-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... na fali Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, radio było największym reklamobiorcą – wynika z danych admonitu. Na reklamę w radiu sieci handlowe wydały łącznie więcej niż 134 mln zł, a na reklamy telewizyjne około 131 mln zł. Stacje radiowe mogły liczyć na ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... w branży kosmetycznej w skali globalnej. Ogólnie rzecz biorąc, światowe wydatki na reklamę w kategorii Beauty wzrosły między 2014 a 2018 rokiem o zaledwie 0,9% w 2016 roku, po czym w 2017 i 2018 spadły o 1,2%. Internet stymuluje wzrost wydatków na reklamę marek kosmetycznych Sytuacja na rynku reklamowym kosmetyków zaczęła się poprawiać wraz ze ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... o 6,7 proc. Największą dynamiką charakteryzowały się wydatki na reklamę kinową. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... na reklamę w Internecie. W ubiegłym roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o ponad 7 procent. To całkiem sporo, a jednocześnie niewiele - wydatki na reklamę ... na poziomie 5,4% rok do roku. Trendy, które obecnie obserwujemy, są zdecydowanie dobrym prognostykiem dla kolejnych kwartałów. – Po słabszych pierwszych sześciu miesiącach roku 2014 ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... wydatki na reklamę o ok. 5 mln i ostatecznie promowała się za 3,6 mln zł - ex aequo z Realem. Trzy powody do szczęścia: Carrefour, Tesco i Biedronka Skala dyskusji internautów o Lidlu jest wprost proporcjonalna do wysokości wydatków na ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... na reklamę wydaje Lidl, przed Biedronką i Tesco. Marki, które na promocję przeznaczyły najwięcej środków, cieszyły się też największym zainteresowaniem dziennikarzy i internautów. O tych samych sieciach najczęściej pisano na łamach prasy i informowano na ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... wydatków na reklamę w prasie, radiu i telewizji, wiąże się z reguły ze wzrostem popularności sieci handlowych w internecie i mediach społecznościowych. Kogo zaskoczył jeleń w samochodzie, a kto szukał na półkach dyskontów produktów na piknik? W drugim kwartale 2014 roku wydatki reklamowe sieci handlowych w Polsce utrzymały się na poziomie podobnym ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... jest dobrym prognostykiem na przyszłość. Ciągle duża niepewność nakazuje jednak dość ostrożnie podchodzić do prognoz. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły. W 2014 roku na emisję spotów i kreacji w telewizji ...
-
Na próbce towaru obowiązkowe logo firmy?
Wydatki na próbki towarów wręczanych kontrahentom spółka może zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania przychodu. Niemniej próbki takie winny być opatrzone logo firmy, aby można było uznać je za formę reklamy. W przeciwnym razie kosztem podatkowym się nie staną - uznał Naczelny Sąd Administracyjny. Na ...
-
Zakup mieszkania na wynajem nie zwalnia z podatku
... (art. 19 ustawy), którymi mogą być np. prowizja biura pośrednictwa nieruchomości, wydatki na reklamę itp. Odpowiednie przeznaczenie pieniędzy zwolni je z podatku Wystąpienie dochodu nie zawsze ... w Warszawie, w wyroku z dnia 22.10.2014 r. sygn. akt III SA/Wa 1028/14 przyznał, że przeznaczenie pieniędzy na zakup dwóch mieszkań spełnia cel założony w ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... , docierającym do wąskiej, lecz zaangażowanej grupy celowej. Wydatki na reklamę w prasie kolorowej skurczyły się w pierwszym półroczu 2014 roku o 15,0% (co stanowi spadek o 40,3 mln złotych). Po bardzo dobrym drugim kwartale, całościowe przychody reklamowe outdooru w pierwszym półroczu 2014 roku spadły zaledwie o 3,8 mln złotych (dynamika -1 ...
-
Reklama kontekstowa 2014
... wydatki na reklamę kontekstową stanowiły nieco ponad 1/4 budżetów SEM. Z kolei badanie IAB AdEx wskazuje, że te ostatnie obejmują 36,5% wydatków na całą reklamę ... wydatki na content marketing rosną. Kolejnym motorem rozwoju rynku reklamy kontekstowej mogą być też reklamy mobilne. W 2014 budżety na reklamę mobilną stanowiły średnio 8,9% wydatków na ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... na spoty reklamowe Lidla. 100 mln zł na wyprawkę szkolną Dla 10 największych reklamodawców wśród sieci handlowych, czasem najbardziej aktywnej promocji był przełom sierpnia i września. To tradycyjnie czas powrotów do szkoły i reklamodawcy nie zapomnieli o potrzebach uczniów i rodziców. W samym wrześniu sieci handlowe wydały na reklamę ...
-
Świąteczne wydatki w ujęciu podatkowym
... wydatki bądź przychody, tak aby uniknąć podatkowych problemów. Aby odpowiedzieć na powyższe pytanie trzeba rozpatrzyć kilka przypadków i punktów widzenia. W pierwszej kolejności warto zastanowić się nad tym, jak przedsiębiorca powinien u siebie rozliczyć otrzymany prezent. Następnie warto zastanowić się nad tym, czy wydatki na ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Wzmianki na temat kampanii sieci sklepów Biedronka zbadano na podstawie monitoringu internetu i mediów społecznościowych na hasło „Biedronka” w kontekście nazwiska Olbrychski. Wzmianki na temat kampanii operatora P4 zbadano na ...
-
Ranking kredytów i pożyczek gotówkowych IV 2014
... wydatki ... na czas nieograniczony. Nasza przykładowa rodzina potrzebuje 5 tysięcy złotych netto na okres 12 miesięcy. Które banki oferują najkorzystniejsze warunki takiego kredytu gotówkowego w kwietniu 2014? Ranking kredytów gotówkowych - kwiecień 2014 ... promocyjnej. Z pewnością większość z nas widziała reklamę telewizyjną w ciekawy sposób pokazującą, ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2014 i prognoza III kw. 2014
... w marketing i reklamę (18,5 proc.) oraz remonty i zakup lokali użytkowych (19,2 proc.). Udział firm deklarujących inwestowanie wyniósł 49,5%, co oznacza, że co drugi przedsiębiorca MSP, także na trzeci kwartał zaplanował wydatki firmowe. ... , nie w stanie likwidacji). Technika: wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo (CATI). Realizacja: lipiec 2014 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... na minusie jest fakt, że najwięksi gracze wciąż boją się kryzysu. Na reklamę w mediach stawiają teraz ci, którzy na kryzysie potrafią zarobić. - Przede wszystkim widać ofensywę dyskontów kosztem wysokomarżowych produktów, szczególnie jeśli chodzi o przemysł spożywczy. Wyraźnie widać, że koncerny dóbr szybkozbywalnych ograniczają wydatki na reklamę ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... wydatki na reklamę w Internecie osiągną podobny udział – 37% wartości rynku. POSZCZEGÓLNE SEGMENTY RYNKU W POLSCE I NA ŚWIECIE Dystrybucja programów TV w Polsce i na świecie Globalne wydatki na płatną telewizję (wykluczając wydatki na publiczny abonament) będą rosły w okresie kolejnych 5 lat na ...
-
Dzień Czekolady: ile kosztuje reklama?
... poddanych zostało pięciu reklamodawców, których wydatki na reklamę były najwyższe w pierwszym kwartale 2014 roku. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 stycznia a 31 marca 2014 roku. Analizie poddano również prawie ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2016 r. w porównaniu do roku 2011 o ponad 9%. Dla regionu EMEA szacuje się wzrost wartości reklamy prasowej na ...
-
Aktywa niematerialne to 27 proc. całości inwestycji firm
... Wydatki na reklamę i badania rynku Nabyty kapitał organizacyjny Nakłady na projektowanie Wydatki na badania i rozwój Własny kapitał organizacyjny Wydatki na oprogramowanie i bazy danych Wydatki na szkolenia pracowników Nakłady na innowacje finansowe Wydatki ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... reklamy TV W 2014 r. ... wydatki na reklamę. Oglądalność telewizji w Polsce rośnie, ale nie wśród młodych Polaków Ponad 50 proc. budżetów reklamowych jest przeznaczana w Polsce na reklamę telewizyjną, co jest pochodną kluczowego znaczenia telewizji jako medium. Prognozuje się wzrost wartości rynku reklamy telewizyjnej w Polsce w latach 2014-2017 na ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... że w badanym okresie rosły jedynie wydatki na reklamę internetową (o 7,8 proc.) oraz kinową (o 6,4 proc.). Spadki odnotowała telewizja (o 1,8 proc.), radio ... na niższe tempo konsumpcji prywatnej - czynnika, który w ostatnich latach stanowił główną siłą napędową koniunktury. W rezultacie branża reklamowa także spowolniła. Efekt zadyszki Jeszcze w 2014 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... Wydatki na reklamę Wydatki na reklamę prasową w Ameryce Północnej – jako jedynym regionie na świecie z tak znaczącymi spadkami - będą mniejsze w 2018 r. w porównaniu do 2013 r. o ponad 27%. Dla regionu EMEA szacuje się spadek wartości reklamy prasowej na ... (7,2 bln USD) już w 2014 r. i będą spadać w średnim tempie 0,9% na rok w latach kolejnych. ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... na poziomie o 9,8% rok do roku. Rynek reklamy rośnie zatem znacznie szybciej niż rodzima gospodarka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... ulokowana została w wideo. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2024 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył ...
-
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... . Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na podstawie oficjalnych cenników stacji i gazet netto, bez uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy, które ukazały się między 1 listopada 2013 roku a 20 lipca 2014 ...
-
Dynamiczny remarketing
... prawie połowa wszystkich wyświetleń reklam display jest kupowana w modelu RTB. W Polsce na razie ok. 3 proc., jednak, jak wskazują badania AdEx, wydatki na reklamę internetową w modelu RTB wzrosną z 4 do 138 milionów w 2014 r. Wszystko wskazuje na to, że branża e-commerce w najbliższych latach nadal będzie się dynamicznie rozwijać. Postępująca ...
-
Reklama online potrzebuje inteligentnych Big Data
... wydatki na ... Na dużą skalę korzystają z nich też sieci handlowe, które do identyfikacji klientów wykorzystują karty lojalnościowe, adresy e-mail czy numery telefonów. Prognozowany wzrost wydatków na reklamę internetową w Polsce przełoży się nie tylko na większą liczbę reklam, co nie jest zbytnio pożądane przez użytkowników. Wpłynie również na ...
-
Prezenty świąteczne dla pracowników - jak je rozliczyć?
... wydatki na reklamę nie znajdują się w katalogu kosztów niestanowiących kosztów podatkowych. Są to dwa ważne aspekty, na które należy zwrócić uwagę w kontekście ujęcia w kosztach wydatków na prezenty. Wydatki na reprezentację mają na celu kształtowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy na ...
Tematy: prezenty dla pracowników, nieodpłatne przekazanie towarów, prezenty dla klientów, podatek dochodowy, nieodpłatne świadczenia, przychody z nieodpłatnych świadczeń, prezenty świąteczne, świadczenia rzeczowe, przychód pracownika, prezenty, darowizna, obowiązek podatkowy, koszty firmy, koszty reprezentacji, reprezentacja i reklama, koszty reklamy, VAT, podatek VAT, ZFŚS -
12 najciekawszych faktów finansowych nt. mundialu 2018
... jest zbliżona do tej z 2014 w Brazylii, tj. 1,6 miliarda dolarów. Firmy wydadzą globalnie na reklamę związaną w sposób bezpośredni lub pośredni z turniejem piłkarskim kilkadziesiąt miliardów dolarów, z których ponad 43% będą stanowiły wydatki na reklamę internetową – podaje Nano Interactive. Po raz pierwszy na tak dużą skalę będzie wykorzystywana ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... na tę formę promocji (28 000 zł) to: telekomunikacja (Grupa Orange), handel (Grupa Adeo i Metro Group), finanse (Getin Holding), branża farmaceutyczna (USP Zdrowie i Aflofarm), spożywcza (Ferrero) i kosmetyczna (L'Oréal). Branże, które wybrały jako idealny moment na reklamę czas emisji Mam Talent i wydały na ...
-
Sektor MŚP: ocena IV kw. 2011 i prognoza I kw. 2012
... na minimalne wydatki realizowane głównie z własnych zasobów finansowych. Brak reform, wyższy VAT, wyższe rentowe, wyższe wydatki na ...