-
Co 4 internauta robi zakupy spożywcze w Internecie
... lata temu. Najnowsze badania polskiego rynku e-commerce dobitnie pokazują, że zakupy spożywcze w sieci robi coraz większa rzesza internautów. Obecnie przyznaje się ... dążyć do poziomu tych kategorii produktów, które są obecnie najczęściej kupowane, czyli odzieży, książek, płyt i filmów oraz sprzętu RTV i AGD – uważa ekspert. Celem badania było ...
-
Zakupy odzieży przez Internet
... się bardzo równomiernie – wśród osób deklarujących zakupy tego typu 51% stanowią mężczyzn i 49% ... z badań, prawie 70 % spośród osób, które zadeklarowały kupno odzieży, obuwia, galanterii i dodatków oraz bielizny de-klaruje zakup tego typu ... wzrokiem po sklepowych witrynach, tak i w Internecie często przeglądamy odzież, obuwie, galanterię i bieliznę. ...
-
Świąteczne zakupy online w 2008
... zrobi w tym roku zakupy świąteczne w Internecie. Z badań D-Link Technology Trend, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie firmy D-Link wynika, że sklepy online obsłużą w okresie świątecznym o 65% więcej klientów niż przed rokiem. Wśród kupowanych w Internecie prezentów najwięcej jest kosmetyków, odzieży, książek i filmów oraz ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... zakupy internetowe. Ponad połowa z nich (56 proc.) kupi przed świętami odzież i obuwie w Internecie ...
-
Producenci odzieży. Jest lepiej, ale nie bardzo dobrze
... odzieży to 107,2 mln zł. Średnia zaległość pozakredytowa sięga 23,7 tys. zł, a kredytowa 236,4 tys. zł. Moda na zakupy odzieży online szkodzi tradycyjnym sklepom Od stycznia do końca września br. w branży produkcji odzieży ... kupują ubrania w internecie. Z badania* firmy badawczej PMR Market Experts na temat miejsca zakupu odzieży wynika, że 19 proc ...
-
Zakupy w sieci: kobiety kupują z głową
... mężczyzn jeśli chodzi o podejście do zakupów online, ze szczególnym uwzględnieniem zakupów odzieży i obuwia. Kobiety bardziej identyfikują się z marką, są bardziej skore do ... zakupy ubrań i dodatków kwoty większej niż 100 zł. Zaledwie 1,7% badanych Pań wskazało, że na jednorazowe zakupy wydaje powyżej 1000 zł. Coraz więcej Polek wie, że w Internecie ...
-
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
... tradycyjnych. Polacy więc ruszyli na zakupy online. Jak kupowaliśmy odzież i obuwie w Internecie? Respondenci badania ARC Rynek i Opinia ... odzieży jest wygoda Marka produktu liczy się bardziej w przypadku obuwia (25%) niż w przypadku odzieży (16%) Sklepy producentów są bardziej popularne w przypadku zakupu obuwia (53%) niż w przypadku zakupu odzieży ...
-
Polacy a zakupy w sieci
... związanych z motoryzacją. Najwięcej wątpliwości wśród ankietowanych wzbudzały internetowe zakupy butów, odzieży i żywności. Respondenci najczęściej chwalili natomiast nabyte w sieci komputery (97%). Badania potwierdziły także różnice w produktach poszukiwanych w Internecie przez kobiety i mężczyzn: kobiety częściej niż mężczyźni kupują odzież ...
-
Jak galerie handlowe dbają o wizerunek w Internecie?
... „galerianek” nagabujących klientów, albo chociażby wpisy o brudnych toaletach. Zakupy on-line – czy są zagrożeniem? Użytkownicy social mediów zamieszczają coraz więcej ... w sieci głównie w kontekście odzieży i mody. Najemcy lepiej wykorzystują social media Wśród najpopularniejszych 5 najemców najwięcej publikacji w Internecie pojawia się na temat ...
-
Pokolenie Z: życie i zakupy online przestały bawić młodych?
... (aż 15 p.p. więcej niż w 2019 r.). Ponadto 67% generacji Z i milenialsów uważa, że w Internecie i mediach społecznościowych mogą znaleźć ekspertów z interesujących ich dziedzin oraz ... co ogląda w sklepie stacjonarnym lub w witrynach sklepowych, przy zakupie odzieży, obuwia lub akcesoriów. Oznacza to, że przedstawiciele generacji Z podczas zakupów ...
-
Jakie kobiety robią zakupy w Internecie?
... w sieci zakupy robi tylko 1% pań, a aż 21% zadeklarowało, że każdego dnia odwiedza sklepy internetowe. Najwięcej z ankietowanych dokonuje zakupów w Internecie sporadycznie – ... na samochód, oczywiście w większości padały nazwy luksusowych marek, podobnie jak w przypadku odzieży, butów i torebek: sukienki, bluzki, szpilki czy kopertówki najlepiej ...
-
Zakupy w Internecie rób bezpiecznie
... ceny i większy wybór, np. sprzętu elektronicznego markowych kosmetyków czy odzieży, w porównaniu do krajowej oferty. Świąteczne e-zakupy za granicą Jak wynika ... problemy z europejskimi sprzedawcami). Jak płacić za zagraniczne zakupy w Internecie? Najbardziej popularną formą płatności za zagraniczne zakupy internetowe jest karta kredytowa oraz systemy ...
-
Jakie będą zakupy świąteczne 2020?
... danych GUS wynika, że w przypadku odzieży i obuwia odnotowano spadek o 14,3 proc. licząc w cenach stałych, prasy i ... internecie. To, co widzimy teraz w Chinach, było zaskakujące i fascynujące zarazem, bo pokazało, że ludzie lubią się szwendać po sklepach – mówi Miron Mironiuk (wyborcza.pl1). Rzeczywistość pokazuje też, że przedświąteczne zakupy ...
-
Zachowania konsumentów: planujemy głównie zakupy żywności i książek
... jesteśmy akurat na wakacjach czy już po, znajdujemy czas na zakupy. Połowa Polaków czuje się bezpiecznie, robiąc je w ... są kategorią produktów, którą niezmiennie najchętniej kupujemy w Internecie. Taką deklarację składa 55 proc. Polaków. Podobnie z ... online, pick up in store podczas zamawiania odzieży (62 proc.), książek (56 proc.) i elektroniki ( ...
-
Polski e-commerce 2012
... czasy kiedy odzież musiała być przymierzona a materiał oraz jakość wykonania sprawdzone. Dziś ustawowa możliwość zwrotu lub wymiany towaru sprawia, że zakupy odzieży w Internecie mogą być równie atrakcyjne jak te w tradycyjnych sklepach. – kończy.
-
E-handel w Polsce I-VI 2012
... czasy, kiedy odzież musiała być przymierzona, a materiał oraz jakość wykonania sprawdzone. Dziś ustawowa możliwość zwrotu lub wymiany towaru sprawia, że zakupy odzieży w Internecie mogą być równie atrakcyjne jak te w tradycyjnych sklepach. Te elementy wpływają na wzrost zainteresowania ofertą kategorii Moda i styl. Ciekawostki Internet ...
-
KRD: firmy kurierskie zadłużone, ale mają się dobrze
... wybuchem pandemii koronawirusa - 4 na 10 Polaków przyznaje, że dziś częściej niż kiedyś robi zakupy w Internecie. Mimo to zadłużenie branży ciągle opiewa na pokaźne 25,5 mln zł. ... zaległości to 2,09 mln zł, z czego 454 tys. zł to długi producentów odzieży. Niezapłacone faktury zalegają również w biurach firm transportowych. Tu branża kurierska ma do ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... unijnych przychodach generowanych przez zakupy detaliczne w internecie wzrośnie ... internecie wskazują na 15,8% w tym roku i 15,2% w 2027 r., natomiast dla całego krajowego e handlu w modelu B2C skala odesłanych towarów zatrzyma się na 8,2% oraz 7,7% za cztery lata. Tak duże dysproporcje mają swoje źródła zarówno w skali kupowanej w internecie odzieży ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... internecie szuka wygody Obecnie poprzez sieć sprzedaje się praktycznie wszystko. Najbardziej popularne są odzież oraz akcesoria i dodatki – z danych wynika, że aż 73% internautów robiących zakupy w sieci zdecydowało się na kupno właśnie odzieży ...
-
Korzystanie z internetu 60+. Jak seniorzy surfują w sieci?
... w internecie? Wg raportu Fundacji Kobiety e-biznesu około połowa seniorów wykorzystuje internet do zakupów odzieży, dodatków i akcesoriów (50%). Do e-koszyka seniora trafiają także produkty farmaceutyczne (40%), kosmetyki i perfumy (39%), książki, bilety, płyty (37%) oraz obuwie (35%). Największy odsetek przeznacza miesięcznie na zakupy online ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2016
... usług wspólnych w Łodzi i zakład komponentów dla silników lotniczych w Sędziszowie. Zakupy ziemi przez cudzoziemców interesują sporą część społeczeństwa. MSWiA opublikowało informację ... w internecie. Osoby starsze natomiast najczęściej kierują się wytycznymi zawartymi na metkach. Raport pokazał, że istnieją różnice w podejściu do prania odzieży ...
-
Zachowania konsumenckie zdominowane przez internet
... badanych, urządzeń RTV i audio oraz kosmetyków i perfum (po 61 proc.), a także odzieży i biżuterii. Połowa z nas jest skłonna wybrać w sieci także duże AGD, a ... . Niewiele mniej, bo 18 proc., po przejrzeniu wiadomości w internecie ogląda rzecz w sklepie stacjonarnym, by znów przenieść zakupy do świata online i tam zakończyć transakcję. Natomiast ...
-
Wyprawka szkolna bez ofert specjalnych
... klienci, którzy zdecydowali się zrobić zakupy szkolne w czwartym tygodniu sierpnia. Dotyczy to zarówno artykułów szkolnych, jak i odzieży i obuwia. Nie zmienia to faktu ... zakupy, planowało najpierw sprawdzić ofertę internetową, a 42 proc. zamówić artykuły szkolne w internecie, by potem odebrać je w sklepie. – Dla ponad 40 proc. ankietowanych zakupy ...
-
Po artykuły szkolne idziemy z przyjemnością
... od tego, jakiego asortymentu szukamy, decydujemy się na zakupy w sklepach stacjonarnych lub w Internecie. Większość pieniędzy wydamy w sklepach stacjonarnych, w szczególności ... i pod wpływem opinii samych dzieci, uczniowie współdecydują najczęściej przy zakupach odzieży, artykułów szkolnych i drobnych gadżetów elektronicznych – mówi Jan Kisielewski. ...
-
Internet a polska gospodarka
... odzież i obuwie Około 42 proc. ankietowanych internautów zadeklarowało zakup odzieży i obuwia w internecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Bardzo podobny odsetek użytkowników (41 ... użyciem kanałów internetowych. Choć trudno uznać tego rodzaju wydatki za „zakupy” dokonywane w internecie, nie można nie zauważyć tego faktu i nie docenić stopnia, w ...
-
Kanały online po pandemii: bardziej ewolucja niż rewolucja
... zakupy spożywcze, czy inwestowanie pieniędzy. Natomiast wśród aktywności, które podczas pandemii częściej niż wcześniej wykonywaliśmy za pośrednictwem internetu, na pierwszym miejscu znalazło się kupowanie produktów niespożywczych np. odzieży ... i częściej robiące zakupy online, częściej również korzystali z usług finansowych w internecie niż przed ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... który zakupy internetowe ... internecie. Prowadzą własny sklep internetowy, bądź też sprzedają za pośrednictwem serwisów aukcyjnych lub mediów społecznościowych. Najszerzej reprezentowaną branżą okazują się usługi IT (18 proc.), marketingowe i PR-owe (16 proc.). Po 12 proc. badanych zajmuje się sprzedażą sprzętu elektronicznego i komputerowego, odzieży ...
-
Polacy a prezenty świąteczne
... i średnich sklepach. Tyle samo rodaków (25%) planujących kupić prezenty zrobi zakupy w Internecie, w sklepach internetowych i na platformach handlowych, na przykład Allegro.pl. ... które chciałoby otrzymać trzech na czterech Polaków (75%), ucieszymy się też odzieży i słodyczy (po 62%). Biżuterię i zegarki chciałoby otrzymać 55% respondentów (kupi ...
-
Polki na zakupach. Gdzie szukają inspiracji?
... odzieży źródłem natchnienia najczęściej jest internet ... zakupy szukamy pomocy. W zależności od kategorii produktowej preferowana pomoc pochodzi z innego kanału. Tam, gdzie więcej miejsca na spontaniczne i impulsowe zakupy, tam częściej wystarczy opinia bliskiej osoby. Tam, gdzie pojawia się potrzeba odmiany, chętniej sięgamy po inspiracje w internecie ...
-
Opodatkowanie aukcji internetowych
Zakupy bez wychodzenia z domu to już codzienność. Wiele osób korzysta z licznych sklepów internetowych oraz dokonuje zakupów na aukcjach internetowych. Czy osoby, które sprzedają towary w Internecie ... . Trudno w takiej sytuacji wymagać, aby podatnik posiadał dowód zakupu odzieży nabytej rok czy dwa wstecz. Według urzędników skarbowych konieczny jest ...
-
Młodzi konsumenci i ich prawa
... czy bilety autobusowe. Robiąc drobne zakupy zawieramy zwykle umowę ustną i postępowanie w przypadku ... dlatego Zosia dokonała zakupu w renomowanym sklepie popularnego producenta odzieży młodzieżowej. W sklepie Zosia przymierzyła bluzkę, ... przesłanie sprzętu wraz z umową i gwarancją. Następnie sprawdził w Internecie stan swojego rachunku i wypłacił za ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... , że coraz chętniej decydowali się na zakupy e-commerce. Jak pisze Santander Bank Polska, wzrost ... gdzie już dziś można powiedzieć, że obecność w Internecie jest nie tylko normą, ale niemalże warunkiem przetrwania ... wzrost sprzedaży online wyraźnym liderem była kategoria odzieży i obuwia, gdzie porównując stan z kwietnia z tym z początku roku ...
-
Niebezpieczne zachowania młodych internautów
... za zabawne. Płatności online Na pytania dotyczące metod płatności za zakupy w sieci, 83% respondentów odpowiedziało, że pyta rodziców o zgodę na zapłacenie kartą ... narażeni są na różnego rodzaju zagrożenia takie, jak prześladowanie w internecie, naruszenie prywatności oraz zastraszanie seksualne. Wyniki sondy potwierdzają to bezsprzecznie.[...]” ...
-
500 zł na dziecko, PIT i inne. Co w Polsce załatwisz przez Internet?
... . Zakupy Handel w Internecie rozwija się prężnie. Jak podaje Gemius 55% wszystkich internautów w Polsce chociaż raz dokonał zakupu on-line, a średnie miesięczne wydatki zostały oszacowane na 75 zł. Wartość polskiego rynku e-commerce w 2015 r. to 27 mld zł. Co przede wszystkim kupujemy przez Internet? Od odzieży ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... w Wigilię na 10 grudnia. Tym samym w bieżącym miesiącu będzie można zrobić zakupy zarówno 10, jak i 17 grudnia, a więc na długo przed świętami. ... udział zwrotów spośród wszystkich segmentów produktowych sprzedawanych w internecie. Według analiz serwisu Statista globalny poziom zwrotów odzieży, obuwia i akcesoriów ma w tym roku osiągnąć nawet 17 ...