-
Zarobki w PR i marketingu 2012
... wyniosło 7 720 PLN, a szefa działu PR 5 700 PLN. Marketing lub PR. Ale w jakiej branży? Przydatne linki: - Zarobki - Kalkulator płac (wynagrodzenia) brutto-netto - Kalkulator wynagrodzeń (kalkulator płacowy) Wynagrodzenia za pracę w danym dziale nie są identyczne w różnych branżach. Zatem, czy specjalista ds. marketingu powinien wybrać IT, czy ...
-
Jakie zarobki w marketingu i PR?
... specjalista ds. PR wcale nie jest najlepiej opłacanym stanowiskiem w tej dziedzinie. Średnio zarabia on 5 868 zł brutto miesięcznie. Specjaliści o zawężonym polu działania, zajmujący się komunikacją wewnętrzną w firmach mogą liczyć na około 4 763 zł brutto. Prawie tyle samo zarobił specjalista ds ...
-
Praca w marketingu i PR: satysfakcja plus stres
... Usatysfakcjonowani, ale w ciągłym stresie Choć ponad 62% pracowników działów marketingu i PR jest zadowolonych ze swojego miejsca pracy, aż 70% z nich ... . Najczęściej wzrost wynagrodzenia związany jest po prostu z awansem w strukturze organizacji. Przykładowo – specjalista ds. e-commerce pracujący w Łodzi może liczyć na 9-13 tys. zł pensji, ...
-
Przegląd wydarzeń PR
... PR, którzy interesują się tym, co dzieje się w ich środowisku. Pod lupą znajdą się zarówno kontrowersyjne kampanie, etyczne i prawne aspekty PR jak i tematy związane z mediami, mogące mieć wpływ na funkcjonowanie branży. W ten sposób każdy specjalista PR ... i spowoduje wzrost świadomości naszej marki – powiedział Filip Tomaszewski, specjalista ds ...
-
Branża PR w mediach VIII 2007
... public relations, w którym znalazło się 5 polskich agencji: Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR, First Public Relations oraz Profile. W badanym okresie najczęściej cytowaną osobą był specjalista ds. kreowania wizerunku Piotr Tymochowicz. Poza wypowiedziami dotyczącymi wizerunku osób publicznych, cytowano go również w kontekście ...
-
Branża PR w mediach II 2007
... dzienników. W lutym przekazy o public relations zostały wyraźnie zdominowane przez PR Polski – publikacje te to głównie artykuły dotyczące promocji miast i regionów. Pisano m. ... niekorzystnie przez zagraniczne media. Natomiast w „Faktach” w TVN24 Wiesław Gałązka, specjalista ds. wizerunku, oceniał wizerunek Anny Fotygi. „To przełykanie śliny, bardzo ...
-
Dziennikarze kontra specjaliści od public relations
... ds. PR jest tym bardziej zaskakujący, że to właśnie firmy IT podążają za nowymi trendami i można by było się spodziewać, że równie zaawansowane będą w swoim podejściu do komunikacji biznesowej. Jak wynika z badań, istnieją trzy główne modele prowadzenia działalności PR: jeden specjalista ...
-
Branża IT: trendy komunikacyjne
... w długie spotkania, podczas których dyskutowano nie tylko o rozwoju branży PR, ale również o kondycji polskiej nauki czy chociażby przyszłości dziennikarstwa. ... wyniósł niecałe 8%. Zróżnicowane opinie o współpracy z agencjami PR Polscy managerowie ds. komunikacji mają wysokie wymagania wobec agencji PR i są względem nich bardzo krytyczni. Agencje ...
-
Bankowe długi mogą wrócić po latach
... ten podmiot odpowiada za kontaktami z dłużnikami.” Grzegorz Koźmiński, Specjalista ds. PR, KRUK S.A. Niektórzy klienci Lukas Banku z niepoprawnie spłaconymi ... sprawa następnie może zostać skierowana do egzekucji komorniczej.” Grzegorz Koźmiński, Specjalista ds. PR, KRUK S.A. Osobnym tematem jest działalność firm windykacyjnych. Powinny one być ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... przez Agencję Project odpowiadającą za wizerunek Żytniej Extra, spowodował dyskusję wśród specjalistów z branży social mediów i PR. Cała sytuacja zwróciła uwagę na kilka problemów między innymi na kwestie zatrudniania przez agencje ... był to 800 tysięczny zysk czy strata. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR, Małgorzata Kilian, Asystent ds. PR ...
-
Biura podróży: o czym rozmawiano w Internecie?
... do biur podróży wytypowanych przez portal Wiadomości Turystyczne w Raporcie „Globalny rynek organizatorów turystyki się konsoliduje. Touroperatorzy, ranking 2015”. Monika Tomsia - Specjalista ds. PR, Małgorzata Kilian - Asystent ds. PR,
-
Andrzej Duda w Internecie: hejt czy fejm?
... pokaże 5-letnia kadencja. Z całą pewnością postać Andrzeja Dudy w mediach bez echa nie przejdzie, wyborcy zawsze chętnie o sobie przypomną. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR, Małgorzta Kilian, Asystent ds. PR,
-
Uchodźcy w Polsce: a co na to internauci?
... jest to dobra metoda na internetowych hejterów? Najważniejsze, że zauważamy problem, który z każdą chwilą coraz pilniej wymaga rozwiązania. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR, i Małgorzata Kilian – Asystent ds. PR
-
Crowdfunding w mediach. Jak bardzo lubimy pomagać?
... , radia, telewizji, internetu i mediów społecznościowych w dniach 1.01.2015-1.02.2016 Monitorowano frazę „polakpotrafi.pl”, „finansowanie społecznościowe” i słowa pokrewne. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR, Małgorzata Kilian, Asystent ds. PR
-
Nanga Parbat w mediach
... himalaistami, ambicja i zapał połączony z pokorą na pewno pozwolą spełnić marzenie wejścia na szczyt nieosiągalnego dotąd ośmiotysięcznika Nanga Parbat. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR i Małgorzata Kilian, Asystent ds. PR,
-
Wielka Gra, Teleranek, Pegaz: wielkie powroty oczami internautów
... , ponieważ obecnie widz jest przyzwyczajony do innego rodzaju mediów. Czy nowa odsłona kultowych programów, porwie i zafascynuje współczesnego widza? Karolina Masalska, Specjalista ds. PR, Małgorzata Kilian, Asystent ds. PR
-
Popularność smartfonów w firmach rośnie
... kontakcie, niezależnie od miejsca, w którym przebywają – mówi Olaf Krynicki, PR Manager Samsung Electronics Polska. Nowoczesne, bardziej wszechstronne… - Aktualny trend zdecydowanie przemawia na korzyść smartfonów – dodaje Ewa Sankowska-Sieniek, specjalista ds. PR i komunikacji w Play’u. - Firmy coraz częściej rezygnują z klasycznych ”featurephonów ...
-
Likwidacja gimnazjów: a co na to internauci?
... z użytkowników Twitttera: „Poranek, z trudem wstaję i zbieram@myśli. Z wysiłkiem otwieram lodówkę. A tam... jogurty z serami kłócą się o sens istnienia #gimnazjum”. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR i Małgorzata Kilian – Asystent PR
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... , prezenty prezentami, ale prawdziwe Święta nie będą Świętami bez filmu „Kevin sam w domu”, reklamy Coca-Coli i piosenki „Last Christmas”. Monika Tomsia – PR Manager i Karolina Masalska – Specjalista ds. PR,
-
Zakupy świąteczne: o jakich prezentach huczą social media?
... , związanych z poszukiwaniem porad w internecie („jaki/jaką kupić”, „co wybrać”, „prezent” i pokrewnych). Zbadano 3180 wycinków, w tym wycinki z frazą „prezent”. Łukasz Jadaś, starszy specjalista ds. badań i produktów, Anna Bartosiewicz, młodszy specjalista ds. PR,
-
E-booki coraz popularniejsze
... – Prestigio, Manta oraz Amazon. "Od początku września zanotowaliśmy niemal 40-procentowy wzrost zainteresowania kategorią czytniki e-book - mówi Natalia Ircha, specjalista ds. PR Okazje.info. Dane z ostatnich pięciu miesięcy wykazują, że blisko połowa internautów wybierała e-readery, korzystając z filtru producenta. Użytkownicy najczęściej ...
-
Zmiana pracy na Facebooku, czyli jak narzekamy na pracodawców
... w pracy, kierownictwo, korzyści pozapłacowe, możliwości rozwoju, nadmiar obowiązków, najbardziej pożądani pracodawcy, stałość zatrudnienia, warunki finansowe, warunki socjalne. Karolina Masalska – Młodszy Specjalista ds. PR,
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
... i służą do rozwiązywania problemów, są także nieograniczoną studnią cyfrowych śladów, z których każda marka powinna nieustannie czerpać - zauważa Michał Dziermański, specjalista ds. PR i mediów społecznościowych we Freedom Nieruchomości. Dzięki nim, możemy szybko i sprawnie reagować na zmieniające się trendy oraz dostosowywać swoją ofertę do ...
-
Rynek e-commerce: w 2009 r. stagnacja?
... , że zna i korzysta z tego typu serwisów – to kilkuprocentowy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. O przyczynach ich rosnącej popularności opowiada Monika Janiszewska, Specjalista ds. PR w Skąpiec.pl: „Porównywarki cen mają tę przewagę nad innymi źródłami informacji o produktach, że oferują kompleksową informację w jednym miejscu. Internauta może ...
-
600 mln zł na napoje funkcjonalne
... koncern PepsiCo z wodami Górska Natura Active & Beuty. Od kwietnia tego roku Ustronianka sprzedaje pierwszą w Polsce wodę z dodatkiem jodu. Katarzyna Buczek, specjalista ds. PR w Ustroniance, informuje, że wielkość sprzedaży nowej wody rośnie w tempie średnio 30 procent miesięcznie. Dodaje, że Ustronianka ma w planach kolejne produkty ...
-
Zakupy AGD w Internecie
... się poradniki zakupowe przygotowane przez serwis JakKupować.pl dotyczące każdej z trzynastu kategorii oraz komentarze właścicieli sklepów internetowych – mówi Monika Witoń, specjalista ds. PR porównywarki. Zanim kupisz sprawdź trendy Z analizy przygotowanej przez Skąpiec.pl jasno wynika, że zainteresowani zakupami produktów AGD w sieci Polacy ...
-
Polscy internauci a wybór aparatu cyfrowego
... ważna jest dla nich przede wszystkim cena? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań czytelnicy znajdą w naszym raporcie”, mówi Marta Bilińska, specjalista ds. PR serwisu Skąpiec.pl. Pierwsza część raportu obejmuje analizę preferencji zakupowych użytkowników porównywarki cen Skapiec.pl, omówienie wybieranych przez nich filtrów ...
-
Jakie notebooki wybierają polscy internauci?
... również, aby publikacja pomogła potencjalnemu nabywcy w wyborze najlepszego dla niego laptopa oraz przybliżyła mu aktualnie panujące trendy”, mówi Marta Bilińska, specjalista ds. PR serwisu Skąpiec.pl. Czytelnik dowie się z raportu m.in. czy tablety mają szansę zastąpić notebooki a ultrabooki – netbooki, jakie propozycje dla pań ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... odwiedzanych w serwisie produktów znalazły się bowiem telewizory, aparaty cyfrowe, telefony komórkowe, a także tablet, nawigacja GPS oraz konsola”, wyjaśnia Marta Bilińska, specjalista ds. PR Skapiec.pl. Informacje o badaniu Raport „E-zakupy oczami klientów” powstał w oparciu o analizę ruchu w serwisie Skąpiec.pl w okresie od 1 kwietnia do 31 ...
-
Najlepsze produkty dla niemowląt 2012
... i czym kierować się podczas zakupu artykułów dla niemowlaka, a także podpowiadamy, które produkty cieszą się największym uznaniem użytkowników”, mówi Marta Bilińska, specjalista ds. PR serwisu Skąpiec.pl. Wyniki raportu Z danych serwisu Skąpiec.pl wynika, że największym zaufaniem internautów w roku 2012 cieszyły się wózki polskiej ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet XI 2013
... lotnisk. Klienci są przyzwyczajeni, że dzisiejszy rynek daje ogromną swobodę wyboru, i tego samego oczekują od branży turystycznej - mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w Wakacje.pl i EasyGo. Z danych rezerwacyjnych portali Wakacje.pl i EasyGo wynika, że wśród narciarzy największą popularnością cieszą się stoki we Włoszech ...
-
Oferta turystyczna dla par: romantycznie nie tylko w Walentynki
... jest przedstawienie świadectwa ślubu. Najczęściej wymagany jest dokument potwierdzający uroczystość ślubną, która odbyła się do 3 miesięcy wcześniej – mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w portalu turystycznym Wakacje.pl. Ślub na plaży albo… na grzbiecie słonia Można też iść o krok dalej i całą ceremonię ślubną zorganizować ...
-
Wakacje przed sezonem: czego się spodziewać?
... pomyśleć o Egipcie poza sezonem (Egipt to kierunek całoroczny), kiedy nie ma upałów, ale wciąż jest bardzo ciepło – mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w Wakacje.pl. Warto też zwrócić uwagę nie tylko na temperaturę powietrza, ale także wody w morzu i basenach. Na wielu popularnych kierunkach ...
-
Czytelnictwo kwitnie na Facebooku
... ): „Biografie i autobiografie”, „Esej”, „Fantastyka”, „Historyczne”, „Horror”, „Komiks”, „Kryminał”, „Opowiadanie”, „Poezja”, „Popularno-naukowe”, „Poradnik”, „Powieść”, „Przygodowe”, „Reportaż”, Romans”, „Science fiction”. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR,
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... .11 lub 16.11.2014 r. w trakcie emisji programów: Mam Talent, The Voice of Poland i Must Be The Music. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR,