-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... było to 2 proc. Prawie jedna czwarta przychodów sieci detalicznych, które znalazły się w TOP 250 pochodziła z działalności prowadzonej w innych krajach niż rodzime. Aż dwie ... rentownym z działów handlowych jest moda i akcesoria. Średnia marża zysku netto tego sektora wyniosła 8,1 proc., czyli prawie trzy razy więcej niż w całym TOP 250. Na czele ...
-
Prasowy sukces Google?
Efekty pomysłu Google na sprzedaż miejsca reklamowego w prasie codziennej znacznie przekroczyły oczekiwania koncernu. System, który firma testuje od listopada, umożliwia reklamodawcom zamawianie reklam w dziennikach prasowych. Wyniki wstępnych prób, w których udział wzięło stu reklamodawców oraz 66 dzienników, trzykrotnie przewyższyły zakładaną ...
-
Polskie kobiety: rozważne, towarzyskie i modne
... , niezbędne do wzięcia udziału w promocji. Modna Polka Kobiety lepiej znają się na trendach modowych i moda jest dla nich ważniejsza niż dla mężczyzn. Kobiety (78%) znacznie częściej niż mężczyźni (52%) szukają inspiracji modowych ... Rynek i Opinia w 2014 roku: Sponsoring Monitor, Cafe Monitor, Monitor Promocji, Konsument w restauracji oraz Moda ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... 2012 10 największych sprzedawców detalicznych na świecie rosła wolniej niż całe TOP 250 i zanotowała wzrost przychodów o 4,2 proc. W omawianym okresie detaliści działający na ... . Nie zmienia to jednak faktu, że wciąż najbardziej rentownym z handlowych działów jest moda, której średnia marża zysku netto wyniosła 7,4 proc., czyli ponad dwa razy więcej ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... umocniły swoją przewagę nad Europą. Udział marek chińskich wzrósł z 11% wartości Top 100 rankingu w 2011 roku do 14% w tym roku. Z kolei na marki europejskie ... Nike, Puma i Lululemon osiągnęły ponad 50-procentowy wzrost wartości każda. Mimo iż w ujęciu zbiorczym moda fast fashion nie rosła równie szybko, to jednak znacząco zwiększyły się wyceny ...
-
Reklama w telewizji XI 2006
W listopadzie, biorąc pod uwagę cennikowe wpływy z reklamy telewizyjnej, największym zainteresowaniem reklamodawców cieszył się TVN - niemal 270,0 mln zł, co w porównaniu z listopadem 2005 r. oznacza wzrost wydatków o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w ...
-
Monitor Phillips 248C3
Na polskim rynku pojawił się nowy elegancki i stylowy 24-calowy monitor Philips 248C3 z serii Moda wyświetlający obraz o rozdzielczości 1920×1080 pikseli, kątach widzenia 170 stopni (w poziomie), 160 stopni (w pionie) i maksymalnej jasności 300 cd/m2. Niezwykle cienka ...
-
Statystyki polskiego Internetu - VII 2004
... ze świata motoryzacji. W zeszłym miesiącu zajmował on miejsce dwunaste. Kategoria: Rozrywka Moda na internetowe pamiętniki pojawiła się w sieci kilka lat temu i od ... PC World o adresie pcworld.com.pl. Na ósmej i dziewiątej pozycji mamy kolejne nowości w "top 10": fkn.pl, podający nowości ze świata telekomunikacji oraz nowe.pl – centrum informacji ...
-
Reklama w motoryzacji XI 2004
Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców wśród producentów samochodów osobowych zajęła w listopadzie firma Fiat Auto Poland - wynika z opracowania firmy Expert-Monitor, analizującej rynek reklamy. Wydatki tej firmy wyniosły niewiele ponad 11 mln zł, co stanowi 16 procent wszystkich nakładów przeznaczonych na reklamę samochodów ...
-
Działania ekologiczne firm strategią przyszłości
... i – tym samym – unikalność produktów firmy na rynku. Ekologia: przejściowa moda czy strategia przyszłości? Podejmując wyzwanie wdrożenia ekologicznych rozwiązań w firmie należy ... przedsiębiorstwa, które będą realizowane z konsekwencją przez wszystkich pracowników poczynając od top managamentu. To istotne, gdyż wszystko wskazuje na to, że ekologia ...
-
Ogrzewanie podłogowe: wady i zalety
... własnym domu. Jakże przyjemnie by było, wstając rano i dotykając bosą stopą podłogi, poczuć przyjemne ciepło, a nie chłód posadzki. Czy to moda, fanaberia czy zwyczajne udogodnienie w dobie postępu i techniki? - na to pytanie odpowiadaja eksperci z ES Polska. Ogrzewanie podłogowe to coraz modniejszy sposób ...
-
Marketing mobilny: jak dogonić klienta?
... marki bardziej od mobilnych stron upodobały sobie aplikacje na smartfony. Według raportu TOP 300 Europe tylko 19,6 proc. europejskich firm posiada mobilną wersję strony internetowej, ... może być np. rabat. Niektórzy uważają jednak, że to tylko chwilowa moda, a tak naprawdę nikt nie ma potrzeby upubliczniania informacji o miejscu, gdzie aktualnie ...
-
Polski e-commerce 2012
... na początku internetowego handlu najpopularniejszą kategorią wśród Internautów. Lista Top 10 najpopularniejszych produktów w 2012 roku nie odzwierciedla jednak ... popularność zakupów w sieci. Nowością minionego roku jest awans kategorii Moda i styl na drugie miejsce w rankingu najpopularniejszych kategorii produktowych. Kategoria ta zanotowała ...
-
Polskie kobiety a oferty wakacyjne
... Małgorzata Durydiwka z Wydziału Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. WAKACYJNE TOP 5 POLEK Hotel przy plaży, bogata oferta animacji i bezpieczny, wygodny ... Durydiwki z Uniwersytetu Warszawskiego coraz większego znaczenia nabiera lansowana w mediach moda na turystykę. - W mediach pojawiają się kobiety podróżniczki, np. ...
-
E-commerce w Polsce 2013
... rosnąca popularność spersonalizowanych i unikalnych produktów, takich jak ubrania szyte na miarę, ręcznie wykonana biżuteria, designerskie gadżety i zabawki oraz coraz powszechniejsza moda na zdrowy tryb życia – dodaje. Rok 2013 nie przyniósł większych zmian w rankingach sklepów posiadających największą ilość produktów. Tak, jak w latach ...
-
Designerski Citroen C4 Cactus 1.6 e-HDI Shine Edition
... motoryzacji, jak w branży ubraniowej, moda zmienia się jak w kalejdoskopie. Obecnie na topie są crossovery. Nic więc dziwnego, że Citroen postanowił ten trend wykorzystać. Na szczęście ...
-
Euro pod lekką presją sprzedających
Decyzją Banku Rezerw Nowej Zelandii główna stopa procentowa została utrzymana na poziomie 3,5%, co było zgodne z oczekiwaniami rynku. W komunikacie po decyzji RBNZ stwierdził, że światowa gospodarka nadal rozwija się w umiarkowanym tempie a inflacja utrzymuje się poniżej celu w większości rozwiniętych gospodarek w związku z czym oczekuje się, że ...
-
Wakacje 2016: biuro podróży czy własny rachunek?
... oferty biur od ok 900 zł do blisko 1400 zł. 61 wariantów, 5 top letnich destynacji Travelplanet.pl po raz kolejny sprawdził czy bardziej opłaca się ... .). Ogromna presja na ten kierunek obserwowana była już w trakcie sprzedaży wycieczek podczas wczesnych rezerwacji. Moda na Bułgarię wciąż trwa, jest ona uznawana za bezpieczny kierunek. Oferty znikają ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 43/2017
Europejski Bank Centralny (EBC) będzie skupował obligacje jeszcze co najmniej przez kolejny rok, co zbliży jego sumę bilansową do 50 proc. PKB regionu. Silnie akomodacyjna polityka pieniężna ma szansę podtrzymać wysoki apetyt na ryzyko na rynkach. A po nas choćby potop. Polska w unijnych rankingach. Często w zbyt optymistycznym nastroju wydajemy ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował listopadowe wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na ...
-
Aktywność sportowa i diety Polaków
Moda na zdrowy styl życia dotarła również do Polski. Siłownie i kluby fitness pełne są trenujących, baseny pękają w szwach, a ścieżki rowerowe są ...
-
Reklamodawcy w TV: Lidl na czele rankingu marek
Według domu mediowego Codemedia, najbardziej aktywnym reklamodawcą telewizyjnym minionego roku okazał się Lidl, któremu udało się podwyższyć wskaźnik GRP o pokaźne 21% rdr. Na kolejnych pozycjach podium uplasowały się Plus oraz Orange, a czwarte miejsce przypadło w udziale T-Mobile. I to właśnie telekomunikacja okazała się branżą posiadającą ...
-
Inwestowanie w mieszkanie na wynajem - gdzie najlepiej?
Polskę ogarnęła moda na inwestowanie w mieszkanie na wynajem. Wciąż panuje opinia, że na nieruchomościach nie można stracić. Rzeczywiście stopa zwrotu z mieszkania na wynajem ...
-
Sieci handlowe: najsilniejsze marki 2019 r. to Rossmann, Lidl oraz Empik
... się następująco: Sklepy spożywcze Biedronka Lidl Rossmann Żabka Tesco Moda Pepco CCC H&M Deichmann Reserved Sklepy specjalistyczne Empik ... (osobiście, online lub w mediach społecznościowych)?” Word-of-Mouth to często dodatkowa reklama. Top 10 marek detalicznych w Polsce wg Word-of-Mouth w 2019 r. (dane skumulowane) Biedronka - 44,3 Lidl - ...
-
Gospodarka światowa: demografia większym problemem niż pandemia?
W opinii wielu inwestorów ostatnie wydarzenia na rynku związane z pandemią COVID-19 stanowią chwilowy spadek w kontekście dziesięcioletniej hossy sekularnej, podobny do sytuacji z lat 2016 i 2011. Argumentują, że luźna polityka pieniężna, w tym niskie stopy procentowe, w połączeniu z akomodacyjną polityką pieniężną, taką jak luzowanie ilościowe, w ...
-
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
Każdego dnia przeciętny internauta napotyka w sieci potężną dawkę reklam. Jednocześnie okazuje się, że część treści publikowanych przez reklamodawców umyka uwadze adresatów. W II kwartale br. widoczność reklamy displayowej w naszym kraju uległa jednak istotnej poprawie, podnosząc się o pokaźne 10 punktów procentowych i zbliżając się tym samym do ...
-
Bank Anglii dostarcza emocji
Bank Anglii w listopadzie zaskoczył brakiem podwyżki stóp procentowych. Wczoraj ponownie zachował się niekonwencjonalnie zwiększając poziom kosztu pieniądza pomimo ryzyka wynikającego z pandemii. Z kolei euro zyskało po decyzji EBC. Polityka monetarna instytucji pozostaje nadal jednak mocno akomodacyjna. Na pierwszy rzut oka rynek walutowy był ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... osób wokół konkretnej tematyki – mówi przedstawicielka XBS Group. Poza „top 10” trendów w marketingu warto wspomnieć również o pięciu dodatkowych tendencjach, które również ... . 13)Skuteczne działania na rzecz zrównoważonego rozwoju – to już nie tylko moda, ale kwestia odpowiedzialności. Klienci świadomie wspierają firmy, które ekologię ...
-
Ceny mieszkań już nie będą rosnąć?
Pierwsze półrocze tego roku zakończyło etap niedawnego boomu na rynku nieruchomości. Teraz widzimy, że napędzała go nie tylko moda na nieruchomości, ale w dużej mierze tani kredyt i niskie stopy procentowe. Zgodnie z danymi SonarHome od stycznia do czerwca ceny mieszkań wciąż ...
-
Rynek TSL w 2023 roku. Spowolnienie we wszystkich sektorach
W bieżącym roku stopnieje nie tylko globalne PKB, ale także dynamika handlu towarowego, która skurczy się do poziomu 1-2%. W konsekwencji wyhamuje transport morski, lotniczy i drogowy, ale także logistyka kontraktowa, usługi spedycyjne i inne rynki. Zwolni również kolej, zwłaszcza długodystansowe przewozy intermodalne. Po wybuchu wojny na Ukrainie ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... – 80%. Zakupy na urządzeniu mobilnym deklaruje obecnie 62% badanych. Najpopularniejsze kategorie to aplikacje i gry, ale zaraz za nimi moda, rozrywka, uroda i elektronika, czyli top kategorie zakupowe e-commerce. 7 na 10 badanych deklaruje, że w przyszłym roku jego wydatki z wykorzystaniem urządzeń mobilnych zwiększą się lub ...
-
6 porad jak się nie dać oszukać w Black Friday i Cyber Monday
Już 24 listopada Black Friday, zaraz potem Cyber Monday. Polacy chętnie w tym czasie robią zakupy, licząc na atrakcyjne ceny, co jest szczególnie ważne w dobie wysokiej inflacji. Niestety jest to idealny czas także dla cyberprzestępców. Co zatem zrobić, aby bezpiecznie kupować podczas Black Friday i Cyber Moday? Oto porady ekspertów ESET. ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... środowisko i kochamy restauracje, które je kochają. Najwyraźniej nie jest to tylko jednokierunkowa moda, bo ekologia odbija się również na branży gastronomicznej – aspekty ekologiczne ... dla 41 proc. badanych z tej grupy. Miejsce w precedensowym polskim rankingu TOP 50 Restauratorów Forbes&FOR – jest ważne dla jednej czwartej z nich (26 proc.). ...