-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... idące (7). Agencja wskazuje także, że pomimo tego, że nie stanowią one napojów alkoholowych w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy alkoholowej, to „sprzedaż osobom nieletnim tzw. piwa bezalkoholowego (o zawartości alkoholu w stężeniu nieprzekraczającym 0,5%), będzie budzić wątpliwości wychowawcze oraz może naruszać cele cytowanej ustawy związane ...
-
Jak i gdzie spędzimy ferie zimowe?
... . Dokąd z lotnisk lokalnych? Wakacje.pl przeanalizowały, które kierunki cieszą się największym zainteresowaniem w poszczególnych regionach Polski. Tu wyznacznikiem była sprzedaż w podziale na wyloty z lotnisk lokalnych. I tak w przypadku Warszawy (Lotnisko Chopina) królują Egipt, Malta i Zjednoczone Emiraty Arabskie, przy Warszawie-Modlinie ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... ci sprzedawcy, którzy w okresie przedświątecznym mogą liczyć na największą sprzedaż, czyli marki modowe. Kategoria moda ma bowiem największy udział zwrotów spośród wszystkich segmentów produktowych sprzedawanych w internecie. Według analiz serwisu Statista globalny poziom zwrotów odzieży, obuwia i akcesoriów ma w tym roku osiągnąć nawet 17 ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... . To blisko 27,9% wartości wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C (sprzedaż klientom indywidulanym przez firmy). Stabilne prognozy wzrostowe dla e-mody Pomimo ... żądaniem zwrotu wpłaconych środków. W takim ujęciu sklep internetowy pełni rolę darmowej wypożyczalni odzieży, obuwia, akcesoriów czy innego towaru. Mechanizm nie jest jeszcze dobrze ...
-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... % wzrosła całkowita sprzedaż przez internet w Polsce, a udział e-handlu w całym detalu był o 0,5 pp. wyższy niż rok temu i wyniósł 8,8%. Aż 27,2% wszystkich tekstyliów, odzieży i ... sprzedaży internetowej? Według styczniowych analiz Insider Intelligence eMarketer globalna sprzedaż detaliczna drób i usług realizowana przez internet (B2C) osiągnie w ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2013
... w stosunku do poprzedniego miesiąca) oraz producenci: metali (minus 11 – wzrost o 2 p. proc.), odzieży (minus 4 – wzrost o 7 p. proc.), skór wyprawionych i wyrobów ze skór (minus 4 – wzrost o ... Pozostałe przedsiębiorstwa uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżąca sprzedaż oraz sytuacja finansowa oceniane są nieznacznie mniej niekorzystnie ...
-
Zachowania konsumentów: zakupy bardziej świadome i odpowiedzialne
... Model zakupu odzieży i obuwia z drugiej ręki, tzw. recommerce, cieszy się w Polsce dużą popularnością – 45% konsumentów w ciągu ostatnich 6 miesięcy korzystało z aplikacji i stron internetowych umożliwiających kupno i sprzedaż produktów od innych użytkowników. Drugą najbardziej powszechną metodą są aplikacje sprzedaży odzieży i obuwia pomiędzy ...
-
BIG InfoMonitor: wzrost cen skłania do oszczędności, ucierpi gospodarka
... osoby w Rejestrze Dłużników BIG InfoMonitor – mówi Sławomir Grzelczak. Rośnie jedynie sprzedaż mebli i sprzętu RTV, AGD oraz sklepów wyspecjalizowanych Narzucone sobie przez Polaków ... rokiem kupili jedynie mebli oraz sprzętu RTV i AGD. Najbardziej stopniała sprzedaż pojazdów, odzieży i obuwia oraz paliwa. Choć dla wielu może to być zaskoczeniem ...
-
Tarcza Branżowa nie osłoni biznesu
... branży wg PKD, którym przysługuje zwolnienie za listopad: 47.71.Z (sprzedaż detaliczna odzieży) 47.81.Z (sprzedaż detaliczna żywności na straganach i targowiskach) 47.82.Z (sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych na straganach i targowiskach) 47.89.Z (sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów na straganach i targowiskach) 56.10.A (restauracje) 56 ...
-
Artykuły dla dzieci: połowa firm cienko przędzie
... artykułów spożywczych homogenizowanych i żywności dietetycznej, PKD 1086; Produkcja pozostałej odzieży i dodatków do odzieży, PKD 1419; Produkcja gier i zabawek PKD 3240) ... ponad 685 tys. zł u producentów artykułów spożywczych. Biorąc pod uwagę rosnącą sprzedaż polskich producentów zabawek, ich niskie przeciętne zaległości jak i niski odsetek firm ...
-
RTV i AGD nie poddają się pandemii. Są szanse na udaną końcówkę roku?
... do odzieży to stosunkowo nowa, dynamicznie rozwijająca się kategoria średniego sprzętu domowego z innowacjami jak pompa ciepła, silnik inwerterowy czy funkcja pary. Sprzedaż ... Na podstawie obserwacji sezonowości i zmienności trendów analitycy GfK przewidują, że sprzedaż w tegorocznym czwartym kwartale powinna niemal podwoić wartość łącznej sprzedaży ...
-
Tarcza antykryzysowa 6.0: kto skorzysta ze wsparcia z ZUS?
... .Z - sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, • 47.72.Z - sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, • 47.81.Z - sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, • 47.82.Z - sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży ...
-
Tarcza antykryzysowa 7.0: nowe zwolnienie z ZUS
... - sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, 47.72.Z - sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, 47.81.Z - sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, 47.82.Z - sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2015
... październiku, plus 16 we wrześniu). Negatywne oceny koniunktury sygnalizują producenci odzieży (minus 10 w październiku, minus 13 we wrześniu), metali (minus 2 w październiku, ... i 12%). Pozostałe podmioty uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżąca sprzedaż utrzymuje się na dotychczasowym poziomie. Odpowiednie przewidywania są optymistyczne, ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2016
... te są lepsze niż w styczniu ostatnich siedmiu lat). Negatywne oceny koniunktury sygnalizują producenci odzieży (minus 17,4 w styczniu, minus 12,6 w grudniu – opinie te są gorsze ... 25,0% i 7,7%). Pozostałe jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżący popyt i sprzedaż oceniane są korzystnie, podobnie jak w grudniu, przewidywania w tym ...
-
Bankructwa firm w Polsce 2006
... produkcją wyrobów spożywczych i napojów (45) oraz obuwia i odzieży (19). Sprzedaż hurtowa to kolejny sektor, który wykazuje dużą liczbę upadłości. W analizowanym okresie odnotowano tu ponad 20% łącznej liczby bankructw (140 upadłości). Najbardziej zagrożone branże to sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych, żywności i napojów. Miało w nich ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2009
... . Na najniższym poziomie swoją koniunkturę oceniają producenci: odzieży (minus 28 – spadek o 2 punkty), metali (minus 26 – spadek o 4 punkty), maszyn i ... płatności należnych za wykonane usługi. W najbliższych miesiącach zarówno popyt jak i sprzedaż mogą rosnąć wolniej niż prognozowano w czerwcu, w związku z tym można oczekiwać niewielkiego ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2010
... , lecz gorzej niż w analogicznym miesiącu ostatnich trzech lat. Przedsiębiorcy oceniają sprzedaż bieżącą mniej negatywnie niż przed miesiącem, natomiast oceny przyszłej ... się wykorzystanie mocy produkcyjnych u producentów: pozostałego sprzętu transportowego, metali, odzieży, metalowych wyrobów gotowych oraz zajmujących się naprawą, konserwacją i ...
-
Upadłości firm I-IV 2012
... razie ich upadłości są znaczne, i niestety – z małymi szansami na ich pokrycie. Sprzedaż detaliczna – znaczny wzrost liczby upadłości Wciąż widoczna jest tendencja częstszego ... odzieżowych, a z drugiej nie znika, ale także rozwija się sprzedaż używanej odzieży czy sprzedaż tańszej odzieży w sieciach supermarketów. Transport - No cóż – wygląda na to, ...
-
Koniunktura przemysłowa I 2013
... spadek o 3 p. proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca) oraz producenci: odzieży (minus 19 – spadek o 1 p. proc.), wyrobów z pozostałych mineralnych surowców niemetalicznych (minus 17 ... Pozostałe przedsiębiorstwa uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżąca i przyszła sprzedaż oraz sytuacja finansowa oceniane są bardziej negatywnie niż przed ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2017
... w lipcu, plus 19,3 w czerwcu). Negatywne oceny koniunktury sygnalizują jedynie producenci odzieży (minus 3,5 w lipcu, minus 5,5 w czerwcu). Jednostki należące do wszystkich ... ich sytuacja nie ulega zmianie. Mimo utrzymujących się, pozytywnych opinii dotyczących popytu, bieżąca sprzedaż i sytuacja finansowa oceniane są mniej korzystnie niż w czerwcu. ...
-
Na dobra luksusowe chętni są nie tylko konsumenci
... cyfrowych dóbr luksusowych oraz kosmetyków i perfum (o ponad 10 proc. rocznie). W segmencie odzieży i akcesoriów, hoteli oraz mebli prognozowane jest spowolnienie (wzrost od 5 do 10 proc ... odzież i akcesoria (68 proc. respondentów), kosmetyki i perfumy (49 proc.), selektywna sprzedaż detaliczna (30 proc.), meble (26 proc.), zegarki i biżuteria (21 ...
-
Koniunktura przemysłowa XII 2008
... Na najniższym, negatywnym poziomie swoją koniunkturę oceniają producenci: metali (minus 38 – spadek o 18 punktów), odzieży i wyrobów futrzarskich (minus 29 – spadek o 10 punktów), wyrobów z drewna (minus 25 ... się na poziomie plus 14 (przed miesiącem plus 22). W grudniu sprzedaż żywności oceniana jest negatywnie, gorzej niż w listopadzie. Sytuacja ...
-
Deflacja pobiła kolejny rekord
... z powodu obniżek opłat związanych z transportem, niższych cen żywności i napojów bezalkoholowych oraz odzieży i obuwia. W ciągu roku w górę poszły za to ceny napojów alkoholowych ... bardzo silny dołączył spadek cen odzieży i obuwia. Okres wyprzedaży jak widać trwa. Pokazał to styczeń, gdy sprzedaż detaliczna odzieży i obuwia w cenach stałych wzrosła ...
-
Debiut TXM SA na GPW
... : Grupa TXM jest właścicielem sieci TXM textilmarket, która oferuje szeroki asortyment odzieży użytkowej (bluzki, bluzy, koszulki, t-shirty, topy, kurtki, koszule, swetry, sukienki, spodnie i spódnice) oraz obuwie, akcesoria i dodatki IPO/ publiczna sprzedaż: Oferta publiczna do 4.000.000 akcji serii E Papiery wartościowe wprowadzane: 4.000 ...
-
GUS: inflacja na poziomie 4,6%, najbardziej drożeje żywność
... wskaźnik odpowiednio o 1,97 p. proc. i 1,42 p. proc. Niższe ceny w zakresie transportu (o 1,4%) oraz odzieży i obuwia (o 1,7%) obniżyły wskaźnik odpowiednio o 0,14 p. proc. i 0,09 p. ... marcu br., znaczną część informacji o cenach udało się jednak zgromadzić w okresie, kiedy sprzedaż odbywała się jeszcze w niezmienionych warunkach. Brakujące dane były ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2008
... wydawniczą i poligraficzną (plus 10 – spadek o 3 punkty). Negatywnie swoją koniunkturę oceniają producenci: odzieży i wyrobów futrzarskich (minus 17 – spadek o 1 punkt), metali (minus 15 – spadek o 14 ... szybszego niż przed miesiącem wzrostu bieżącego popytu, aktualna sprzedaż rośnie wolniej niż we wrześniu. W konsekwencji dyrektorzy jednostek ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce VII-IX 2009
... Dept, oferującej odzież dla kobiet, brytyjskiej sieci TK Maxx, prowadzącej sprzedaż dyskontową odzieży, obuwia i dodatków, a także amerykańskiej marki odzieżowej Guess, która ma w planach rozwój kilku formatów. Natomiast francuskie marki specjalizujące się w odzieży dziecięcej Jean Bourget i 3Pommes zapowiedziały wejście na polski rynek. STAWKI ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2011
... mebli (plus 9 – spadek o 5 punktów). Negatywnie swoją koniunkturę oceniają głównie producenci odzieży (minus 12 – spadek o 3 punkty), metali (minus 6 – wzrost o 1 punkt), wyrobów tekstylnych (minus 6 ... uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Mimo nieznacznego pogorszenia bieżącego popytu, sprzedaż i sytuacja finansowa są oceniane nieco lepiej niż ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2014
... wyrobów farmaceutycznych (plus 14 – wzrost o 1 p. proc.). Negatywnie koniunkturę oceniają głównie producenci odzieży (minus 11 – spadek o 3 p. proc.), metali (minus 3 – spadek o 4 p. proc.) ... uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Zarówno bieżący jak i przyszły popyt oraz sprzedaż oceniane są mniej optymistycznie niż przed miesiącem. Utrzymują ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 10/2015
... odzieży zimowej. Dla spółki wejście na te rynki oznacza pozyskanie dwóch nowych źródeł przychodów – po pierwsze z hurtowej sprzedaży towaru do franczyzobiorcy na rynku lokalnym, a po drugie z udziału w przychodach ze sprzedaży. - Nam i naszemu partnerowi biznesowemu zależy na tym, by maksymalizować sprzedaż ... sklepów z wysokim obrotem, a sprzedaż może ...
-
Upadłości firm III 2015
... mimo tego to właśnie producenci upadali częściej niż przed rokiem. Sama sprzedaż nie przesądza bowiem jeszcze o wyniku finansowym – decyduje o tym jej rentowność, a spadające ceny w ... dystrybutorów hurtowych (najwięcej w segmencie dóbr trwałego użytku – wyposażenia mieszkań, odzieży i obuwia oraz art. motoryzacyjnych) W stosunku sytuacji sprzed roku ...
-
Koniunktura przemysłowa VII 2015
... koniunktury, od czerwca uległa zahamowaniu). Negatywne oceny koniunktury zgłaszają jedynie producenci odzieży (minus 18 w lipcu, minus 17 w czerwcu – w porównaniu z lipcem ostatnich ... – 5%. Pozostałe jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżący popyt i sprzedaż usług są oceniane mniej korzystnie niż w czerwcu, utrzymują się zgłaszane ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... – z danych GUS wynika, że sprzedaż ogółem w 2014. w branży spożywczej wyniosła 238,1 mld zł. Dla porównania w segmencie odzieży i obuwia obrót plasował się na ... nasze rodzime sieci sprzedaży, które nie mają możliwości transgranicznej optymalizacji podatkowej. Sprzedaż detaliczna sprzętów elektronicznych odbywa się w przeważającej mierze właśnie za ...
-
Koniunktura przemysłowa X 2016
... 7,1 we wrześniu). Najbardziej negatywne oceny koniunktury sygnalizują producenci odzieży (minus 10,6 w październiku, minus 8,3 we wrześniu) oraz zajmujący się naprawą, ... 13,2%). Pozostałe jednostki uznają, że ich sytuacja nie ulega zmianie. Bieżący popyt, sprzedaż oraz sytuacja finansowa oceniane są nieznacznie niekorzystnie, gorzej niż we ...