-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę 2013
... budżetu w 2013 roku alokowana była na promocje środka Urofuraginum. Innym, mocno wspieranym promocyjnie lekiem był Nervomix (12,7 mln zł wydatków na reklamę). Dodatkowo Adamed wsparł mediowo 4 inne farmaceutyki, które rok wcześniej pozbawione były działań reklamowych. Analiza wydatków w poszczególnych miesiącach wskazuje, że wydatki w 2013 roku ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... na reklamę. W badanym okresie było to blisko 63 mln złotych, o 4 mln zł więcej niż rok temu. Aflofarm na telewizyjną reklamę wydał ponad 33 mln złotych, z czego najwięcej na promocję syropu na kaszel Herbapect oraz suplementu diety Vocaler. Między listopadem a grudniem zwiększyły się również - o blisko 9 mln zł - wydatki ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... roku o 5,2%. Łączne wydatki na reklamę wyniosą niecałe 6,4 mld złotych netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2013 r. o 3,9%. Na koniec roku wartość globalnego rynku reklamowego wyniesie 518 mld dolarów. Prognoza wydatków reklamowych na polskim rynku Według prognoz ZenithOptimedia łączne wydatki netto na reklamę w Polsce w 2013 roku spadną ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... na reklamę video, mobile, social media i SEM. Reklamodawcy wciąż zmniejszają wydatki na reklamę w prasie. W magazynach wpływy z reklam będą w tym roku niższe o 21%. Jeszcze więcej stracą dzienniki – wydatki na reklamę w nich zmniejszą się w porównaniu z ubiegłym rokiem aż o 25,2%. Obniżenie prognoz dotyczy także outdooru. W 2013 roku wydatki na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... kwoty będą stanowiły wydatki na reklamę w USA, a kolejne 36% – wydatki na reklamę w Chinach, Brazylii i Rosji. Łącznie rynki rozwijające się przyczynią się w tym czasie do wzrostu globalnego rynku o 59%, zwiększając tym samym swój udział w globalnych wydatkach na reklamę z 33 do 36,2%. ZenithOptimedia prognozuje że w 2013 roku Brazylia prześcignie ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... reklamowym na świecie, natomiast w Rosja, która obecnie zajmuje 12 miejsce w światowej czołówce, w 2015 awansuje na miejsce 7. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest zdecydowanie najszybciej rosnącym medium. ZenithOptimedia przewiduje, że w 2012 roku wydatki na reklamę w Internecie wzrosną o 15,2%, a w latach 2013–2015 ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2013-2016 USA powinny przynieść 26% z 94 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,2%, a w latach 2014 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... , który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku o 17 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... na reklamę w mediach społecznościowych, które rosną rocznie o 30%. Wydatki na reklamę video online będą rosły o 24% rocznie do 2016 roku. Natomiast wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... się dla radia wzrostem przychodów z reklamy na poziomie 4,6%. W przyszłym roku, według prognozy ZenithOptimedia, wzrost sięgnie poziomu 2,7%. Tegoroczne wydatki na reklamę w kinach są nieznacznie wyższe − w porównaniu z 2013 wzrosły o 0,6%. W przyszłym roku można się spodziewać wzrostu o 1,1%. Wydatki na reklamę zewnętrzną spadną nieznacznie ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... 2015 roku Francja spadnie na 11 miejsce, a dwa inne kraje znajdą się wyżej w rankingu: Korea Południowa na 8, a Rosja na 10 miejscu. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2012 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,4%, a w latach 2013–2015 będą rosły średnio ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2013 r.
Znaczące wydatki na reklamę nie gwarantują zainteresowania internautów. Przekonało się o tym kilku, badanych w IV kwartale, reklamodawców finansowych. Natomiast PKO BP i ING Bank Śląski mogą być zadowolone ze swoich wyników w sieci. Instytut Monitorowania Mediów porównał wydatki z IV kwartału 2013 r., na reklamy usług i produktów finansowych ze ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... wydatki na reklamę na poziomie sprzed roku. Po pierwszych 3 kwartałach br. całkowite wydatki na reklamę branży zamknęły się kwotą prawie 788 mln zł (dane cennikowe). Oznacza to, że średni koszt reklamy jednego, sprzedanego auta wśród największych reklamodawców (Toyota, Skoda, Renault) wyniósł 4 097 zł (zeszłoroczne wydatki ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... miesiącach na rynku zaznaczyć ma się już wyraźne odbicie. Widać zatem, że reklama z kryzysowych zawirowań wychodzi na tarczy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak w I kwartale 2021 roku prezentowały się wydatki na reklamę? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na działania reklamowe w mediach, a które zdecydowały się na cięcie budżetów? Na ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... wydatki na reklamę. Okazuje się, że nie inaczej dzieje się w przypadku głównych polskich operatorów - T-Mobile, Polkomtel i Orange ograniczają budżety reklamowe. Wyjątkiem okazuje się Play, który zatrudnił plejadę polskich celebrytów, licząc na ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... się względną stabilizacją analizowanej branży, w 2013 roku nastąpił prawie 20% wzrost wydatków reklamowych branży kosmetycznej, do kwoty bliskiej 2,4 mld złotych. W tym roku koncerny kosmetyczne znów zwiększają wydatki na reklamę. Inwestycje sektora higiena i pielęgnacja w okresie 5 miesięcy (I-V 2014) zamknęły się na poziomie 1,136 mld złotych, co ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... 2013 roku wydały na reklamę około 800 mln złotych. Z tego prawie 40 proc. to wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych oraz ich wydatki reklamowe. Zaskoczyła sytuacja najnowszych na rynku marek. Okazuje się, że nie zawsze konieczne są duże wydatki ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... wydatki na reklamę herbaty Jak podaje firma badawcza Euromonitor International, statystycznie jedynie Rosjanie kupują więcej herbaty od przeciętnego Polaka w Europie Wschodniej. W ubiegłym roku spożycie herbaty wyniosło w Polsce 1 kg per capita. Od grudnia 2011 roku do listopada 2012 roku wydatki na ...
-
Browary a wydatki na reklamę piwa
... . Producenci piwa zwiększają wydatki na reklamę o ponad 20% z roku na rok. Tymczasem spożycie „złotego trunku” nieco spada - o 2% - ale i tak na każdego Polaka przypadają 94 litry piwa rocznie – ujawnia najnowsza analiza domu mediowego Equinox Polska. Dane za pierwsze 3 kw. 2013 roku, wyraźnie wskazują na zwiększenie dynamiki wydatków reklamowych ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
... wydatki na promocję funduszy inwestycyjnych, względem referencyjnego okresu o 10 punktów procentowych. Zmiana ta wywołana została przez wprowadzeniem na rynek reklamy funduszy inwestycyjnych przez takie brandy jak PKO, NN INVESTMENT oraz LEGG MASON. Ubezpieczenia W sektorze ubezpieczeniowym reklamodawcy postawili na reklamę ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... wydatki na ten cel wzrosły aż o 30 procent. Najczęściej reklamowanym sprzętem są niezmiennie pralki, ale trzeba przyznać, że akurat w ich przypadku budżety reklamowe uległy dość dużemu uszczupleniu. Po pierwszych 6 miesiącach br. sektor AGD wydał na reklamę ponad 110 mln zł. To wzrost o 32% względem 2013 ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... na podstawie danych Kantar Media wynika, iż wydatki sektora ... 2013 roku, należy się spodziewać wzrostu wydatków na reklamę skierowaną do odbiorców indywidualnych. Już teraz większość działań mediowych prowadzona jest w całym kraju, a jednym z przewodnich motywów komunikacji jest „gwarancja stałej ceny”. Celebryci promują energię Najsilniej na ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... zdecydowali się na wakacje z touroperatorem. Rośnie również grono tych, którzy decydują się na samodzielną organizację wyjazdu. W świetle tych statystyk informacja o wzroście wydatków, które branża poczyniła na reklamę, nie powinna zaskakiwać. W 2014 roku na promocję wydano 188 milionów złotych, czyli o 16 procent więcej niż w 2013. Według analizy ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... na reklamę ponad 187 milionów złotych – w podziale na kategorie zdecydowanie dominuje sektor odzieżowy, z kolei na miejsce promocji najchętniej wybierane są magazyny dla kobiet – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W 2014 roku największym reklamodawcą w kategorii moda była branża odzieżowa, która przeznaczyła na ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę I kw. 2014 r.
... na reklamę w telewizji, radiu i prasie ponad 270 mln zł. To o 15 procent mniej niż rok wcześniej i o niemal połowę mniej niż w poprzednim kwartale. Jak wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów i aplikacji Admonit, aż połowę tej kwoty stanowią wydatki ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2013 r.
... na ich temat w Internecie. TOP TEN finansowych reklamodawców otwiera Vivus Finance, z wydatkami na poziomie prawie 26 mln złotych, a zamyka Bank Millennium, który zainwestował w tym samy czasie w reklamę 12,2 mln złotych. Z danych reklamowych admonit wynika, że najwięcej w czerwcu na reklamę swoich usług (w prasie, radio i TV – wydatki ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... Na drugim miejscu pozostaje Internet, z prawie dwa razy niższym udziałem na poziomie 27%. Co ciekawe, w tym medium również mamy do czynienia z redukcją wydatków o 16 mln zł! Trzecim medium jest radio i, mimo spadku o 3 mln zł, skupia ono ponad 5% udziału. Wydatki na outdoor i reklamę w magazynach pozostają na ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... wydatki są marginalne. Soki i napoje dla dzieci - znów mniej na reklamę Kategoria odnotowuje kolejny - trzeci z rzędu - rok spadku wydatków. Na czele marka Kubuś (1 mln zł więcej niż rok wcześniej). Drugie miejsce należy do Hortex-u (wydatki na ...
-
Wydatki na reklamę w I poł. 2013r. - sektor finansowy
... w tym sektorze medium czyli Internetu. Telewizja jest nadal najważniejszym kanałem komunikacji dla sektora finansowego, następnie Internet, na dalszych pozycjach znalazły się gazety oraz radio. W przypadku banków wydatki w 2013 roku zamknęły się kwotą ponad 300 milionów złotych (spadek z ponad 408 milionów, rok wcześniej). W tej ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... Jula, która rozpoczęła swoją ekspansję w Polsce na jesieni 2011 od 2 supermarketów w Warszawie (obecnie 8 placówek w Polsce) – podkreślają analitycy Equinox Polska. Wydatki w I kw. 2013 wyniosły prawie 5,5 mln zł brutto. Swoją inwestycję w media kontynuuje Kaufland, który na początku 2012 roku rozpoczął intensywne działania w telewizji ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... wydatki takich branż jak żywność, telekomunikacja oraz higiena i pielęgnacja. Szczególną uwagę warto poświecić wydatkom internetowym, które całkowicie zmieniają układ w rankingu branż liderów wydatków. Analitycy Equinox Polska spodziewają się, że branżą alokującą najwięcej środków w reklamę online będzie handel z udziałem na ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... wydatki na reklamę. Konkurencję zdeklasował Lidl, wydając w III kwartale ponad 75 mln zł. Co ciekawe konsumenci nie szukają w sklepach jedynie atrakcyjnych cenowo produktów spożywczych ale także… miłości. W tym rankingu wygrywa Biedronka. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... na poziomie 11% rok do roku. Na dalszych pozycjach znalazły się Ogłoszenia (14% udziału) oraz E-mail (5% tortu reklamowego online). Wart odnotowania jest także dalszy dynamiczny wzrost wydatków na reklamę mobilną, która ponownie osiągnęła trzycyfrowy wzrost względem roku wcześniejszego (106%). - Wydatki na reklamę ... na pozycji lidera. W roku 2013 ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... wydatki na reklamę poniosło PZU SA, wydając ponad 30 mln zł, tym samym wyróżniając się na tle innych ubezpieczycieli. Jeżeli chodzi o stosunek wydatków reklamowych w prasie, radiu i telewizji do liczby publikacji w portalach i social mediach, według danych Instytutu Monitorowania Mediów, pośród badanych banków w II i III kwartale 2013 ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... na reklamę. Co więcej te dwa sklepy były polecane przez użytkowników jako najlepsze miejsce zakupu … świątecznego karpia! Jeśli internauci dyskutowali w IV kwartale 2013 ...