-
W Polsat Box pakiet Stream+ z Disney+ i Max od 25 zł
... + 1 miesiąc gratis z ofertą L + Sport Max lub L + Polsat Sport Premium + Filmbox (tv satelitarna i kablowa IPTV). 3 serwisy streamingowe dla abonentów Polsat Box Telewizja Polsat Box z pakietem Stream+ to Disney+, Max i Polsat Box Go w jednym miejscu, które dają dostęp do świata filmów i seriali, w tym ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... Japonii) zmniejszą potencjalne wydatki na abonamenty telewizji komórkowej. Telewizja typu IPTV (internet protocol television), VOD oraz pay-per-view będą najszybciej rozwijającymi się technologiami abonamentowymi w poszczególnych regionach. W Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie, darmowa telewizja typu DTT rozwijać się będzie kosztem wydatków na ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... jedna trzecia badanych zdecydowała się na taką opcję. Podobnie jak w Polsce, drugą najczęściej wybieraną kombinacją był triple play – telefonia stacjonarna, Internet oraz telewizja. Najczęściej pakietyzowaną usługą był dostęp do Internetu – stanowił element 90% zakupionych ofert. W przypadku telefonii stacjonarnej wskaźnik ten oscylował na ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... swój udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł aż o 2,2 pkt proc. z 33,8% do 36,0%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,57% do 1,64%, a reklamy zewnętrznej zmienił się z 5,4% do 5,5%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,7 pkt proc. z 46 ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... okresie od stycznia do marca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe przeznaczone na internet, wideo w tym na telewizję, radio, outdoor oraz kino. Zmalały ... zostało pojęcie wideo, łączące w sobie dotychczasowe dane telewizyjne (pod pojęciem telewizja linearna) oraz dane wideo online dotychczas wliczane w przychodach internetowych. Z analiz Publicis ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... spadku odpowiadają zmniejszone inwestycje w kategorii reklam społecznych. KANAŁY KOMUNIKACJI W pierwszych trzech kwartałach 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo (telewizja i wideo online), internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. Najszybszy, dwucyfrowy wzrost odnotowany został w przypadku reklamy ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... w Piłce Nożnej. Według prognoz ZenithOptimedia w związku z wyborami prezydenckimi wydatki reklamowe w USA wzrosną o 3,2 mld USD, a największymi beneficjentami tego wzrostu będą telewizja i internet. Dzięki Letnim Igrzyskom Olimpijskim w Rio de Janeiro na globalnym rynku reklamowym przybędą 2 mld USD, z czego większość trafi do telewizji i segmentu ...
-
Podatek dochodowy od wygranych w grach i konkursach
... pomocą których kieruje się pewne treści do bardzo licznej i zróżnicowanej publiczności; prasa, radio, telewizja, także tzw. nowe media: telegazeta, telewizja satelitarna, Internet. W świetle tego można zatem uznać, że Internet spełnia definicję środków masowego przekazu. Zwolnienie powyższe (do 760zł) będzie miało zastosowanie w przypadku konkursu ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... w pierwszym kwartale 2017 roku na pierwszym miejscu uplasowała się telewizja z udziałem na poziomie 24%. Na drugiej pozycji znalazł się internet – 20%, a na trzeciej radio – 16%. W porównaniu rok do roku największy spadek udziału zanotowały: telewizja – 8 punktów procentowych i OOH – 6 punktów procentowych, a największy wzrost: kina – 9 punktów ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... udział w mediamiksie. Odsetek budżetów przeznaczanych na internet wzrósł aż o 2,2 pkt proc. z 34,3% do 36,5%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4% oraz udział reklamy zewnętrznej zmienił się z 5,5% do 5,54%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,6 pkt proc. z 46 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... udziału reklamy internetowej w globalnych wydatkach na reklamę w kolejnych latach. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2011–2014 Internet zapewni 60% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 41% wzrostu (wzrosty w Internecie ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... europejskich. Malejąca dynamika, wydatków na reklamę telewizyjną sprawi, że Internet stanie się dominującym medium reklamowym w Europie Zachodniej już w 2014 r. W najbliższych ... mediów tradycyjnych. „Pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych mediów, głównie Internetu, telewizja powinna pozostać atrakcyjną formą spędzania czasu ze względu na ...
-
Orange na święta
... 2017 i Minecraft - Ulubione Dodatki oraz 6 miesięcznym dostępem do Xbox Live Gold Standardowo oferta Światłowodu Orange to: internet – Orange Światłowód o prędkości 100, 300 lub 600 Mb/s, telewizja Orange TV z Pakietem Optymalnym, czyli 92 kanały telewizyjne, w tym 30 HD, telefon domowy z nielimitowanymi połączeniami stacjonarnymi ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... pandemii. Niemal wszystkie sektory zwiększyły wydatki reklamowe, za wyjątkiem farmacji (-1,6%) oraz mediów (-1,6%). Z perspektywy kanałów komunikacji, dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio i outdoor. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o blisko 24%. Wydatki reklamowe zmalały w prasie i kinach. Kina mogły otworzyć się ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... w przypadku sektora motoryzacja (mniej o 0,7% wobec 2020 r.) oraz produkty do użytku domowego (dynamika -2,5%). KANAŁY KOMUNIKACJI W roku 2021 dwucyfrowe wzrosty zanotowały Internet, telewizja, radio, reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki na reklamę online – o 21,8%. Z analizy wolumenu wynika ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... , Nivea Polska i Procter & Gamble. KANAŁY KOMUNIKACJI W okresie od stycznia do marca 2023 r. wzrosły inwestycje reklamowe w internet, telewizję, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały nakłady na prasę. Telewizja, która w ubiegłym roku zanotowała spadek o 1,1 proc. cieszy się ogromnym popytem, co w sytuacji malejącego inventory reklamowego ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... i dokonywanie płatności), wyrobienie prawa jazdy on-line czy rejestracja samochodu przez Internet. Ostatnie miejsce w UE otrzymaliśmy za brak możliwości ... też usługa odbierania faksów. Polscy operatorzy telefonii stacjonarnej oraz operatorzy kablowi (telewizja kablowa, dostawcy usług internetowych) wreszcie wprowadzili usługi triple play. ...
-
Nowa oferta JA+ Rodzina w Plusie oraz powrót promocji w smartDOM
... Polsatu (telewizja satelitarna, Internet LTE) i PlusBanku, dzięki czemu można płacić mniej za domowe rachunki. Od 7 października w ramach programu smartDOM dostępna znów będzie promocja „drugi produkt za połówkę, trzeci nawet za złotówkę”. Wystarczy posiadać jedną z usług Plusa lub Cyfrowego Polsatu (Internet, telefon lub telewizja) z abonamentem ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... . Wzrost zauważalny jest jedynie w przypadku radia, który wniósł 29%. Potwierdzają się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale czwartym 2015 - Internet stracił udział w wydatkach z poziomu 20% SOS do 14%, zyskała natomiast telewizja, z 55% do 60%. Udziały pozostałych mediów odnotowały niewielkie, jednopunktowe wahnięcia.
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... reklam społecznych. KANAŁY KOMUNIKACJI W 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo, internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady na prasę. ... ,9% rok do roku. Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (70,3%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w 2024 r. o 5,9% rok do ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... się w rękach klas samochodów terenowych małych, vanów, małych vanów, klasy wyższej i wyższej średniej. Telewizja i Internet głównymi kanałami komunikacji z klientem Jak podkreślają przedstawiciele Equinox Polska, dominującym medium pozostaje nadal telewizja, koncentrując ponad 55% udziału. Z pewnością na ten trend ma wpływ cyfryzacja i z nią ...
-
Konsumenci chcą kontrolować technologie cyfrowe
... Szwecja jest jedynym krajem, gdzie telewizja na żywo nie dominuje w preferencjach odbiorców. Ankietowani Szwedzi stwierdzali, że wolą oglądać wideo przez Internet (48 proc.) zamiast ... mieć dostęp do mediów społecznościowych, 70 proc. odparło, że jest to telewizja. Z kolei komputery (71 proc.) i telefony komórkowe (84 proc.) stanowią popularne ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... które utworzyły łącznie ponad 53% wydatków całej branży reklamowej. II. Media Telewizja Oglądanie telewizji deklarowało w 2010 roku 95,5% wszystkich Polaków, czyli o ... największe spadki wystąpiły w grupie prasy regionalnej oraz miejskiej. Internet Z raportu wynika, że Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W roku 2010 korzystanie ...
-
Unia Europejska oczami Polaków
... internetowe instytucji publicznych (21%) oraz internetowe portale społecznościowe (14%). Telewizja jest dla Polaków najpopularniejszym (53%) źródłem informacji nie tylko o europejskich sprawach politycznych, ale również ogólnie o UE i jej instytucjach. Na drugim miejscu pojawia się Internet (28%), a na dalszych radio (15%) i gazety codzienne (13 ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 59% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja ... % w 2015. Jednak rosnący segment video online oznacza, że łącznie formaty video (telewizja i video online) będą zwiększały swój udział w globalnych ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... online. W pierwszym półroczu 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe w wideo, internet, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały natomiast nakłady ... przewyższał ubiegłoroczny o 0,7 p.p. Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (72,7%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w pierwszym półroczu 2024 ...
-
Usługi Internetu a preferencje klientów
... – że klasyczna telewizja rozsiewcza będzie z czasem traciła na znaczeniu. „Zależnie od usługi, z której korzystają, użytkownicy mają różne wymagania odnośnie szybkości, niezawodności i bezpieczeństwa. Na przykład żeby oglądanie IPTV miało sens, musi ona mieć jednostajnie szybkie połączenie, podczas gdy przy zakupach przez Internet oczekujemy ...
-
Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
... domowych posiadających komputer ma w domu dostęp do sieci Internet. Większość Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (59,1%), z czego najwięcej osób łączyło ... pomocą tradycyjnej anteny (42,3%), w co trzecim domu podłączona jest telewizja kablowa (36,9%), co piąty badany posiada telewizję cyfrową satelitarną (20,3%), a ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... mln złotych. Drugi w kolejności najsilniejszy 12,0% wzrost wydatków odnotowała telewizja, osiągając tym samym wartość 1,97 mld złotych netto. Inwestycje w reklamę ... do roku 2010, w 1H 2011 liczba reklam w prasie nieco wzrosła. Internet Internet pozostaje medium o najwyższym tempie rozwoju. W I kwartale 2011 roku korzystanie z Internetu deklarowało 54 ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... dystrybucji. Podstawowym medium wykorzystywanym do komunikacji stała się telewizja (medium szeroko zasięgowe i najefektywniejsze pod kątem kosztu dotarcia). Inwestycje w ... kinową rozszerzając zasięg o tzw. „light viewersów” telewizyjnych. Jeśli chodzi o niemonitorowany Internet, na podstawie cyklicznego badania wydatków reklamowych „IAB AdEx”, w tym ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... odstawkę Niezmiennie od lat kluczowym medium komunikacji reklamowej telekomów pozostaje telewizja. W ubiegłym roku to medium przyciągnęło do siebie ponad 1,4 mld zł i osiągnęło ... to ok. 8 proc. w ogólnych wydatkach reklamowych na Internet. Zakładając prawidłowość tych estymacji Internet zostałby sklasyfikowany na 2 pozycji jako najważniejsze ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... na globalne wydatki na reklamę będą w tym roku wyższe o 1,5 mld USD. Medium, które zyska najwięcej na mundialu będzie oczywiście telewizja, a w drugiej kolejności – Internet, szczególnie segment social media. Według naszych prognoz aktywność reklamodawców w serwisach społecznościowych w czasie mundialu będzie większa niż podczas jakiegokolwiek ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... W dalszym ciągu wiodącym medium jest telewizja – koncentruje ona aż 52,5% inwestycji, pomimo spadku o 18 mln zł. Na drugim miejscu pozostaje Internet, z prawie dwa razy niższym udziałem na poziomie ... wynoszące 4,5 proc. Lokatę na kwotę do 10 tys. zł można założyć przez Internet i nie trzeba być posiadaczem konta w tym banku. O 30% do ponad 31 mln zł ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... inwestycji w reklamę telewizyjną spadnie poniżej 50%, a spadki te będą kontynuowane w kolejnych latach (48% w 2021 roku). Telewizja ciągle jednak pozostaje liderką polskiego rynku reklamowego, w tyle zostawiając internet, którego przewidywany udział w tym roku ma wynieść 32% (35% do 2021). Najszybciej rosnącym kanałem w kategorii wydatków ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... respondenci (90%) pracujący w agencjach i domach mediowych oraz reklamodawcy zmienili plany związane z wydatkami reklamowymi przewidzianymi na pierwsze półrocze 2020 roku. Internet oraz telewizja to jedyne media, w przypadku których zwiększono nakłady – jedna czwarta firm, które zaplanowały działania marketingowe online, zwiększyła je w związku ...