-
Deloitte: dlaczego sprzęt sportowy kupujemy stacjonarnie?
... ? Gdzie szukamy informacji na temat odzieży i artykułów sportowych? Co mogłoby ... zakupy w internecie są wyższe niż kupujących stacjonarnie. – Jeśli chodzi o Polskę, większość miłośników aktywności sportowej woli kupować w sklepach stacjonarnych. Tak zadeklarowało 61,5 proc. respondentów. Na ten cel przeznaczają oni średnio 180 euro rocznie. Zakupy ...
-
Polski e-konsument 2010
... Internecie. Najważniejszym źródłem informacji przy zakupie artykułów AGD są sprzedawcy oraz porównywarki cenowe. Znajomi i inni użytkownicy są najczęściej wykorzystywanym źródłem informacji o produkcie przy zakupie artykułów sportowych i turystycznych. Dla nabywców odzieży ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... branży spożywczej wyniosła 238,1 mld zł. Dla porównania w segmencie odzieży i obuwia obrót plasował się na poziomie 30,6 mld zł, w ... niektóre produkty w dużo niższych cenach. Mniejsze zakupy możemy zrobić w sklepach typu convenience, czyli podmiotach ... , w jaki sposób objąć podmioty działające w internecie i oferujące swoje usługi „na terenie” danego ...
-
Zachowania konsumentów: czy kobiety kupują inaczej niż mężczyźni?
... dokonuje zakupu urządzeń z zakresu elektroniki użytkowej przez internet, to w niedalekiej przyszłości liczba ta wzrośnie do 2/3 kupujących w internecie mężczyzn i ½ kobiet. Również w przypadku odzieży i obuwia, zakupy online stają się coraz bardziej popularne, tutaj stosunek procentowy pod względem płci też nie ulegnie większej zmianie. Według ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... otwartość na zakupy przez internet i ... odzieży i biżuterii. Najchętniej kupowaną w internecie kategorią produktów jest sprzęt elektroniczny. 33 proc. ankietowanych nabywa pralki, lodówki, odkurzacze itd. w sieci a sprzęt TV i Hi-Fi 31 proc. konsumentów. Dodatkowo duży odsetek klientów kupuje w sklepie stacjonarnym, ale po rozeznaniu w internecie ...
-
(R)ecommerce podbija e-handel
... już wcześniej zakupionych z innego źródła towarów lub produktów, m.in. odzieży, elektroniki, mebli, biżuterii czy książek. Znany od lat mechanizm nabywania „z drugiej ... w raporcie sondaż CBOS, w 2022 roku 84% Polaków zdecydowało się na zakupy w internecie, ale tylko 46% deklarowało zbycie produktu online w tym czasie. Rosnący udział w ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... klientów - pandemia nauczyła nas, że zakupy spożywcze można robić też w internecie. Zupełnie tak, jak zakupy kosmetyków czy ubrań - zauważa Oliwia Tomalik ... zakupy online było niemal rewolucyjne. Ostatni raport firm Shoper i SMSAPI “Komunikacja sklepów internetowych” pokazuje, że aż co trzeci Polak w czasie pandemii przerzucił się na kupowanie odzieży ...
-
Polacy a jazda na rowerze: wybieramy "holendry"
... zbiorowej. W maju aż 82% osób, poszukujących roweru w Internecie wybierało modele przeznaczone do jazdy po mieście. Niestety ... tygodnia rower służy głównie dojazdom do pracy, szkoły czy na zakupy. Markety, urzędy i coraz częściej także ... się już dziś z koniecznością zakupu odpowiedniej odzieży. Internauci skupiają swoją uwagę na samych rowerach i ...
-
Logistyka e-commerce pod presją
... Polsce. Według JP Morgan kategorią produktów najczęściej kupowaną przez Polaków w internecie jest właśnie moda, a jej zeszłoroczny udział w ... tys. respondentów w wieku 18-64 lata, którzy zrobili zakupy w sieci w ciągu ostatnich 12 miesięcy, aż 26% ... kilku ostatnich lat widać, że tendencja do zwracania odzieży zakupionej w sieci rośnie, a ze względu na ...
-
Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów? 3 główne trendy
... ogółem. Istotny wzrost zakupów internetowych, można natomiast zauważyć w sektorze odzieży i obuwia. W kwietniu br. udział sprzedaży tych produktów online wynosił ponad ... do swoich przyzwyczajeń i decyduje się na zakupy w tradycyjnym kanale sprzedaży. Niemniej jednak, wydatki konsumentów w Internecie wciąż pozostają wyraźnie powyżej poziomu z grudnia ...
-
Dla kogo sprzedaż wysyłkowa?
... grupę właścicieli samochodów, to aż 70% z nich robi zakupy przez internet lub w inny sposób na odległość (katalog, telefon ... ale też mogą być inspiracją do poszukiwania ciekawostek w internecie. Na nie trzeba jednak mieć budżet. ... higieny. Warto podkreślić, że 88% dokonujących zakupów na odległość odzieży, obuwia lub dodatków to kobiety. Patrząc z ...
-
Najpopularniejsze marki odzieżowe
... w miesiącu. Na zakupy młodzi Polacy wybierają najczęściej centra handlowe oraz znajdujące się poza nimi sklepy firmowe. Na zakup ubrań w internecie decyduje się wciąż ... , jest kolorem obecnym w garderobie co drugiej badanej kobiety. Stylowo Preferencje dotyczące odzieży sprowadzają się do czterech podstawowych wymiarów. Są to oprócz wygody również ...
-
Jacy są polscy konsumenci?
... internecie lub porównując sklep ze sklepem przed dokonaniem zakupu. Na drugim biegunie znajdują się osoby o niskim "zakupowym IQ", które nie potrafią wyznaczyć sobie budżetu na zakupy ... się nad ceną. "Zakupowe IQ" osiąga najniższy poziom w odniesieniu do żywności i odzieży, co ma związek z zakupami impulsowymi i walką o zachowanie kontroli nad domowym ...
-
Transformacja cyfrowa przyspiesza. 6 obszarów, które skorzystały na pandemii
... wytwarzać najlepszych produktów, jeśli potencjalni klienci nie mogą odnaleźć ich w internecie. Sama obecność w sieci to dla wielu firm tzw. starej ekonomii ... już klienta końcowego. Konsumenci przestali ograniczać zakupy online do elektroniki czy odzieży. Dziś zamawiamy nawet codzienne zakupy spożywcze, czy nabywamy samochody w wirtualnych salonach. ...
-
Grzechy główne Polaków
... społecznościowych, szukanie zniżek i kupowanie w Internecie w czasie pracy. Badani chętnie oddaliby ... samo osób zamiast pracować, przegląda portale plotkarskie. Zakupy internetowe, grupowe i plotki są częstszym ... pożądanych przyjemności znalazły się zakup markowego obuwia, odzieży i luksusowych dodatków, które w takim samym stopniu chcieliby kupować ...
-
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
... jego zaangażowanie. Personalizacja Z racji tego, że w Internecie konsument nie ma bezpośredniej styczności z produktem, jest ... kolorystyka. Np. klienci lubiący spontaniczne zakupy, których można łatwo zachęcić promocyjną ceną, preferują ... klienci którzy poszukują w sklepach internetowych głównie odzieży. - Na rynku jest mnóstwo przykładów silnych ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa
... zakupy w sieci są dużo bezpieczniejsze niż samodzielne wyjście do sklepu. Spośród ludzi, którzy zrobili zapasy online, z tym stwierdzeniem zgadza się aż 70% z nich. Jak utrzymuje e-izba, osoby kupujące w Internecie ... wszystkim sprzedawcy i producenci biżuterii, zegarków, odzieży i bielizny. Mateusz Pycia poinformował o 15-procentowym spadku wysyłek ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... sporo rodzimych marek polskich producentów, którzy oferują w Internecie swój własny, niepowtarzalny asortyment, jak m.in.: Recman, Gorteks ... .pl. Najwięcej też skarg konsumenckich dotyczących obuwia czy odzieży trafia do UOKiK-u. W ubiegłym roku ... paczce (oprócz zamówionego towaru) bonu na kolejne zakupy lub małego gratisu. Jeśli go nie ma — ...
-
Wakacje 2017: Rainbow może imponować
... poglądy wyprzedzające w stosunku do tych, jakie determinują bieżące poziomy sprzedaży np. odzieży lub obuwia. W miarę zbliżania się do terminu wakacji stopniowo ... Internecie. Postanowiliśmy więc przygotować dość inspirujący przykładowy wykres, który pokazuje korzyści jakie mogły przynieść systematyczne zakupy akcji biura podróży Rainbow, czyli zakupy ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... - na promocję wydano przeszło 15 mln złotych mniej. - Częstotliwość, z jaką robimy zakupy przez internet wzrasta z roku na roku - mówi Anna Lipińska, Group Account Director z domu ... odzieży i obuwia - ponad 86,8 mln zł, o prawie 16 mln zł mniej niż w poprzednim roku. Media Sektor e-commerce w 2016 roku najwięcej wydał na reklamę w Internecie - ...
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... , że kupuje online, jak podaje SW Research w badaniu „Zakupy Polaków w intenecie” przeprowadzonym na zlecenie Trusted Shops. To duża ... Internecie odzież i dodatki, kosmetyki i perfumy oraz książki, płyty, filmy, czym nie odbiegają od pozostałych użytkowników sieci. Natomiast w przyszłości planują zakup mebli i artykułów do wystroju wnętrz, odzieży ...
-
Zaległości e-handlu przekroczyły 400 mln zł
... internetowych, to trudno go wykorzystać, jeśli część konsumentów oszczędza i kupuje mniej i rzadziej lub nie kupuje wcale. A ponieważ Polacy w internecie robią głównie zakupy chemii i kosmetyków, odzieży, produktów związanych z hobby, rozrywką czy sprzętu RTV i AGD, czyli artykułów, które nie zawsze należą do kategorii pierwszej potrzeby ...
-
Harry Potter a kreowanie marki
... tutaj figurki postaci, ale znajdziesz też mnóstwo odzieży (t-shirty, piżamy, skarpetki, spodnie, bielizna, czapki, plecaki ... ) i mnóstwo innych różności (zmywalne tatuaże, torby na zakupy, rękawiczki, medaliony, kolekcje kamieni szlachetnych, ... nim wydarzeniach. Co prawda fani wymieniają się w internecie informacjami o coraz to nowo odnalezionemu ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2014
... czasie czeka nas rozwój działalności producentów dóbr luksusowych w Internecie, do którego większość z nich dotąd ... brakuje klientów, których byłoby stać na zakupy w takich miejscach. W naszym corocznym badaniu Christmas ... kategoriach dóbr luksusowych: ekskluzywnej odzieży, torebkach i akcesoriach, biżuterii i zegarkach oraz kosmetykach i perfumach ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... . Pokolenie to spędza dużo czasu w internecie, posługuje się ułatwiającymi życie aplikacjami i często robi zakupy online. Luksus w rozszerzonej rzeczywistości Marki ... na czterech szeroko pojmowanych kategoriach dóbr luksusowych: ekskluzywnej odzieży, torebkach i akcesoriach, biżuterii i zegarkach oraz kosmetykach i perfumach. W raporcie nie ...
-
Branża handlowa vs zakaz handlu. Jest 1:0?
... Usług w DNB Bank Polska. W piątek i sobotę kupujemy na zapas Polacy lubią robić zakupy, ale wraz ze wzrostem zamożności konsumentów, zmienia się ich koszyk i przyzwyczajenia. ... częściej w internecie. W weekendy jedynie oglądamy to, na zakup czego decydujemy się później – mówi Ewa Białek. Jej zdaniem, w nieco gorszej sytuacji są sprzedawcy odzieży ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula dot. czynszu od obrotu
... popularność zakupów w modelu wielokanałowym, tzw. omnichannel, kiedy klient zamawia towar w Internecie, ale odbiera go (a często też: płaci za niego) w sklepie ... odzieży, terminali clic & collect, urządzeń typu wearables – to wszystko powoduje przeniesienie części zakupów do Internetu. Na zachodzie Europy i w USA to właśnie omnichannel łączący zakupy ...
-
E-commerce nie dla części samochodowych?
... rynek części samochodowych. Automotive w internecie Na rynku części zamiennych jedynie niewielki procent transakcji stanowią zakupy przez internet. Badania prognozują, że wartość ... oraz, co szczególnie istotne, możliwość porównania cen. Czym innym jest jednak kupno odzieży, książek, sprzętu gospodarstwa domowego czy elektroniki, czym innym zaś ...
-
5 trendów w e-commerce w 2022 roku
... technologicznych rozwiązań, które ułatwiają użytkownikom zakupy za pomocą smartfonu. Coraz częściej wybierają oni ... , którzy w czasie lockdownów zwiększyli częstotliwość zakupów w Internecie. Klienci wciąż kupują dużo i często i ... są te, należące do segmentu premium: elektroniki, odzieży, w tym zwłaszcza produkty sprzedawane w limitowanej edycji. ...
-
Bank Millennium udostępnia usługę BLIK Płacę Później
... odzieży oraz elektroniki. Bank wprowadza nowe rozwiązanie wspólnie z Polskim Standardem Płatności (PSP). Płatności odroczone zdobywają coraz większą popularność w polskim Internecie ...
-
Gdzie po konto firmowe z dodatkowymi usługami?
... konto firmowe bez opłat za prowadzenie! Zniżki na zakupy i nie tylko Lista dodatkowych korzyści dla przedsiębiorców przygotowanych ... dbNet Biznes daje natomiast m.in. 30% rabatu na promocję firmy w Internecie (poprzez ZumiPage, kampanie Google czy mailing) oraz darmowe wysyłki ... otrzymuje punkty, dzięki którym może kupować różne produkty (od odzieży ...
-
Trendy IT 2016 wg Cisco
... raportu właśnie te branże w największym stopniu polegają na Internecie Wszechrzeczy - sieciach łączących ludzi, przedmioty, ... używa technologii cyfrowych aby uczynić zakupy wygodniejszymi i bardziej spersonalizowanymi. Cyfrowa ... takie, które pokazują jakie akcesoria pasują do odzieży prezentowanej na manekinie i w jakich rozmiarach jest ona dostępna. ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... ilość zwrotów i koszty z tym związane. Zgodnie z danymi KPMG ok. 35% odzieży kupowanej w Internecie zamawianych jest specjalnie w większych ilościach z założeniem, że część z nich zostanie ... i research offline purchase online. Zmienia się zatem sposób w jaki robimy zakupy. Klient przychodząc do sklepu, oprócz możliwości wypróbowania produktu, będzie ...
-
Zachowania konsumentów: mniej na żywność, więcej na paliwo
... w Internecie są książki. O 2 pp., do 54 proc. wzrosła od ostatniego badania liczba osób, którzy deklarują ich zakup w sieci. 43 proc. konsumentów decyduje się na zakupy w sieci ... Najchętniej decydujemy się na metodę buy online, pick up in store podczas zamawiania odzieży (60 proc.), elektroniki (55 proc.) i książek (53 proc.). Warto jednak zwrócić ...
-
Rosną centra handlowe, ale nie wszystkie
... Ich klienci będą mogli zrobić zakupy w znanych ... internecie i w niedalekiej przyszłości odciśnie piętno na rynku magazynowym i logistycznym. Najpierw jej potencjał dostrzegły start-upy – które dziś są potężnymi, wycenionymi na miliardy dolarów marketplace’ami – a teraz czas na duże, globalne firmy jak Zalando Circle. Szacunki mówią, że rynek odzieży ...
1 2