-
Czy na Facebooku pracownika można budować wizerunek firmy?
... nim umowy o pracę jeżeli, aktywność pracownika w mediach społecznościowych negatywnie wpływa na wizerunek firmy. Działania niepożądane Pracodawca może oczekiwać, że aktywność pracownika w mediach społecznościowych nie tylko nie będzie stawiać pracodawcy w negatywnym świetle ze względu na kontrowersyjne wypowiedzi na tematy społeczne, polityczne lub ...
-
Jak rekrutacja wpływa na rentowność firmy? 9 kluczowych wskaźników
... na ile prowadzony przez nas proces jest przyjazny dla kandydatów. Jest to bardzo ważna informacja dla całego działu, poszczególnych pracowników, ale i jednocześnie działanie pozytywnie wpływające na wizerunek ...
-
Social media pracownika rysą na wizerunku firmy?
... na temat firmowej polityki, będzie mógł odnaleźć balans pomiędzy tym, co prywatnie jest dla niego istotne, a tym, jak nie wpłynąć negatywnie na wizerunek firmy ...
-
Jak zbudować wizerunek firmy przyjaznej cudzoziemcom?
... na temat danej firmy nie powstaje znikąd. To element, który organizacja może umiejętnie kreować i realnie na niego wpływać. Oto składowe, które pomogą zbudować wizerunek firmy przyjaznej cudzoziemcom i które przyciągną pracowników z innych państw. 1. Ogłoszenie w języku obcym „Jeśli chcemy, aby na ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... mieć wpływ na kształtowanie i polepszanie własnego wizerunku. Oczywiście wizerunek firmy na zewnątrz musi być spójny z wewnętrznym wizerunkiem organizacji. Działania employer brandingowe powinny realizować cele firmy i być spójne z polityką zarządzania zasobami ludzkimi – po prostu stać się integralną częścią komunikacji zewnętrznej. Firmy budują ...
-
Wydatki na wystrój firmy w kosztach podatkowych
... od zwyczajowo przyjętych norm w branży lub okolicy, była nadzwyczaj wystawna, ekskluzywna, wytworna, szczególnie droga oraz poprawiała w znaczący sposób estetyczny wizerunek firmy, wówczas wydatki na jej nabycie należałoby uznać za reprezentacyjne. W konsekwencji znalazłyby zastosowanie przepisy art. 23 ust. 1 pkt 23 ustawy o pdof i odpowiednio art ...
-
Przywództwo a efektywność pracownika i organizacji
... na efektywność danej organizacji, motywację pracowników, wizerunek firmy na rynku. Kluczowym wyzwaniem dla każdej firmy ...
-
Staże budują wizerunek pracodawcy?
... na wizerunek pracodawcy wpływ mają opinie o pracy w jego firmie. Zdaniem portalu GoWork.pl, na ...
-
Pracodawco! Skup się na candidate experience
... wizerunek firmy? Jak zadbać o kandydata? Wskazówki w tym zakresie przygotował Hays Poland. Czasy dominującej pozycji firm na ...
-
Firmy prawnicze aktywnie najmują powierzchnie biurowe
... na rynku, by poprzez siedzibę wzmacniać wizerunek firmy – zarówno w oczach klientów jak i pracowników. Szczególnie duże międzynarodowe korporacje poszukują powierzchni w najdroższych lokalizacjach, licząc na ...
-
Aktywność pracowników w sieci a reputacja firmy
... powinien mieć wpływ na to, jak zachowuje się jego pracownik nawet po pracy. „Obowiązek przestrzegania przez pracownika określonych standardów zachowania w życiu prywatnym ... wizerunek firmy, jej pozycja i renoma. A możliwość zagrożenia tego dobra istnieje zwłaszcza w kontekście zjawiska postrzegania firmy przez pryzmat zatrudnionego w niej pracownika ...
-
Rekrutacja pracowników: w 2016 r. postaw na employer branding
... na temat możliwości rozwoju, awansu, dostępnych benefitów pracowniczych, czy kultury organizacyjnej firmy, będzie decydowało o zaangażowaniu kandydata w proces rekrutacji. Employer branding nabierze na wartości Teraz, kiedy rynek pracy ponownie staje się rynkiem pracownika ...
-
Hejt pracowniczy a wizerunek pracodawcy
... firmy. Coraz szczegółowiej przeglądają Internet, aby uzyskać jak najbardziej wiarygodne informacje o przyszłym pracodawcy, a najbardziej ufają byłym i obecnym pracownikom – mówi Joanna Tymczyj, ekspert badania doświadczenia pracowników iniJOB. Czego nie robić? – nieskuteczne praktyki Warto sprawdzać i nadzorować to, jaki wizerunek ...
-
Satysfakcja z pracy - sposób na zatrzymanie pracownika
... na zaangażowanie pracownika ... na wizerunek pracodawcy oraz środowisko pracy, oznaczające m.in. standard biura. Mężczyźni natomiast częściej niż panie upatrują źródła swojej satysfakcji w zaufaniu do firmy ...
-
Ile będzie Cię kosztowało zwolnienie pracownika bez outplacementu?
... na niezadowolenie pracownika z udzielanego mu wsparcia oraz ryzyko opóźnień w realizacji innych ważnych projektów i obowiązków po stronie HR. Nie można też pominąć kosztu emocjonalnego, jaki temu towarzyszy. Pomoc udzielana przez te same osoby, które z perspektywy pracownika miały wpływ na ...
-
Restrukturyzacja firmy. Jak zadbać o pracowników?
... wizerunek firmy, nawet w tak trudnej sytuacji. Pamiętajmy, że niespokojny czas kiedyś minie i znowu trzeba będzie wrócić na rynek pracownika ...
-
Nowoczesne metody rekrutacji. Jak i gdzie szukać pracownika?
... pracownika nie zaznacza się w każdej branży, ale i tak pokaźne już grono pracodawców doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że dziś ton często nadają pracownicy. Firmy w coraz większym stopniu zaczynają również narzekać na ...
-
Wygląd i ubiór pracownika: ile może pracodawca?
... i mieć wpływ na kreowanie wizerunku firmy. Można ... wizerunek zatrudnionego nie ma wpływu na interesy firmy (np. pracownik nie ma bezpośredniego kontaktu z klientami) i nie wpływa na bezpieczeństwo pracy (np. nie ma obawy, że zbyt długie włosy wkręcą się w maszynę), szef nie ma w zasadzie możliwości ingerowania w tak osobistą sferę pracownika ...
-
Jak znaleźć odpowiedniego pracownika produkcji?
... pracownika atrakcyjna? Odpowiedzi na ... firmy. Niestety ogłoszenia publikowane przez agencje rekrutacyjne, które nie uwzględniają nazwy klienta, są traktowane jako mniej interesujące. Te zabiegi mają bezpośredni wpływ na ...
-
Pora na nowoczesne formy zatrudnienia. Nadchodzi era pracy tymczasowej?
... na określony czas. Ci z kolei coraz chętniej przyglądają się takim formom zatrudnienia. W konsekwencji specjaliści i menedżerowie powoli zmieniają dotychczasowy wizerunek pracownika tymczasowego w Polsce, stereotypowo postrzeganego jako osoba wykonująca niewykwalifikowaną pracę fizyczną i decydująca się na taką formę współpracy z uwagi na ...
-
Rekompensata za rezygnację ze służbowego samochodu kosztem firmy
... na przychody podatkowe Spółki. Spółka uważa także, że przyznanie pracownikowi rezygnującemu z samochodu służbowego, który na podstawie regulacji wewnętrznych, byłby należny pracownikowi, poprawiać będzie także wizerunek Spółki wśród tych pracowników jako pracodawcy. Zdaniem Spółki, jest to istotne zwłaszcza w kontekście braku po stronie pracownika ...
-
Psychometria i grafologia na pomoc rekruterom
... wizerunek chcąc lepiej wypaść - wynik testu jest nieważny. Korzystając z narzędzi psychometrycznych, rekruter jest w stanie sprawdzić poziom motywacji pracownika, jego podejście do pracy, temperament i umiejętności przywódcze. Oba narzędzia, zarówno analiza grafologiczna, jak i psychometria, pozwalają sprawdzić stopień dopasowania pracownika ...
-
Outplacement łagodzi skutki zwolnienia
... na wizerunek firmy, a także pomaga utrzymać zaangażowanie i motywację osób pozostających w organizacji, co ma istotne znaczenie dla płynności i stabilności biznesu - uważają eksperci firmy ...
-
Jak wybrać lokalizację biura?
... na wymianę doświadczeń, daje dostęp do odpowiedniego kapitału ludzkiego, wpływa na wizerunek firmy. Jak wybrać lokalizację biura, by zapewnić sobie ciągłość funkcjonowania oraz konkurencyjne koszty prowadzonej działalności? Po pierwsze prestiż Na dobry odbiór firmy ... na jednego pracownika ...
-
Elastyczne formy zatrudnienia mało popularne
... wizerunek przyjaznego pracownikom. Jest to istotne zarówno przy rekrutacji, jak i zatrzymywaniu pracowników. Poprzez flexi-pracę pracodawca zyskuje możliwość zatrudniania pracowników z regionów o niższym poziomie płac i osób mieszkających w dużych odległościach od centrali firmy ...
-
Urlop wypoczynkowy: jak wypoczywają Polacy?
... na co dzień zajmuje się innymi kwestiami, a będzie nas zastępować. Niektóre procedury, podejmowane w momencie, kiedy pracownik planuje urlop wypoczynkowy, są niezbędne do tego, aby zachować ciągłość działania firmy na wysokim poziomie. Ich brak może prowadzić do nieporozumień i rzutować na wizerunek firmy ...
-
Coraz bieglejsi w candidate experience?
... na wizerunek firmy ... wpływ na ogólny wizerunek firmy. 1 na 5 badanych, którzy mieli negatywne doświadczenia podczas procesu rekrutacji deklaruje, że przestanie kupować produkty lub usługi tej firmy ...
-
Dress code, czyli indywidualizm i wygoda
... na zewnątrz upał, a niektórzy pracownicy muszą przeżywać prawdziwe katusze, męcząc się w służbowych uniformach. I wprawdzie niezaprzeczalnie wygląd personelu wywiera ogromny wpływ na wizerunek firmy ...
-
Jaką rolę dla firm mają praktyki i staże?
... firmy, jakości prowadzonych działań employer brandingowych i ścieżek kariery. Zwłaszcza w dużych organizacjach zachowanie określonych praktyk w obszarze kształtowania przyszłych pracowników jest kluczowe dla efektywności programów stażowych i ich wpływu na wizerunek firmy na ... na zatrudnienie zmotywowanego pracownika ...
-
Komunikacja wewnętrzna w przedsiębiorstwie
... wizerunek firmy. Na wizerunek firmy składa się to jak firma jest postrzegana, jak komunikuje się z otoczeniem, jak ustosunkowuje się do powstających problemów oraz jak chce się rozwijać. Większość zarządów kładzie nacisk na ...
-
Rynek pracy w 2011 r. - prognozy
... na zlecenie Randstad, jak i obserwacja tendencji zeszłorocznych pokazują, że rośnie świadomość pracodawców w zakresie możliwości wpływania na wizerunek pracodawcy i efektywności podejmowania takich działań. 94% pracodawców uważa, że dobry wizerunek firmy wpływa na osiągane rezultaty biznesowe. Firmy dostrzegają pozytywny wpływ ...
-
Social media jako narzędzie marketingowe
... na trzech użytkowników serwisów społecznosciowych w Polsce jest dziś fanem przynajmniej jednej marki lub firmy. Prym wiodą firmy ... się odrzuceniem kandydatury potencjalnego pracownika. Właśnie ze względu na to co i jak w mediach ... wrażliwe - na widelcu - a z opublikowanego niedawno raportu PBI „Prywatność i własny wizerunek w przestrzeni social ...
-
O czym warto pamiętać w Dzień Szefa (i nie tylko)?
... wpływ wiele czynników i bez wstąpienia są one kombinacją tych racjonalnych, odnoszących się do danych oraz emocjonalnych, związanych z uczuciami i wcześniejszymi doświadczeniami pracownika. Faktem jest, że w dobie szybkiej wymiany informacji – opinia o firmie także szybko ulega zmianie. Stąd dobry szef to inwestycja w wizerunek firmy ...
-
Domena firmowa: dane abonenta powinny być aktualne
... firmy jest nieodzowna w przypadku usług, które mają wpływ na wizerunek ...
-
Planujesz odejście z pracy? Zastanów się dobrze, gdy otrzymasz kontrofertę
... na realizację dodatkowego procesu rekrutacyjnego Po przyjęciu przez pracownika kontroferty, firma i tak będzie szukać kogoś na jego miejsce Firma chce jedynie, żeby taki pracownik dokończył swoje projekty W tym momencie organizacja nie może sobie pozwolić na wdrażanie nowej osoby Utrata pracownika może mieć zły wpływ na wizerunek ...