-
Weekend majowy 2015: gdzie i za ile?
... jest Warszawa, jednak pod względem liczby pasażerów, którzy wykupili wycieczkę na tegoroczną majówkę, stolica ustępuje miejsca Katowicom - mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w Wakacje.pl. Trzecim pod względem popularności miastem jest Gdańsk, który wyprzedza Wrocław i Poznań. Poniżej prezentujemy zestawienie możliwości wyjazdów wypoczynkowych ...
-
Ostatnia chwila na tanie wakacje
... dostaniemy dokładnie tego, co chcemy, warto wykorzystać końcówkę marca na zapoznanie się z tym, co proponują biura podróży - mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w portalu turystycznym Wakacje.pl. Intensywny okres przedsprzedaży w biurach podróży, tzw. first minute, rozpoczął się w listopadzie i trwał do końca stycznia. W tym ...
-
Katarzyna Kalata - gwiazda mediów
... przekazów pozytywnych istnieje realna szansa, że wynik ten przełoży się na szybki rozwój możliwości zawodowych Katarzyny Kalaty. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR,
-
Wybory prezydenckie 2015 w mediach
... 18 i więcej lat metodą wywiadów telefonicznych (CATI). Analizie poddano frazy obejmujące nazwiska wszystkich kandydatów na prezydenta Polski 2015. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR,
-
Jak Zbigniew Stonoga rozgrzał polski Internet
... momencie. Czy Stonoga zapewni sobie trwałe miejsce w polskiej przestrzeni publicznej? Tego dowiemy się z monitoringu dalszego rozwoju sytuacji... Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR
-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... zaufanie obecnych i przyszłych klientów oraz pracodawców. Dlatego warto dwa razy się zastanowić zanim zaczniemy „nudzić się online”. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR,
-
Odchudzanie i aktywność fizyczna: o tym huczy internet
... tryskamy radością i w konsekwencji rzadziej narzekamy. Stąd zapewne tak niewiele negatywnych komentarzy. Bycie fit po prostu się opłaca. Karolina Masalska, Młodszy Specjalista ds. PR,
-
Masz snapa? W Polsce mieszka już 1 mln użytkowników Snapchata
... dłoni” – czytamy w Forbsie. Pytanie, czy na przykładaniu telefonu do tych części ciała się skończy! To be continued… Karolina Masalska – Młodszy Specjalista ds. PR,
-
JOW-y w mediach
... w tytułach prawicowych, lewicowych i centrowych. Do tytułów centrowych zostały zaklasyfikowane także: Zielony Sztandar (pismo PSL) oraz Fakt i Super Express. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR,
-
Aplikacja UBER – kontrowersje na drogach i w social media
... licencję po przejściu badań lekarskich i testów topograficznych. A jednak można dogadać się w cywilizowany sposób. Warto rozmawiać. Autor artykułu: Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR,
-
Czy Sam Smith zdoła przyćmić Adele?
... do premiery, więc podobnie jak w świecie przygód Jamesa Bonda - wszystko jest możliwe! Będziemy monitorować bondomanię na bieżąco. Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR
-
Egzotyczne wakacje (prawie) na każdą kieszeń
... chcą rezygnować z odwiedzenia krajów dalekiej Azji czy Karaibów. Tygodniowy urlop nie jest już domeną bliskich, europejskich kierunków - mówi Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR w Wakacje.pl. 7-dniowe propozycje dotyczą zarówno częściej wybieranych kierunków, jak Dominikana, Tajlandia, Kuba, Wyspy Zielonego Przylądka czy Kenia, ale także ...
-
Ewa Kopacz vs Beata Szydło: internauci bezlitośni
... temat”, a cała debata została masowo zmemowana. Może jest to jakieś rozwiązanie – czasami „śmiech” jest dobry na wszystko. Karolina Masalska, Młodszy specjalista ds. PR,
Tematy: Ewa Kopacz, Beata Szydło, debata, wybory 2015, wybory parlamentarne, PiS, PO, monitoring mediów -
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... , Wydawnictwo Czerwone i Czarne, Hachette Polska, Wydawnictwo Wiatr od Morza, Wydawnictwo Nowy Świat, Wydawnictwo EMG, Wydawnictwo FILO, Wydawnictwo Pi. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR,
-
Polski internet o "Spectre"
... niezłe zyski firmom produkującym farby do włosów? Ale ad rem. Polska premiera już 6 listopada. Czas zmrozić martini. Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR
-
Magda Gessler króluje w social media
... dumnie dzierży Magda Gessler. Czy komuś uda się ją zdetronizować? Na razie się na to nie zanosi… Karolina Masalska – Młodszy specjalista ds. PR,
-
"Jak schudnąć?" Zasadnicze pytanie po świętach
... i dołączonych do nich materiałów graficznych pod warunkiem podania źródła („Instytut Monitorowania Mediów”) w artykule oraz oznaczenia źródła przy grafice. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Czy Leonardo DiCaprio dostanie Oscara? Trwa dyskusja w social media
... oparto na monitoringu mediów społecznościowych w aplikacji AMI w dniach 1.01-12.01.2016 Monitorowano frazę „Zjawa”, „Leonardo DiCaprio” i deklaracje bliskoznaczne. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Polskie drogi w social media
... , żeby zdjęcia polskich dróg nie dostarczały Polakom inspiracji do kolejnych memów, a napawały dumą i prędkością (ale ograniczoną!). Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Leonardo DiCaprio z Oscarem: internauci gratulują
... , nie za samą rolę w filmie „Zjawa”, ale przede wszystkim za całe mnóstwo poprzednich mistrzowskich aktorskich kreacji. Autor badania: Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... Bank) pod kątem największej liczby publikacji w prasie, radiu, telewizji, internecie i mediach społecznościowych oraz ich reklam w I kwartale 2016 roku. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... ”, „Kamil Glik”, „Kamil Grosicki”, „Karol Linetty”, „Krzysztof Mączyński”, „Mariusz Stępiński”, „Sławomir Peszko”, „Piotr Zieliński”, Thiago Cionek”, „Tomasz Jodłowiec”. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Modne buty, czyli gorący temat social media
... , czy też buty” – czytamy na jednym z kont na Facebooku. Może to wskazówka, co powinno znaleźć się pod choinką? Karolina Masalska – Specjalista ds. PR
Tematy: buty, obuwie, moda, social media, zachowania konsumentów, blogerki modowe, monitoring mediów -
Zagraniczne wakacje 2017. Gdzie odpoczywaliśmy?
... imprezy turystycznej. Wzrost ceny jest jednak przede wszystkim wynikiem ogromnego popytu i zwiększonego zainteresowania wyjazdami z biurami podróży” – komentuje Klaudyna Mortka, specjalista ds. PR Wakacje.pl. W pierwszej dziesiątce najpopularniejszych krajów spadek cen odnotowała Portugalia (-4 proc.) i Chorwacja (-8 proc.). Niższa cena spowodowała ...
-
Malowanie mieszkania, czyli farba do kuchni nie sprawdzi się wszędzie
... jest wykorzystanie farb plamoodpornych, tworzących trwałą powłokę malarską, odporną na szorowanie na mokro, wielokrotne zmywanie i intensywne użytkowanie, radzi Anna Szymaszek, specjalista ds. PR w FFiL Śnieżka. Dzięki temu, pomalowane ściany łatwo jest utrzymać w czystości przez długi czas, a zabrudzenia można usunąć bez obawy o utratę koloru ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... polskie zostaje wyparte z naszej świadomości. Najlepszym przykładem tego może być stanowisko Account Managera (Specjalista ds. klientów, Opiekun klienta). Jest to funkcja, którą najczęściej spotkamy w agencjach reklamowych i PR (Public Relations). Account Manager odpowiada za kontakty z klientami, identyfikuje potrzeby klienta, reprezentuje firmę ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... właśnie firmy powinny pamiętać o częstym wprowadzaniu zmian na stronę, aktualizowaniu informacji o firmie oraz oferty na bieżąco - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Autor: Daniel Kotyras - Dyrektor ds. Marketingu i PR w
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... społecznych), dział marketingu (komunikacja zewnętrzna, organizacja eventów) po zespół ds. niezależności (kwestie etyczne) – tłumaczy Łukasz Makuch, Koordynator ... PR, ale prawie tyle samo badanych (32%) wskazuje, że rolę wiodącą powinien mieć jednak dział PR. Być może brak jasnego określenia, który departament powinien reprezentować taki specjalista ...
-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... .info). A przede wszystkim patrząc z punktu widzenia firmy, pozwala to na ograniczenie wydatków na promocję w Sieci - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Warto zarejestrować pakiet firmowych domen Domena jest dobrem o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorstwa, dlatego należy odpowiednio zadbać o jej bezpieczeństwo. W tym celu ...
-
Funkcjonowanie strony WWW a zakup serwera
... zapisów, gwarantują procedury, które obejmują bieżące monitorowanie przez usługodawcę jakości usług i wewnętrzne przeglądy osiąganych wyników - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w NetArt. Krok 3 - Kryteria wyboru usługodawcy hostingowego Zakup serwera to decyzja na lata, dlatego poza odpowiednimi parametrami usługi, ważne ...
-
Jakie korzyści daje firmowa strona internetowa?
... spełnia oczekiwania klientów, jest funkcjonalna i stanowi doskonały fundament do prowadzenia wszelkich działań marketingowych, nie tylko w Internecie - radzi Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w NetArt. Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w .
-
Wybór serwera dla firmy: jakie kryteria przyjąć?
... czemu firmowy serwer oraz dane na nim zamieszczone są bezpieczne - radzi Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt Jak dopasować parametry serwera na potrzeby strony WWW? Strona WWW jest jednym z głównych ... Alicja Marciniak, Kierownik działu marketingu i public relations w NetArt Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR ...
-
Najlepsze Intranety 2010
... wszystkich treści – mówi Magdalena Kuskowska, starszy specjalista ds. komunikacji w ING Usługi Finansowe. Dopasuj intranet do potrzeb Aby Intranet przynosił realne korzyści, musi być dobrze zaprojektowany oraz odpowiadać na realne potrzeby pracowników. "Wiedzieliśmy, że potrzeby działów marketingu i PR są bardzo duże. Jednocześnie zdawaliśmy sobie ...
-
Majówka w Polsce. Poznaj najchętniej wybierane miejsca
... styczniu czy lutym. Zainteresowanie wzrasta w marcu, ale dopiero w kwietniu wysyłanych jest najwięcej zapytań o nocleg na majówkę. – mówi Kamila Miciuła Specjalista ds. marektingu i PR Nocowanie.pl. W tym momencie znalezienie odpowiedniego miejsca jest jeszcze możliwe, ale zajmuje zdecydowanie więcej czasu, dlatego najlepszym momentem na planowanie ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... przy tworzeniu kompleksowego działu marketingu można wymienić: Specjalista SEO, Specjalista Google Ads, Specjalista ds. Social Media (często jedna osoba zatrudniona do publikowania postów organicznych, druga do obsługi płatnych kampanii), Copywriter, Grafik, Strateg, Specjalista PR, Programista HTML/CSS, UX/UI Designer, Analityk. Utrzymywanie ...
Tematy: dział marketingu, marketing