-
Osoby starsze a nowe technologie
... . 3. Osoby postępowe Mają telefon komórkowy, telewizję cyfrową, mają dostęp do Internetu za pomocą stałego złącza i są na czasie z nowinkami technicznymi. Telewizja cyfrowa w tej grupie wiekowej była postrzegana jako łatwo dostępna w czasie, gdy opinie odnośnie Internetu były bardziej zróżnicowane. Stwierdzono, że nie ...
-
Świetlana przyszłość reklamy wideo
... skierowanych do danej grupy docelowej komunikatów reklamowych w tym znanym im, kreatywnym formacie oraz podobieństwo do długo faworyzowanego medium, jakim jest telewizja i możliwość przeniesienia jej możliwości i zalet na obszar online - uważa eMarketer. Nie bez wpływu na wysoki poziom wzrostu rynku tego typu ...
-
Najbardziej wpływowe marki świata
... Zumpano, redaktor brandchannel.com. Wśród marek, mających duży wpływ na nasze życie, znalazł się także serwis społecznościowy MySpace oraz arabska telewizja Al Jazeera, która po spadku w 2005 roku na miejsce 25. i wprowadzeniu w listopadzie 2006 roku angielskojęzycznego kanału, zajęła miejsce dziewiętnaste. Badanie ...
-
Internauci lubią telewizję online
... Europie nie chcą już wpasowywać się w programy oferowane przez stacje telewizyjne i skłaniają się ku możliwości wyboru i ku elastyczności, jaką oferuje telewizja internetowa - wyjaśnia Karl Elliott, przedstawiciel Motoroli. Dodaje również, że jesteśmy świadkami tworzenia się nowej generacji widzów, którzy wybierają sami co ...
-
Smartfon Nokia N8
... , serwisów i multimediów. Urządzenie wyróżniają funkcjonalności najnowszej wersji Symbian 3, aparat o rozdzielczości 12 Mpix z możliwością nagrywania w HD i wyjściem HDMI, zintegrowana telewizja internetowa i darmowa nawigacja. Co więcej - już od rozpoczęcia sprzedaży w Ovi Sklepie dostępne będą do pobrania aplikacje, przygotowane specjalnie na to ...
-
Najczęściej cytowane media X 2010
... podaje: pierwsze miejsce zestawienia należy do Gazety Wyborczej (895), za nią plasuje się Rzeczpospolita (869). Na trzeciej pozycji znalazła się telewizja TVN24 (412), za nią Dziennik Gazeta Prawna (389). Gazeta Wyborcza w październiku była najczęściej cytowanym medium. Najwięcej powołań dotyczyło inwigilacji dziennikarzy ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... analiz domu mediowego Starlink – pochwalić się może jedynie reklama kinowa. Przychody z niej i z internetu właśnie w ciągu roku zanotowały przeszło dwudziestoprocentowy wzrost. Telewizja odbija dopiero od dna, radio zyskuje jedynie symbolicznie, a outdoor i prasa nadal są mocno pod kreską. Dynamiczna Polska online. Europejscy przodownicy ...
-
Strony internetowe a prawo przedruku
Internet jest doskonałym instrumentem do zdobywania informacji oraz pozyskiwania innych materiałów - ... Prawo przedruku przeznaczone jest dla mediów. Przepis wskazuje wprost, że z przedruku korzystać może prasa, radio i telewizja. Definicji prasy szukać należy w ustawie o prawie prasowym. Nie rozstrzygnięto jednoznacznie, czy z wyliczenia tego mogą ...
-
Najczęściej cytowane media II 2011
... , w lutym od czołówki opiniotwórczych tygodników (Wprost, Newsweek, Polityka) oddzieliła go tylko Gala (doniesieniami o ciążach polskich celebrytek: Magdy Mołek i Anny Przybylskiej). Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane w TVN24. Na drugim miejscu uplasowała się również stacja koncernu ITI – TVN ...
-
Firmowa strona internetowa
... internetowej konsument styka się po raz pierwszy z dokładnym opisem samej firmy i produktu. Potencjalny klient najczęściej po zobaczeniu reklamy w mediach klasycznych (telewizja lub prasa) zagląda do Internetu w celu znalezienia dodatkowych informacji. Jakość podania tych informacji, oraz sam tekst reklamowy będą miały istotne ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... jest jedynym formatem reklamy politycznej lidera, który uzależniony pozostaje od medium: możliwość jego prezentacji dają tylko media ekranowe (telewizja, Internet, telefony komórkowe). Format przejęty został z przemysłu rozrywkowego, ponieważ dotychczasowe reklamy polityczne – pozbawione elementu atrakcyjności i rozrywkowości – nie przyciągały ...
-
Media a polska prezydencja w UE
... (13 734), a zdecydowanie mniej w stacjach radiowych i telewizyjnych (4142). Najmniejszą aktywnością wykazali się dziennikarze prasowi, publikując tylko 1697 tekstów. Radio i telewizja wyemitowały podobną liczbę materiałów, natomiast pod względem czasu wyraźną przewagę wykazały stacje tv – ich udział w całości przekazu audiowizualnego wyniósł ponad ...
-
Sezonowe wydatki reklamowe VII-VIII 2011
... . Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet - poinformował Komitet Badań Radiowych. Marketerzy z branż tradycyjnie intensywniej reklamujących się w ... outdoor i kino (odpowiednio o 37 proc. i 31 proc.), prasa o 15 proc., a telewizja o 8 proc. Wydatki na reklamę internetową wzrosły w lipcu 2011 o niecałe ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2011
... i Polityka. Tuż za nimi Gazeta Polska. Miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media we wrześniu, były Forbes oraz Perspektywy. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugiej pozycji znalazły się cytowania TVN, na ...
-
Invoobill w BZ WBK
... , Raiffeisen Bank Polska, w kilku bankach spółdzielczych oraz w Banku Zachodnim WBK. Z usługi invoobill mogą obecnie korzystać klienci Play, klienci ITI Neovision (telewizja n), PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Warszawie i w Skarżysku Kamiennej, Link 4 Towarzystwa Ubezpieczeniowego S.A. oraz studenci Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ...
-
Projekt nowej ustawy emerytalnej
... zasięgiem m.in. telewizję i Internet. Uruchomiona została także specjalna infolinia. W ten sposób rząd chce poinformować Polaków o ... reformie stroną internetową oraz infolinią. O kolejnych etapach będziemy informować na bieżąco - dodał. Telewizja W pierwszym etapie kampanii, w telewizji emitowane będą dwa spoty, zrealizowane w oszczędnej, ale ...
-
Samorządy lokalne a komunikacja z obywatelami 2012
... czytania tablic i z tego powodu informacje docierały do nich za późno. Rzadziej wykorzystywano tradycyjne media, takie jak prasa, plakaty, radio, czy telewizja. Gmina przyśle SMS Badanie pokazało, iż w gminach wciąż wyzwaniem jest dostosowanie narzędzi komunikacji do potrzeb tworzącego się społeczeństwa informacyjnego. Komunikacja ...
-
Najczęściej cytowane media V 2014
... tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Newsweek, przed Wprost i Polityką. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, były Perspektywy. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugim miejscu znalazł się TVN z ponad dwukrotnie ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2014
... miejsce zajął – co nie dziwi w kontekście ogólnych wyników – Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne, najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Radio Spośród rozgłośni radiowych, podobnie jak w poprzednich miesiącach ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2014
... . Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Radio Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2014
... . Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Radio Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na ...
-
Kampania UOKiK "Takie prawo, że można"
... oraz punktach prasowych. Jest to możliwe dzięki uprzejmości partnerów, którzy zgodzili się na emisję spotów na zasadach niekomercyjnych. Są to: Telewizja: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Kultura, TVP Polonia, Discovery Networks Ceenea, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2014
... . Wśród najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników pierwsze miejsce zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Radio Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na ...
-
Najczęściej cytowane media III 2015
... zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes, który opublikował ranking najbogatszych ludzi na świecie. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne w marcu najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Kolejne miejsca na podium zajęły TVN i TVPInfo ...
-
Ciekawość świata: kluczowa rola TV
... rolę odgrywają media. Wśród nich na prowadzenie zdecydowanie wybija się telewizja, która w największym stopniu pobudza i zaspokaja zainteresowania. Badanie ciekawości to ... telewizyjnych, gdyż oferują one coś zaskakującego: 51% respondentów wskazało telewizję, 20% Internet, 10% wybrało programy „on demand”, a tylko 8% media społecznościowe Narodowość ...
-
Jak zarobić pierwszy milion, czyli co buduje sukces start-upa?
... temu szczęśliwi twórcy serwisu YouTube Chad Hurley, Steve Chen i Jawed Karim sprzedali go Google za 1,65 miliarda dolarów. Dzisiaj najpopularniejsza telewizja świata jest wyceniana na 80 miliardów dolarów. –Tym, którzy nie zarobią miliarda przed czterdziestką pozostaje systematycznie budować swoją finansową przyszłość ...
-
Najczęściej cytowane media V 2016
... oraz Gazeta Polska. Najczęściej cytowanym miesięcznikiem był Forbes za sprawą publikacji rankingu najbogatszych łodzian. Pokonał magazyny Twój Styl oraz Playboy. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych dominowała TVN24, która wyprzedziła TVN oraz TVP info. TVN24 zawdzięcza swoją pozycję informacjom na temat decyzji podejmowanych ...
-
Wynajem mieszkania: opłaty za rachunki w umowie najmu
... sposób podawania wysokości czynszu i innych opłat związanych z mieszkaniem – za Internet, zużycie energii, wody itp. Warto dokładnie ustalić przynajmniej orientacyjną wysokość ... opłaty do wspólnoty, nawet jeśli jest zainstalowany dostęp do internetu i telewizja kablowa – wszystkiego pilnuje samodzielnie i opłaca właściciel. Taka kontrola jest dobra ...
-
Cyfrowy Polsat może przejąć Netię
... r. W styczniu postępowanie przeszło do drugiego etapu. Ze względu na to, że działalność obu podmiotów pokrywa się na wielu płaszczyznach (płatna telewizja, internet mobilny oraz telefonia komórkowa) konieczne było przeprowadzenie badania rynkowego szacującego udziały rynkowe przedsiębiorców. UOKiK zasięgnął również opinii konkurentów oraz Urzędu ...
-
IoT, czyli nowe urządzenia i stare metody
... że eksperci nie pomylili się w swoich przewidywaniach - zakończone powodzeniem ataki na Internet Rzeczy nie należą dziś do rzadkości. W minionym roku liczba zagrożeń ... złośliwy kod źródłowy Gafgyt. Jego cel stanowiły m.in. urządzenia BusyBox, telewizja przemysłowa czy cyfrowe rejestratory wideo. Niedługo potem kod został rozwinięty w złośliwe ...
-
Ryczałt ewidencjonowany: ważne zapisy umowy najmu
... ok. 2.000 zł, z czego 1.600 zł to czynsz najmu, a 400 zł to zaliczki na opłaty na media (prąd, gaz, woda, telewizja, internet). W umowie najmu zostanie zapisane, że to zainteresowana płaci za wszystkie media (nie występuje tutaj w roli pośrednika między najemcą a uprawnionymi podmiotami ...
-
Kradzież tożsamości: jak czyhają na nasze dane osobowe?
... zaleca również założenie konta w biurze informacji gospodarczej, żeby monitorować swoją aktywność kredytową. - Bank, firma pożyczkowa, operator telefoniczny, dostawca Internetu, telewizja cyfrowa i wiele innych instytucji zanim podpiszą umowę z nowym klientem, sprawdzają, czy nie jest notowany w Krajowym Rejestrze Długów Biurze Informacji ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... sposób. Główne źródła wiedzy o świecie to dla nich przede wszystkim media społecznościowe, które wyparły tradycyjne media, takie jak prasa czy telewizja, nawet w wydaniu cyfrowym. Zmienił się także sposób, w jakim Gen Z konsumuje treści. Z mediów społecznościowych korzysta na okrągło: w domu, w pracy, w komunikacji miejskiej ...
-
Dzień Ojca w cieniu 15,5 miliarda złotych zaległych alimentów
... . Dłużnik notowany w KRD musi się liczyć z takimi konsekwencjami, jak utrudniony dostęp do kredytów, pożyczek, zakupów na raty, usług abonamentowych (telefon, telewizja, Internet). I choć dla wielu dłużników bardzo często już sam wpis do rejestru jest motywacją do spłaty, to w przypadku zobowiązań alimentacyjnych widoczny ...
-
Edukacja finansowa: to influencerzy nauczają pokolenie Z?
... takich informacji. Trzeba też uważać na tzw. fake newsy, których w internecie pojawia się coraz więcej – dodaje rzeczniczka KRUKa. Prasa, radio i telewizja zamykają podium najpopularniejszych źródeł wiedzy o zarządzaniu domowym budżetem. Co piąty Polak deklaruje, że wiedzy finansowej poszukuje w prasie, tematycznych audycjach radiowych ...