-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
Najpopularniejszym formatem reklamowym w polskiej sieci pozostaje niezmiennie Double Billboard, ale reklamodawcy coraz częściej stawiają na bardziej angażujące rozwiązania. W top3 branż emitujących najwięcej reklam w sieci są: telekomunikacja, higiena i pielęgnacja oraz finanse, ubezpieczenia i maklerstwo – wynika z raportu gemiusAdMonitor za III ...
-
Najbardziej dochodowe programy TV 2012 r.
... , zarówno pod względem najbardziej dochodowych bloków reklamowych, najdroższych spotów oraz najwyższych ich oglądalności (liczba widzów na spot) – wyjaśnia Bakalarczyk. Wśród TOP 10 najbardziej dochodowych show roku 2012 najwięcej za 30 - sekundowy spot trzeba było zapłacić w blokach reklamowych stacji TVN (przy programie ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... cenników przeznaczono na reklamy batonika Duplo przywołujące postacie Romeo i Julii oraz utrzymane w świątecznym nastroju spoty Rafaello. Wydatki drugiego na liście "top 5" w branży spożywczej Nestle Polska sięgnęły blisko 21 mln zł. Środki przeznaczone tylko na telewizyjną promocję wafelka Princessa "w nowej odsłonie" to ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym do roku ubiegłego i wyniosły łącznie 272 mln zł - wynika z danych admonit, aplikacji do monitorowania kampanii i wydatków reklamowych w mediach. Aż 90 ...
-
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
... w możliwości reklamowania tych produktów – producenci chcą zbudować silną pozycję wyjściową swoich marek/produktów – mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia. W TOP 10 najbardziej aktywnych reklamodawców znalazło się oprócz Procter & Gamble jeszcze trzech producentów z sektora FMCG: Unilever, Nestle i Ferrero. Są oni systematycznie ...
-
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
... Amrest z inwestycjami na poziomie 4,5 mln zł, który spadł z pierwszej pozycji w zestawieniu TOP 5 reklamodawców branży. W porównaniu rok do roku wydał na reklamę mniej o ... Hotelowa (1,6 mln zł, +127%), The Emirates Group (1,3 mln zł, +47%), Wśród TOP 10 największych reklamodawców sektora największy procentowy wzrost wydatków na promocję zanotowała ...
-
Dostajemy świadczenia pozapłacowe, których nie chcemy
... również czas, w którym firmy będą zmuszone zadbać o jakość komunikacji z obecnymi i przyszłymi pracownikami. Ważnym aspektem w zakresie świadczeń dodatkowych pozostaną również trendy i moda – m.in. na zdrowe nawyki żywieniowe, aktywny styl życia, wspieranie zrównoważonego rozwoju. Zawsze należy jednak mieć na uwadze, że idealna polityka ...
-
Ekshibicjoniści w eBay
Największa na świecie witryna z aukcjami internetowymi - eBay - padła ofiarą nowego szaleństwa o nazwie "reflectoporn". "Reflectoporn" to moda, którą zapoczątkowali Amerykanie. Na czym polega? Osoby wystawiające na sprzedaż przedmioty o gładkich, połyskujących powierzchniach, robią im zdjęcia nago. Odbicie sylwetki ...
Tematy: ebay -
Bessa na rynku: gdzie inwestować?
... związane z kursem dolara, a ten wybił się w ostatnim tygodniu lutego w dół z konsolidacji obserwowanej od początku listopad. Osłabienie dolara sprzyja aprecjacji surowców. Moda na „struktury” Kolejna grupa instrumentów na „trudne czasy” to tzw. struktury, czyli produkty umożliwiające osiąganie ponadprzeciętnych zysków przy jednoczesnej ochronie ...
-
Jaka sprzedaż detaliczna i ceny domów w USA?
... 138,3 mln PLN. Netia - w IV kw. 2008 r. dzięki współpracy z platformą cyfrową ''n'' udostępni klientom usługę telewizji przez szerokopasmowy internet IPTV. Prima Moda - zapłaci za wynajem lokalu w koszalińskiej galerii handlowej Forum na 10 lat ok. 2,6 mln PLN. PROGNOZA GIEŁDOWA Indeksy giełd amerykańskich nie ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
Reklamodawcy nadal stawiają na tradycyjne formaty reklamowe. Systematycznie na sile zyskują jednak bardziej interaktywne rozwiązania. Największy udział w emisji reklam niezmiennie odnotowują firmy z branży telekomunikacyjnej - wynika z raportu gemiusAdMonitor za II kwartał 2012 roku. Reklama online – ujęcie branżowe W II kwartale 2012 roku ...
-
Polski Internet a jazda na rowerze
... sylwetkę. Coraz częściej używamy roweru jako codziennego środka komunikacji. Raport przygotowany przez serwis MojRower.pl we współpracy z Brand24 ukazuje, że "moda na rower" widoczna jest również w Internecie. Coraz częściej to w sieci szukamy inspiracji do kolejnych wycieczek, kupujemy rower czy szukamy opinii ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... reklamowe do skorygowanej ilości aut o reeksport, wówczas koszt reklamy per zarejestrowane auto jest 2 procent wyższy niż rok wcześniej. Średni koszt top 3 reklamodawców wyniósł w tym roku 4 097 zł w porównaniu do 4152 zł rok wcześniej. Jednym z liderów wydatków jest Infinity, który wydaje ponad ...
-
Urzekający Peugeot 308 SW
... . Na wstępie muszę jednak przyznać, że sam nie bardzo wiedziałem, czego mam się spodziewać po samochodzie roku 2014 w wersji kombi. Moda na kompaktowe kombiaki trwa w najlepsze i co chwilę pojawiają się kolejne modele, które różnią się między sobą szczegółami. Do tego trzeba ...
-
Handel zagraniczny: Włochy lepiej omijać?
... motoryzacyjnej, elektronicznej i chemikaliów będą równie dobre dzięki zwiększonemu popytowi wewnętrznemu. Ten pozytywny trend stymulować będą produkty wiodących marek (moda i najwyższej jakości wyposażenie), przyczyniając się do zwiększenia rentowności przedsiębiorstw po wielu latach obniżania kosztów i redukcji zatrudnienia”, powiedział Massimo ...
-
Najpopularniejsze gry mobilne i ich potencjał reklamowy
Zgodnie z wynikami badania Mobience, 69% użytkowników urządzeń mobilnych to gracze. Odsetek ten pokazuje, że rynek jest bardzo perspektywiczny i stanowi atrakcyjną alternatywę dla reklamodawców. Warto więc wiedzieć, które gry cieszą się obecnie największą popularnością i na jak długo absorbują użytkowników. Gracze – aktywni konsumenci 2 godziny i ...
Tematy: gry mobilne, urządzenia mobilne, rynek gier, rynek reklamy, iOS, Android, Angry Birds, Pou, Subway Surf -
Kupno mieszkania: po pierwsze lokalizacja!
... , zależną od wielu czynników. Z tego względu wybierając lokalizację dla naszego mieszkania, upewnijmy się czy prestiż danej dzielnicy to nie chwilowa moda, a wiążą się z tym realne korzyści i racjonalne argumenty. 2. Określ przeznaczenie swojego mieszkania Wybierając lokalizację dla nowego mieszkania, w pierwszej kolejności powinniśmy zastanowić ...
-
Jak promocje działają na Polaków?
... za korzystnymi ofertami” wynika, że tylko 3% Polaków nie korzysta z promocji, a w przypadku elektroniki wszyscy kupujący przyznają się do promocyjnych zakupów. W kategorii „Moda” i „Uroda” z promocyjnych ofert korzysta 93% klientów, w restauracjach 92%, a sportowe produkty kupuje promocyjnie 87% Polaków. Respondenci zapytani o ich stosunek do ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
... (26 milionów). Na 3. z 4. miejsca awansowała Polpharma Zakłady Farmaceutyczne. Olimp Laboratories produkujący suplementy diety zanotował spadek pozycji z 3. Na 6. i nakładów o 17%. W TOP 10 reklamowanych marek w pierwszym kwartale 2017 roku miejsca na podium podium zajęły środki przeciwbólowe: Ibuprom, który awansował z 6 miejsca, APAP, który ...
-
Producenci odzieży. Jest lepiej, ale nie bardzo dobrze
... wartość zaległych zobowiązań producentów odzieży to 107,2 mln zł. Średnia zaległość pozakredytowa sięga 23,7 tys. zł, a kredytowa 236,4 tys. zł. Moda na zakupy odzieży online szkodzi tradycyjnym sklepom Od stycznia do końca września br. w branży produkcji odzieży i tekstyliów w sądach gospodarczych ogłoszono ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... poprzednich - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Istotnej zmianie nie uległ udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online. W rankingu top 5 podstawowych sektorów, które pozyskują połowę wartości rynku (handel, komunikacja, motoryzacja, finanse i żywność), doszło jedynie do drobnych przetasowań na poszczególnych ...
-
Jaki sport uprawiają Polacy?
... na rowerze, a najmłodsi wybierają bieganie. Jak w poszczególnych grupach wiekowych wygląda TOP 5 najchętniej uprawianych sportów? O tym poniżej. Uprawianie sportu w ciągu ostatnich trzech miesięcy ... oraz bieganie (wzrost z 12% do 30%). Można śmiało powiedzieć, że obecnie panuje moda na sport. Niezależnie od wieku duża grupa osób chce być aktywna ...
-
Producenci odzieży: powrót koniunktury dopiero w 2023 roku?
... tekstylna w opinii ekspertów Euler Hermes kładłaby większy nacisk na jakość niż na ilość, co stanowiłoby 180-stopniowy zwrot z paradygmatu fast-fashion (szybka moda), który działa przeciwko interesom branży produkcyjnej w Europie. Rosnąca konsumpcja per capita w zakresie odzieży niesie za sobą pewien koszt: branża generuje ...
-
Pokolenie Z: życie i zakupy online przestały bawić młodych?
... & Retail Poland Accenture. PRZYSZŁOŚĆ E-COMMERCE Około 60% wszystkich konsumentów chce w przyszłości utrzymać obecny udział zakupów online w całości zakupów w kategorii moda i kosmetyki. Jednocześnie 27% przedstawicieli generacji Z deklaruje chęć robienia większej ilości zakupów online. Co ciekawe, najbardziej chętną grupą do zwiększenia udziału ...
-
Ford Puma ST - rasowy sportowiec
... Ford Puma ST jest crossoverem. Dwie dekady temu uznalibyśmy to za profanację, ale dziś nikt już nie kręci nosem. Taka moda, takie trendy. Designerzy zadbali jednak, by auto było atrakcyjne pod względem wizualnym i wyróżniało się na tle licznej konkurencji. Efekt? Bardzo ...
-
Jak sztuczna inteligencja wpłynie na polską gospodarkę?
... analizy danych dadzą dużą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy dopiero na początku tej drogi, ale już widać, że nie jest to sezonowa moda, tylko trwała zmiana, od której nie ma odwrotu. Dotyczy to nie tylko pojedynczych przedsiębiorstw, ale całych gospodarek. To kluczowy moment ...
-
Polacy a jazda na rowerze: wybieramy "holendry"
... zagościła już moda na rower – zdrową i ... top producentów rowerów miejskich znalazły się firmy Kellys, Kross oraz Giant. Znane marki oferują swoim klientom dostępność punktów serwisowych i części zamiennych. Świadomi cykliści, którzy dbają o swoje rowery i z każdą zmianą pory roku dokonują ich renowacji, pewnością biorą ten czynnik pod uwagę. Moda ...
-
Strony o modzie rosną w siłę
... jak pow.). Znaczy to, że na witryny na temat mody i urody zagląda obecnie co 3 internauta. W lutym 2011 serwisy z kategorii tematycznej „Moda i uroda” były jedną z najchętniej odwiedzanych kategorii w ramach „Serwisów kobiecych.” Jak czytamy w raporcie z badania, ze wzrostem popularności serwisów związana jest ich ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... to wg badań najszybciej rozwijający się rynek w Europie. Według rankingu Top 400 Europe opracowanego przez Internet Retailer, wartość rynku e-commerce w Polsce w 2012 ... konkretnej osoby, czy wykorzystanie wirtualnych manekinów. W przypadku innych kategorii niż moda, dobrym kierunkiem może być choćby darmowa dostawa i zwrot nieudanego zakupu na koszt ...
-
E-handel w Polsce I-VI 2012
... i elektronika stanowiły początek handlu internetowego w Polsce. Jednakże lista Top 10 produktów nie odzwierciedla generalnego zainteresowania kategoriami produktów w porównywarce Nokaut.pl. ... ceną. Ogromny skok popularności odnotowała w pierwszej połowie 2012 roku kategoria Moda i styl. Z dziewiątego miejsca w 2011 roku awansowała na czwarte. Wpływ ...
-
Polscy blogerzy. Z kim warto współpracować?
... wyborze optymalnych narzędzi do realizacji strategii oraz wyceny – tłumaczy Marcin Szczupak, kierownik działu raportów medialnych „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. - Moda, lifestyle i kulinaria w TOP 3 Największym zainteresowaniem mediów cieszą się blogi modowe (12,4 tys. publikacji). Inne branże, o których najczęściej słyszy się w prasie, radiu ...
-
Zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci
... np. damskich butów sportowych zwiększyła się w ciągu ostatniego roku niemal pięciokrotnie, a damskiej bielizny sportowej – kilkunastokrotnie. W sezonie jesienno-zimowym w top 10 najczęściej wyszukiwanych rzeczy w kategorii Moda i Styl znalazły się aż cztery produkty związane z damskim sportem, m.in. buty Nike i Adidas oraz torby sportowe. – Jeśli ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... moda i akcesoria, której średnia marża zysku netto wyniosła 7,1 proc., czyli ponad dwa razy więcej niż w całym TOP ...
-
Dobra luksusowe łapią oddech po pandemii. Przychody wzrosły o 21 proc.
... Parfums i Grupo de Moda Soma mogą pochwalić się wzrostem sprzedaży sięgającym ponad 50 proc. Marże zysku netto również wzrosły. Prawie 80 proc. podmiotów z Top 100 było rentownych, w ... , Fendi, Givenchy czy Christian Dior. Udział francuskiego potentata w sprzedaży wygenerowanej przez TOP 10 wynosi aż 32 proc. Na drugim miejscu pojawiła się kolejna ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... Gorzów Wielkopolski Reporter - Galeria Dominikańska Wrocław Simple - Stary Browar Poznań Top Secret - Galeria Askana Gorzów Wielkopolski Vistula - Karolinka Opole W tych punktach ... Jacqueline Riu, Pepe Jeans, Próchnik, Quiosque, Reporter, Simple, Tatuum, Top Secret i Vero Moda. Niestety aż w czterech sieciach i w 39 odwiedzonych sklepach kompletnie ...