-
Oferta UPC: telefon i Internet dla firm
... Polska, dostawca potrójnej usługi: telewizji, Internetu i telefonii, wprowadził zmiany w portfolio usług ... . Usługa „Szybsze wysyłanie”, umożliwiająca dwukrotne zwiększenie prędkości wysyłania danych. Dodatkowo w ofercie dla firm pojawiła się telewizja cyfrowa. Firmy mają do wyboru trzy dekodery, w tym dekoder z nagrywarką i HD, a także dwa pakiety ...
-
Internet, TV i telefon od TP SA
... Polska udostępniła nowy pakiet usług składający się z dostępu do Internetu, cyfrowej telewizji oraz telefonii ... pakietu jest o 20 zł wyższy od ceny abonamentu za pakiet neostrady tp z telewizją. Oznacza to, że telewizja nadal jest dostępna w cenie neostrady, a za telefonię internetową trzeba dopłacić 20 zł. Poniżej ceny poszczególnych opcji ...
-
Internet szerokopasmowy: lepszy dostęp
... konsumentów. Jednak wciąż widać dysproporcję pomiędzy obszarami miejskimi i wiejskimi. Polska została sklasyfikowana na 34-tym miejscu z wynikiem wskaźnika BQS ... jakość dostępu szerokopasmowego wymaganą do obsługi przyszłych zastosowań internetowych, takich jak: telewizja internetowa w wysokiej rozdzielczości oraz wysokiej jakości komunikacja wideo ( ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2009
... milionów złotych - wynika z badania firm PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz IAB Polska. Oznacza to 12-procentowy wzrost w porównaniu do pierwszej połowy roku 2008, wykazywany ... skali całego polskiego rynku reklamy - szczególnie w tradycyjnych kanałach takich jak telewizja, czy prasa - w najmniejszym stopniu dotknął sektor reklamy internetowej. I choć ...
-
Cyfryzacja trwa. Kolejne nadajniki analogowe wyłączone
... stacje rozszerzające zasięg sygnału z nadajników głównych wydano ponad 30 milionów złotych. Zgodnie z ustawą o wdrożeniu naziemnej telewizji cyfrowej, nadawca publiczny (Telewizja Polska S.A.) jest zobowiązany do zapewnienia pokrycia sygnałem programów telewizyjnych TVP 1, TVP 2 oraz regionalnych programów telewizyjnych terytorium Polski, na którym ...
-
Pomoc publiczna w 2012 roku
... ,1 mln zł. Następnie: PLL LOT – 400 mln zł, Spółka Restrukturyzacji Kopalń – 383,2 mln zł, Wielkopolska Siec Szerokopasmowa – 283,6 mln zł, Telewizja Polska – 253,9 mln zł. Spadek wartości pomocy W latach 2008-2012 ogólna wartość pomocy publicznej wykazywała do 2010 roku tendencję wzrostową przede wszystkim ...
-
Reklamy "śmieciowej żywności": KRRiT chce wyjaśnień od telewizji
... , napojów gazowanych, które jako jedyne ugaszą pragnienie, czy batoników, które pozwolą „zdobywać góry”. Na "dywanik" do złożenia wyjaśnień wezwane zostały Telewizja Polska, Polsat, TV Puls, nc+ oraz Viacom International Media Networks.
-
Abonament RTV 2015 w górę o ponad 10 procent
... regionalnej radiofonii. Z prognoz nadawców wynika, że w 2015 roku koszty realizowania działalności misyjnej wyniosą łącznie około 1 miliard 836 miliona złotych, z czego Telewizja Polska oszacowała swoje koszty na 1 miliard 344 milionów złotych, Polskie Radio na około 259 milionów złotych, a 17 spółek regionalnej radiofonii na ...
-
Wideo w sieci, czyli mobile i frustracja
... wykorzystujemy do tego urządzenia mobilne. Rosnącą popularnością cieszy się także telewizja na żądanie. Jednocześnie jednak użytkownicy nie ukrywają, że wyszukiwanie ... , Chiny, Kolumbia, Dominikana, Niemcy, Grecja, Indie, Włochy, Meksyk, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, RPA, Hiszpania, Szwecja, Tajwan, Turcja, Wielka Brytania i ...
-
Ceny Internetu stacjonarnego III 2012
... 2 Mbps najkorzystniejszą ofertę posiadają operatorzy telewizji kablowych (Bydgoska Telewizja Kablowa „Gawex” w opcji 12 miesięcznej, Telewizja Kablowa Toruń w umowie 24 miesięcznej) oraz Petrotel (opcja 24 miesięczna). Najdroższą usługę posiada Telekomunikacja Polska w umowie 12 miesięcznej oraz operatorzy działający na jej infrastrukturze ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... się w rękach klas samochodów terenowych małych, vanów, małych vanów, klasy wyższej i wyższej średniej. Telewizja i Internet głównymi kanałami komunikacji z klientem Jak podkreślają przedstawiciele Equinox Polska, dominującym medium pozostaje nadal telewizja, koncentrując ponad 55% udziału. Z pewnością na ten trend ma wpływ cyfryzacja i z nią ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... reklamodawców z branży motoryzacyjnej m.in.: Volvo Car Polska, Renault Polska, Citroen Polska oraz Hyundai oraz kampanii informacyjnych Ministerstwa Zdrowia, ... zewnętrznej zmienił się z 5,4% do 5,5%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,7 pkt proc. z 46,2% do 44,5%. Komentarz Iwony ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... więcej rok do roku. Liderami wydatków w tej branży są: Ferrero Polska, Nestle Polska oraz Danone. Największy spadek wolumenu inwestycji reklamowych miał natomiast miejsce ... pojęcie wideo, łączące w sobie dotychczasowe dane telewizyjne (pod pojęciem telewizja linearna) oraz dane wideo online dotychczas wliczane w przychodach internetowych. Z analiz ...
-
Usługi double i triple play w 2011 r.
... najczęściej wybieraną kombinacją był triple play – telefonia stacjonarna, Internet oraz telewizja. Najczęściej pakietyzowaną usługą był dostęp do Internetu – stanowił element 90% ... wahają się od 83 zł (Multimedia Polska) do 163 zł (Orange). W umowie rocznej korzystne warunki proponuje Multimedia Polska, w przypadku zobowiązań 24 - miesięcznych - ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2022. Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera
... Polska Media (Abczdrowie, Autokult, Dobreprogramy, Money, o2, Pudelek i WP), której łączny wynik to 2,9 tys. wzmianek w innych mediach w kraju. Dalej na podium Telewizja ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... społeczne resortu sprawiedliwości, finansów oraz kampanii przeprowadzonej przez Fundację Polska Bezgotówkowa. Wzrost wydatków w całym sektorze osiągnął poziom 15,8 mln ... reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,5 pkt proc. z 47,2% do 45,7%. ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... reklamodawców wydatki na reklamę ograniczyli jedynie: Amrest (branża gastronomia), Neckermann Polska Biuro Podróży (branża biura podróży) i PKP Intercity ... – 16%. W porównaniu rok do roku największy spadek udziału zanotowały: telewizja – 8 punktów procentowych i OOH – 6 punktów procentowych, a największy wzrost: kina – 9 punktów procentowych i radio ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... wzrósł nieznacznie z 7,1% do 7,3%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Najwięcej straciła telewizja, której udział spadł o 3,1 pkt proc. z 45,7% do 42,6%. Komentarz ... się wstępnie opanowana. Świat uczy się życia w nowej rzeczywistości. Polska i inne kraje europejskie wypracowały sposoby zahamowania rozprzestrzeniania się wirusa. ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... odbierania faksów. Polscy operatorzy telefonii stacjonarnej oraz operatorzy kablowi (telewizja kablowa, dostawcy usług internetowych) wreszcie wprowadzili usługi triple play. Do sierpnia 2006 roku czterech największych krajowych operatorów - UPC, Vectra, Multimedia Polska i grupa Aster - uruchomiło 175 tysięcy linii telefonicznych. Podobnie jak ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2017
... Polska”, a na trzecim miejscu pojawił się "Newsweek”. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem został ponownie „Forbes”. Na drugim miejscu bez zmian „Elle”. Na trzecim miejscu uplasował się ponownie „Playboy”. Telewizja ... na miejsce czwarte, a na trzecim pojawiła się telewizja Polsat News. Radio Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2020. Onet.pl, RMF FM i TVN24 na podium
... rozmowa RMF FM” o odejściu z klubu PiS i planach założenia nowego koła poselskiego. Telewizja TVN24 awansowała od października o 2 oczka.Cytowano najczęściej wystąpienie Adama Hofmana w „ ... listopada liderem zostaje Do Rzeczy. Na drugim miejscu znalazła się Gazeta Polska, natomiast trzecie miejsce podium to Viva. Miesięczniki i dwumiesięczniki Na ...
-
Najbardziej opiniotwórcze social media
... nowa rzeczywistość medialna, w której piąta władza to nie tylko telewizja, radio i gazety. Przez lata przyzwyczailiśmy się do uznawania internetu za medium ... Maciej Maciejowski, zaistniał na Twitterze dzięki swej sensacyjnej wypowiedzi. Komentując zamieszki przed meczem Polska – Rosja na Euro 2012, wyraził żal, że marsz Rosjan nie został zakazany ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... Europy w Piłce Nożnej. Według prognoz ZenithOptimedia w związku z wyborami prezydenckimi wydatki reklamowe w USA wzrosną o 3,2 mld USD, a największymi beneficjentami tego wzrostu będą telewizja i internet. Dzięki Letnim Igrzyskom Olimpijskim w Rio de Janeiro na globalnym rynku reklamowym przybędą 2 mld USD, z czego większość trafi do telewizji ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... jedynie o 2,5%, zaś w czwartym o 4,2%. Według najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, średni dobowy zasięg radia w całym 2020 w grupie wiekowej 15-75 spadł o ... do 2019 roku o 4,6%, pozostałe media zdecydowanie bardziej odczuły wpływ pandemii. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz 9,5%, zaś dzienniki i magazyny 29,6% i 37,4%. ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... Wśród największych reklamodawców tej branży znajdziemy: Aflofarm Farmacja Polska, Nivea Polska i Procter & Gamble. KANAŁY KOMUNIKACJI W okresie od stycznia do marca 2023 r. wzrosły inwestycje reklamowe w internet, telewizję, radio, reklamę zewnętrzną oraz kino. Zmalały nakłady na prasę. Telewizja, która w ubiegłym roku zanotowała spadek o 1,1 proc ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2021. Wp.pl, Onet.pl i RMF FM na podium
... swoją partią, Gazeta Polska i Polityka. Tygodniki i dwutygodniki Najczęściej cytowane tygodniki i dwutygodniki grudnia 2021 to kolejno: Gazeta Polska z wynikiem 206 cytowań, Do ... liczbą 97 cytowań na miejscu drugim. Na miejscu trzecim - Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w grudniu 2021 nowym liderem została Polsat News z wynikiem 1,9 ...
-
XXIII Międzynarodowe Targi Komunikacji elektronicznej
... rozwiązania łączącego telewizję cyfrową z dostępem do treści internetowych pod nazwą Telewizja 3G (Telewizja Trzeciej Generacji) - zaprezentuje nowości oferty 3G wraz z platformą ... stosowane przy budowie sieci światłowodowych, pieczę nad nią sprawować będzie Technitel Polska. Podczas Targów poruszana będzie także tematyka Cloud Computingu i ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... Bon Prix, Tchibo, Eobuwie.pl, Grupa Wirtualna Polska, Heligo Polska (właściciel Enbutique.com), Polska Press Grupa i Ucando - internetowy sklep motoryzacyjny. ... kolejności wybierane były: telewizja - 18%, magazyny - 10%, outdoor - 3%, radio - 3%, gazety - 2% i kina - 2%. Wśród nich nieznaczny wzrostu udziałów odnotowały: telewizja i magazyny - po 2 ...
-
Najczęściej cytowane media V 2020. Onet.pl, RMF FM i Rzeczpospolita na podium
... Polska". "Do Rzeczy" na miejscu drugim. "Sieci" na pozycji trzeciej - awans o 3 oczka. Na podium wśród najczęściej cytowanych miesięczników znalazł się " Press". "Forbes" ma miejscu drugim, "Perspektywy" na miejscu trzecim. Telewizja ... łączną ilością 5523 cytatów. Kolejną pozycję zajęła Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Największy skok odnotował OKO. ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2023. Gazeta Wyborcza, Onet i Rzeczpospolita na podium
... Telewizja Wśród stacji telewizyjnych we wrześniu 2023 na miejscu lidera Polsat News z wynikiem 3 tys. cytowań. Stacja wzrost cytowalności odnotował za sprawą między innymi wywiadu z premierem Mateuszem Morawieckim, który poinformował, że Polska ... Onet z liczbą ponad 4 tys. cytowań. Wirtualna Polska na pozycji drugiej. Portal odnotował 3,1 tys. cytowań ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2024. Gazeta Wyborcza liderem
... . Drugie miejsce należy do magazynu Press, a trzecie zajmuje Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w lipcu 2024 roku na miejscu lidera TVN24 z wynikiem ... . Wydawnictwa Czołową pozycję w zestawieniu wydawnictw utrzymuje Ringier Axel Springer Polska. Media należące do grupy (Onet, Fakt, Plejada, Business Insider, Przegląd Sportowy, Forbes, ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2011
... najczęściej cytowanych tygodników i dwutygodników znalazły się: Wprost, Newsweek i Polityka. Tuż za nimi Gazeta Polska. Miesięcznikami, na które najczęściej powoływały się inne media w sierpniu, były Forbes oraz Press. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24. Na drugiej ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... tradycyjnych. „Pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych mediów, głównie Internetu, telewizja powinna pozostać atrakcyjną formą spędzania czasu ze względu ... – podkreśla Tomasz Kociołek. Książki cyfrowe nadgryzają stabilny rynek książki tradycyjnej. Polska wśród liderów Prognozowany średnioroczny wzrost wydatków konsumenckich na książki w formacie ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2017
... Polska, a na trzecim "Do Rzeczy”. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników liderem ponownie został „Forbes”, tym razem dzięki rankingowi najbardziej wpływowych ludzi sportu. Na drugim miejscu uplasowała się „Pani” dzięki wywiadowi z Michałem Szpakiem na temat jego wizerunku, a na trzecim – „Playboy”. Telewizja ... ponownie Wirtualna Polska, dzięki ...
-
Najczęściej cytowane media I 2018
... Tuskiem. Na drugim miejscu bez zmian "Gazeta Polska, a na trzecim "Do Rzeczy”. Wśród najczęściej cytowanych miesięczników nowym liderem zostały „Perspektywy”, dzięki rankingowi szkół średnich. Na drugim miejscu uplasował się „Forbes”, a na trzecim – „Playboy”. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w styczniu 2018 nowym liderem została ...