-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... na reklamę zaskoczyła nawet ekspertów - rynek udowodnił, że jest odporny zarówno na panującą niepewność, ujemną koniunkturę i techniczną recesję. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... na polskim rynku reklamy. Które sektory wydały na reklamę najwięcej w ubiegłym roku? Jakie kanały komunikacji cieszyły się największą popularnością? Jaki udział w reklamowym torcie miały poszczególne media? Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Orange z 0,58 mld kontaktów reklamowych i 78,08% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,08% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Plus z 0,65 mld kontaktów reklamowych i 82,17% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,5% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,44 mld kontaktów reklamowych i 79,91% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,15% - a na drugim Biedronka, z udziałem na ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2013
... na reklamę wydal Lidl – ponad dwa raz więcej niż kolejny w rankingu dyskont. Z kolei Biedronka i Tesco wzbudziły znaczące zainteresowanie w sieci, inwestując proporcjonalnie mniejsze środki w reklamę. Warto również zwrócić uwagę na Carrefour, który zainwestował mniej niż konkurenci, a jednak internauci aktywnie wzmiankowali na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... % zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu znalazła się Żabka z 595,8 mln kontaktów reklamowych i 83,79% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,32% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... miesięcznie średnio 6 tysięcy reklam Lidla. Lidl wydał na reklamę prawie 70 mln złotych, Tesco i Biedronka o 20 mln zł mniej Raport IMM zawiera również dane dotyczące zarówno działalności reklamowej– prezentuje wydatki sieci sklepów związane z emisją reklam w prasie, radiu i telewizji (na podstawie danych admonit), zestawiając je ze ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka T-Mobile z 0,71 mld kontaktów reklamowych i 81,32% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,07% - a na drugim Media Expert, z udziałem na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu znalazł się T-Mobile z 603,5 mln kontaktów reklamowych i 82,5% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 1,7% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... Mediów, wzrost wydatków na reklamę w prasie, radiu i telewizji, wiąże się z reguły ze wzrostem popularności sieci handlowych w internecie i mediach społecznościowych. 104 mln zł, jakie Lidl przeznaczył na promocję w telewizji, radiu i prasie, to kwota rekordowa. Budżet promocyjny tej marki był niemal dwukrotnie wyższy niż wydatki drugiej w rankingu ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Euro RTV AGD z 0,619 mld kontaktów reklamowych i 82,60% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 5,82% - a na drugim Lidl, z udziałem na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... i 79,63% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 2,79% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,74%. Trzecie miejsce należało do marki Lidl, z udziałem 2,63%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka T-Mobile z 0,72 mld kontaktów reklamowych i 80,55% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 5,65% - a na drugim Lidl, z udziałem na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... na podium należało do Ceneo.pl (1,9 mld kontaktów i zasięg na poziomie 76,2%). Ranking TOP 10 marek zamyka Ford, który odnotował 0,66 mld kontaktów reklamowych. Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Allegro.pl, która znalazła się na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... . Marka Lidl, która przez trzy ostatnie miesiące zajmowała 1. Miejsce zestawienia, w lipcu znalazła się na pozycji piątej. Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Play z 0,71 mld kontaktów reklamowych i 84,01% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... na na ekranach królowały rozgrywki w ramach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Wydatki na reklamę najsilniej rosły w przypadku trzech głównych mediów: telewizji, internetu i radia Reklamodawcami napędzającymi rynek okazały się branże handlowa oraz spożywcza SEKTORY REKLAMOWE Jak wynika z analizy Starcom, swoje wydatki na reklamę ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... wydatki na reklamę? Które z branż nie szczędziły pieniędzy na działania reklamowe w mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... się na ... wydatki reklamowe i popularność sieci z elektroniką w prasie i internecie –reklamodawcy o największych wydatkach mają też najwięcej buzzu w sieci. O badaniu Analizie poddano ponad 25,4 tysięcy materiałów z prasy oraz internetu wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... na poziomie o 9,8% rok do roku. Rynek reklamy rośnie zatem znacznie szybciej niż rodzima gospodarka. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę ...
-
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
... na cięcia w budżetach reklamowych. Wszyscy wydali więcej niż rok wcześniej, a liderem wzrostów okazały się US Pharmacia Inc. i Polpharma, które powiększyły swoje wydatki na reklamę o odpowiednio 30% i 28%. To jednak nie zaszkodziło Aflofarmowi, który już po raz kolejny uplasował się na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Żabka z 0,54 mld kontaktów reklamowych i 78,21% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,90% - a na drugim Media Expert, z udziałem na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,52 mld kontaktów reklamowych i 78% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,1% - a na drugim Biedronka, z udziałem na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Lotto z 0,5 mld kontaktów reklamowych i 73% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,36% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Rossmann z 0,44 mld kontaktów reklamowych i 79,75% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Biedronka – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Lidl, z udziałem na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Play z 0,64 mld kontaktów reklamowych i 82,48% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,98% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka ING Bank Śląski z 0,53 mld kontaktów reklamowych i 78,49% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,67% - a na drugim Biedronka, z udziałem na ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... na spoty reklamowe Lidla. 100 mln zł na wyprawkę szkolną Dla 10 największych reklamodawców wśród sieci handlowych, czasem najbardziej aktywnej promocji był przełom sierpnia i września. To tradycyjnie czas powrotów do szkoły i reklamodawcy nie zapomnieli o potrzebach uczniów i rodziców. W samym wrześniu sieci handlowe wydały na reklamę ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... i 88,44% zasięgu), natomiast na trzecim – Lidl (1,12 mld kontaktów i 87,75% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Allegro z 0,66 mld kontaktów reklamowych i 84,22% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka ...
-
Reklama w internecie i telewizji. Kto jest liderem?
... i 87,65% zasięgu), natomiast na trzecim – Media Expert (blisko 1 miliard kontaktów i 86,8% zasięgu). Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,1% - a na drugim Kinder, z udziałem na poziomie 2,5%. Trzecie miejsce należało do ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... wydatki na reklamę w pierwszej połowie 2022 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę na przestrzeni trzech pierwszych ... na reklamę o prawie 310 mln zł więcej, co stanowi 17,2% więcej rok do roku. Liderami wydatków w tej branży są: Media Expert, Lidl oraz Jeronimo Martins. Duży wpływ na wzrosty w tym sektorze miał turniej piłkarski EURO 2024. Handel pozostaje największym sektorem na ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... wydatki na reklamy, największy ekwiwalent reklamowy Marka Carlsberg, oficjalny sponsor mistrzostw, uzyskała największy ekwiwalent reklamowy swoich publikacji spośród badanych marek piwnych – prawie 4 miliony złotych. Na reklamę ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... wybrały jako idealny moment na reklamę czas emisji Mam Talent i wydały na nią najwięcej to: telekomunikacja (Grupa Orange, nc+), handel (Jeronimo Martins i Lidl Polska), branża spożywcza (m. ... Music”. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz 470 tytułach prasowych. Wydatki podawane są na ...