-
O ile niższe są zarobki kobiet?
... . mniej); młodszy księgowy (22 proc. mniej); specjalista w dziale ds. obsługi klienta (20 proc. mniej). Nieco lepiej jest na stanowiskach, takich jak: analityk sprzedaży, specjalista ds. wspierania sprzedaży, specjalista public relations, specjalista ds. marketingu i kierownik działu obsługi klienta, gdzie różnice wynoszą od 11-15,5 proc. Z analizy ...
-
Płace specjalistów 2011
... biurowy) do 6 200 PLN (analityk ds. IT). Nisko opłacani specjaliści pracowali głównie w administracji i obsłudze klienta. Specjalista ds. administracyjnych zarabiał 3 000 PLN, a ds. obsługi klienta o 100 PLN więcej. Czołówka rankingu została zdominowana przez pracowników działów IT: analityka ds. IT (6 200 PLN), konsultanta ds. IT (5 800 PLN) oraz ...
-
Najbardziej poszukiwani pracownicy 2012
... klienta, samodzielność i odpowiedzialność. W sprzedaży poszukiwani kierownicy Według analizy ofert pracy umieszczanych na portalu monsterpolska.pl w II półroczu 2012, pracodawcy z branży handlowej poszukują głównie osób na stanowiska kierownicze oraz przedstawicieli handlowych (handlowiec, specjalista ds ...
-
Rynek pracy: oczekiwania specjalistów
... w Warszawie, a nie w Berlinie czy Londynie” – mówi Olga Zarachowicz, Dyrektor Zarządzający ds. HR w Grupie PZU. „Badania PSZK pokazują, że blisko 80% pracodawców ma ... , specjalistów IT, analityków finansowych oraz marketingowców, a także ponad połowa pracowników obsługi klienta. „Z badań Hay Group wynika, że firmy inwestują i oferują swoim ...
-
Dropshipping: sklep internetowy bez magazynu
... internetowych coraz większą wagę przywiązują do jakości obsługi klienta oraz czasu realizacji przesyłki, której z pewnością nie ... klienta nie jest uregulowana wprost, więc obowiązki każdej ze stron zależą od tego, w czyim imieniu sprzedawany jest towar oraz od ustalenia indywidualnych warunków realizacji zamówienia. Katarzyna Brdak, Specjalista ds ...
-
Cyfrowa transformacja drukarni - jak automatyzacja kształtuje przyszłość branży?
... specjalista ds. rozwoju sieci sprzedaży w Soneta sp. z o.o. Dzięki zastosowaniu modułu produkcji i otwartemu API, nowoczesny system ERP enova365 znacząco usprawnia zarządzanie produkcją, finansami, kadrami, zamówieniami, magazynami oraz obsługą klienta ... pod względem kosztów, jak i jakości obsługi. Wdrożenie inteligentnych systemów zarządzania to ...
-
Jest praca w HR
... sprzedaż, produkcja, reklama czy obsługa klienta. Propozycje zatrudnienia dla specjalistów ds. HR pochodzą najczęściej z agencji pracy ... obsługi płacowej pracowników, prowadzenia dokumentacji pracowniczej oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Oprócz specjalistów ds. rekrutacji, pracodawcy poszukują także ekspertów w dziedzinie płac, konsultantów ds ...
-
Handlowcy wciąż rozchwytywani
... sprzedaży wymagają: znajomości rynku danej branży lub regionu, sprawnej obsługi komputera oraz prawa jazdy. Często wśród wymagań znajdują się ... Specjalista ds. sprzedaży musi umieć przekonać klienta, że rozmawia z profesjonalistą, który zna się na swojej branży i zaproponuje mu najlepsze z możliwych rozwiązań – komentuje Rafał Nachyna, dyrektor ds ...
-
Logistyka stawia na sprzedaż wielokanałową
... są: obsługa klienta (32%), poziom usług (23%) i koszty frachtu (11%). Jednakże jedna trzecia respondentów (33%) nie jest przygotowana do obsługi takich form sprzedaży. Zaledwie ... optymalizacji swojego dostawcy usług 3PL – mówi Zack Deming, specjalista ds. logistyki i usług transportowych w Korn/Ferry International –Optymalizacja zarządzania ...
-
Rynek pracy specjalistów 2014
... najwięcej ofert pracy było dla handlowców (155 458 ogłoszeń o pracę), pracowników do spraw obsługi klienta (74 568 ofert) oraz specjalistów do spraw finansów (64 718 ... liczby ofert pracy z branży budownictwo i nieruchomości 24% wzrost zapotrzebowania na specjalistów ds. HR Największy przyrost zapotrzebowania na pracowników z firm zatrudniających do ...
-
Transport zwierząt samolotem. Co warto wiedzieć?
... poszukiwać na stronie internetowej lub też kontaktując się z biurem obsługi klienta wybranego przewoźnika. - Powinniśmy pamiętać, że często wybierane przez ... sytuacji posiadać odpowiednie dokumenty poświadczające funkcję zwierzęcia - - wyjaśnia Rafał Nawrocki, specjalista ds. obsługi pasażerów Portu Lotniczego Lublin. Jak podróżują zwierzęta? ...
-
Idealny Pracodawca w Polsce 2010
... pracodawcy w myśl zasady, że 1+1=3 – twierdzi Małgorzata Krawczyńska, menedżer ds. mediów i marketingu w Universum Polska. Urząd Dozoru Technicznego to największe ... (6,8 pkt.) oraz programiści (6,7 pkt.). Najmniej szczęśliwi są zatrudnieni w działach obsługi klienta oraz sprzedawcy. Oni wystawili swoim pracodawcom średnie noty, odpowiednio – 5,7 pkt. ...
-
Jest praca w e-commerce
... JAVA, eksperci ds. marketingu internetowego, testerzy, specjaliści od płatności internetowych, konsultanci sprzedaży B2B i pracownicy telefonicznych biur obsługi klienta. W ... każdej firmie z segmentu e-Commerce prócz sprzedawców oraz marketingowców niezbędny jest dobry specjalista od SEO i SEM. W analizy ofert opublikowanych w serwisie infoPraca ...
-
Jak napisać ogłoszenie o pracę?
... oraz najlepiej eksponowany element tekstu. Wykorzystywanie szerokich i nic nie mówiących kandydatowi o samym stanowisku nazw, takich jak "Specjalista ds. sprzedaży" i "Konsultant ds. Obsługi Klienta", wprowadza dezorientację, czego skutkiem może być rezygnacja z aplikacji lub otrzymywanie zgłoszeń od nieodpowiedniej grupy docelowej. Aby uniknąć ...
-
Rynek pracy specjalistów 2018
... 7% więcej niż rok wcześniej. Pracodawcy nie gardzili handlowcami, specjalistami w zakresie obsługi klienta oraz specami od IT. Widać było również spory ... 2016 roku – 37%. Drugą najbardziej popularną specjalizacją była obsługa klienta (22%), a trzecią – specjaliści ds. IT (15%). Niewiele mniejszym zainteresowaniem pracodawców cieszyli się finansiści ...
-
SIM swapping - jak się bronić?
... stanowi dla nich żadnej trudności. Eksperci ds. cyberbezpieczeństwa przestrzegają przed rosnącą liczbą tego typu ataków ... której zarejestrowana była karta SIM „ofiary”. W rozmowie z działem obsługi klienta poinformowała o rzekomej kradzieży ... ESET. Po pozytywnej weryfikacji przeprowadzający test specjalista ESET podał szczegółowy - oczywiście zmyślony - ...
-
Płace osób znających różne języki obce w 2012 roku
... w miarę awansu zawodowego. Pracownik szeregowy zyskuje przeciętnie 150 PLN brutto, a specjalista 600 PLN miesięcznie. Starsi specjaliści i kierownicy znający język angielski ... czynniki, jak choćby wykształcenie. W przypadku przedstawicielu handlowych, specjalistów ds. obsługi klienta i sprzedaży oraz księgowych, płace osób znających język rosyjski są ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Krok 3 - Kryteria wyboru usługodawcy hostingowego Zakup serwera to decyzja na lata, dlatego poza odpowiednimi parametrami usługi, ważne są aspekty związane z jakością obsługi ... jest niewątpliwie jakość obsługi klienta. Dobrze jest sprawdzić dni i godziny pracy biura obsługi klienta oraz dostępne formy kontaktu ...
-
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
... zbliża się do faktycznego zakupu. „Specjalista ds. sprzedaży nie był aktywny. Sam ... obsługi tajemniczy klienci sprawdzili także, czy sprzedawcy oferują usługi dodatkowe, w szczególności serwisowe (konserwacja i gwarancja) oraz finansowe (oferta finansowania). Średni ogólny wynik podkategorii wyniósł 61,5 proc. Prawie 3/4 doradców zapytało klienta ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... Specjalista ds. klientów, Opiekun klienta). Jest to funkcja, którą najczęściej spotkamy w agencjach reklamowych i PR (Public Relations). Account Manager odpowiada za kontakty z klientami, identyfikuje potrzeby klienta ... działań i planu budżetu, ustanawianie standardów profesjonalnej obsługi użytkowników i klientów, prowadzenie szkoleń, wsparcie przy ...
-
Wybór serwera dla firmy: jakie kryteria przyjąć?
... które porównują usługi poszczególnych firm. Obsługa klienta Poziom obsługi klienta jest niezwykle ważny z kilku względów. Mylne jest przekonanie, że sprawność oraz szybkość obsługi klienta są istotne tylko podczas ewentualnych ... radzi Alicja Marciniak, Kierownik działu marketingu i public relations w NetArt Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds ...
-
Budownictwo i nieruchomości: przybywa ofert pracy
... i produkcję, a także finansiści, pracownicy obsługi klienta oraz handlowcy i sprzedawcy. Dość duża ilość ofert pracy dotyczyła również specjalistów ds. nieruchomości i pracowników odpowiedzialnych za IT. Zapotrzebowanie na specjalistów z różnych obszarów potwierdza również Aneta Lebieżyńska, Główny Specjalista ds. Rekrutacji i Adaptacji ze Skanska ...
-
Rynek pracy w III kwartale 2016 r.
... pracowników Na portalu Praca.pl pracodawcy szukali najczęściej pracowników ds. telefonicznej obsługi klienta obcojęzycznego. W porównaniu z trzecim kwartałem poprzedniego roku, ... uwagę na wymagania na stanowiskach takich jak Projektant UI/UXczy Specjalista ds. Marketing Automation i zweryfikować swoje kompetencje w tym zakresie. Zapotrzebowanie ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... to na ograniczenie wydatków na promocję w Sieci - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Warto zarejestrować pakiet firmowych domen Domena jest dobrem ... najwięksi usługodawcy mogą zapewnić właściwe zabezpieczenie usług, a także odpowiedni poziom obsługi klienta. Warto zwrócić uwagę czy rejestrator posiada akredytacje organizacji ...
-
Rynek pracy zupełnie nie zaskakuje
... Praca.pl dotyczy sprzedaży i obsługi klienta. Z tego obszaru pochodzi co czwarta oferta. ... Specjalista ds. sprzedaży Specjalista ds. administracyjnych Na jakie stanowiska Polacy aplikują najczęściej? Analiza aplikacji niezmiennie wskazuje, że największą popularnością wśród kandydatów cieszą się stanowiska związane ze sprzedażą i obsługą klienta ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... specjalista ds. Marketingu Online w Allcon Osiedla Nie ma jednej uniwersalnej i szybkiej drogi dotarcia do klienta ...
-
Zmiany Google i co jeszcze? SEO i SEM 2019
... Specjalista ds. Marketingu w Grupie TENSE. Omnichanel – różne kanały komunikacji, jeden cel Chodzi o taką integrację narzędzi do komunikowania się z odbiorcą, aby praktycznie wyeliminować możliwość „przeciekania” lejka sprzedażowego. Marki starają się być blisko klienta ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... szybkość realizacji zamówienia, poziom obsługi klienta, jakość zapakowania przesyłki oraz ogólny poziom zadowolenia klienta, który mierzony jest chęcią polecenia sklepu znajomym ... a także tablet, nawigacja GPS oraz konsola”, wyjaśnia Marta Bilińska, specjalista ds. PR Skapiec.pl. Informacje o badaniu Raport „E-zakupy oczami klientów” powstał w ...
-
SSC/BPO w Warszawie - trendy w zarobkach
... mazowieckim PEOPLE spodziewa się największego zapotrzebowania na osoby posługujące się tym językiem, na stanowiskach takich jak specjalista ds. sprzedaży, eksportu i obsługi klienta, a także specjalistów ds. księgowości w ramach sektora SSC/BPO. RYNEK KANDYDATA W SSC/ BPO I BENEFITY POZAPŁACOWE Powstawanie nowych centrów wiąże się z coraz ...
-
Wynagrodzenia inżynierów XII 2009
... rynku wynagrodzeń inżynierów - komentuje Anna Strożek, Starszy Specjalista ds. Analiz w BDI. W świetle raportu podwyżki otrzymali zarówno inżynierowie, którzy uplasowali ... +7%), w dziale marketingu i sprzedaży (6 296 zł brutto, wzrost +16%), w dziale obsługi klienta i wsparcia technicznego (5 820 zł brutto, wzrost +16%), w serwisie i utrzymaniu ...
-
Umowa kredytowa: nie czytasz, tracisz!
... przygotować klientów do roli świadomych kredytobiorców – wyjaśnia Radosław Olszewicz, specjalista ds. kredytów hipotecznych firmy Alex T. Great Doradcy Finansowi. ... są do siebie zbliżone, różnice dotyczyć mogą spraw dla klienta ważnych: kosztów obsługi kredytu, kosztów obsługi konta bankowego czy zasad ubezpieczenia zakupionej nieruchomości. ...
-
Zakupy w Amazonie? Uważaj na te oszustwa
... do kliknięcia w link, który ma rzekomo prowadzić do działu obsługi klienta Amazon. W rzeczywistości link przekierowuje do serwisu internetowego do ... specjalista ds. cyberbezpieczeństwa ESET. – W przypadku zauważenia jakichkolwiek odstępstw wiadomość najlepiej od razu usunąć, a w razie wątpliwości skontaktować się bezpośrednio z obsługą klienta ...
-
Praca dla inżyniera: gdzie wysokie zarobki i stabilne zatrudnienie?
... biznesu, produkcji czy obsługi klienta miałby ... ds. materiałów zarabia przeciętnie 6700 zł brutto/msc. 6. Process Automation Specialist Process Automation Specialist zajmuje się oceną, testowaniem oraz naprawą systemów produkcyjnych. Obejmuje to zarówno systemy i sieci komputerowe, ale także i same maszyny oraz proces produkcji. Specjalista ds ...
-
Gdzie sprawdza się elektroniczny obieg dokumentów?
... dokument, jaka została mu przydzielona przez administratora systemu. Od księgowości po dział obsługi klienta System workflow może mieć zastosowanie w wielu obszarach firmy. Początkowo stosowany był ... realizacji poszczególnych czynności pozytywnie wpływa na proces obsługi klientów i w rezultacie wizerunek organizacji. Emilia Miłkowska, specjalista ds ...
-
Czy pandemia zmniejsza sprzedaż mieszkań?
... specjalista ds. sprzedaży firmy Sky Investments Mimo tego, że zagrożenie epidemiologiczne bardzo utrudniło kontakty, to frekwencja spotkań nie uległa wielkiej zmianie. Staramy się dbać o komfort Klienta ...