-
Mlekovita najczęściej wybieraną przez Polaków marką FMCG
... zakupów, CPS GfK zapewnia kompleksowy przegląd marek, najczęściej trafiały do koszyków nabywców z całej Europy. Raport przedstawia również trendy regionalne oraz różnice pomiędzy preferencjami konsumentów w poszczególnych krajach Europy. Rankingi pozwalają na szczegółowe zrozumienie marek – od żywności i napojów po artykuły drogeryjne.
-
Praca w budownictwie czeka na człowieka, ale wynagrodzenia nie kuszą
... infrastruktury. Istotny wpływ na branżę mają również globalne trendy w zakresie budownictwa zrównoważonego i fala zielonej transformacji. Sektor budowlany musi podjąć ... podziałem na branże: motoryzacja i produkcja urządzeń (AGD, automatyka przemysłowa), chemia i FMCG (produkcja żywności, opakowań, przemysł medyczny i farmaceutyczny), badania ...
-
Czym jest wellbeing i jak go w życiu osiągnąć?
... w jednej pracy, potrafimy walczyć o swoje. Ćwiczymy, mamy dostęp do wszelkiej zdrowej żywności i suplementów o jakich możemy pomarzyć. Podróżujemy, interesujemy się rozwojem osobistym. Wiemy jak ... połączony ze zdrowiem psychicznym. Hejt w internecie, szukanie atencji, szkodliwe trendy viralowe (które już doprowadziły do śmierci wielu młodych osób), ...
-
Black Friday na giełdzie. Kto zarobi najwięcej?
... Week. Poza wspomnianymi powyżej to m. in. sektor kosmetyczny, AGD, zabawek oraz żywności i napojów. W niektórych przypadkach ta zależność jest kluczowa dla zrozumienia rynku. Na ... śledzić dane dotyczące sprzedaży, ponieważ zapewniają one cenny wgląd w przyszłe trendy rynkowe i mogą kierować strategiami inwestycyjnymi na koniec roku oraz na ...