-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... internet wyprzedził telewizję, plasując się na pierwszym miejscu w mediamiksie. Tendencja ta utrwaliła się jeszcze w pierwszym kwartale 2022 r., przy czym wyraźnie widać, że telewizja ... proc. do 44,9%, zaś udział reklamy zewnętrznej zwiększył się z 2,9% do 4,3%. Telewizja straciła 2,5 pkt. proc. udziałów, natomiast udział radia zmalał z 7,3% do 6,7%. ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... internet wyprzedził telewizję plasując się na pierwszym miejscu w mediamiksie. Obecnie obserwujemy umocnienie tej tendencji, przy czym wyraźnie widać, że telewizja ... o 1,1 pkt. proc. do 44,5%, zaś reklamy zewnętrznej zwiększył się z 4,1% do 5,2%. Telewizja straciła 2,7 pkt. proc. udziałów, natomiast udział radia zmalał z 7,0% do 6,9%. Prasa codzienna ...
-
Internauci a stare i nowe media
... Mobilizując zasoby i funkcjonalności publicznej sieci można zamieniać Internet w intymną, własną przestrzeń w relacjach przez Internet intymność staje się sposobem kreowania nowego ja. Intymność ... RELACJI POMIĘDZY ODBIOREM INTERNETU A MEDIÓW TRADYCYJNYCH Z badań wynika, że telewizja traci rolę informacyjną na rzecz innych mediów. TV wywołuje w ...
-
UKE: ceny dostępu do Internetu IV-VI 2008
... Vectra S.A., Aster Sp. z o.o. Wszyscy wyżej wymienieni operatorzy świadczą użytkownikom końcowym usługi dostępu do sieci Internet na bardzo podobnych warunkach. Standardem staje się ... dla bardzo wymagających użytkowników pragnących skorzystać z wielu dodatkowych usług, takich, jak telewizja IP, możliwość bardzo szybkiego ściągania czy wymiany plików ...
-
UPC przeszło do PLAY. Co w powitalnej promocji?
... internet bezprzewodowy bez limitu GB z 200 GB z pełną prędkością klienci otrzymają 2 lata za darmo usług UPC. W ich skład wchodzi internet światłowodowy do 300 Mb/s, inteligentne Wi-Fi oraz telewizja ... biznesowych. Decydując się na internet światłowodowy UPC do 1 Gb/s za 79,99 zł + VAT lub internet światłowodowy w pakiecie z telewizją Max Premium ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... W pierwszym półroczu 2023 r. wzrosły inwestycje reklamowe w internet, telewizję, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Podobnie ... telewizja i reklama zewnętrzna. Wolumenowo inwestycje telewizyjne wzrosły o niemal 90 mln zł, outdoorowe o blisko 17 mln zł. W prasie łącznie spadek wyniósł ponad 5 mln zł. W pierwszym półroczu 2023 roku internet ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... i je kreować. Rośnie pokolenie dzieci, dla których komputer jest tak istotny jak telewizja. Świetnie sobie z nim radzą, chcą go używać i traktują jak część ... dane w nieuczciwy sposób [7, str. 4, por. też 8, str. 10]. Mówiąc o sprzedaży przez Internet należy zdawać sobie sprawę z barier utrudniających ekspansję handlu elektronicznego, jakie niestety ...
-
Keyloggery - jak działają i jak można je wykryć
... rejestruje każde uderzenie klawisza i poprzez Internet wysyła te informacje szkodliwym użytkownikom. Lopez często wykorzystywał Internet do zarządzania swoim kontem w Bank of ... Partner Communications (drugi co do wielkości dostawca telefonii komórkowej w Izraelu) oraz telewizja kablowa HOT. Firmę Mayer, która importuje do Izraela samochody Volvo i ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... ekspert. I przekonuje, że w najbliższym czasie rynek w internecie będzie rósł w tempie dwucyfrowym, podczas gdy największe spadki notować będą telewizja i prasa. - Moim zdaniem w przyszłym roku internet "wybuchnie". To jest kolejny etap zmian. Spodziewam się dużej migracji funduszy z reklam telewizyjnych na reklamę wideo w internecie. To ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... wydatki na kablowy Internet szerokopasmowy. Wydatki na Internet mobilny powinny przekroczyć wydatki na Internet kablowy w USA i Korei Południowej w 2013 r., w Wielkiej ... stała i mobilna, wydawanie gazet, reklama outdoorowa, radio, muzyka, reklama telewizyjna, telewizja abonamentowa i opłaty licencyjne, gry komputerowe. Wydatki cyfrowe oznaczają ...
-
Więcej korzyści w smartFIRMA 2 od Plusa
... by skorzystać z atrakcyjnej oferty telefonii stacjonarnej; wszystkie upusty w ramach smartFIRMY przydzielane są na całą długość umowy. Nowością w smartFIRMA 2 są telewizja oraz Internet Cyfrowego Polsatu. Od teraz klienci prowadzący działalność gospodarczą mogą jako osoby prywatne zakupić telewizję satelitarną Cyfrowego Polsatu dla domu. Warunkiem ...
-
Mobilna TV szansą dla GSM
... w technice i mediach, pokazało, że konsumenci w Wielkiej Brytanii byli mniej zainteresowani treściami w telefonach komórkowych, niż innymi innowacjami, takim jak na przykład telewizja dostarczana przez Internet.
-
NewConnect: debiut Makolab oraz E-Muzyka
... pomocą kanałów cyfrowych, przede wszystkim za pomocą sieci GSM i sieci Internet. Spółka świadczy także usługi opracowywania plików dźwiękowych (digitalizacja) ... iTV, CT Creative Team – Wapster, Interia (Melo, Fulmido), Teleaudio (Polsat), One2One, InternetQ, Telewizja Polsat, Telewizja TVN, Polkomtel - PLUS GSM, ORANGE, PTC ERA, P4 – PLAY, Ericsson, ...
-
Branża budowlana a media
... tygodniowo), natomiast najmniej godzin w tygodniu, bo tylko 2,6 godziny przeznaczają na czytanie prasy branżowej. Według ASM można zaobserwować, że radio, telewizja oraz Internet w przeważającej większości użytkowane są codziennie (odpowiednio 92,8%, 84,7% i 78,3%). Prasa ogólna jest codziennym źródłem informacji dla ponad połowy ankietowanych ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... planowanych zmian w systemie emerytalnym. Podstawowe źródła informacji o zmianach w systemie emerytalnym, z których respondenci czerpią (czy raczej chcieliby czerpać) wiedzę, to Internet, prasa, radio i telewizja (nieco ponad 60 proc. osób). Co ciekawe, tylko co dziesiąta osoba deklaruje, że chce gromadzić wiedzę o systemie emerytalnym poprzez ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... podkreślają przedstawiciele domu mediowego Equinox Polska, wszystkie dane nie obejmują najważniejszego w tym sektorze medium czyli Internetu. Telewizja jest nadal najważniejszym kanałem komunikacji dla sektora finansowego, następnie Internet, na dalszych pozycjach znalazły się gazety oraz radio. W przypadku banków wydatki w 2013 roku zamknęły się ...
-
Banki i produkty bankowe w mediach
... , w tym również w social media. Drugą pozycję pod względem obecności w stacjach RTV zajmuje Bank Pekao SA przed BGŻ (radio) i BZ WBK (telewizja), w internecie zaś BOŚ Bank przed BZ WBK, a w prasie - Deutsche Bank przed Bankiem Pekao SA. W mediach społecznościowych najczęściej przywoływaną marką zaraz ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... w poszczególnych mediach. Inwestycje w reklamę online wzrosną dwucyfrowo, telewizja, radio i kino odnotują niewielkie wzrosty. W porównaniu z ubiegłym rokiem ... powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2013–2016 reklama mobile przyniesie 42% wzrost wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 30% wzrostu. Kolejne 28% wzrostu przyniesie reklama online na urządzeniach stacjonarnych (desktop).
-
Reklama leków nie trafia w target?
... media, dostosować do tematu/produktu/grupy docelowej: Telewizja – bardzo dobry kanał do wywołania zainteresowania produktem i stymulowania sprzedaży, ale telewizja nie jest w stanie ... jednak, aby to zjawisko wykorzystać trzeba dobrze zaplanować całą akcję, Internet – medium, które zyskuje na znaczeniu w tej kategorii, ale nadal w większości ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... poprzednich czterech kwartałów na poziomie 3%, 10% oraz 9% odpowiednio. Potwierdzają się w całym analizowanym okresie trendy, które obserwujemy w kwartale trzecim 2015 - internet stracił udział w wydatkach z poziomu 21% SOS do 16%, zyskała natomiast telewizja, z 55% do 58%. Udziały pozostałych mediów odnotowały niewielkie, jednopunktowe wahnięcia.
-
Robert Lewandowski kontra Artur Szpilka: nokaut
... że o RL9 znacznie częściej można było znaleźć informacje w prasie oraz radiu. Lewy zyskał także znaczną przewagę w publikacjach internetowych. Jedynie telewizja informowała w podobnym stopniu o obu sportowcach. Aktywność medialna Lewandowskiego w trakcie analizowanego miesiąca była bardzo nierównomierna. Na wykresie widnieje wiele pików. Najwyższy ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... 15 mln złotych mniej. - Częstotliwość, z jaką robimy zakupy przez internet wzrasta z roku na roku - mówi Anna Lipińska, Group Account Director z ... dalszej kolejności wybierane były: telewizja - 18%, magazyny - 10%, outdoor - 3%, radio - 3%, gazety - 2% i kina - 2%. Wśród nich nieznaczny wzrostu udziałów odnotowały: telewizja i magazyny - po 2 punkty ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... w podziale na media Liderem wśród mediów, które wykorzystywano w promocji, okazała się telewizja - reklama telewizyjna pochłonęła przeszło 80 proc. wszystkich pieniędzy przeznaczonych ... największym stopniu inwestowała w reklamy oferty na abonament, oferty łączonej (TV, internet, telefon), a także oferty dla firm. Informacje o badaniu Raport został ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... kwartale bieżącego roku spadek wpływów z reklamy odczuły prawie wszystkie media. „Prawie”, ponieważ wyjątkami pod tym względem okazały się internet (+7,5%) oraz radio (+1%). Telewizja i outdoor zanotowały już spadki o odpowiednio o 3,1% oraz 3,5%, natomiast prasa oraz magazyny o 11,8% oraz 8,4%. Najsilniejszy trend spadkowy – 13,5% na minusie ...
-
Rusza sezon na reklamy środków na przeziębienie i grypę
... najaktywniejszym pod względem liczby kontaktów reklamowych dla branży Anti-Cold kanałem komunikacji była telewizja. To właśnie w tym medium miało miejsce aż 79% kontaktów ... temat aktywności reklamowej wszystkich marek komunikujących się z konsumentami poprzez internet i telewizję. Dzień po dniu pozwala analizować aktywność konkurencji (np. ...
-
Rynek reklamy wideo napędzony sportem
... streamingu? Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma obecnie telewizja linearna (71,7%). Całościowe inwestycje reklamowe w to medium wzrosły w okresie od stycznia ... ', obejmuje zarówno telewizję, jak i wideo online. Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie ...
-
Region EMEA: najlepsze spółki 2009
... i urządzenia oparte o nowoczesne technologie, np. telefony smartphone czy telewizja wysokiej rozdzielczości osiągnęły w zeszłym roku dobre wyniki finansowe. W ... odpowiada ogólnej zmianie warunków gospodarczych: Sektor Internetu/Mediów podzielił się na dwa: Internet i Media/Rozrywka. Pojawił się również nowy sektor: zielona technologia. Sektor ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 59% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 40% wzrostu. Udział telewizji w globalnych ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... reklamę w dziennikach, a w 2015 przekroczy całkowitą wartość reklamy prasowej. Internet przynosi także najwięcej nowych wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2012–2015 Internet zapewni 66% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych ...
-
Program smartDOM ze specjalnymi bonusami na Gwiazdkę
... sieci komórkowych i 10 GB wspólnego pakietu na Internet, telewizja satelitarna Cyfrowego Polsatu z pakietem aż 168 kanałów, Internet LTE z pakietem 5 GB. W świątecznej ofercie ... w programie smartDOM za telewizję Cyfrowego Polsatu, 1 zł/mies. w ramach programu smartDOM za Internet LTE Plusa lub Cyfrowego Polsatu, oraz 48 rat miesięcznych za sprzęt ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... internet, którego dynamika również pozostaje wyższa od rynkowej. Z analizy wolumenowej wynika, że budżety internetowe wzrosły o przeszło 280 mln zł. Nie zwalnia także telewizja ...
-
Dzieci jako użytkownicy Internetu
... w raz w tygodniu, a ich jednorazowa sesja w sieci trwa średnio 45 minut. Internet służy przedszkolakom nie tylko do oglądania bajek - maluchy aktywnie korzystają z gier i biorą ... IIBR potwierdziło, że szczególnie w młodszych grupach (3-6 lat i 7-9 lat) telewizja w ogromnym stopniu wpływa na poszukiwane treści i wybór stron odwiedzanych przez dzieci ...
-
Ochrona danych osobowych w Internecie
Internet jest aktualnie największym źródłem informacji i platformą przekazywania danych. Wkroczyliśmy w czasy, gdy nie potrafimy się już się bez niego obejść. Jest on między innymi prężnym narzędziem marketingowym, informacyjnym i wypiera z rynku popularne media typu telewizja czy prasa. Jak grzyby po deszczu pojawiają się ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... Europy Inżynierowie Google zdali sobie sprawę, że pomimo rozwoju Internetu, telewizja ma przed sobą jeszcze świetlaną przyszłość. Może jej techniczna ... perspektywie będzie trudno zaakceptować sytuację, w której Internet będzie opanowany przez usługi jednej firmy. Sytuacja jak z poprzedniej epoki: „mówisz Internet, myślisz Google” jest na dłuższą ...