-
Najbardziej wiarygodne media wg Polaków
... obdarzają telewizję. Badanie pokazuje również, że media elektroniczne cieszą się w Polsce większym zaufaniem społecznym niż prasa. Badanie pokazuje, że na przekonanie o ... wykształcenie podstawowe oraz 8 procent osób z wykształceniem średnim lub wyższym. Telewizja jest źródłem wiarygodnych informacji również dla osób w gorszej sytuacji materialnej. ...
-
Cartoon Network w telefonach Orange
... mobilnej telewizji Cartoon Network abonentom sieci komórkowej Orange w Polsce i w kilku innych krajach europejskich. Współpraca z France Telecom oznacza ... zawartość stanowią wyłącznie oryginalne produkcje Cartoon Network. Mobilna telewizja Cartoon Network obecnie dostępna jest w Wielkiej Brytanii w sieci Vodafone, Sky Mobile, Orange 3 i ROK TV ...
-
Starlink: rynek reklamowy zwolnił
... Polsce wyhamował w III kwartale br. Dynamika wydatków po trzech kwartałach osiągnęła poziom 10,4 proc., na ... internetowa (+ 49,1 proc.) oraz reklama kinowa (+ 25,4 proc.). Na dalszych pozycjach znalazły się: telewizja (+ 11,9 proc.), radio (+ 11,6 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+ 10,0 proc.). Zestawienie zamykają segmenty reklamy w dziennikach (+ 2,7 ...
-
Najczęściej cytowane media X 2006
... Polsce", Gazeta Wyborcza i Dziennik ostro rywalizują o kolejne miejsca na podium. To wyniki październikowej ... znanego publicysty i dyplomaty. Pierwszą lokatę wśród stacji telewizyjnych i wysokie szóste miejsce w ogólnym zestawieniu zajęła telewizja TVN, przywoływana najczęściej w kontekście polityki. Na pozycji lidera pośród stacji radiowych ...
-
Wyniki Coca-Cola i Johnson&Johnson pomogły inwestorom
... finansowych będzie miało wpływ na przebieg notowań w Polsce. Na pierwszy plan wychodzą doniesienia ze świata sportu. Za wcześnie wprawdzie na ... o tym kto dostanie euro poznamy w trakcie notowań - o godz. 11 transmisję rozpocznie publiczna telewizja. Jeśli Polska i Ukraina nie wygrają z konkurentami, rozczarowanie inwestorów nie powinno być duże. ...
-
Media interaktywne lepsze niż tradycyjne
... wyniki przynosi ostatnie badanie BAV Consulting, monitorujące kondycję marek w Polsce. Zdaniem autorów badania, tradycyjne media są coraz bardziej zagrożone przez media interaktywne. W ścisłej czołówce mediów "aroganckich" znalazły się jedynie stacje radiowe, prasa oraz telewizja, nikt nie wymienił zaś w tym miejscu mediów interaktywnych ...
-
Najczęściej cytowane media X 2010
... dużych zmian w rankingu głównym "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Po rocznym panowaniu Rzeczpospolitej, na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza, a do ... (895), za nią plasuje się Rzeczpospolita (869). Na trzeciej pozycji znalazła się telewizja TVN24 (412), za nią Dziennik Gazeta Prawna (389). Gazeta Wyborcza w październiku była ...
-
Polacy a transmisja skoków narciarskich
... telewizja publiczna zarobiła dzięki Małyszowi 272 mln PLN, a konkurs z udziałem naszego wielkiego ... ) oraz „napoje i alkohole” (25,5 mln PLN). „Dzięki marce, jaką niewątpliwie stanowi Adam Małysz, skoki narciarskie w Polsce osiągnęły niebywały sukces, który świetnie obrazują wysokie wartości wskaźników oglądalności transmisji telewizyjnych. Niezwykle ...
-
Najczęściej cytowane media III 2011
... rankingu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Tekst premiera Donalda Tuska ("Czego dokonaliśmy, co nam się nie udało", Gazeta ... Dubienieckiego oraz polityki polskiej i wyborów parlamentarnych. Tuż za Polityką uplasował się Newsweek. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane w TVN24. Na drugim ...
-
Ochrona danych osobowych w Internecie
... innymi prężnym narzędziem marketingowym, informacyjnym i wypiera z rynku popularne media typu telewizja czy prasa. Jak grzyby po deszczu pojawiają się nowe sklepy internetowe. ... to generalna zasada leżąca u podstawy ogólnej koncepcji ochrony danych osobowych w Polsce i w całej Unii Europejskiej. Spod zakresu ochrony wyłączone są dane identyfikujące ...
-
Nowa ustawa medialna a działalność przedsiębiorstw
... pierwszą nowelizacją tej ustawy od czasu jej uchwalenia tj. od 29 grudnia 1992 roku. Dzięki nowelizacji w Polsce zaczęła obowiązywać część unijnych dyrektyw dotyczących mediów, które de facto powinny zostać wdrożone najpóźniej w grudniu ... Uregulowania będą jednak nadal wymagały niektóre nowo powstające środki przekazu medialnego, jak np. telewizja ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011
... Polsce stroni od mediów - dowiadujemy się z raportu "Najbogatsi Polacy" przygotowanego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ... . wiadomości, pojawiło się również na łamach prasy. W tym zestawieniu zdecydowanie najsłabiej wypadła telewizja, której udział w całości przekazu wyniósł niespełna 7,5 proc. Dominująca pozycja Internetu w prezentowanym wyżej ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2013
... Mediów. Konflikt wokół księdza Lemańskiego, spór parlamentarny dotyczący dopuszczenia w Polsce uboju rytualnego, wchodząca w życie ustawa śmieciowa, działalność ... OFE. Minister finansów zapowiedział w "DGP", że całkowita likwidacja OFE nie jest wykluczona. Telewizja Spośród stacji telewizyjnych najczęściej powoływano się na informacje podawane ...
-
YouTube: trendy I 2014
... YouTube. #YouTubeTrends Styczeń 2014 to pierwszy raport z cyklu i zarazem pierwsze w Polsce tak szczegółowe opracowanie poświęcone YouTube, w którym można sprawdzić jak w ... Drugie miejsce zajęła relacja z Kijowa autorstwa Bartłomieja Maślankiewicza opublikowana przez Portal Telewizja Republika, która mimo że została dodana dopiero 22 stycznia, do ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2014
... najczęściej cytowanym medium w Polsce była Gazeta Wyborcza. Drugie miejsce zajęła Rzeczpospolita, a trzecie – Wprost. Spośród stacji radiowych ... zajął Wprost. Natomiast miesięcznikiem, na który najczęściej powoływały się inne media, był Forbes. Telewizja W kategorii stacje telewizyjne najczęściej powoływano się na informacje podawane na antenie TVN24 ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... kwartału. Prawie połowa tej kwoty to wydatki 10 największych reklamodawców finansowych w Polsce. Bardzo silna pozycja BPH, Bank Śląski tuż za ... ubezpieczenia na wypadek zachorowania na chorobę nowotworową. Polsat ulubieńcem reklamodawców, telewizja najsilniejszym medium Po raz kolejny Polsat zyskał największą przychylność reklamodawców w branży ...
-
Nowa oferta Orange dla domu
... sierpnia ceny są stałe przez cały czas trwania umowy i takie same w całej Polsce, niezależne od technologii internetu. Po zmianach klient dostaje dodatkowo nielimitowane MMS-y i jeszcze ... zł taniej. Do pakietu Orange Love z usługami dostępnymi dla całej rodziny (telewizja, internet, telefon domowy) i jednym abonamentem komórkowym można łatwo ...
-
Zdrowie psychiczne w mediach. Kto i jak mówi na ten temat?
... Polsce schorzenia równie powszechne jak cukrzyca, czy alergia. Jednak choroby psychiczne to temat o wiele delikatniejszy, ... czytamy w komunikacie z badania, w okresie od 1 stycznia 2019 do 30 czerwca 2020, prasa, internet, radio i telewizja poświęciły zdrowiu i chorobom psychicznym106 tys. materiałów, które – jak się szacuje – zdołały dotrzeć do 1 mld ...
-
Szczepionka Johnson&Johnson z dużym skokiem popularności w mediach
... Polsce spowolniła, spadła także ich popularność w mediach - wynika z badania przeprowadzonego przez ... oraz Facebooka – 42 proc. Na prowadzenie w Top 10 źródeł najczęściej informujących o szczepieniach na Twitterze wysunęła się Telewizja Republika (1065 publikacji). Na drugą pozycję spadł PolsatNews.pl, dalej uplasowały się konta PolskieRadio24 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... reklamowego i subskrypcji, co może zapewniać stabilny wzrost. Jednocześnie w dalszym ciągu będzie się w Polsce rozwijała telewizja wysokiej rozdzielczości, co znajdzie odzwierciedlenie w rosnącej liczbie programów i kanałów HD. Płatna telewizja Zdaniem autorów raportu segment telewizji płatnej na całym świecie odnotuje wolniejszy wzrost w latach ...
-
Skąd czerpiemy wiadomości z kraju i ze świata?
... pewność, że lepiej ocenimy daną informację. Telewizja kłamie Zdaniem 52% przebadanych Polaków telewizja publiczna w Polsce nie jest godna zaufania. Jedynie 18% wskazało ... za niegodne zaufania. – Dla wielu odbiorców oczywiste jest, czyje interesy realizuje telewizja publiczna – mówi Dawid Michnik, partner w Attention Marketing – Oznacza to, że ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... tzw. heavy users - w porównaniu do populacji internautów w Polsce -wyższy jest także odsetek osób deklarujących korzystanie z komunikatorów internetowych. Różnica ta wynosi 17,6 punktów procentowych. Co ciekawe – nie oznacza to ograniczenia korzystania przez nich z mediów tradycyjnych jak telewizja, radio, czy prasa codzienna. Osoby codziennie ...
-
Najbardziej opiniotwórcze social media
... z YouTube. Telewizja z kolei wyraźnie preferowała Twittera, oraz multimedialny kanał, jakim jest YouTube – z tych portali stacje korzystały kilkakrotnie częściej niż z Facebooka. Redaktorzy radiowi wybierali natomiast źródła pisane: Twittera i Facebooka. Informacje o badaniu Analizę „Najbardziej opiniotwórcze… social media w Polsce” przeprowadzono ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... 41,1%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciły telewizja, kina oraz outdoor, bo odpowiednio 0,7 pkt proc., 1,3 pkt proc. oraz 1,8 pkt proc. Komentarz Iwony Jaśkiewicz-Kundery, Chief Investment Officera Publicis Groupe: Wartość rynku reklamowego w Polsce w 2020 r. wyniosła niemal 9 mld zł, co oznacza spadek ...
-
Rynki wschodzące liczą na pokolenie Y
... telewizja na życzenie (Pay-TV), która na całym świecie ma 727 mln abonentów. Ten wzrost dodatkowo stymuluje telewizja kablowa, płatna cyfrowa telewizja satelitarna (Pay DTH) oraz telewizja ... publicznej, co przyniesie dużą ilość zamówień. Sektor TMT w Polsce Wśród największych potencjalnych wygranych BESI wymienia Asseco Poland (KUPUJ, cena docelowa ...
-
Czas wolny Polaków 2012
... Czas wolny staje się coraz cenniejszy Pogoda a czas wolny na świeżym powietrzu Telewizja i inne formy spędzania wolnego czasu w domu cieszą się wśród Polaków ... – mówi Maciej Chołdrych, sensoryk, jeden z najlepszych znawców piwa w Polsce, autor portalu piwoznawcy.pl. Czas wolny a telewizja Telewizja jest najbardziej dostępną domową rozrywką Polaków. ...
-
Darmowy Internet?
... aktywnych użytkowników poczty e-mail Google Gmail było ponad 170 milionów. W Polsce darmową pocztę elektroniczną oferuje wiele portali. Pod względem liczby aktywnych ... , niemniej profity z reklamy w wyszukiwarce mają tutaj duży udział. Telewizja internetowa Telewizja internetowa to klasyczny i najprostszy sposób wykorzystania odbiorcy do celów ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... i wyższej średniej. Telewizja i Internet głównymi kanałami komunikacji z klientem Jak podkreślają przedstawiciele Equinox Polska, dominującym medium pozostaje nadal telewizja, koncentrując ponad ... w stosunku do aut służbowych – wszak 56% nowych samochodów w Polsce kupowane jest przez firmy. Informacje o badaniu Analiza reklamy branży motoryzacyjnej ...
-
Multiscreen - antidotum na nudny program TV
... budowania poczucia istotności przekazu oraz sympatii do marek. Aczkolwiek w skali globalnej telewizja została już zdetronizowana z pozycji najczęściej użytkowanego typu ekranu, ... najważniejszym typem urządzenia ekranowego dla konsumentów wieloekranowych w Rosji, Polsce i Czechach. Tablety mogą stać się kanałem budującym wyróżnialność, a niemal połowa ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2017
... Prawdy”. We wrześniu największą uwagę dziennikarzy w Polsce przykuła sprawa powiązań finansowych Michała Królikowskiego oraz kontynuacja tematu reformy sądownictwa w Polsce. Prasa We wrześniu ... Trwam spadła z podium na miejsce czwarte, a na trzecim pojawiła się telewizja Polsat News. Radio Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano RMF FM, dzięki ...
-
Najczęściej cytowane media X 2017
... październiku największą uwagę dziennikarzy w Polsce przykuł protest lekarzy rezydentów i temat rekonstrukcji rządu. Kontynuowano także kwestie reformy sądownictwa w Polsce i afery reprywatyzacyjnej w ... na podium także bez zmian. TVPinfo na miejscu drugim. A na trzecim telewizja Polsat News. Radio Wśród stacji radiowych najczęściej cytowano Radio ZET, ...
-
Rynek reklamy z korektą wzrostu
... 36,0%. Udział reklamy kinowej wzrósł z 1,3% do 1,4%. Pozostałe media zmniejszyły swój udział w mediamiksie. Dużo straciła telewizja, której udział spadł o 1,5 pkt proc. z 47,2% do 45,7%. Komentarz Magdy Kolenkiewicz ... roku zabraknie dodatkowego bodźca, w postaci dużego wydarzenia sportowego. Prognozujemy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 rok ...
-
Najczęściej cytowane media X 2011
... najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce aż jedenaście miejsc zajmują dzienniki i tygodniki. W ścisłej czołówce najczęściej cytowanych mediów telewizja i radio mają w tym czasie po dwóch reprezentantów. Gazeta Wyborcza powtórzyła wynik sprzed miesiąca i drugi raz z rzędu była najczęściej cytowanym medium w Polsce. Na drugim miejscu w zestawieniu ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... dziewięciu miesięcy od stycznia do września 2024 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 9,5% względem analogicznego okresu 2023 r. Aż piętnaście sektorów ... i przewyższał ubiegłoroczny o 0,9 p.p. Wśród segmentów wideo największy udział w przychodach ma niezmiennie telewizja linearna (71,7%). Inwestycje reklamowe w to medium wzrosły po trzech kwartałach ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... mediów tradycyjnych. „Pomimo rosnącej konkurencji ze strony innych mediów, głównie Internetu, telewizja powinna pozostać atrakcyjną formą spędzania czasu ze względu na ... ) oraz ogłoszenia. Nieco inaczej wygląda sytuacja w Europie Środkowej i w Polsce. Szacujemy, że w Polsce na reklamę w wyszukiwarkach przeznacza się niewiele ponad 1/3 wydatków. W ...