-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... na reklamę prawie 70 mln złotych, Tesco i Biedronka o 20 mln zł mniej Raport IMM zawiera również dane dotyczące zarówno działalności reklamowej– prezentuje wydatki sieci sklepów związane z emisją reklam w prasie, radiu i telewizji (na ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... na temat zaangażowania Daniela Olbrychskiego w promocję dyskontu. Sieci z elektroniką – obecność w prasie i internecie W lutym 2013 roku w mediach najwięcej było informacji na temat sieci Media Markt, na drugim miejscu znalazł się Saturn. Trzecie miejsce znalazł się Euro RTV AGD. Z analizy wynika, że bardzo proporcjonalnie rozkładają się wydatki ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... przoduje natomiast we wzroście wydatków na reklamę mobilną. W ubiegłym roku wzrosły one o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji poszczególnych klientów. Wydatki na ten rodzaj promocji, porównując pierwsze i drugie półrocze 2013 roku, zwiększyły się dwukrotnie ...
-
Zakup mieszkania na wynajem nie zwalnia z podatku
... . 19 ustawy), którymi mogą być np. prowizja biura pośrednictwa nieruchomości, wydatki na reklamę itp. Odpowiednie przeznaczenie pieniędzy zwolni je z podatku Wystąpienie dochodu nie ... uznał Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie w interpretacji z dnia 12.12.2013 r. nr IPPB1/415-1050/13-2/MS, którą to uchylił przytoczonym wyżej wyrokiem Wojewódzki Sąd ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2012 i prognoza I kw. 2013
... na zachowanie płynności finansowej. Realizowane są więc niezbędne wydatki związane z bieżącą działalnością firmy i jej utrzymaniem. Przedsiębiorstwa informują o większych, niż kwartał wcześniej wydatkach na remonty, modernizacje oraz marketing i reklamę ...
-
Kalendarz z logo firmy: rozliczenie VAT 2013
... natomiast, że tylko wydatki reklamowe mogą być zaliczone w ciężar kosztów podatkowych. Reklama jest kosztem podatkowym, a reprezentacja nie Wydatki o charakterze reklamowym ... reklamę, a które są już reprezentacją. Dlatego w rozstrzygnięciu tych kwestii trzeba się opierać na interpretacjach organów podatkowych lub orzecznictwie sądowym. Zarówno na ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... na minusie jest fakt, że najwięksi gracze wciąż boją się kryzysu. Na reklamę w mediach stawiają teraz ci, którzy na kryzysie potrafią zarobić. - Przede wszystkim widać ofensywę dyskontów kosztem wysokomarżowych produktów, szczególnie jeśli chodzi o przemysł spożywczy. Wyraźnie widać, że koncerny dóbr szybkozbywalnych ograniczają wydatki na reklamę ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł w średniorocznym tempie 3,9% CAGR, napędzany głównie przez wzrost reklamy internetowej średniorocznie o ponad 10% CAGR. W 2017 r. reklama telewizyjna utrzyma dotychczasową dominującą pozycję, stanowiąc nadal ponad 39% rynku reklamy w Polsce, jednak wydatki na reklamę w Internecie ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2016 r. w porównaniu do roku 2011 o ponad 9%. Dla regionu EMEA szacuje się wzrost wartości reklamy prasowej na ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszych miesiącach 2022 roku? Czy wojna w Ukrainie wywiera wpływ na działania reklamodawców? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jaka była dynamika zmian ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... budżety reklamowe branż. Odnotowana w minionym kwartale dynamika wydatków na reklamę zaskoczyła nawet ekspertów - rynek udowodnił, że jest odporny zarówno na panującą niepewność, ujemną koniunkturę i techniczną recesję. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w trzech pierwszych kwartałach 2023 roku? Jak zmieniała ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... Publicis Groupe podsumowującego rok 2023 na polskim rynku reklamy. Które sektory wydały na reklamę najwięcej w ubiegłym roku? Jakie kanały komunikacji cieszyły się największą popularnością? Jaki udział w reklamowym torcie miały poszczególne media? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w 2023 roku? Jak zmieniała ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... na reklamę w Internecie. W ubiegłym roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 7 procent. To całkiem sporo, a jednocześnie niewiele - wydatki na reklamę ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... na reklamę wydaje Lidl, przed Biedronką i Tesco. Marki, które na promocję przeznaczyły najwięcej środków, cieszyły się też największym zainteresowaniem dziennikarzy i internautów. O tych samych sieciach najczęściej pisano na łamach prasy i informowano na ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... wydatki na reklamę. Oglądalność telewizji w Polsce rośnie, ale nie wśród młodych Polaków Ponad 50 proc. budżetów reklamowych jest przeznaczana w Polsce na reklamę telewizyjną, co jest pochodną kluczowego znaczenia telewizji jako medium. Prognozuje się wzrost wartości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2014-2017 na ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... pojawiły się w kreacjach, lecz tylko nieznacznie wpłynęły na ostateczne kwoty wydatków. W ujęciu kwartalnym budżety zarówno Lidla, jak i Biedronki i Kauflanda były niższe o ok. 10 mln zł - wynika z danych Admonit. Sieć Netto w porównaniu z ostatnimi miesiącami 2013 roku uszczupliła wydatki na reklamę o ok. 5 mln i ostatecznie promowała się za ...
-
Bony towarowe a koszty firmy
... kooperantów do utrzymania założonego na rok 2013 planu produkcji, zapewnienie terminowości i jakości świadczonych usług. ... na usługi gastronomiczne, zakup żywności oraz napojów, w tym alkoholowych. Zmienione od 1 stycznia 2007 r. przepisy całkowicie wyłączają zatem z kosztów uzyskania przychodów wydatki na reprezentację. Natomiast wydatki na reklamę ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... mogli liczyć na podobny sukces jak we Włoszech. Wprowadzenie mobilnej telewizji jest przykładem na postępującą cyfryzację mediów również w Polsce. Prasa Z raportu wynika, że globalny rynek reklamy prasowej odnotował spadek o 8,7 procent w 2008 roku, a w następnych trzech latach zmniejszy się o dodatkowe 24 procent. Wydatki na reklamę w 2013 roku ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... netto w kinach oszacowane zostały na poziomie blisko 74,7 mln zł. Wartość osiągnięta po trzech kwartałach 2022 r. jest niższa o blisko 25% od analogicznego okresu roku 2019 r. Wszystkie sektory zwiększały swoje wydatki na reklamę kinową. W pierwszej piątce sektorów z największym udziałem w wydatkach na reklamę kinową znalazły się: media, finanse ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... , a wśród nich m.in. motoryzacja. Tendencja ta znajduje potwierdzenie w raporcie domu mediowego Value Media, zgodnie z którym wydatki na reklamę w internecie rosną najbardziej dynamicznie (56 proc. wzrost w stosunku do roku 2013). 20 tysięcy reklamodawców Branża motoryzacyjna to nie tylko salony i komisy samochodowe, ale także – warsztaty naprawcze ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... na reklamę w prasie, radiu i telewizji, wiąże się z reguły ze wzrostem popularności sieci handlowych w internecie i mediach społecznościowych. Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... wydatki na reklamę realizowaną w sieciach kontekstowych stanowiły niemal 27% budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy kontekstowej rośnie w obszarze SEM. Niemalże 98% badanych domów mediowych i agencji interaktywnych deklaruje przeznaczanie budżetów na ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... wydatki na emisję reklam zabawek warte były blisko 11 mln zł, znacznie mniej niż w kwietniu (7 mln zł) i w czerwcu (2 mln zł). Jeszcze bardziej widoczne różnice przynosi listopad i rozpoczynająca się już wtedy świąteczna gorączka zakupowa. W 2013 roku wydatki na ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 listopada 2013 roku a 20 ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... 2013 r. (kwiecień 591 wzmianek, maj 505, czerwiec 485). IMM porównał te wyniki z Top 5 czyli markami, które w tym okresie wydały najwięcej na reklamę. Okazuje się, że w tym okresie wydatki przekładały się na ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... do Internetu i urządzeń mobilnych. Wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2018 r. w porównaniu do 2013 r. o ponad 27%. Dla regionu EMEA szacuje się spadek wartości reklamy prasowej na poziomie -2,4% CAGR, z 24,4 mld USD w 2013 r. do 21,6 mld ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... wydatki na reklamę graficzną - duża w tym zasługa rozwoju reklamy mobile display. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy (-20,6%), kina (-9,6%) oraz - w niewielkim stopniu - reklamy zewnętrznej (-1,8%). W radiu w pierwszym półroczu nastąpiło zwiększenie wydatków na ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... w minionym roku wydatki na reklamę kontekstową stanowiły nieco ponad 1/4 budżetów SEM. Z kolei badanie IAB AdEx wskazuje, że te ostatnie obejmują 36,5% wydatków na całą reklamę online. Te ... przez siebie kampanii zadeklarowało 31,6% badanych. W porównaniu do 2013 wzrosła również sama popularność retargetingu, jako metody kierowania powtórnego przekazu ...
-
MF: Usługi gastronomiczne w koszty podatkowe firmy
... na reklamę (prowadzoną w sposób publiczny lub niepubliczny) za koszty uzyskania przychodów oraz wyłączenie z kosztów uzyskania przychodów wydatków na reprezentację, do których w szczególności zostały zaliczone wydatki poniesione na ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... kategorii. Branża farmaceutyczna jest jednym z największych reklamodawców na rynku, na jej kondycję nie wpłynął nawet kryzys gospodarczy. Od 2008 roku wydatki reklamowe systematycznie rosną. Porównując tylko okres od stycznia do sierpnia bieżącego roku z analogicznym okresem 2013 wzrost wynosi już 25% - podkreśla Piotr Bieńko, prezes ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2015 i prognoza I kw. 2016
... wysłać pracowników na kursy szkolące (spadek o 24,9 pkt.), zainwestować w reklamę (regres o 26,2 pkt.) czy wydatkować na nowe ... 2013 roku, kiedy to KERN był na poziomie minus 77,69 pkt. Na ... na wskazaniach o wydatki na inwestycje i rezygnacji z planów zakupowych na dany kwartał w firmie. W tej edycji badania odczyt INDEXU ZAIR wyniósł 76,40 pkt. na ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... miesiącem pod względem wartości. Tak istotna zmiana jest bardzo złą prognozą na początek 2013 roku. W całym 2012 roku, jak i po pierwszych trzech kwartałach, ... szacunki wartości ilustruje tabela poniżej. Spadek wartości inwestycji na rynku warszawskim to przede wszystkim efekt spadku średniego budżetu przeznaczanego na reklamę o 11% (z 249 384 zł w ...
-
Biura podróży w Internecie: które najpopularniejsze?
... że istnieje ścisła zależność między liczbą wzmianek internautów na temat określonych biur podróży a wysokością obrotów touroperatorów. Podobnej ... wydatki reklamowe biur podróży w prasie, radio i telewizji przeanalizowane za pomocą systemu do monitoringu reklam admonit Instytutu Monitorowania Mediów. Pod uwagę wzięto okres od 25 maja a 26 czerwca 2013 ...
-
Szkolenie dla kontrahenta w kosztach uzyskania przychodu
... wydatki związane ze szkoleniem kontrahentów poniesione na materiały mające charakter reklamowy oraz wydatki ściśle związane z przeprowadzeniem ewentualnego szkolenia, a więc wydatki na ...
-
Mecz piłki nożnej jako koszty uzyskania przychodu firmy?
... na sprężone powietrze). Zakupione zostaną także banery reklamowe wykorzystywane podczas zawodów sportowych jak i innych eventów. Spółka będzie ponosić również wydatki na transport zawodników oraz kibiców na miejsce rozgrywek, wyżywienie, środki znieczulające, wodę do picia, nocleg, ubezpieczenie dla zawodników na czas rozgrywek. Wydatki ...