którym HR-owcy wykorzystują media społecznościowe. 73,1% badanych stwierdziło, że social media pomagają im kreować atrakcyjny wizerunek pracodawcy ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... sami będą podawać firmom informacje o sobie, często nawet te bardzo wrażliwe - na widelcu - a z opublikowanego niedawno raportu PBI „Prywatność i własny wizerunek w przestrzeni social media” wynika, że pod tym względem radykalnych zmian zachowań oczekiwać raczej szybko nie należy - pracodawcy będą informacji w portalach społecznościowych szukać ...
-
Osobowość marki a social media
... na swoim Fan page zaczęło pisać o wyścigach drifterów zamiast o bezpiecznej jeździe. Bo moderator lubi ten sport. Być w social media sobą Budując wizerunek firmy i relacje z klientami w social media, cały czas należy mieć na uwadze informację, czyim przedstawicielem naprawdę jesteśmy. Dotyczy to zarówno moderatorów, szefów marketingu, jak ...
-
Social media po śmierci
... mogą być tacy sami także po śmierci. I choć na zdrowy rozsądek, pierwsze zachłyśnięcie social mediami powinno już ustąpić miejsca racjonalizacji i wyciąganiu wniosków, niewiele osób w ogóle ma świadomość, że wizerunek w digitalu można odpowiedzialnie kształtować, zarówno za życia, jak i po śmierci. Pytanie jednak brzmi ...
-
Social media: jak wykorzystują je osoby poszukujące pracy?
... , że social media ... media społecznościowe. Dlaczego? Jest to narzędzie, które, przyspiesza proces dotarcia do specjalistów na rynku, jak również daje szansę dotarcia do nieaktywnej grupy kandydatów, którzy nie przesyłają swoich aplikacji w odpowiedzi na ogłoszenia – wyjaśnia Beata Romanowska. Wyniki badania pokazują, że firmy powinny dbać o wizerunek ...
-
Oznaczanie treści sponsorowanych w social media a prawo ochrony konkurencji
... marce W czasach, gdy wizerunek tworzony przez przedsiębiorstwa w e-commerce stanowi jeden z głównych wyznaczników sukcesu sprzedażowego przedsiębiorstw ważne jest, by być uważnym i unikać skojarzeń z nieuczciwymi praktykami rynkowymi. Dlatego w trosce o przyszłość swojego biznesu, decydując się na działania promocyjne w social mediach, warto zadbać ...
-
Social media a poszukiwanie pracy
... komentuje Maura Merson, ekspetka Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych oraz redaktorka portalu berzobocie.org.: - Media społeczne dają ogromne możliwości pracodawcom i pracownikom, lecz również niosą za sobą pewne ograniczenia, a nawet zagrożenia. Wizerunek firm zależy już nie tylko od tego, w jaki sposób firma prezentuje się klientom ...
-
Ochrona danych osobowych w social media
... zakaz przesyłania uczestnikom informacji handlowych bez ich wyraźnej zgody. Stanowi ją każda informacja, która bezpośrednio lub pośrednio promuje towar lub wizerunek przedsiębiorstwa, chyba, że nie ma ona na celu sprzedaży. Zgodnie z art. 9 przywołanej ustawy, zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej ...
-
6 elementów profilu zawodowego na social media
... aktywności prywatnych. Warto wtedy zadbać o odpowiednie ustawienia prywatności, aby treści, zdjęcia przedstawiające nas w sferze domowej nie wpływały na profesjonalny wizerunek. 6 najważniejszych elementów profilu zawodowego 1. Zdjęcie Zdjęcie na portalu zawodowym powinno mieć biznesowy charakter. Elegancki garnitur lub kostium, w przypadku kobiet ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... Internetu i serwisów społecznościowych. Według badania Megapanel z marca 2011 roku, z social media korzystają niemal wszyscy Internauci (aż 99,3%). Spędzają w nich średnio ... , powinni aktywnie budować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy w sieci oraz wpleść do swojej komunikacji nowy kanał, jakim są serwisy społecznościowe. Social media stają się coraz ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... miejsce. Dzięki temu zminimalizujesz ryzyko wystąpienia zdarzeń narażających Twój wizerunek, wywołujących sytuację kryzysową lub po prostu skutkujących zaniechaniami ... użytkowników. Może w tym pomóc przeglądanie publikacji branżowych takich jak Social Media Examiner, Mashable, Social Media Today, TechCrunch, Digiday, a w Polsce np. raporty PBI czy ...
-
Kampania wyborcza w social mediach
... do teledysku ze słynnymi „Aniołkami Napieralskiego”. Sam polityk intensywnie korzysta z kanałów social media, a zwłaszcza popularnych mikroblogów. Posiada również swój profil na Facebooku, a także kanał na Youtube. Kandydat SLD buduje tym samym wizerunek młodego, nowoczesnego i otwartego polityka, którego mają „polubić” przede wszystkim właśnie ...
-
Opłata reprograficzna: w social mediach zawrzało
... , produktu bądź zjawiska wśród odbiorców. Social media są więc potężnym narzędziem marketingowym, które z dużą siłą przekuć można w konkretne rezultaty. Wraz z liczbą publikowanych w social mediach opinii i komentarzy, śniegowa kula nabiera rozpędu i rośnie w tempie geometrycznym. Pytanie o wpływ na wizerunek rządu, mogącego podpisać się pod ...
-
Czy na Facebooku pracownika można budować wizerunek firmy?
... może on wymagać, a czego zabronić pracownikowi w kontekście jego aktywności w social media? Popularność portali społecznościowych wśród pracowników pracodawcy mogą ... lub dobrego wychowania, pracodawca ma wówczas prawo chronić swój wizerunek i ingerować w aktywność pracownika w Internecie – także poprzez interwencję na jego prywatnym profilu ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... newsowym rynku z portalami internetowymi i z mediami społecznościowymi. Dla młodych ludzi to social media jest najważniejszym źródłem informacji (68 proc.), podczas gdy nadawcy TV uzyskują 58 proc. „zainteresowania”. Co nam się podoba, co krytykujemy Na wizerunek sieci handlowych w pierwszym półroczu 2016 negatywnie wpłynęły informacje opublikowane ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Jak wykorzystać media społecznościowe w rekrutacji?
... a także LinkedIn. Czy i jak można wykorzystać social media podczas rekrutacji pracowników? Istotny jest jasny przekaz Social media pomagają w poszukiwaniu pracowników z różnych ... oraz transparentne komunikowanie swoich celów i oczekiwań, przedsiębiorstwa mogą budować pozytywny wizerunek jako atrakcyjnego pracodawcy – dodaje ekspert z Commplace. ...
-
10 wskazówek, jak rozpoznać fałszywych znajomych w social mediach
... jeden z samorządowców z województwa kujawsko-pomorskiego poinformował o profilu wykorzystującym jego wizerunek do zachęcania do inwestycji w kryptowaluty. Co łączy wszystkie te ... czy wymieniając zdjęciami na wybranych przez siebie platformach . Tymczasem social media to przestrzeń szerzenia nie tylko prawdziwych, ale również fałszywych informacji ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... reprezentanci następujących branż: media, sztuka, rozrywka, finanse, księgowość oraz bankowość). Natomiast aż 34% pracodawców wcale nie rozważa obecności w social media, co świadczy o niskiej świadomości wagi social media w budowaniu wizerunku firmy i marki na polskim rynku. Pracodawcy, którzy świadomie kreują swój wizerunek w sieci, decydują się ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... genialnymi, ale anonimowymi specjalistami. Obecnie media społecznościowe dają cały wachlarz ... wcześniej do czynienia z działaniami promocyjnymi w social mediach to warto powierzyć to zadanie ... wizerunek naszej marki osobistej on-line będzie spójny z wizerunkiem marki w świecie rzeczywistym. Jeżeli w mediach społecznościowych budujemy swój wizerunek ...
-
Jak galerie handlowe dbają o wizerunek w Internecie?
... inaczej istotny dla galerii handlowych stanie się wizerunek w Internecie. Jaki jest on obecnie? Temu przyjrzała ... media społecznościowe i portale internetowe. Głębokość analizy: automatyczna, media społecznościowe i portale internetowe. Źródła treści: Język źródeł: polski, ok. 7 tys. serwisów internetowych i wszystkie liczące się źródła social media ...
-
Wizerunek TVP i programu i9:30 wykorzystany przez cyberprzestępców
Wizerunek TVP i Marka Czyża, prezentera programu i9:30 zostały wykorzystane przez cyberprzestępców do bezprawnego promowania aplikacji hazardowej - informują eksperci ESET. Cyberprzestępcy przy użyciu technologii deepfake stworzyli fałszywe filmy, które pojawiły się w social mediach. „Samotna mama z Warszawy została milionerką dzięki aplikacji ...
-
Warto dbać o wizerunek w sieci
... stanowiska, na które prowadzana jest rekrutacja. „Specjalista od social media, grafik, czy projektant stron internetowych powinni wykorzystywać Internet do możliwie ... obowiązków prowadzi poczytnego bloga z poradami prawnymi” – dodaje Paweł Wierzbicki. Dbanie o profesjonalny wizerunek w sieci nie wymaga wiele wysiłku. Przede wszystkim należy mieć ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... i jeśli zajdzie taka potrzeba – reagują, niezależnie od pory dnia. Często social media służą klientom do wyrażania dezaprobaty dla działań firmy prowadzonych poza Internetem (sprawa firmy ... . Taki sposób wysyłania komunikatu do użytkownika krytycznego, znacząco podniesie wizerunek firmy. Firmy muszą „produkować” komunikaty na większa skalę, niż w ...
-
Jak budować wizerunek firmy w sieci?
... w Internecie. Wszystkie te działania są warte wysiłku, ponieważ dobry, spójny wizerunek pomoże Ci zwiększyć sprzedaż. Będzie generował więcej leadów i konwersji, przyciągnie i ... zaplanowane, najwyższy czas zacząć działania. Stwórz dobrą treść na blogi i social media, zadbaj o pozytywne komentarze na swój temat. Powoli zalewaj sieć dobrymi opiniami. ...
-
Deepfake wykorzystujący wizerunek MrBeast promował oszustwo
... i inwestycji. Materiały pojawiały się na TikToku i Facebooku. Film wykorzystujący wizerunek MrBeast pojawił się w tym tygodniu na TikToku. „YouTuber” oferował nowe iPhone'y ... się z taką osobą innym kanałem komunikacji. W jaki sposób odpowiedzialnie używać social media, żeby zmniejszyć ryzyko: Ustaw profile w mediach społecznościowych jako prywatne ...
Tematy: MrBeast, deepfake, YouTube, cyberataki, cyberzagrożenia, oszustwa, social media, media społecznościowe, TikTok, Facebook -
Media społecznościowe w Polsce
... która wymusi wiele nowych rozwiązań - podaje raport sporządzony przez Interaktywnie.com. W polskiej branży social media karty rozdaje dwójka największych - Facebook i NK.pl, które jako jedyne - według ostatniej, majowej ... na pewno warto się bić. Każda marka powinna sprawdzić, czy ta obecność przekłada na sprzedaż lub wizerunek, czyli sprzedaż, tyle ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... to z kolei zamknięcie ponad 20 tytułów wydawanych przez koncern Burda Media Polska. Z rynku zniknęło także „Auto Moto” ... specyfikę prasy, portali internetowych i social mediów. Wartością decydującą o miejscu brandu w ... i zazwyczaj w większym stopniu wpływających na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2023” Impact – dotarcie ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
... poprzednim kwartale. Po części jest to wynikiem działalności samych pożyczkodawców, którzy informowali media o swoich działaniach. Inicjatorem wielu artykułów są jednak także inne ... , ochronie reputacji marek, badaniu efektów kampanii reklamowych i promocji w social mediach, ich analizie, a także tworzeniu automatycznych raportów uwzględniających ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... przeczytanych książek podzieliło się w tym okresie niemal 15 tysięcy unikalnych użytkowników social mediów! Rok 2015 jednak zaskoczył nas jeszcze bardziej, od ... Litera, Oficyna Literacka Noir sur Blanc, Wydawnictwo Olesiejuk, Wydawnictwo Bukowy Las, Media Service Zawada, Dom Wydawniczy Rafael, Instytut Wydawniczy PAX, Wydawnictwo Czerwone i Czarne ...
-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... też przełożony. Jak można się domyślać, dyrektor został zwolniony. Nasza aktywność w social media może być skrupulatnie monitorowana przez pracodawców, którym zależy na budowaniu wizerunku pracodawcy ... Publikowane przez nas treści wpływają nie tylko na nasz wizerunek, ale i na wizerunek firmy, czym budujemy zaufanie obecnych i przyszłych klientów oraz ...