-
Najczęściej cytowane media X 2019
... , że Onet.pl od ośmiu miesięcy jest najczęściej cytowanym medium w Polsce. Zmiana na miejscu drugim, na które z miejsca trzeciego awansuje Rzeczpospolita. Wirtualna ... Liderem wciąż jest „Forbes”, na miejscu drugim "Press", a na trzecim - "Playboy". Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w październiku 2019 liderem ponownie została TVN24. Kolejne miejsca ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2019
... wynika, że Onet.pl po raz kolejny jest najczęściej cytowanym medium w Polsce. Zmiana na miejscu drugim, na które z miejsca trzeciego awansuje Wirtualna Polska. ... Liderem wciąż jest „Forbes”, na miejscu drugim "Press", a na trzecim - "Playboy". Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w listopadzie 2019 liderem ponownie została TVN24. Kolejne miejsca na ...
-
Podatek od wygranej. Ile wynosi i kiedy należy zapłacić PIT od nagrody w konkursie?
... szczyty górskie czy wypoczywające w przydomowym ogródku. Jedną z "najpopularniejszych" w Polsce form akcji marketingowych od lat jest konkurs, którego atrakcyjność ... grach organizowanych i emitowanych (ogłaszanych) przez środki masowego przekazu (prasa, radio i telewizja) oraz konkursach z dziedziny nauki, kultury, sztuki, dziennikarstwa i sportu, - ...
-
Najczęściej cytowane media V 2024. Onet liderem
... Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów. Zwyciężył Onet, wyprzedzając dotychczasowego lidera - TVN24 oraz Rzeczpospolitą. W maju portal ... najbogatszą kobietą świata. Drugie miejsce należy do magazynu Press, a trzecie zajmuje Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w maju 2024 roku na miejscu lidera TVN24 z wynikiem ponad 3,7 tys. ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2024. Gazeta Wyborcza liderem
... w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów została Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach podium znalazły się TVN24 ... i dwumiesięczników lipca zajmuje Forbes. Drugie miejsce należy do magazynu Press, a trzecie zajmuje Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w lipcu 2024 roku na miejscu lidera TVN24 z wynikiem ponad 3,8 tys. cytowań. ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2024. Gazeta Wyborcza liderem
... Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów została Gazeta Wyborcza. Na kolejnych miejscach podium znalazły się Rzeczpospolita i ... września zajmuje Forbes. Drugie miejsce należy do magazynu Press, a trzecie zajmuje Twój Styl. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych we wrześniu 2024 roku na miejscu lidera TVN24 z wynikiem ponad 3 tys. ...
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te sięgają 8,8 mld euro rocznie. Wśród branż, które są w największym stopniu narażone na ryzyko strat znalazły się: usługi bezprzewodowe, telewizja kablowa i satelitarna oraz usługi finansowe i naziemne ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... kontynuacji, to również polski rynek reklamowy powinien utrzymać notowany od minionego roku trend wzrostowy. Z punktu widzenia reklamy najistotniejszym medium w Polsce pozostaje telewizja - budżety przeznaczone na reklamę TV stanowią ponad połowę całego tortu reklamowego. Największymi reklamodawcami pozostają firmy trudniące się sprzedażą leków bez ...
-
Rynek outsourcingu szybko się rozwija
... być dużo większa, jeśli spełnią się nadzieje pokładane w pewnych zachodzących w Polsce procesach. - W Polsce zachodzi w tej chwili wiele ważnych zjawisk, które są bardzo korzystne z ... oferty zintegrowanych produktów takich jak np. połączone w jednym pakiecie telewizja, telefon i Internet. Zapowiada się także walka o klientów pomiędzy operatorami ...
-
Kampania społecznościowa na Facebooku
... jest ku temu kilka powodów, które postaram się przedstawić. Facebook w Polsce Facebook w Polsce to platforma społecznościowa bardzo szybko zdobywająca popularność. ... zapewne przyczyni się do osiągnięcia ostatecznego celu. Media tradycyjne (prasa i telewizja) są żądne nowych tematów i nowości. Dziennikarze coraz częściej poszukują inspiracji i nowych ...
-
Przez satelitę do sieci
... podobnie atrakcyjnych usług. Rysunek 1: Dostęp szerokopasmowy w 2002 roku w USA i Europie CATV- telewizja kablowa, DSL- szybkie połączenie wykorzystujące tradycyjne kable miedziane, SAT- ... zestawienie kosztów dostępu do Internetu oferowanego przez wybranych dostawców Internetu w Polsce. Wynika z niego, że usługa dial-up nie jest tania i że nie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2010
... fakt, że deficyt budżetowy wynosi dziś 7% PKB a dług publiczny rośnie. Za rok w Polsce odbędą się wybory parlamentarne, więc trudno spodziewać się odważnych i trudnych reform ... W ciągu ostatnich 5-ciu miesięcy największe wpływy (wg cennika) z tytułu reklam miała telewizja TVN - były one na poziomie ponad 1,2 mld PLN - o ponad 3 proc. większe niż w ...
-
Połowa seniorów robi zakupy online
... . Czego jeszcze możemy się dowiedzieć o seniorach? Oto wyniki raportu "Dojrzali konsumenci w Polsce" przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ... WhatsApp’a (33%) i Messenger (32%). Media Najpopularniejszymi mediami wśród dojrzałych konsumentów są telewizja i radio, jednak co piąty senior przyznaje, że korzysta również ...
-
Travelplanet na platformie TV cyfrowej
... platformie usług interaktywnych dla TV cyfrowej w Polsce - tele.DOM. Przygotowująca się do debiutu giełdowego firma Travelplanet.pl S.A. inwestuje w ... Nadchodząca rewolucja TV cyfrowej w Polsce daje nowe możliwości realizacji tego celu” – podkreśla Jakub Mazur, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu Travelplanet.pl. Telewizja cyfrowa, tak jak Internet ...
-
Zgoda UOKiK na kolejne koncentracje
... i JimJam CEE. Konkurencji w Polsce nie naruszy też przejęcie przez Panasonic spółki IPS oraz części mienia ERA Gregorasz & Konaszyk przez Specjał. Telewizja Polsat prowadzi działalność na rynku telewizyjnym i reklamowym. Emituje m.in. programy uniwersalne, sportowe oraz informacyjne. Spółka JimJam CEE zajmuje się w Polsce dostarczaniem programu ...
-
TVN zwycięzcą Randstad Award 2012
... Olimpijskim w Warszawie. To druga edycja projektu, wyłaniającego najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce. Zwycięzcy zostali wyłonieni spośród 150 największych firm działających na polskim rynku, ... SA Philips Lighting Poland SA PGNiG SA Żywiec SA Telewizja Polska SA L'Oreal w Polsce Polska Grupa Farmaceutyczna SA LG Electronics Mława Sp. z o.o. ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 roku spadną o 5,2% w stosunku do poprzedniego roku, a wartość rynku reklamowego wyniesie ... Internet zapewni 59% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 40% wzrostu. Udział telewizji w globalnych wydatkach na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... stopniowo się stabilizuje, mimo sytuacji na europejskich rynkach. Czy również w Polsce możemy się spodziewać tak długo oczekiwanej poprawy? Z gospodarki płyną coraz bardziej optymistyczne ... zapewni 66% wzrostu wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje się telewizja, która przyczyni się do 36% wzrostu. Udział telewizji w globalnych wydatkach na ...
-
Tydzień 45/2002 (04-10.11.2002)
... się w stanie kryzysu, twierdząco odpowiedziało 79% ankietowanych. Mikrokomentarz do wydarzeń gospodarczych W POLSCE zaczyna działać coraz więcej światowych koncernów i czołowych europejskich firm. Ich dotychczasowe doświadczenia, stosowana ... utylizacją odpadów, usługami ubezpieczeniowymi i finansowymi. W planach PKE są dalsze usługi np. telewizja ...
Tematy: -
Piractwo rośnie
... jest kradzież własności intelektualnej spotkał się również z dużym zainteresowaniem mediów. Telewizja Polska, na antenie programu II, wyemitowała 8-odcinkowy cykl programów "Bądź ... lipcu światowego badania stanu piractwa komputerowego na świecie w roku 2003, skalę tego zjawiska w Polsce należy szacować na poziomie aż 58 procent. Pod tym względem, w ...
Tematy: BSA -
Chronimy dzieci czyli internet tylko w nocy
... materialny i niematerialny, w szczególności gry wideo i programy komputerowe, radiofonia i telewizja, prasa, komiksy, portale internetowe, reklama zewnętrzna, trwałe ... pozyskiwania informacji? - pyta Waglowski, zastanawiając się jednocześnie jak mógłby wyglądać w Polsce internet, po wejściu w życie owej ustawy bez poprawek. I rzeczywiście, internet ...
-
Marka wysokiej reputacji 2009
... listę marek nagrodzonych w 4. edycji rankingu PremiumBrand, oceniającego reputację marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Marką Najwyższej Reputacji w Polsce ponownie została telewizja TVN. Zdobyła ona dodatkowo nagrodę specjalną w kategorii "Marka Najbardziej Zaangażowana Społecznie". Nagrodę specjalną zdobyła również marka E. Wedel ...
-
ING Bank Śląski wdraża BILIX
... mogą korzystać użytkownicy bankowości elektronicznej, którzy są klientami PGE ZEWT S.A., ITI Neovision oraz LINK4 "W Polsce liczba klientów, posiadających dostęp do bankowości elektronicznej, przekroczyła 11 milionów. Prawie połowa ... usługi BILIX w kolejnych bankach oraz u dostawców usług z różnych branż – energetyka, telekomunikacja, telewizja ...
-
Product placement w Internecie?
... trudne, kiedy dysponuje się skromnym budżetem. Na globalne kampanie stać nielicznych Telewizja nadal jest najpowszechniejszym nośnikiem treści reklamowych. Niemal każdy program przerywają ... się udaje. - Przekazy oparte na product placement, z jakimi można spotkać się w Polsce są zbyt oczywiste i nachalne, przez co zatracają swoją podstawową ideę. ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2010
... Prawna (461). Za DGP miejsca zajmują radio RMF FM (339) i telewizja TVN24 (307). Media powoływały się na Rzeczpospolitą głównie w kontekście polityki polskiej. ... miała być obawa przed skandalem dyplomatycznym, jaki mógłby wyniknąć, gdyby Rosja odmówiła Polsce lądowania prezydenckiego samolotu. Na Dziennik Gazeta Prawna najczęściej powoływano się w ...
-
Gospodarstwa domowe a rynek telekomunikacyjny 2010
... % badanych. Na kolejnych miejscach uplasowali się: Cyfra + (29 % wskazań) oraz telewizja n (17 %). Pozostali dostawcy uzyskują niskie wskazania poniżej 8 %. Informacje ... rynku usług telekomunikacyjnych zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie gospodarstw domowych w Polsce, wśród osób w wieku 15 lat i powyżej. Badanie zrealizowano w ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2010
... dało mu bardzo wysoką, trzecią lokatę wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. Zdecydowana większość powołań dotyczyła ujawnienia materiałów ze śledztwa w sprawie ... zagościło też Radio Gdańsk, wyprzedzając m.in. Program 3 Polskiego Radia. Telewizja W rankingach szczegółowych listopad jest kolejnym miesiącem zwycięstw stacji ITI: TVN24 (353 ...
-
Sektor TMT - nowe technologie górą
... podmioty z sektora handlu detalicznego oraz ochrony zdrowia. W nadchodzących latach telewizja pozostanie supermedium, ze stale rosnącą widownią i dochodami. Takie wnioski ... Access (HSPA+) oraz popularność współpracujących z nimi urządzeń. „Budowa sieci LTE w Polsce przez spółki Mobyland i CenterNet, jak również zapowiedź uruchomienia usług szybkiego ...
-
Jaki jest wizerunek atrakcyjnego pracodawcy?
... Niemcy, Włochy, Hiszpania oraz Australia) największe znaczenie dla pracowników ma bezpieczeństwo zatrudnienia. W Polsce i Nowej Zelandii jako czynnik najistotniejszy wskazano wysokie wynagrodzenie. W ... 64,8 proc. badanych. Należąca do koncernu ITI telewizja wygrała w pięciu kategoriach: wysokości wynagrodzenia, możliwości oferowanych na przyszłość ...
-
Smartfony opanowują rynek
... urządzeń mobilnych. Oznacza to, że prognozowany udział smartfonów w rynku telefonów komórkowych w Polsce w 2012 roku sięgnie 41%, przy czym na koniec 2010 roku było to ... telefony. Użytkownicy smartfonów również rezygnują z bardziej tradycyjnych mediów, takich jak telewizja czy prasa, za to częściej grają w gry komputerowe. Oprócz tego, lubią też ...
-
Atrakcyjny pracodawca to stabilność zatrudnienia
... Gali Randstad Award, która odbędzie się 15 marca w Centrum Olimpijskim w Warszawie, zostaną ogłoszeni najbardziej atrakcyjni pracodawcy w Polsce. W ubiegłorocznej, pierwszej polskiej edycji rankingu zwyciężyła telewizja TVN. Kolejne miejsca zajęły Toyota Motor Manufacturing Poland i Vattenfall Poland. Ankietowani wybrali TVN ze względu na czynniki ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... I chociaż wciąż w całościowym budżecie króluje telewizja, to w ciągu dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak ... zakresie marketingu interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy ...
-
Nissan Leaf Tekna - po prostu samochód. Tyle, że elektryczny…
... to jest, że przyjęły się u nas takie przejawy nowoczesności jak smartfony, telewizja satelitarna czy płyty indukcyjne, a samochody elektryczne wzbudzają tak wiele kontrowersji i przez ... 220V, a i tak ani razu nie naładowało się do pełna. Raczkująca jeszcze w Polsce sieć szybkich ładowarek nie ułatwia sprawy. Podczas 6 dni ładowałem auto ze stacji ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 42/2018
... mięsa i energii. W porównaniu z wrześniem 2017 r. ceny towarów konsumpcyjnych wzrosły o 2,0 proc., a usług - o 1,5 proc. Telewizja publiczna w I półroczu 2018 roku zanotowała 132,2 mln zł zysku, ale ... co na tę formę prezentacji samochodu zdecydowało się tylko kilka firm w Polsce, ale eksperci prognozują, że zdjęcia aut w widoku 360 to przyszłość ...
-
Medal Otylii na aukcji
... w Polsce - licytacja złotego medalu olimpijskiego Otylii Jędrzejczak. Na specjalnie przygotowanym serwisie www.medalotylii.pl ... - innych sportowców o przyłączenie się do akcji pomocy chorym dzieciom. Organizatorami aukcji są: Przegląd Sportowy, Telewizja Polska, Polskie Radio oraz serwis aukcyjny Aukcje24.pl, który obsługuje licytację od strony ...