-
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
... poprzednich latach najmniejsze wydatki na reklamę cechowały styczeń i luty, w marcu i kwietniu wydatki rosły. Najprawdopodobniej schemat ten powtórzy się także w tym roku – mówi Anna Lipińska, Group Account Director, Codemedia. Reklamodawcy Największe wydatki na reklamę poniósł w ubiegłym roku lider 2015 roku, czyli Lidl. Kolejne pozycje przypadły ...
-
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
... reklamodawców z sektora handel jest Lidl. Jego wydatki na reklamę wyniosły w pierwszych dwóch kwartałach 2017 roku 65,7 mln zł, o 5% więcej niż w analogicznym okresie w 2016 roku. Na drugim miejscu uplasowało się Metro Group, które przeznaczyło na promocję prawie 36 mln zł, a na trzecim Terg z inwestycjami na poziomie 31,9 mln zł ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... na reklamę w mediach społecznościowych, które rosną rocznie o 29%. Natomiast wydatki na reklamę video online będą rosły o 23% rocznie do 2016 roku. Wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 13% rocznie do 2016 roku dzięki ciągłemu ulepszaniu wyszukiwarek, pozwalającemu na ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... okresie wrosły również wydatki reklamodawców z branży turystycznej oraz z segmentu media i książki. Na stabilnym poziomie utrzymują się wydatki reklamowe sieci handlowych, choć kilku czołowych reklamodawców z tej branży – Lidl, Jeronimo Martins, Media Expert i Żabka – zwiększyło swoje wydatki. Swoje wydatki na reklamę zmniejszyły natomiast ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... wydatki na online po raz pierwszy przewyższą łączne wydatki na reklamę w dziennikach i magazynach (22,7%). Według analityków do 2016 roku wydatki na reklamę w Internecie będą stanowiły 28,3% globalnych wydatków reklamowych, co zmniejszy różnicę między udziałami Internetu i największego medium − telewizji − z 15,9% do 9,9%. Wydatki na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
... Lidl (18,5 mln, wzrost o 110,7 proc.). O rosnącym zaufaniu do radia jako medium reklamowego świadczy też większa liczba klientów. W trzecim kwartale br. liczba radiowych reklamodawców wyniosła 4 262 i była o ponad 5 proc. wyższa niż rok wcześniej. Zwiększył się też czas przeznaczony w radiu na reklamę ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... sieci na święta „każdy znajdzie coś dla siebie”. Lidl zaś kusił książką kucharską Pawła Małeckiego „Cukiernia Lidla”, którą klienci mogli otrzymać w ramach akcji promocyjnej. Radio na fali Biorąc pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, radio było największym reklamobiorcą – wynika z danych admonitu. Na reklamę w radiu ...
-
Super i hipermarkety a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... wydatki na okresach przedświątecznych, licząc na przyciągnięcie w czasie popytu klientów sieci konkurencyjnych. Jaka będzie przyszłość? W obliczu kryzysu rynek czeka proces konsolidacji. Mocni gracze będą kupować słabszych, sieci mające kłopoty na ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, telewizja była największym reklamobiorcą – wynika z danych IMM. Na reklamę w stacjach telewizyjnych sieci handlowe wydały łącznie ponad 147 mln złotych, zaś na ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... Na przestrzeni 9 miesięcy tego roku najpokaźniejszy wolumenowy wzrost stał się udziałem branży handlowej, której wydatki na reklamę były aż o 165 mln zł (+17,4%) wyższe niż rok wcześniej. Za taki obrót spraw odpowiadały przede wszystkim zakrojone na szeroką skalę kapanie dużych sieci sklepów takich jak: Lidl ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... na reklamę. W badanym okresie było to blisko 63 mln złotych, o 4 mln zł więcej niż rok temu. Aflofarm na telewizyjną reklamę wydał ponad 33 mln złotych, z czego najwięcej na promocję syropu na kaszel Herbapect oraz suplementu diety Vocaler. Między listopadem a grudniem zwiększyły się również - o blisko 9 mln zł - wydatki ...
-
Wydatki na reklamę w I kw. 2013 r.
... ograniczyła wydatki w tym roku (-12%). Na mapie liderów jesteśmy świadkami dynamicznych zmian. Trzy pierwsze miejsca należą do największych operatorów sieci detalicznych w Polsce. Ubiegłoroczny lider Jeronimo Martins Dystrybucja spadł w tym roku na 3 pozycję i został zastąpiony przez firmę Lidl (5 największy reklamodawca w tym roku +70%). Na ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
Instytut Monitorowania Mediów kolejny już raz przeanalizował wydatki na reklamę w pięciu branżach (handel, farmacja, finanse, Telekomunikacja oraz motoryzacja). Przeprowadzone badanie dowodzi, że w maju na promocję nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 39% ogółu analizowanych wydatków (w ...
-
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
... wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... wydatki na reklamę kinową. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę ...
-
Wydatki reklamowe w czerwcu. Kto i co reklamował?
... wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się branża handlowa, która odpowiadała za aż 38% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki reklamowe w podziale na ...
-
Wydatki reklamowe. Farmacja i długo, długo nic
... wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszym reklamodawcą okazała się farmacja, która odpowiadała za niemal połowę ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że niemal wszyscy postawili przede wszystkim na reklamę telewizyjną. Wydatki ...
-
Wydatki reklamowe w sierpniu. Kto i co reklamował?
... wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 70% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę ...
-
Wydatki reklamowe w październiku. Kto i co reklamował?
... wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazały się branże handlowa oraz farmaceutyczna, które odpowiadały łącznie za 64% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę ...
-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... wydatki na reklamę w pięciu branżach. Przeprowadzona analiza dowodzi, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Najhojniejszymi reklamodawcami okazała się branża farmaceutyczna, które odpowiadała za 44% ogółu analizowanych wydatków. Okazuje się również, że wszystkie sektory postawiły przede wszystkim na reklamę ...
-
Wydatki reklamowe w 2018 r. Kto i co reklamował?
... na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych na reklamę nie szczędził przede wszystkim sektor farmaceutyczny, której wydatki reklamowe stanowiły 35 proc. budżetów wszystkich przeanalizowanych branż. Nieco mniej w reklamę ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... % zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka IKEA z 0,68 mld kontaktów reklamowych i 84,26% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział wyniósł 3% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,90 ...
-
Wydatki reklamowe w I kw. 2019 r. Kto i co reklamował?
... na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki ...
-
Przedświąteczne wydatki reklamowe. Kto i co reklamował?
... na drugą pozycję. Największe budżety, tradycyjnie już, przeznaczono na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... na przyszłość. Ciągle duża niepewność nakazuje jednak dość ostrożnie podchodzić do prognoz. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę ...
-
Wydatki reklamowe w styczniu 2019 r. Kto i co reklamował?
... na reklamę w TV. Wydatki reklamowe w podziale na branże Jak dowodzą najświeższe dane IMM pochodzące z monitoringu przekazu reklamowego w mediach tradycyjnych, wydatki ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... ). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka T-Mobile z 0,58 mld kontaktów reklamowych i 79,07% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,81% - a na drugim Media Expert, z udziałem na ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... już największe wydatki reklamowe dotyczą telewizji (przeszło 50% wszystkich budżetów). Widać również, że handel dość chętnie inwestuje w reklamę radiową. Handel: marki o największych wydatkach reklamowych Na pierwszym miejscu kwietniowego zestawienia najbardziej hojnych marek ponownie znalazł się Lidl, choć trzeba podkreślić, że na reklamę wydał ...
-
Wydatki reklamowe w lipcu. Kto i co reklamował?
... największym budżetem reklamowym może pochwalić się Lidl, który w lipcu przeznaczył ponad 33,5 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach znalazły się ... Litrosal Zdrovit wygenerowała największe wydatki w branży farmaceutycznej – nieco ponad 6 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. Na kolejnych miejscach z nieco mniejszymi ...
-
Wydatki reklamowe we wrześniu. Kto i co reklamował?
... Wydatki reklamowe w podziale na media Największe wydatki w przeanalizowanych branżach nadal pochłaniane są przez reklamy telewizyjne (średnio 40 proc.), natomiast najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie. Branża telekomunikacyjna we wrześniu na reklamę ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... podniosły wydatki na reklamę. Konkurencję zdeklasował Lidl, wydając w III kwartale ponad 75 mln zł. Co ciekawe konsumenci nie szukają w sklepach jedynie atrakcyjnych cenowo produktów spożywczych ale także… miłości. W tym rankingu wygrywa Biedronka. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... wydatki na reklamę o ok. 5 mln i ostatecznie promowała się za 3,6 mln zł - ex aequo z Realem. Trzy powody do szczęścia: Carrefour, Tesco i Biedronka Skala dyskusji internautów o Lidlu jest wprost proporcjonalna do wysokości wydatków na ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... na reklamę wydaje Lidl, przed Biedronką i Tesco. Marki, które na promocję przeznaczyły najwięcej środków, cieszyły się też największym zainteresowaniem dziennikarzy i internautów. O tych samych sieciach najczęściej pisano na łamach prasy i informowano na ...
-
Sieci handlowe w mediach XII 2012
Tesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową, na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo iż w badanym miesiącu poniósł największe wydatki reklamowe, jak wynika z danych admonit. Również w sektorze ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... na reklamę digital. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w pierwszych miesiącach 2022 roku? Czy wojna w Ukrainie wywiera wpływ na działania reklamodawców? Które sieci handlowe wydały na reklamę ...