-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... cenie. Jeden ze specjalistów marketingu, Robert Ziółkowski, stawia daleko idącą tezę: social media zaspokajają wyższe potrzeby człowieka z piramidy Maslowa. Jakie? Potrzebę uznania, ... „Dziś ludzie mają z całą pewnością dwie tożsamości: klasyczną i internetową. Ja wizerunek w sieci wykorzystuję do zarabiania pieniędzy, tak samo jak przez ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... wpływ tej formy na wizerunek marek aptek. Social Media dla aptek to poboczny, ale kluczowy rodzaj działań. Spontaniczne dyskusje o aptekach w mediach społecznościowych są bezpośrednio związane z ruchem na stronie WWW aptek (wysoka korelacja), ale i z częstotliwością wyszukiwania tych aptek w Google. Udział social media jest oczywiście zdecydowanie ...
-
Prowadzenie bloga: jakich widgetów, wtyczek i dodatków używać?
... Ci skorzystać na rekomendacjach udzielanych przez użytkowników, jak również zbudować pozytywny wizerunek marki i dotrzeć do nowych odbiorców. Aby osiągnąć powyżej wymienione korzyści, ... z nimi kontakt na wielu różnych poziomach. 7) Dodatki social media Oprócz prostych ikon do social media, w Sieci istnieje również wiele innych pluginów i widgetów, ...
-
Na jakie formy promocji stawiają deweloperzy?
... . E-mailing, social media, w których zamieszczamy wszelkie informacje o promocjach i inwestycjach, a także SEO, SEM, e-PR, czy landing page to doskonałe narzędzia wspierające promocję naszych inwestycji. Odpowiednio wypozycjonowana strona internetowa daje nam gwarancję, że informacja trafi do interesującej nas grupy odbiorców. Na wizerunek firmy ...
-
LinkedIn to za mało? To blogi i Snapchat są kluczem do kariery?
... służy jednak coraz więcej nowoczesnych narzędzi, w tym media społecznościowe, blogi, podcasty, czy webinaria. Wspomniane ... się wiedzą nie ograniczają się jednak tylko do social mediów. Na przykład Piotr Leszczyński, programista, ... podkreśla Magdalena Kuś z GFT. – Ważne jest, aby zawodowy wizerunek był spójny z tym, co rzeczywiście nas interesuje ...
-
Są wyniki Top Marka 2020. Które marki najsilniejsze w mediach?
... – 6 759 604 pkt oraz Polsat z wynikiem 6 237 772 pkt. Najlepszy wizerunek marki i największe dotarcie Przekaz na temat brandów został poddany również ... wskaźników dla wszystkich rodzajów wzmianek, uwzględniających specyfikę prasy, portali internetowych i social media. Wartością decydującą o miejscu brandu w rankingu jest niezmiennie siła marki ...
-
Najpopularniejsi polscy sportowcy. Lewy, Żyła czy Chodakowska?
... na niekorzyść Anny Lewandowskiej. Żona Roberta Lewandowskiego jest już częściej szukana w Google i dyskutowana w social media niż Chodakowska. Popularność Anny Lewandowskiej w długim terminie bardzo dynamicznie rośnie. Anna Lewandowska ... polscy sportowcy bardzo podkreślaja swoje związki partnerskie i małżeństwa. Zdecydowanie ociepla to ich wizerunek ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... do potencjalnych klientów. E-mailing, social media, w których zamieszczamy wszelkie informacje o promocjach i inwestycjach, a także SEO, SEM, e-PR, czy landing page to doskonałe formy komunikacji. Odpowiednio wypozycjonowana strona internetowa daje nam gwarancję, że reklama trafi do wielu osób. Na wizerunek firmy pracują także, tzw. reklamy ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2021
... 100 mln przeanalizowanych materiałów, głównie z uwagi na ich przyrost w internecie i social media. Marki muszą być jeszcze bardziej kreatywne, aby wybić się w tym ... z bieżącą działalnością marek i zazwyczaj w większym stopniu wpływających na ich wizerunek. Wskaźniki zastosowane w badaniu „Top Marka 2021” Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu ...
-
10 sposobów na rekrutację pracowników lokalnych
... Tym samym zwiększając prawdopodobieństwo dotarcia do potencjalnego kandydata. Sposób #2: Social media Media społecznościowe to narzędzie, które wykorzystać możemy na wiele sposobów. ... czy też zrobienie z nich ambasadorów marki, sprawi, że firma wzmocni swój wizerunek wśród miejscowych. Sposób #7: Obecność firmy i jej ekspertów w internecie Czy Twoja ...
-
Generacja Y a BYOD
... . 35 proc. badanych w skali ogólnoświatowej nie wyobraża sobie dnia bez dostępu do social media, a 47 proc. nie potrafiłoby żyć bez SMS-ów. Podobnie dużą liczba ... . Na tym tle Polacy wykazali się nieznacznie większą świadomością wpływu mobilnych ataków na wizerunek firmy. Zagrożenie to jest istotnym problemem dla 12 proc. naszych rodaków. ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... 37% badanych uważa, że producenci marek własnych wykazują dbałość o jej wizerunek, natomiast tą samą cechę popularnym markom przyznałoby aż 72% pytanych. ... działaniami w social mediach. Producenci marek własnych w większości zaniedbują ich szeroką komunikację. Szkoda, bo nie potrzebne są na to olbrzymie kwoty. Np. działania w social media mogą ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... Social Media panuje bowiem zasada: „Im szybciej, tym lepiej”. Ten, kto jako pierwszy zaprezentuje się użytkownikom platform społecznościowych, zaskarbi sobie najwięcej ich uwagi. Różne kanały Social Media ... konstruktywne, lecz nie będzie bezpośrednio wpływało na ich wizerunek. W ramach komunikacji z konsumentami marki mogą przesyłać za pośrednictwem ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... poczta pantoflowa (62 proc.), ale też jej bardziej nowoczesna forma, czyli social media, są najbardziej skutecznym nośnikiem informacji o restauracjach. 42 proc. gości tam właśnie ... coraz częściej rodzaj sprzętu, na którym pracuje lokal, ma przełożenie na jego wizerunek – mówi. Wege wszędzie? Niekoniecznie. Choć odsetek osób na diecie „wege” nie ...
-
Czy organizacje pozarządowe potrzebują PR?
... odpowiedzialna wobec wszystkich zainteresowanych jej działalnością. Budowa wizerunku Budując wizerunek organizacji należy jednak zawsze pamiętać o jednej z podstawowych zasad – public ... wizerunkowym odbijającym się echem w mediach tradycyjnych oraz jeszcze bardziej zauważalnym w social media, chyba nikt nie wspomniał, że LPP nigdy nie zaprzeczała ...
-
Co jesteśmy w stanie zrobić za "like"?
... wszelką cenę zdobyć "like" niż przedstawić swój zgodny z rzeczywistością wizerunek. Okazuje się również, że wbrew temu, co mogłoby się wydawać, ... Dla porównania wśród kobiet odsetek ten wynosił 6%. Czytaj także: - Social media: frustracja przyćmiewa przyjemność - Wkrótce porzucisz social media bez żalu. Pomoże aplikacja FFForget Mężczyźni martwią ...
-
Masz sklep online? Oto 3 kroki, które dzielą cię od zaufania klientów
... social media można też uzupełnić firmowym profilem na Instagramie i zamieszczać zdjęcia popularnych produktów. Według danych PWC dla 45 proc. użytkowników social media ... opcję zapłaty i dostawy. Na tym etapie możemy również zadbać o wizerunek e-sklepu i skorzystać z nowoczesnych płatności online. Przykładem ciekawego rozwiązania są płatności ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... sprzedaży. Specjaliści z działu marketingu przy pomocy dostępnych narzędzi kreują również pozytywny wizerunek firmy oraz podejmują działania mające na celu umocnienie jej pozycji na ... stanowiska oraz wykonywanej pracy. Według Raportu, mediana wynagrodzenia Specjalistów ds. social media to 5000 zł. Digital graphic designer może otrzymać z kolei 6300 ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... podobnie jak aktorzy czy piosenkarze, mają swoich fanów, którzy śledzą ich kanały social media. Nawiązanie współpracy z odpowiednio dobranym Influencerem ma szansę przełożyć się ... decyzję na prowadzenie działań w ramach influencer marketingu podjęła, aby wzmocnić wizerunek marki. Z kolei 32% badanych poprzez kampanie z udziałem twórców internetowych ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... Jak pandemia zmieniła podejście marketingu do eventów? Działy marketingu dbają o wizerunek marki, strategię promocji produktu oraz budowanie lojalności wśród konsumentów. ... wiadomości w formie popularnych skrzynek mailowych. Mniej niż połowa respondentów wykorzystuje social media, narzędzia do raportowania czy nawet te umożliwiające przygotowanie ...
-
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
... , nieprzetłumaczone. Kwestią traktowaną nieco po macoszemu jest komunikacja po angielsku w social mediach (Facebook, Twitter, LinkedIn), którą prowadzą zaledwie 2 z 19 przebadanych firm. ... Lizard Media z Bielska-Białej, zamierza zachęcać małe i średnie firmy IT w Polsce do zdobywania klientów z Zachodu. Firma chce również promować wizerunek polskich ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... GlaxoSmithKline 63 proc. Z wynikami badań w pełni zgadzają się eksperci rynku. Dbanie o pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa to jedno z ważniejszych zadań firm farmaceutycznych. ... dla tych celów Internetu, zwłaszcza w obszarze społecznościowych (social media). Odpowiedzi respondentów jednoznacznie potwierdziły dominację trzech firm farmaceutycznych. ...
-
4 sposoby na personal branding CEO
... osobistą? Dlaczego tak istotne jest, by CEO posiadał odpowiedni wizerunek na zewnątrz i wewnątrz firmy? Ważne jest zdefiniowanie grupy odbiorców, a ... marki osobistej za pomocą media relations to jedno z podstawowych działań, jakie powinny podjąć osoby zarządzające firmami. Budowanie wizerunku w social mediach Media społecznościowe odgrywają istotną ...
-
Edelman Trust Barometer 2011
... obywateli – powiedział Richard Edelman, prezes i dyrektor generalny firmy Edelman. Zaufanie chroni wizerunek przedsiębiorstw Jeżeli firma nie cieszy się zaufaniem, to negatywna informacja ... i informowania za pośrednictwem wszystkich mediów – od kluczowych, przez social media, do własnych włącznie. Najważniejszymi czynnikami decydującymi o reputacji ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... jaki sposób będziemy budować relacje z klientami i jak wzbudzić zainteresowanie oraz jaki wizerunek projektu (i firmy) chcemy tworzyć. Na tym etapie powinniśmy zatem określić, ... pomogą nam działania w internecie, takie jak content marketing, SEO czy social media, czy raczej powinniśmy skupić się na np. bezpośrednich spotkaniach z klientami podczas ...
-
Nastolatek chroni prywatność w sieci
... poczuciem, że w pracy poświęcił się czemuś naprawdę istotnemu dla świata. Social media - passé ze względów bezpieczeństwa? Badanie potwierdziło również, że stereotyp na ... wyszukiwarce Google, (którą za zagrożenie uważa 32% z nich). W trosce o swoją prywatność i wizerunek nastolatki, które decydują się korzystać z sieci, stosują się do nieformalnego ...
-
#instamatka, czyli macierzyństwo 2.0
... najpopularniejsi użytkownicy mają bardzo duży potencjał influencerski, który mogą wykorzystać zarówno wielkie jak i mniej znane marki, producenci czy usługodawcy. Monitoringu social media IMM wskazuje, że wśród najbardziej angażujących wpisów znajdują się często opisy różnych produktów z branży dziecięcej oraz rekomendacje, w których padają nazwy ...
-
Rekrutacja pracowników: w 2016 r. postaw na employer branding
... motywację do tego, aby u niego pracować? W dzisiejszych czasach świadomość marki i wizerunek dobrego pracodawcy często decydują o powodzeniu procesu rekrutacji – podsumowuje Anna ... mediów społecznościowych, są jak rekruter bez telefonu. Dzielenia się ofertami w social media jest szczególnie ważne dla najmłodszych pokoleń. To z myślą o nich działy ...
-
Branża HR: jakie trendy w 2016 r.?
... odpowiedniej decyzji. Pracodawcy będą chcieli wyróżnić swoje firmy i kreować ich przyjazny wizerunek w celu zainteresowania kandydatów ofertami pracy. Chcąc zadbać o employer ... w procesie rekrutacyjnym. Niekiedy bywa tak, że opublikowanie ogłoszenia w social media nie wystarcza. Wówczas rekruterzy decydują się na skorzystanie z dostępnych innowacji ...
-
14-20 XI 2016: Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce
... gdzie szukać niszy na rynku, jak zarabiać na pasji i jak wykorzystać social media do rozwoju biznesu. Izba Przemysłowo-Handlowa w Krakowie organizuje szkolenia dla firm nt. tworzenia ... własnej firmy krok po kroku” oraz wykład „Wizerunek przedsiębiorcy”, który pomoże odpowiedzieć na pytanie jak wizerunek wpływa na zyski, kondycje firmy, relacje z ...
-
10 sposobów na to, jak znaleźć właściwego pracownika
... być współpraca z uczelnianymi biurami karier lub informacje w Social Media. Rosnącym trendem jest zaangażowanie obecnych pracowników w proces ... Media społecznościowe to dziś jedna z podstaw employer brandingu. Skuteczna komunikacja na LinkedIn, Facebooku czy GoldenLine ułatwia dotarcie do potencjalnych pracowników i buduje pożądany wizerunek ...
-
Baby boomers, X, Y i Z na rynku pracy. Co ich różni, a co dzieli?
... znalazły się rekomendacje znajomych – 15 proc. odpowiedzi, a na trzeciej pozycji uplasowały się social media z wynikiem na poziomie 7 proc. Co istotne, LinkedIn, jako platforma wspierająca proces zatrudnienia, a przy okazji też kreująca wizerunek kandydata nie jest popularnym narzędziem, z którego korzystają multigeneracje. Blisko 8 na 10 badanych ...
-
Polscy studenci a pierwsza praca
... Polacy z kolei bardziej niż badani z pozostałych krajów regionu wierzą w social media i rekomendacje znajomych. Łotysze także częściej niż pozostali korzystają z portali społecznościowych ... bezpośrednie i dające studentom możliwość rozwoju. Firmy więc powinny dbać o swój wizerunek poprzez reagowanie (nawet odmowne) na aplikacje. Warto zaznaczyć, że w ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... początku swojej działalności na polskim rynku miały stanowisko dla specjalisty dbającego o wizerunek firmy jako pracodawcy. - Dla naszej organizacji zawsze ważne było pozyskiwanie ... która wymaga wiedzy z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem polega jej trudność, ale ...
-
4 sygnały, że zmiana pracy jest konieczna
... dopiero szukasz nowego zajęcia – zadbaj o zaktualizowane CV, nie obawiaj się podnosić swoich kompetencji oraz skup się na tym, by Twój wizerunek w social media był profesjonalisty. To połowa Twojego sukcesu – podsumowuje Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl.