-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... też przełożony. Jak można się domyślać, dyrektor został zwolniony. Nasza aktywność w social media może być skrupulatnie monitorowana przez pracodawców, którym zależy na budowaniu wizerunku pracodawcy ... Publikowane przez nas treści wpływają nie tylko na nasz wizerunek, ale i na wizerunek firmy, czym budujemy zaufanie obecnych i przyszłych klientów oraz ...
-
Sharenting, czyli jak narażasz swoje dziecko na kradzież tożsamości
... 40% polskich i 75% amerykańskich rodziców1. Rodzice udostępniają dane osobowe dziecka i upubliczniają jego wizerunek, często nie zdając sobie sprawy z zagrożeń. Na jakie niebezpieczeństwa wystawiają w ten sposób swoją pociechę? Kiedy social media zaczynały funkcjonować na szeroką skalę, wiele z nas traktowało je jak rodzaj elektronicznych albumów ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... wieczór kawalerski wymknie się spod kontroli. Wina Żytniej?”. Według monitoringu IMM - social media okazały niemal jednogłośne oburzenie. Dyskusja rozpoczęła się natomiast na temat ... Burza wywołana przez Agencję Project odpowiadającą za wizerunek Żytniej Extra, spowodował dyskusję wśród specjalistów z branży social mediów i PR. Cała sytuacja zwróciła ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... wśród internautów wzbudza obecny król strzelców – Jakub Błaszczykowski. Medialny wizerunek reprezentacji zmienia się równie szybko, jak sytuacja na boisku. Personal branding ... ponad 53 tys. wzmianek we wszystkich mediach (prasa, radio, TV, internet i social media, co stanowiło jakieś 13,7% wszystkich wzmianek na temat polskiej reprezentacji). ...
-
Facebook: czy przyjąć zaproszenie od szefa?
... media społecznościowe – jak zareagować, gdy szef lub współpracownik chce dodać Cię na Facebooku do znajomych? Poznaj kilka zasad rządzących w świecie social media, o których warto pamiętać. We współczesnym świecie na Twój profesjonalny wizerunek ... . Koledzy z pracy – znajomi w social media? Korzystając z serwisów społecznościowych pomyśl nie tylko ...
-
Odchudzanie i aktywność fizyczna: o tym huczy internet
... się z miejsca. Według analizy Instytutu Monitorowania Mediów na temat „odchudzania” w internecie i social mediach w ciągu ostatnich kilku miesięcy, pojawiło się ponad 320 tys. ... z ponad 13,5 tys. publikacji przeszło 1 tys. miało pozytywny wpływ na wizerunek trenerki. Lewandowska zaś została wspomniana przez internautów ponad 4,5 tysiąca razy, z ...
-
Portale społecznościowe a zagrożenia dla MŚP
... w których biznes angażuje się w dialog ze społecznością użytkowników. Według badania 1st Annual Social Media Risk Index for SMBs, opublikowanego przez firmę Panda Security, 78 proc. firm ... źródło, a publikowane na nim informacje są w stanie skutecznie psuć wizerunek marki oraz jej relacje z otoczeniem. Jedynie kilka portali społecznościowych, takich ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... media społecznościowe dopasowują rzeczywistość do preferencji użytkownika powoduje, że korzystanie z nich jest uzależniające na wielu poziomach – pozwalają zarówno pozyskać najnowsze informacje, jak i uzyskać przekonanie o słuszności własnych poglądów. Na Facebooku cały świat przytakuje. Ze względu na działanie social media ... własny wizerunek ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... pozostawienie kontaktu (np. formularz kontaktowy i numer infolinii) Po czwarte, jeżeli budujesz swój wizerunek i stawiasz na lojalność w sieci to postaw na obecność na własnych platformach (blogi, content marketing, edukacja) jak i zewnętrznych (social media jak Facebook, NK, Twitter, Goldenline czy LinkedIn). I wreszcie po piąte – gdy ...
-
4 sposoby na skuteczny profil zawodowy w LinkedIn
... przesady, ale faktem pozostaje, że media społecznościowe stały się nieodłącznym elementem współczesnego życia. O ile jednak posiadanie prywatnego konta w social mediach nie jest żadną ... to właściwe miejsce dla tych, którzy chcą wykreować swój profesjonalny wizerunek. I mowa tu zarówno o pracownikach i kandydatach, jak i o firmach. Zakładając profil ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... , na które wpływa szereg czynników, m.in. popularność i wizerunek marki oraz opinie innych konsumentów. Dlatego warto ... social media. Nie wystarczy, według ludowej zasady odpukać w niemalowane drewno, by nasze meble zostały dobrze ocenione przez klientów. Trzeba na nie reagować, najlepiej włączając się do dyskusji na publicznych profilach social media ...
-
Rynek IT w mediach
... pioniera. Analiza „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” bierze pod lupę nie tylko wizerunek największych korporacji IT, ale także sprawdza pozycję mobilnych systemów operacyjnych oraz ... najczęściej pojawiało się nie tylko na portalach, ale także na forach i w social media - czyli tam, gdzie czytelnicy mają bezpośredni wpływ na treść. To właśnie w ...
-
Banki w sieci
... klientami. Pomimo że poprawia się ich wizerunek w sieci, to jedna trzecia nadal ma więcej negatywnych treści niż pozytywnych - wynika z II ... się interesować media tradycyjne, a to może oznaczać jeszcze większe kłopoty – mówi Krzysztof Małecki z FFW Communication. W raporcie uwzględniona została także opinia banków na temat social media. Na ...
-
Strajki kobiet. Jaka jest medialna siła protestów?
... Media prawicowe skupiały się głównie na negatywnych stronach dużego zagęszczenia ludzi na ulicach wielu miast Polski w okresie pandemii COVID-19 – komentuje Bartłomiej Pomałecki, analityk mediów PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wizerunek ... Strajk Kobiet” na Facebooku okazała się najaktywniejsza w social media (2311 wpisów). Na kolejnych miejscach ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... Marki takie jak Pepsi, Starbucks, Old Spice czy BMW skutecznie zmieniały wizerunek, aby lepiej dostosować się do ewoluujących gustów odbiorców. Jeden z ... : „W jaki sposób może to poprawić Twoje relacje z końcowymi odbiorcami?”. Krok #1: Wykorzystaj social media do zbadania opinii publicznej. Posiadanie kont na Twitterze oraz Facebooku jest ...
-
Skuteczny e-mail marketing
... firmowego newslettera. Taki formularz umieszczamy na stronie www firmy, na firmowych profilach w social media np. Facebook Fan Page oraz we wszystkich innych miejscach w sieci ... . W pierwszym wypadku sukcesem może być już samo odczytanie wiadomości, która wzmacnia wizerunek firmy, produktu czy usługi. W drugim wypadku z otworzonej wiadomości klient ...
-
Content marketing - dlaczego warto inwestować w treści?
... latach coraz więcej osób korzysta z programów blokujących reklamy. Według danych opublikowanych przez Social Media Today odsetek ten wynosi już nawet 30% internautów. Inwestując środki z ... content” czy rodzaj treści, który jest zawsze aktualny i stale pracuje na wizerunek danej marki i jej widoczność w wyszukiwarce. Content marketing to z całą ...
-
Jak działa cancel culture? Wady i zalety
... które w ostatnich latach zdominowało social media, a jego wpływ na społeczeństwo jest coraz silniejszy. Polega na zbiorowym karaniu przeważnie ... i medialne dyskusje na długie lata. Kultura anulowania pokazuje jak delikatny jest wizerunek medialny nawet potężnych osób. Często wystarczy dotarcie do kompromitujących materiałów, lub nawet niefortunna ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... sprzeciwia się EURO 2012? - zbadał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media, analizując zagadnienia najczęściej poruszane w związku z mistrzostwami. ORGANIZACJA EURO 2012 OD ... temat, często z dogłębną analizą szczegółów, np. tego, jak na wizerunek Polaków wpłynąć może fakt, iż postać w reklamie trzyma buty na balkonie ...
-
4 sposoby na Employer Branding
... działania w social media, a także uczestnictwo w stacjonarnych targach pracy, organizacja dnia otwartych firmy, współpraca z uczelniami wyższymi, wydawnictwa prasowe czy konkursy. Sukcesywne wdrażanie, nawet stosunkowo najprostszych działań employer brandingowych w dłuższej perspektywie jest w stanie pozytywnie wpłynąć na wizerunek pracodawcy wśród ...
-
Własna strona WWW jako kreatywne CV
... stosowany był głównie przez osoby publiczne. Coraz częściej, o własny wizerunek dbają również specjaliści z różnych branż, którym zależy na budowaniu stabilnej ... , czego szuka ona w swojej firmie. „Media społecznościowe coraz częściej wykorzystywane są w rekrutacji” – podkreśla Oskar Błachut – Social Media Specjalista w agencji PR VanguardPR. „ ...
-
Wielkanoc 2012: jajka w Internecie
... wizerunek" jaj w Internecie i czy internauci chętnie płacą za modernizację kurników? - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media ... tylko w Polsce takie jaja Podwyżki cen dotknęły nie tylko Polaków. Media informowały o sytuacji na rynkach jajek we wszystkich krajach UE, zwłaszcza u Czechów – o ...
-
Koniec papierowego CV? Teraz liczy się profil zawodowy?
... sobie uwagę rekrutera. Jak się wyróżnić? W czym pomocne są social media? Statystyczny kandydat otrzymuje przeciętnie 3-4 oferty pracy, a ostateczna decyzja o ... być wymogiem – dodaje Michał Młynarczyk. Gdzie budować swój biznesowy wizerunek W Polsce najpopularniejsze serwisy zrzeszające profesjonalistów to wciąż międzynarodowy portal LinkedIn ...
-
Polski Internet a "afera solna"
... solną zbadał Instytut Monitorowania Mediów w raporcie przygotowanym w ramach projektu Kompas Social Media. Sprawa soli przemysłowej, która była sprzedawana jako spożywcza, w ciągu kilku ... potencjalnych producentów najdłużej utrzymało się JBB, jednak badania oczyściły wizerunek tej firmy. Nie została opublikowana lista „niebezpiecznych” produktów, za ...
-
Polscy internauci a Pierwsza Komunia
... - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Pierwsza Komunia to temat dyskutowany na forach, wspominany na blogach, ... najważniejszego dnia wielu 8-latków i ich rodziców. Pierwsza Komunia ma niekorzystny wizerunek Pierwsza Komunia także jest swoistym punktem zapalnym debat internetowych ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... wszystkim obciążenia natury podatkowej oraz ograniczenia prawne.Taki właśnie wizerunek młodego przedstawiciela biznesu wyłania się z raportu przygotowanego przez Business Link, ... , którzy z lubością wymieniają się newsami z rynku nowoczesnych technologii, świata social media i najświeższych trendów. Mają swój styl, żargon i dość hermetyczne ...
-
8 wskazówek, o których powinien pamiętać kandydat do pracy
... odpowiednie kwalifikacje zbyt często popełniają błędy, które negatywnie wpływają na ich wizerunek i w efekcie na decyzje firm. Oto 8 wskazówek, które pomogą Ci ich unikać i ... sprawdzenie top 10 wpisów w Google związanych z marką, zerknij na profile social media oraz rozpoznaj potencjalnych konkurentów. Dowiedz się czegoś na temat ostatnich działań, a ...
-
Rekrutacja pracowników: czy grywalizacja i sztuczna inteligencja wygryzą rekruterów?
... o najlepszych jest już niezwykle szeroki. To m.in., rekrutacja poprzez social media, wideorozmowy, grywalizacja, zautomatyzowanie procesów HR, a także coraz szerzej stosowana ... wymagających kandydatów, muszą być obecne w mediach społecznościowych oraz umiejętnie budować wizerunek pracodawcy poprzez komunikację takimi kanałami jak LinkedIn, Facebook ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... roku media te odkryją pracodawcy, którzy zwiększą nacisk na rekrutację za pomocą social media. „Obecnie w Polsce zadbane strony fanowskie na Facebooku posiadają serwisy pracy. Pracodawcy nie spieszą się z tworzeniem dodatkowych kanałów komunikacji, które pozwoliłyby pełniej budować wizerunek pracodawcy. Zainteresowanie wykorzystaniem social media ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... Media społecznościowe Firmami, o których wspominano najczęściej w kanałach społecznościowych, był EFL, Getin Leasing oraz Raiffeisen Leasing. Najmniej wpisów pojawiło się na temat Toyota Leasing, Siemens Finance i BNP Paribas Leasing Solutions. Wśród social media ...
-
Strategia employer branding kluczem do sukcesu Twojej firmy
... jak dobrze opracowana strona internetowa, spójna komunikacja w kanałach social media, uczestnictwo w warsztatach i wykładach na uczelniach wyższych, wypowiadanie się w mediach branżowych, profesjonalny proces rekrutacyjny etc., budują pozytywny wizerunek pracodawcy i przyciągają wysoko wykwalifikowanych pracowników. Z kolei odpowiednio dobrana ...
-
Relacje inwestorskie w dobie Internetu
... spółki nie tylko ze względów komunikacyjnych, lecz także by wzmocnić wizerunek firmy, czy pozyskać nowych klientów. Pracownicy działów marketingu i/lub relacji ... marketingu social media. Social media w relacjach inwestorskich Od pewnego czasu można usłyszeć, że do komunikacji marketingowej najlepiej służą media społecznościowe. W Polsce media te ...
-
Centra handlowe przed wyzwaniami
... danym centrum dużych i rozpoznawalnych marek. Dlatego działania budujące wizerunek galerii powinny być prowadzone dwutorowo i uwzględniać ... social mediach. - Social media są specyficznym kanałem komunikacji, gdyż pozwalają na połączenie zaangażowania on-line z działaniami prosprzedażowymi w samym centrum handlowym. Planując działania social media ...
-
Agencje PR w Polsce
... dłuższego czasu. Społeczności. Broń skuteczna, ale obosieczna - Wzrost popularności social media w działaniach wizerunkowych firm przyczynił się do powstania nowych sposobów ich ... . - Branża powinna nieustannie edukować w zakresie roli PR i budować jej pozytywny wizerunek. To konieczne, gdyż jak pokazują badania blisko 47 procent badanych deklaruje ...
-
Specjaliści HR a portale społecznościowe
... portalach, ze względu na łatwość nawigacji i wyszukiwania ogłoszeń. Rekrutacja w social media jest też bardziej czasochłonna, więc wykorzystuje się ją tylko w wybranych ... dobra decyzja, bo dzięki temu dbają o swój profesjonalny wizerunek – podsumowuje Elżbieta Flasińska. Z podobną tendencją mamy z resztą do czynienia również w Wielkiej Brytanii i ...