-
Polski Internet a sport
... 6. miejsce w rankingu. Agnieszka Radwańska solidnie pracuje na popularność tej dyscypliny w Polsce – o tenisie napisano 4,6 tys. razy, o samej Radwańskiej – 3,3 tys. Ponad 2,7 tys. ... srebro dla Enea, trzecie miejsce dla Plusa: ekspozycja sponsoringu sportowego Sponsoring sportowy to wizerunkowo dobre posunięcie, choć wiele oczywiście zależy od ...
Tematy: internet, monitoring mediów, internauci, sport, Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, Polacy -
Najpopularniejsze dyscypliny sportowe VIII 2012
... na prowadzeniu, choć traci Po lipcowym triumfie Radwańskiej został już tylko ślad – według danych sierpniowych tenisistka wciąż jest najpopularniejszym sportowcem w Polsce, jednak z dwukrotnie mniejszą liczbą publikacji niż w poprzednim miesiącu. Bez zmian przedstawia się drugie miejsce – Robert Lewandowski osiągnął w sierpniu minimalnie gorszy ...
Tematy: Euro 2012, kibice, piłka nożna, kluby piłkarskie, futbol, sport, internet, monitoring mediów -
Bezpieczny weekend majowy
... . Co ciekawe, z najnowszych badań, wykonanych przez ARC Rynek i Opinia „Sponsoring Monitor 2012/2013”, wynika, że od kilku lat regularnie sport uprawia już ... np. żaglówki). Bezpiecznie w wakeparku Coraz większą popularnością cieszą się ostatnio w Polsce tzw. wakeparki, w których spróbować można pływania na nartach wodnych, wakeboardzie (pływania na ...
-
Czy rolnicy są skazani na banki spółdzielcze?
... rozwój swoich gospodarstw rolnych. Dzisiejsze banki spółdzielcze, a jest ich w Polsce ok. 570, ofertą i obszarem oddziaływania niewiele różnią się od ... czy banków komercyjnych jest przeogromna – wspieranie zjazdów i konferencji rolniczych, sponsoring, współpraca z organizacjami rolniczymi, telemarketing, Internet, powszechna ofensywa reklamowa. ...
-
12 najciekawszych faktów finansowych nt. mundialu 2018
... tym roku o 7,4 proc. do poziomu 628 mld dolarów – wynika z prognoz eMarketer-a. W Polsce rynek reklamowy może urosnąć, dzięki piłkarskiemu świętu, o ok. 5 proc. – estymują ... Airways, Hyundai i Visa. Według ekspertów kwota, którą zapłaciły powyższe firmy za sponsoring jest zbliżona do tej z 2014 w Brazylii, tj. 1,6 miliarda dolarów. Firmy wydadzą ...
-
Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje
... O coraz większej popularności tej formy rozrywki świadczy chociażby frekwencja na organizowanym w Polsce Intel Extreme Masters. Z roku na rok przyciąga on coraz większą ... % internautów). Takiego konsumenta prędzej przekonają natywne kampanie w sieci, sponsoring jego ulubionej drużyny czy pojawienie się firmy w kontekście turnieju esportowego. ...
-
Do równości płci na rynku pracy jeszcze daleko. Zarobki wyrównają się za blisko 100 lat?
... o około 5 punktów procentowych ze średnio 48% w 1993 r. do 53% w 2023 r. (w Polsce 51%). Niezwykle istotnym (a niedocenianym) elementem negatywnie wpływającym na udział kobiet w ... płci w różnych zawodach, zapewniając wsparcie psychospołeczne i wsparcie rozwoju kariery, sponsoring i coaching. Przy obecnym tempie postępu (w niwelowaniu różnic pomiędzy ...
-
Rynek mediów i reklamy I 2006
... omnibusowe, które dotyczyły tym razem marketingu sportowego. Respondenci oceniali m.in., czy działania związane z marketingiem sportowym są w Polsce przeprowadzane profesjonalnie oraz czy sponsoring sportu z punkt widzenia firmy jest działaniem efektywnym. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy ...
-
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
... nas nazwa, logo, opakowania produktów, reklamy, materiały informacyjne o firmie i o produktach, sponsoring czy strona www. Na co dzień nie zastanawiamy się nad ... klientów, stosowanie praktyk monopolistycznych, utrudnianie innym firmom działalności. Gdybyśmy w Polsce na rynku usług telekomunikacji stacjonarnej mieli całkowicie wolną konkurencję ...
-
Polscy pracownicy a postanowienia noworoczne 2010
... to, co wpisali w CV. - „W USA praktycznie połowa pracodawców szuka informacji o kandydatach w Internecie. W Polsce nie spotykamy się z tym jeszcze tak często, ale na pewno ... jak dodaje Michał Filipkiewicz – pracodawcy coraz częściej ułatwiają pracownikom dbanie o zdrowie poprzez sponsoring karnetów na siłownię lub basen”. „Nawet jeśli nie mamy czasu ...
-
TVP wychodzi z dołka finansowego?
... konkurowania z licznymi kanałami emitowanymi od początku roku drogą naziemną, co ma związek z zakończeniem procesu cyfryzacji telewizji naziemnej w Polsce. Pozostałe przychody TVP (czyli inne niż reklama, sponsoring i abonament) pod koniec października były o 28,3 mln zł wyższe niż przed rokiem. Koszty działalności operacyjnej państwowa ...
-
Polska Ekstraklasa – przychody w 2014 r.
... mówi Aleksandra Stanek-Kowalczyk, Starszy Menedżer w Zespole ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce i w Europie Środkowej, Deloitte. – Co prawda jak pokazuje badanie ... (uwzględniające również premie za udział w pucharach) oraz komercyjnych (wpływy reklamowe, sponsoring, sprzedaż gadżetów). Ranking analizuje przychody klubów, które w sezonie 2014/2015 ...
-
Polacy i jazda na rowerze
... podczas brzydkiej pogody. Aż 60% rowerzystów korzysta z roweru przynajmniej kilka razy w tygodniu. Informacja o badaniach: Sponsoring Monitor to największe kompleksowe badanie na temat sponsoringu w sporcie i kulturze w Polsce. Realizowane przez ARC Rynek i Opinia od kilkunastu lat, pozwala na obserwowanie trendów w powyższych obszarach. W 2015 ...
-
1 Liga Piłki Nożnej - przychody 2017
... kątem finansowym pokazuje to potencjał na awans do najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce – mówi Marcin Diakonowicz, Partner, Lider Sports Business Group Deloitte. W opracowaniu znajdziemy ... meczu (wpływy ze sprzedaży biletów, karnetów i cateringu), praw do transmisji oraz komercyjnych (wpływy reklamowe, sponsoring, sprzedaż gadżetów). Dane zostały ...
-
Jaki sport uprawiają Polacy?
... jest najmniej poręczny – np. trudno go przewozić w środkach komunikacji – dodaje Agnieszka Doktorska. Informacja o badaniu Sponsoring Monitor to największe kompleksowe badanie na temat sponsoringu w sporcie i kulturze w Polsce. Realizowane przez ARC Rynek i Opinia od kilkunastu lat, pozwala na obserwowanie trendów w powyższych obszarach. W 2018 ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... w związku z epidemią, najczęściej wymieniano: eventy (trzy czwarte badanych z tej grupy), sponsoring (co drugi) oraz reklamę wizerunkową (ponad jedna trzecia). Jednocześnie ... VOD będą musieli zapłacić na rzecz Polskiego Instytutu Sztuk Filmowych 1,5% uzyskanego w Polsce przychodu z tytułu opłat za dostęp do udostępnianych publicznie audiowizualnych ...
-
1 Liga Piłki Nożnej. W 2019 r. przychody nie zawiodły
... z transmisji, a 4 proc. z organizacji dnia meczowego. Tyski klub zakończył zmagania ligowe na 9. miejscu. Sponsoring nadal silny, kibice dopisują… W tym roku Deloitte po raz pierwszy ... mecz. W tym statystyka ta zwiększa się do 5 klubów. – Środowisko piłkarskie w Polsce wykazało się wielką motywacją, determinacją i solidarnością, by dokończyć ...
-
Event marketing: jaką wartość mają spotkania biznesowe?
... wydarzenia biznesowe w czasach zmiany”, którego patronem jest BRIEF, firmy w Polsce najczęściej mierzą zwrot z inwestycji z organizacji eventu, analizując liczbę uczestników ( ... może być przychodem generowanym z rejestracji, ale może również obejmować sponsoring i partnerstwa, potencjalnych klientów dodanych do lejka sprzedaży, liczbę osób, które ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... blogerom, a w przypadku producentów konsol i gier zaangażować się w rozgrywki e-sportowe poprzez sponsoring całej ligi lub konkretnego teamu. To zwiększa liczbę wzmianek na temat ... problemów - komentuje Martyna Gostomska, Product Owner w SentiOne. Użytkownicy Internetu w Polsce stanowią już 87 proc. populacji, a mediów społecznościowych 72 proc., jak ...
-
1 Liga Piłki Nożnej: jakie przychody wygenerowały kluby w sezonie 2021/2022?
... , co wskazuje na rosnący potencjał zespołów drugiej najwyższej ligi piłkarskiej w Polsce – mówi Przemysław Zawadzki, partner, lider Sport Business Group w Deloitte. ... Bielsko-Biała mogą zostać uznane za najbardziej rozczarowujące w odniesieniu do ich potencjału finansowego. Sponsoring nadal ważny dla klubów Jak wynika z raportu Deloitte, ponad jedna ...
1 2