-
Ranking wyborczy w Epr.pl
... tematyki wyborczej to bardzo interesujące zadanie, nie tylko pod względem technicznym, ale i poznawczym – powiedziała Anna Brzosko, Główny Specjalista ds. Marketingu i PR Telefonicznej Agencji Informacyjnej - z przyjemnością przystępujemy do jego realizacji. Wyniki kilkumiesięcznej analizy kampanii i ich zestawienie z wynikami wyborów stworzą ...
-
Jak promować firmę w Internecie?
... elementy, w postaci serwera i domeny, nie musi być wysoka, a korzyść z posiadania wirtualnej siedziby firmy nie podlega wątpliwościom. Autor: Beata Mosór – Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w
-
Krótkoterminowy wynajem samochodów czasem korzystniejszy
... również wynająć tablet iPad oraz router Wi-Fi – dodaje Katarzyna Dobrzyńska, PR & Marketing Manager Avis Poland. - Powtórzyłbym za poprzednikiem: kompakty klasy C z Focusem i ... wybierają tańsze rozwiązanie kosztem komfortu podróżowania - mówi Michał Kłys, specjalista ds. wynajmów 99rent. Klienci Anca Cars chętnie sięgają po Nissana Note’a ...
-
Ceny mieszkań: ile trzeba dopłacić za widok z okna?
... Willa Ochota będą gwarantowały piękny widok. Zakup mieszkania na ostatnim piętrze wiąże się zazwyczaj z wyższą ceną. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development Najbardziej atrakcyjne mieszkania w każdej inwestycji znajdują się na najwyższych piętrach i zwykle mają piękny, panoramiczny widok na ...
-
Jak wielu obcokrajowców kupuje nowe mieszkania w Polsce?
... z reguły większe lokale, trzy i czteropokojowe. Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Invest Najwięcej klientów mamy z Polski, jednak zdarzają się klienci, którzy są obcokrajowcami. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development Mieszkania w naszych inwestycjach kupowane są przez ...
-
Nowe mieszkania na wynajem: co kupujemy?
... do 300 tys. zł. Zdarza się, że osoby kupujące inwestycyjnie decydują się na więcej niż jedno mieszkanie. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development Każda z naszych inwestycji budzi zainteresowanie wśród inwestorów. Wynika to z faktu, że realizujemy projekty w dobrych lokalizacjach, o wysokim ...
-
Jak wyglądają działania marketingowe deweloperów?
... grupy celowej odbiorców danego projektu. Justyna Ciesielka, specjalista ds. sprzedaży w Planetbud Development Najskuteczniejszą formą reklamy jest zawsze ... bezpośrednia komunikacja skierowana do nabywców. Pomocna jest współpraca z agencją PR, która opracuje całą strategię działania, zapewnia spójną identyfikację wizualną, nawiązuje kontakty ...
-
Jak duże mieszkania znajdziemy u deweloperów?
... Chylarecka, specjalista ds. marketingu w Blockpol Developer Duże mieszkania, które mamy w ofercie mają metraż 80 mkw. Klienci mogą je znaleźć we wrocławskiej inwestycji Nowa Inspiracja i projekcie Nowe Żerniki. Można je kupić w cenie 6800 zł/mkw. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development ...
-
Jakie mieszkania najszybciej znikają z oferty deweloperów?
... klientów, chcących zamieszkać w danej lokalizacji, zainteresowanych komfortowymi nieruchomościami, odpowiadającymi ich potrzebom. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development W przeważającej części realizowanych przez nas projektów największym zainteresowaniem w pierwszej fazie sprzedaży ...
-
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... reklamowy jest jednym ze wskaźników skuteczności działań marketingowych oraz PR. Choć blog Jemerced uplasował się dopiero na trzecim miejscu pod względem liczby publikacji, to zyskał znaczną przewagę w wartości AVE – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR z firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Blog Katarzyny Tusk na ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... płynących ze stworzenia skupionej wokół marki społeczności w Internecie” - przypomina Łukasz Jadaś, specjalista ds. badań internetu i social media w IMM. Konta firmowe na Facebooku czy ... konkurencyjnymi. To także główne narzędzie mierzenia efektów działań marketingowych lub PR. Badanie marketingowe tego rodzaju skoncentrowane jest na „ja” - czyli na ...
-
Czy popyt na nowe mieszkania słabnie?
... . Oczywiście okres wakacyjny był tradycyjnie gorszy niż pozostałe miesiące, ale we wrześniu poziom sprzedaży wrócił do normy. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development Wzrosty cen mieszkań, które na polskim rynku obserwujemy od dawna, musiały w końcu wpłynąć na poziom zainteresowania wśród ...
-
Nowe mieszkania: co sprzedaje się na pniu?
... Jarczyńska, dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu w Agrobex W naszych inwestycjach oferujemy mieszkania w budynkach wielorodzinnych realizowanych w Poznaniu. Największa część klientów interesuje się mniejszymi mieszkaniami dwupokojowymi w cenie do 200 tys. zł. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel ...
-
Jak szybko rosną ceny mieszkań
... w Poznaniu, ceny pozostały niezmienne. Za metr kwadratowy mieszkania w tym projekcie trzeba zapłacić 5850 zł brutto. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development Trzeci kwartał 2018 roku przyniósł lekkie uspokojenie w utrzymującej się od dłuższego czasu wzrostowej tendencji cen nieruchomości na ...
-
Gdzie po gotowe mieszkania od deweloperów?
... zakończeniu realizacji pierwszego etapu warszawskiej inwestycji Lifetown w budynku Orange będziemy mogli zaproponować lokale użytkowe. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development W czwartym kwartale bieżącego roku planujemy zakończenie budowy trzech inwestycji: drugiego etapu Osiedla Botaniczna ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... "Świt" powinna zarejestrować domenę świt.pl, ale też domeny swit.pl, swit.com oraz swit.eu - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i Public Relations w NetArt. Autor: Beata Mosór - Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR w
-
Zjednoczone Emiraty Arabskie pozwolą zarobić
... budownictwa: 18 000 – 40 000 PLN. Marketing i sprzedaż: Marketing manager: średnio 33 000 PLN, PR Manager: średnio 30 000 PLN, kierownik sprzedaży: 10 000 – 15 000 PLN, manager sprzedaży ... się w branży Human Resources mogą liczyć na pensje powyżej 12 000 PLN. Specjalista ds. rekrutacji zarabia 10 000 – 45 000 PLN, HR manager 25 000 - 45 000 ...
-
Ile nowych mieszkań oferują deweloperzy?
... . Pracujemy także nad kolejnym inwestycjami w obu miastach. Magdalena Szulc, PR Manager w Ataner Nasza oferta kształtuje się podobnie, jak w zeszłym roku pod ... w drugiej połowie roku w związku z uruchomieniem nowych inwestycji w Warszawie i Poznaniu. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Podaż w naszej firmie jest mniejsza, ...
-
Rynek pracy: praca jest, pensje rosną
... : - Oferty pracy - Sprawdź średnie zarobki na wybranym stanowisku Inżynier budownictwa – specjalista deficytowy Na kilka lat dobrej koniunktury liczą również przedstawiciele branży ... swoją zawodową przyszłość ze sprzedażą. Przedstawiciele handlowi, marketingowcy, specjaliści ds. PR czy pracownicy związani ze względnie nowymi obszarami, jak e-commerce ...
-
Do kogo po mieszkania w sąsiedztwie zagłębi biurowych?
... jedno do pięciopokojowych o powierzchni 29 mkw. do 115 mkw. Magdalena Szulc, PR Manager w Ataner W budynku Towarowa 39 położonym w centrum Poznania mieszczą się zarówno ... 26 mkw. do 100 mkw. w cenie od 6800 zł/mkw. Jerzy Kłeczek, specjalista ds. marketingu w Activ Investment Ruszyliśmy niedawno z budową i sprzedażą mieszkań w nowej inwestycji w ...
-
Za ile wykończenie mieszkania od dewelopera?
... w Apartamentach Nowa Bonarka w Krakowie oraz w inwestycjach w Michałowicach i Czorsztynie. Ceny zaczynają się od 2300 zł brutto. Agnieszka Jaworska-Goździewska, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i PR w Nickel Development Wszystkim naszym klientom oferujemy opcję wykończenia pod klucz. Cena wykończenia zaczyna się od 850 zł/mkw. i zależy od ...
-
Rynek pierwotny: deweloperskie podsumowania i prognozy 2020
... przedstawiciele firm realizujących swoje projekty na terenie Wielkopolski. Magdalena Szulc, PR Manager w firmie Ataner W mijającym roku nadal mieszkania dobrze się sprzedawały. ... , wielkopolskim rynku, ale również szerzej, np. lubuskim. Kinga Błaszkowiak, specjalista ds. sprzedaży i marketingu Greenbud Development 2019 rok, mimo początkowych prognoz ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... jest zdolny niezadowolony klient lub pracownik. – mówi Carolina Pietyra, szkoleniowiec Q Akademii, specjalista ds. marketinu internetowego, na której koncie są kampanie w mediach online dla takich ... wiedzieć jak coś zrobić. Nie jest sztuką rzucić hasło o Net PR Synergy, trzeba pokazać jak wyeksponować z pomocą tego narzędzia treści o pozytywnym ...
-
Praca w branży IT: oczekiwania wobec kandydatów
... zobowiązuje do przyjęcia właściwej, zgodnej z biznesowym savoir-vivre postawy, czyli profesjonalizmu w każdej dziedzinie, włącznie z dbałością o poprawność języka, stroju i manier. Małgorzata Marzec, Specjalista ds. HR i PR, Manager Platformy Testów Rekrutacyjnych
-
Szukanie pracy: jak wykorzystać reklamowe triki?
... Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. I tak na przykład specjalista ds. public relations powinien dopisać bardziej szczegółową charakterystykę typu: „ ... temu potencjalny pracodawca zobaczy, jak skuteczni potrafimy być. Nasz specjalista od PR może więc dopisać: „…specjalizujący się w organizacji dużych kampanii CSR ...
-
Jest praca w e-commerce
... opublikowali ponad 40 propozycji zatrudnienia w charakterze specjalistów ds. SEO i SEM, jest to ponad 65 ... ale mało specjalistów – komentuje Marcin Janowski, PR Manager, agencji interaktywnej OX Media. Głównym ... segmentu e-Commerce prócz sprzedawców oraz marketingowców niezbędny jest dobry specjalista od SEO i SEM. W analizy ofert opublikowanych ...
-
Program adaptacyjny ułatwia start nowego pracownika
... pracowników działu HR, ale także działu PR, sprzedaży i marketingu. – mówi Agnieszka Jankowska, Kierownik ds. Rekrutacji i Budowania Wizerunku Pracodawcy w Grupie Żywiec S.A. ... informacje, niezbędne do funkcjonowania w firmie. – podkreśla Aneta Kaczyńska, Specjalista ds. personalnych w Wydawnictwie Wiedza i Praktyka Sp. z o.o. W ramach wdrożenia ...
-
Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł
... . Z kolei prężnie działa nowy fanpage „Wellman gotuje”, który zgromadził na przełomie kilku dni ponad 170 tys. fanów – tłumaczy Alicja Dahlke, specjalista ds. marketingu i PR z firmy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
-
Artykuł 23&1 Kodeksu Pracy - ochrona czy eliminacja?
... zarówno z odprawami dla pracowników (koszty bezpośrednie) a także z pogorszeniem wizerunku firmy w regionie (negatywny PR). Cel art. 231 K.p. sprowadza się do możliwości przekazania pracowników innemu pracodawcy, bez potrzeby ... użycie nowemu panu, w myśl zasady niech mu służy jak najdłużej. Grzegorz Faluszczak Ekonomista, Specjalista ds. BHP ...
-
Najlepsi polscy blogerzy 2015
... bardzo lojalnych. Z ich wiedzy często korzystają dziennikarze, zapraszając do współpracy. Medialna siła blogosfery ciągle zyskuje na znaczeniu – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
-
Ochrona kobiety w ciąży
... rewizji. Podniesienie bowiem nowego faktu w rewizji jest spóźnione (wyrok SN z 17 maja 1965 r., II PR 213/65, NP 1966, nr 6, s. 819). Kobiety w ciąży nie wolno zatrudniać w godzinach nadliczbowych ani w ... PIP) świadczy o ugruntowanej znajomości praw kobiet i mężczyzn opiekujących się dziećmi. Grzegorz Faluszczak Ekonomista, Specjalista ds. BHP & HR ...
-
Miasta wojewódzkie w mediach w I kw. 2016 r.
... Warszawę. Miasto najbardziej zyskało także pod względem promocyjnym – ekwiwalent reklamowy wyniósł 2,9 mld złotych – tłumaczy Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Kraków najczęściej w tytułach W tytułach publikacji prasowych i internetowych dziennikarze najczęściej wymieniali Kraków (972 ...
-
Robert Lewandowski wart tyle co cała reprezentacja
... Agnieszką Radwańską, Angelique Kerber czy Arturem Szpilką. Lewy nie miał sobie równych. Zawsze wygrywał ze znaczną przewagą – komentuje Alicja Dahlke-Jurgowiak, specjalista ds. marketingu i PR „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Jednak gdyby patrzeć na tę sytuację jednostkowo i podzielić ogólną liczbę publikacji przez 10 piłkarzy, to okazuje ...
-
Gdzie spędzamy polskie wakacje?
... , głównym jednak jest świadomy wybór, bo Polska jest naprawdę piękna i znajdziemy tu ciekawe miejsca do wypoczynku. - mówi Kamila Miciuła, Specjalista ds. Marketingu i PR Nocowanie.pl. Zaraz za topową dziesiątką znalazły się Ustka, Sopot i Gdańsk, czternasta pozycja należy do górskiej Soliny z pięknym jeziorem. Nocowanie ...
-
Gdzie na jesienne wakacje w Polsce?
... . Na kolejnych pozycjach uplasowały się województwa śląskie (9%), pomorskie, w tym głownie Trójmiasto (8%), a także podkarpackie (6%) – wymienia Kamila Miciuła, Specjalista ds. marketingu i PR Nocowanie.pl. Wśród najbardziej popularnych miejscowości we wrześniu znalazły się oczywiście Zakopane, Karpacz, Szklarska Poręba, Białka Tatrzańska, Wrocław ...