-
Elektromobilność: 12 sposobów na odrobienie zaległości
... % na elektromobilność należy się też spodziewać wyrównania cen samochodów w różnych krajach europejskich. Obecnie Polska korzysta z przywileju niższych cen wobec bogatych krajów europejskich, np. Niemiec, co ... zł. Znacząca większość tej kwoty to drogie kampanie typu ATL (telewizja, radio, prasa czy outdoor). Już dziś widać, że przedmiotem tego typu ...
-
Mamy 22 spółki o znaczeniu strategicznym
... , Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Polska Grupa Zbrojeniowa, PKN Orlen, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Polskie Inwestycje Rozwojowe, Polskie Radio, PKO BP, PZU, Przedsiębiorstwo Eksploatacji Rurociągów Naftowych Przyjaźń, Przedsiębiorstwo Przeładunku Paliw Płynnych "Naftoport", Tauron Polska Energia, Telewizja Polska, Totalizator ...
Tematy: Skarb Państwa, spółki strategiczne, prywatyzacja, Orlen, KGHM, Grupa Azoty, Lotos, PKO BP, PZU, Tauron, telewizja polska -
Tydzień 10/2008 (03-09.03.2008)
... między innymi: PKN Orlen, Grupa Lotos, KGHM Polska Miedź, a także Polskie Radio i Telewizja Polska, GazSystem, PSE, Operator Logistyczny Paliw Płynnych (OLPP), Przedsiębiorstwo ... , Gdynia, Szczecin i Świnoujście, jak również kopalnie soli Wieliczka i Solino oraz Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ). Propozycja KE zakłada, ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... trend wzrostowy. Z punktu widzenia reklamy najistotniejszym medium w Polsce pozostaje telewizja - budżety przeznaczone na reklamę TV stanowią ponad połowę całego ... czego prognozy dla rynku reklamy są równie optymistyczne. Jacek Olechowski, prezes IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy, przyznaje, że są to zdecydowanie dobre wieści dla ...
-
CANAL+ ukarany przez Prezesa UOKiK
... z usług. Prezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję dotyczącą CANAL+ Polska. Wątpliwości wzbudziły telefoniczne rozmowy sprzedażowe, w których sugerowano, że konsumenci ... opłaty i zmianę umowy. Pierwsze kilka miesięcy po rozmowie z konsultantem, telewizja była udostępniana bezpłatnie. Po upływie okresu bezpłatnego konsument nie miał możliwości ...
-
Reklama w motoryzacji 2005
... na reklamę w mediach (telewizja, radio, gazety i magazyny) wyniosły w sumie prawie 573,9 mln zł - podaje Instytut Samar, powołując ... wśród firm rynku samochodów osobowych zajęła w ubiegłym roku firma General Motors Polska (69,9 mln z), drugą pozycję zdobyła firma Renault S.A.R.L. Polska (63,5 mln zł). Kolejne miejsca zajęły Toyota Motor Poland (57 ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... zmniejszyć globalnie wydatki na reklamę, w przypadku tradycyjnych mediów jak prasa, radio czy telewizja blisko ponad 70% firm deklaruje, że wydatki na te kanały ... i 2009 potwierdza wyniki dwóch innych badań realizowanych dotychczas przez IAB Polska – AdEx i CreativeEx – i jest kolejnym krokiem Związku służącym pogłębianiu wiedzy o polskim rynku ...
-
Czy Internet zabija świat kultury?
... Polaków drugim – po masowych mediach nadawczych, takich jak telewizja i radio – źródłem dostępu do treści kultury. Uczestnictwo w nieformalnych obiegach treści w ... o badaniu Badanie sondażowe “Obiegi kultury” zrealizowane przez Centrum Cyfrowe Projekt: Polska we współpracy z instytutem Millwardbrown SMG/KRC, przeprowadzono w dwóch etapach w maju i ...
-
Orange Open w nowej odsłonie
... stacjonarnych i mobilnych i pozwala obniżyć comiesięczne rachunki za usługi Orange Polska nawet o 30 zł. Przykładowo, klient korzystający z telefonii komórkowej lub ... TV, Neostrada z Nielimitowanymi Rozmowami (Neostrada i telefon domowy) oraz FunPack HD (Neostrada, telewizja, telefon domowy). Z usług mobilnych można wybrać telefonię komórkową (Smart ...
-
Ile kosztuje dostęp do internetu? W Polsce najlepsze oferty
... kolei najniższe ceny za prędkość 100 Mb/s odnotowano w Rosji (5,3 €/mies.), Ukrainie (5,6 €) oraz Rumunii (6,1 €). Polska uplasowała się w dolnej połowie rankingu – za 100 Mb/s płacimy średnio 11 ... kolei oferty, składające się z pakietu kilku usług, jak np. internet + telewizja, internet + dostęp do płatnych serwisów streamingowych wideo i/lub audio ...
-
Złote Małpy dla samorządów
... możliwość popularyzacji nagrodzonej gminy lub powiatu. Informacje o laureatach konkursu podają bowiem wszyscy patroni medialni konferencji. Wśród nich, m.in.: telewizja Polska S.A., Polska Agencja Prasowa, Rzeczpospolita, Computerworld, Gazeta Samorządu i Administracji, The Warsaw Voice oraz rozgłośnie radiowe i portale informacyjne. Dzięki temu ...
-
Depilacja wg Polek
... , że depilacja nóg to nie żadna moda, ale obowiązujący standard. Acxiom Polska postanowił zająć się tym, wbrew pozorom nie tylko wakacyjnym tematem i sprawdzić, ... domowych kobiet korzystających z depilatorów elektrycznych znajduje się zwykle komputer (68%), telewizja cyfrowa (31%) i przynajmniej jeden samochód (64%). Najczęściej robią zakupy w ...
-
Cyfryzacja: kodowanie programów TVP barierą
... europejską – dodaje. Wszystko wskazuje na to, że nowy Zarząd TVP, decydując o zakodowaniu programów, nie liczy się z potrzebami i zobowiązaniami wobec telewidzów. Telewizja Polska SA, ogłaszając 15 września 2009 r. start swojej platformy, podjęła klarowne zobowiązanie publiczne wobec widzów, którego najwyraźniej nie zamierza dotrzymać. Rozbudzono ...
-
Najczęściej cytowane media II 2011
... sumie 9 tytułów prasowych (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Dziennik Gazeta Prawna, Polska, Wprost, Puls Biznesu, Super Express, Polityka, Newsweek), 2 stacje telewizyjne (TVN24 ... tylko Gala (doniesieniami o ciążach polskich celebrytek: Magdy Mołek i Anny Przybylskiej). Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
... . Największe przetargi pierwszej połowy tego roku Przetarg o największej wartości ogłosiła Polska Organizacja Turystyczna. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów ... Kolejne firmy, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe kwoty to: Telewizja Polska SA – ponad 13,5 mln złotych oraz Fundacja Informatyki i Zarządzania – 6,25 mln ...
-
Projekt nowej ustawy emerytalnej
... stroną internetową oraz infolinią. O kolejnych etapach będziemy informować na bieżąco - dodał. Telewizja W pierwszym etapie kampanii, w telewizji emitowane będą dwa spoty, zrealizowane w oszczędnej, ... Członkowie rodziny ustawiają się do wspólnej fotografii. W tym czasie lektor mówi: „Polska rodzina jeszcze 30 lat temu wyglądała zupełnie inaczej niż ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... Radio – wzrost o 23% (do 148 mln zł) i o 18% w magazyny (97 mln zł). Telewizja powiększyła inwestycje o 3%, do poziomu 385 mln zł utrzymując prawie 50% poziom udziału w ... były niższe o ponad 21 mln zł. Kolejne miesiące Eksperci domu mediowego Equinox Polska uważają, że aby pobudzić popyt, trend wzrostu wydatków w tej kategorii utrzyma się również ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... w sieci. I chociaż wciąż w całościowym budżecie króluje telewizja, to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny ... form reklamowych, które można swobodnie poznać choćby na łamach strategicznego raportu IAB Polska, warto uzmysłowić sobie kilka istotnych zasad i kryteriów doboru narzędzi do kampanii online. A ...
-
Spada wielkość pomocy publicznej
... Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych), bo niemal 3 miliardy złotych (2,97 mld), Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (2,33 mld zł), marszałkowie województw (2,14 mld ... ,2 mln zł), Wielkopolska Siec Szerokopasmowa (283,6 mln zł) oraz Telewizja Polska (253,9 mln zł), Operator Gazociągów Przesyłowych Gaz-System (238,2 mln zł), PGE ...
-
Internet UPC Biznes przyspiesza
... Polska – internet o szybkości wysyłania danych do 30 Mb/s i pobierania ... Polska przez Amarach Research i Deloitte, wykorzystywanie internetu przez polskie firmy stale rośnie, a biznes potrzebuje coraz szybszych łączy w najwyższej jakości. Ma to bowiem istotny wpływ na rozwój firm, a tym samym na rozwój polskiej gospodarki. Internet, telefon, telewizja ...
-
Multiscreening po polsku
... (wzrost o 23 p.p.) przy pokaźnych spadkach odnotowywanych pośród respondentów korzystających z tradycyjnych mediów (telewizja, radio czy prasa drukowana). Czym zajmują się surfujący za pośrednictwem ... potrzeb konsumentów - mówi Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań IAB Polska Wyraźny jest wpływ telewizji na aktywności w sieci związane z markami. ...
-
Podsumowanie pilotażu Interkl@sy oraz Ascom
... funkcjonowania w społeczeństwie informacyjnym. Projekt uzyskał poparcie Ministerstwa Edukacji, organizacji rządowych i pozarządowych - wszystkich opcji politycznych, a jego patronami zostały: Telewizja Polska S.A., Polskie Radio, oraz Gazeta Wyborcza. Interkl@sa pomaga między innymi w wyposażeniu szkół w sprzęt komputerowy, ułatwia szkołom dostęp ...
-
Sieć Crowley dla TVP
Telewizja Polska SA podpisała umowę o dostawie usług z Crowley Data Poland, operatorem telekomunikacyjnym, dostawcą technologii dostępu do internetu i transmisji danych w Polsce. Umowa dotyczy ...
-
II Kongres Technologiczny
... całego kraju. Pomysłodawcą oraz organizatorem imprezy był Polkomtel SA, głównym sponsorem - IBM Polska. Sesję plenarna Kongresu otworzył minister Michał Kleiber, który, pozdrowił uczestników Kongresu w ... przeprowadzenia badania EKG przez telefon, przekaz telewizyjny na żywo – "Telewizja w komórce" na bazie zarówno technologii EDGE jak i GPRS, ...
Tematy: ii kongres technologiczny -
Piractwo rośnie
... działających w ten sposób w sieci zostało zlikwidowanych. Problem społeczny, jakim jest kradzież własności intelektualnej spotkał się również z dużym zainteresowaniem mediów. Telewizja Polska, na antenie programu II, wyemitowała 8-odcinkowy cykl programów "Bądź legalny", poświęcony między innymi, kwestii odpowiedzialności prawnej za naruszenie praw ...
Tematy: BSA -
Medal Otylii na aukcji
... zwróciła się z prośbą do swoich przyjaciół - innych sportowców o przyłączenie się do akcji pomocy chorym dzieciom. Organizatorami aukcji są: Przegląd Sportowy, Telewizja Polska, Polskie Radio oraz serwis aukcyjny Aukcje24.pl, który obsługuje licytację od strony technicznej. Na stronach serwisu można licytować nie tylko ...
-
TVP zaniżała ceny reklam?
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie antymonopolowe, które wykaże, czy Telewizja Polska naruszyła prawo obniżając ceny sprzedaży czasu reklamowego. Z wnioskiem o wszczęcie postępowania wystąpiły Polsat, TVN oraz Agora. Zarzuciły one Telewizji Polskiej nieuczciwe ...
-
TVN przez ADSL w TPSA
... Polska zawarła z Grupą TVN umowę w sprawie współpracy przy realizacji projektu telewizji przez ADSL. Oferta ... kanały Grupy TVN: TVN 24, TVN Turbo, TVN Style i TVN Meteo. "Umowa z Grupą TVN sprawia, że telewizja przez ADSL, którą wkrótce zaoferujemy naszym klientom, będzie znacznie atrakcyjniejsza – do wyboru będzie jeszcze więcej popularnych kanałów ...
-
Infovide-Matrix debiutuje na GPW
... Przedsiębiorstwa”, Zintegrowane Systemy Zarządzania, Zintegrowane Architektury Korporacyjne. Klientami spółki są m.in. NBP, TP, PTK Centertel, BRE Bank. Kredyt Bank, PZU, Telewizja Polska, PKN ORLEN.
-
Polskie kobiety w internecie
... , kim jest typowa polska internautka, czym się zajmuje, co ją interesuje, gdzie mieszka, które strony internetowe najczęściej odwiedza ... , że to medium staje się tak powszechne, jak dotychczas powszechna była prasa, telewizja czy radio. Według grudniowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, przeciętna użytkowniczka sieci znajduje się w przedziale ...
-
TVP, Polskie Radio i Polkomtel będą współpracować
Telewizja Polska S.A. i Polskie Radio S.A. oraz Polkomtel S.A., operator sieci komórkowej Plus, podpisały list intencyjny w sprawie współpracy w zakresie cyfryzacji telewizji oraz świadczenia usług multimedialnych. ...
-
UOKiK: 19 mln zł kary dla TP EmiTel
... wszczęte pod koniec 2005 roku na wniosek Związku Pracodawców Mediów Publicznych. Jego członkowie - Polskie Radio, regionalne rozgłośnie radia publicznego oraz Telewizja Polska – zarzucili spółce pobieranie zróżnicowanych opłat za świadczone usługi. Nadawcy chcąc dotrzeć ze swoją ofertą programową do odbiorców mogą rozpowszechniać swoje ...
-
NewConnect: debiut Victoria Asset Operation Centre SA oraz InteliWISE SA
... tej pory Emitentowi udało się pozyskać kilku znaczących klientów takich jak: Polskie Linie Lotnicze LOT, Grupa Crowley, Carolina Medical Center, Telewizja Polska, DLF, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Kurs odniesienia na sesję wynosił 10,00 zł, kurs otwarcia 9,49 zł. Papiery wartościowe wprowadzone ...
-
GPW: debiut spółki CAM Media
... kampanii jest reklama w punktach sprzedaży, nazywana „reklamą indoorową”. Spółka prowadził kampanie reklamowe dla dużych firm, m.in. Winiary, KNORR, Agora, IKEA, Telewizja Polska, PTC Era, Royal Unibrew, Polkomtel, US Pharmacia, Unilever, Totalizator Sportowy, Samsung, Polkomtel, Pepsico, Kredyt Bank, Warta.
-
Dziennik telewizyjny: co przyciąga widza?
... widzów. Jak podaje dziennik Polska, widownia "Wiadomości" w zeszłym miesiącu wynosiła 4,4 mln osób - to o 12 proc. mniej niż rok wcześniej ... polityka i doniesienia o wypadkach i katastrofach. Zauważyć można również pewne różnice – telewizja publiczna w dziennikach informacyjnych więcej miejsca poświęca tematyce związanej z kulturą i sprawami ...