-
Polska zaściankiem e-commerce?
... miliarda dolarów. Te ruchy oznaczają jedno – ogromne przesunięcia w segmencie martech oraz diametralne zmiany. Obie akwizycje to papierek lakmusowy tego, co się dzieje w światowym handlu, i tego ... nie odległa przyszłość, ale raczej rzeczywistość, która dotyczy wszystkich biznesów. Zmiany coraz bliżej Na ile polskie firmy są na to gotowe, szczególnie ...
-
5 trendów w sektorze FinTech
... pokusili się eksperci TWINO. Co w najbliższym czasie czeka sektor finansowy? M.in. zmiany w zakresie uwierzytelniania płatności w e-commerce, ale także wzrost otwartości banków na FinTechy. ... . Co szósty musiał nauczyć obsługi wprowadzonych rozwiązań. Technologiczne zmiany wywarły największy wpływ na pracę w Islandii (22 proc.) i Danii (16 proc.). W ...
-
Zakupy online zupełnie spowszednieją?
... cyklu analiz sytuacji panującej na polskim rynku e-commerce i wzrost o 4 proc. względem poprzedniego roku. Na przestrzeni tych lat widoczne są również zmiany w postawach, które reprezentują e-konsumenci. - Najważniejszym kryterium wyboru sklepu internetowego pozostają ceny oferowanych w nim produktów. Jednak coraz większą rolę odgrywa wygoda ...
-
Jak zmieni się handel? 5 kluczowych trendów na 2020 rok
... poziom recyklingu. W tym zakresie w sprzedaży detalicznej następują najszybsze i najbardziej znaczące zmiany. Wszystko dzięki rosnącej świadomości konsumentów. Jak ... zrównoważony rozwój to zarówno ograniczanie poziomu zanieczyszczeń dla środowiska, jak i integralne zmiany w funkcjonowaniu organizacji. Może się to przełożyć bezpośrednio na finanse. ...
-
E-commerce: na zakupy ubrań i kosmetyków wydajemy miliardy
... e-commerce. Wydatki konsumentów w internecie w analizowanych kategoriach zakupowych regularnie rosną, zarówno na świecie, jak i w Polsce. Wybuch pandemii COVID-19 przyspieszył naturalnie zachodzące zmiany na rynku e-commerce, jednak z naszej perspektywy dla stałego rozkwitu tej branży kluczowe są przede wszystkim wciąż rosnące umiejętności cyfrowe ...
-
Jakie działki inwestycyjne cieszyły się największym zainteresowaniem?
... & Wakefield, według których za bardzo dużą popularnością działek przeznaczonych pod budowę obiektów magazynowych i produkcyjnych kryje się zarówno rozwój e-commerce, jak i zmiany, którym ulega obecnie łańcuch dostaw. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Które tereny inwestycyjne w Polsce cieszą się największym zainteresowaniem? W jakich regionach ...
-
Dyrektywa Omnibus wejdzie w życie w 2023 roku? Jak wpłynie na e-commerce?
... , który m.in. kupuje towary i usługi cyfrowe w sieci. Pod wpływem unijnej dyrektywy najbardziej zmieni się ustawa o prawach konsumenta, ale nie tylko. Zmiany obejmą również ustawę o informowaniu o cenach towarów i usług oraz o ochronie konkurencji i konsumentów. Omnibus w praktyce W świecie e-commerce o dyrektywie Omnibus dyskutuje się szeroko ...
-
Nowe obowiązki sklepów on-line. Jaki jest stan implementacji dyrektywy towarowej?
... ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, która w swym znowelizowanym, obowiązującym od 1 stycznia br. brzmieniu, wprowadza do polskiego porządku prawnego zmiany zainicjowane przez 3 dyrektywy, o których mowa w poprzednim akapicie. Ustanowienie dyrektywy towarowej w myśl zasad, którymi kierowała się UE miało na celu unowocześnienie ...
-
Nowe obowiązki sklepów on-line: dyrektywa cyfrowa
... dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e – commerce chcemy omówić największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy cyfrowej, która obok omówionych w poprzednich artykułach dyrektywy Omnibus i dyrektywy towarowej, tworzy trzon nowych ...
Tematy: dyrektywa cyfrowa, dyrektywa towarowa, Omnibus, e-commerce, e-sklepy, sklepy internetowe, sklep internetowy, ochrona praw konsumenta, prawa konsumenta, prawa konsumentów, ustawa o prawach konsumenta, reklamacja, prawo do reklamacji, rękojmia, niezgodność towaru z umową, treści cyfrowe, usługi cyfrowe -
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
... i zostaną na stałe włączone do obsługi sklepów internetowych? Na to pytanie odpowiadają specjaliści IdoSell. Niewątpliwie pierwszym obszarem, który dotkną zmiany, będzie usprawnienie interakcji klienta ze sklepem internetowym poprzez inteligentną personalizację, umożliwienie komunikacji w naturalnym języku oraz lepsze zrozumienie potrzeb klientów ...
-
Akt o usługach cyfrowych. Jak wpłynie na e-commerce?
... Act). Nowe regulacje mają znaczący wpływ na e-sklepy, platformy internetowe oraz wyszukiwarki. Jakie zmiany dla e-commerce niosą nowe przepisy? Oto opinia eksperta IdoSell. Akt ... efektywnej sprzedażowo polskiej platformie sklepowej. - To przeniesienie wprowadza istotne zmiany w obowiązkach hostingodawcy w sytuacjach, gdy otrzyma on uzasadnione ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... klient w dużym stopniu przypomina klienta wygodnego, jest jednak bardziej zachowawczy w kategoriach potrzeby rozpoznania marki jako warunku zadowolenia. Brak gotowości do zmiany marki wiąże się bardziej z poczuciem komfortu, zadowolenia niż wygodą. Ta grupa może preferować marki spoza e-gospodarki, które wchodzą do Internetu ...
-
Systemy CMS w Vel.pl
... .pl. Systemy zarządzania stroną www pozwalają na obsługę serwisu internetowego z poziomu przeglądarki. Używanie systemu CMS pozwala na łatwe, samodzielne dodawanie i zmiany treści - tekstów, grafiki, plików do pobierania czy innych elementów strony bez potrzeby ingerencji ze strony informatyka-webmastera. Takie rozwiązania pozwala więc ...
-
Handel e-commerce w USA X 2008
... najmniej 100.000 USD - tu odnotowano bowiem mocny wzrost wskaźnika o 14%. comScore przeprowadziło również w lipcu i październiku badania, które wykazały rynkowe zmiany wśród głównych obaw klientów odnośnie sytuacji ekonomicznej. Szczególnie, gdy wzrastające ceny pozostały na szczycie wszelkich obaw gospodarczych w październiku, okazało się ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2013
... krajem o najintensywniejszym rozwoju tego obszaru. Czy pokonanie barier stojących, zdaniem badanych, na drodze e-sklepów będzie możliwe? Czy uda się wprowadzić zmiany i jakie one będą? Na pewno sprawdzimy to za rok. - Zapowiada się kolejny, optymistyczny sezon zakupów świątecznych w e-sklepach. Biorąc pod uwagę ...
-
Czy galerie handlowe przegrają z e-commerce?
... aby skorzystać z oferty usługowej. - Galerie handlowe coraz częściej stają się niejako centrum miejskiego życia. Wykorzystując ten potencjał i reagując na zmiany w otoczeniu zarządzający centrami dostosowują ich funkcjonalności do ewaluujących potrzeb społeczeństwa i rozwijają kolejne obszary swojej działalności. Ważne jednak, aby wyznaczony profil ...
-
E-commerce w Polsce: trendy 2014
... z obsługą klienta. Trendy e-commerce w Polsce: Dalszy wzrost sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce. Wzrost znaczenia outsourcingu procesów operacyjnych. Zmiany regulaminów i procedur związanych z obsługą zwrotów, wymuszone nowymi przepisami. Powstawanie nowych sieci odbioru osobistego wykorzystujących istniejącą infrastrukturę. Ekspansja ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... względem wzrostu przychodów (5,3 proc.) wyprzedził w omawianym okresie branżę modową i przemysłową, co świadczy o tym, że jest on najbardziej odporny jeżeli chodzi o zmiany w gospodarce i wahania popytu konsumpcyjnego. Nie zmienia to jednak faktu, że wciąż najbardziej rentownym z handlowych działów jest moda, której średnia marża ...
-
Formy obsługi klienta w e-commerce
... w czasie rzeczywistym, nie musząc przy tym wysyłać maila lub wypełniać formularza kontaktowego. W odróżnieniu od infolinii, live chat nie wymaga też zmiany kanału komunikacyjnego i sięgnięcia po słuchawkę telefonu. Taka forma kontaktu najbardziej przypomina przy tym stacjonarny handel: Podczas „przechadzania“ się po wirtualnym ...
-
E-commerce pod presją. Nadchodzi nowa ustawa konsumencka
... stawiać na rozpoznawalność marki w Internecie oraz budować witryny tak, by zachwycały odwiedzających – mówi Łukasz Iwanek, właściciel firmy Internetica. Zachodzące obecnie zmiany zarówno w regulacjach prawnych, jak i w algorytmie Google, stanowią wyzwanie dla branży e-commerce. Oprócz ogromnej ilości obowiązków informacyjnych nałożonych na sklep ...
-
Boże Narodzenie: żniwa w e-commerce, łupy dla oszustów
... złożenia zamówienia a ich udostępnienie może ułatwić dokonanie oszustwa. Tego typu informacje bywają również wykorzystywane, jako pytania pomocnicze w przypadku zapomnienia i następnie zmiany hasła do bankowości elektronicznej, bądź poczty mailowej. Jeżeli nie będą pilnowane wystarczająco skrupulatnie, otworzy to złodziejom prostą drogę do naszych ...
-
5 rad jak sprzedawać w m-commerce
... może zostać wdrożony natychmiast. Bardziej zaawansowani sprzedawcy mogą też skorzystać z pomocy swoich programistów lub zatrudnić zewnętrzną firmę, która wprowadzi stosowne zmiany. W takiej sytuacji będą również osoby, których sklep tworzono od podstaw na specjalne zamówienie. Sprawa wygląda trochę inaczej w przypadku aplikacji mobilnych ...
-
e-Commerce Polska awards 2015
... . Wyróżniamy najlepiej działające podmioty z tej branży, które w swojej codziennej działalności kierują się dbałością o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług. Obserwując zmiany, jakie dokonują się w branży e-commerce, zdecydowaliśmy się o rozszerzenie kategorii konkursowych o obszary, które odnoszą się do najnowszych trendów w e-handlu ...
Tematy: e-Commerce Polska awards -
Znamy sposoby na bezpieczne zakupy online
... – dlatego jest to całkowicie bezpieczna forma płatności. Istotne jest również zachowanie czujności – nie należy reagować na podejrzane wiadomości mailowe dotyczące zmiany hasła do konta internetowego, a jeśli ich treść wzbudza niepokój warto jest zweryfikować otrzymaną wiadomość w banku. W przypadku realizacji przelewów konieczne jest ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 51/2015
... krajowej konsumpcji i wydatków na spędzanie czasu wolnego. Komentarz do wydarzeń gospodarczych ROŚNIE UDZIAŁ SAMOCHODÓW SPRZEDAWANYCH W INTERNECIE. ROZWÓJ HANDLU W SIECI WYMUSZA ZMIANY NA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ Wykorzystanie potencjału, jaki daje internet, to jedno z największych wyzwań stojących przed branżą motoryzacyjną. Chodzi przede wszystkim ...
-
Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta
... nim zainteresowanych jak i dla e-sklepu. Jeśli jednak produkt czy proces zakupowy nie spełnił z jakiś powodów oczekiwań konsumenta warto zareagować i wprowadzić zmiany, jednocześnie informując o tym klienta i dziękując mu za cenną opinię. Odpowiednia reakcja pozwoli nam nie tylko usprawnić proces sprzedaży i user experience ...
-
Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?
... zahamowanie tendencji wzrostowej. Wspomniane tendencje rynkowe bez wątpienia będą mieć istotny wpływ na kształtowanie się rynku handlu detalicznego w najbliższej przyszłości. Zmiany, których skutki uwidocznią się w ciągu najbliższych 10 lat, będą stanowić wyzwanie również dla producentów dóbr konsumpcyjnych, którzy będą zmuszeni dopasować ...
-
E-commerce rośnie w siłę
Wartość rynku e-commerce w Polsce rośnie w tempie kilkunastu procent na rok. Zwiększa się także ilość sklepów internetowych. Wiąże się to z coraz większą popularnością zakupów w sieci zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dlatego warto poszerzyć kanały sprzedaży i otworzyć e-biznes. Sytuację na rynku analizuję specjaliści z ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... na 91,5 mld dolarów, a sam polski rynek wart około 1,4 mld złotych3. Gamingowy marketplace z południa Polski, rzeszowski serwis G2A, od czasu zmiany modelu biznesowego w 2013 roku, pozyskał ponad 150 tysięcy sprzedawców i ponad 10 mln klientów. Należąca do grupy kapitałowej CD PROJEKT platforma ...
-
Rynek magazynowy w 2016 r.
... . lubuskim, gdzie powstają projekty BTS dla branży produkcyjnej i motoryzacyjnej, m.in. w Zielonej Górze – komentuje Renata Osiecka, Partner Zarządzająca AXI IMMO. Dynamicznie zmiany na scenie politycznej oraz ryzyko osłabienia koniunktury gospodarczej mogą wpływać na decyzje deweloperów. W 2017 roku liczba projektów spekulacyjnych utrzyma się ...
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
... w Internecie stanowiły zaledwie jedną trzecią. W poprzednim roku sytuacja wyglądała odwrotnie - udział telewizji wynosił 33%, a Internetu 47%. Przyczyny tak dużej zmiany należy upatrywać w nowej strategii reklamowej właściciela popularnej wśród Polaków platformy zakupowej – mówi Anna Lipińska, Group Account Director z domu mediowego Codemedia ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... hipermarket Carrefour w centrum handlowym Posnania udostępnił m.in. wirtualne przebieralnie czy elektronicznego doradcę ds. wina. Następuje zatem cyfryzacja tradycyjnych punktów sprzedaży. Zmiany te widoczne są zarówno wśród sieci detalicznych jak i w działaniach właścicieli centrów handlowych. „Specyfika polskiego rynku sprawia, że dużo większa ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... zamieszkania maleje wraz z wiekiem. Jak się okazuje ceny tych samych towarów luksusowych w różnych krajach mogą się znacząco różnić. W Chinach, uwzględniając zmiany kursu dolara USA, są one o ponad 50 proc. wyższe niż w Europie. Największą średnią różnicę obserwuje się w odniesieniu do zegarków i biżuterii ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... dłużej w sklepach stacjonarnych. Z pomocą przychodzi tzw. in-store experience. Przed nami rezultaty zrealizowanego przez Mood Media globalnego badania „Stacjonarne punkty sprzedaży - zmiany w zachowaniach konsumentów i czynniki, które na nie wpływają” ("The State of Brick & Mortar: 2017”). Celem, który postawili sobie jego autorzy, była ...
-
Zakaz handlu, czyli turbodoładowanie dla e-commerce
... się świętami dla kupujących i zamiast jednorazowego „Cyber Monday”, zobaczymy cykliczne „Cyber Sundays”. Branża digital grzeje silniki Zakaz handlu to także zmiany dla branży digital marketingu. Znika dylemat co zrobić w niedzielę z reklamą internetową realizowaną w modelu performance, ale też znikną dodatkowe koszty obsługi ...