-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... zamieszkania maleje wraz z wiekiem. Jak się okazuje ceny tych samych towarów luksusowych w różnych krajach mogą się znacząco różnić. W Chinach, uwzględniając zmiany kursu dolara USA, są one o ponad 50 proc. wyższe niż w Europie. Największą średnią różnicę obserwuje się w odniesieniu do zegarków i biżuterii ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... dłużej w sklepach stacjonarnych. Z pomocą przychodzi tzw. in-store experience. Przed nami rezultaty zrealizowanego przez Mood Media globalnego badania „Stacjonarne punkty sprzedaży - zmiany w zachowaniach konsumentów i czynniki, które na nie wpływają” ("The State of Brick & Mortar: 2017”). Celem, który postawili sobie jego autorzy, była ...
-
Zakaz handlu, czyli turbodoładowanie dla e-commerce
... się świętami dla kupujących i zamiast jednorazowego „Cyber Monday”, zobaczymy cykliczne „Cyber Sundays”. Branża digital grzeje silniki Zakaz handlu to także zmiany dla branży digital marketingu. Znika dylemat co zrobić w niedzielę z reklamą internetową realizowaną w modelu performance, ale też znikną dodatkowe koszty obsługi ...
-
E-commerce w 2018 r. Prognozy i trendy
... wyszukiwania, a także natychmiastowej i użytecznej obsługi klienta. Sklepy internetowe notują nadal dość wysoki wskaźnik rezygnacji z zakupów z urządzeń mobilnych, co wymusza zmiany w metodach płatności za e-zakupy. Kupujący będą mogli korzystać z takich rozwiązań jak odroczona płatność i płatność telefonem komórkowym, za pośrednictwem Apple Pay ...
-
Komunikacja mobilna. Co było, co nas czeka?
... 10-15% w porównaniu z ubiegłym rokiem. – Branża komunikacji mobilnej w Polsce rośnie szybko, ale jednocześnie ewoluuje. Zmienia się jej krajobraz ze względu na zmiany przepisów jak w przypadku ustawy antyterrorystycznej oraz potrzeby klientów. Coraz więcej firm stawia na wielokanałowość w komunikacji, dlatego na rynku najmocniejsi są ...
-
MŚP i e-commerce napędzają rozwój Polski i regionu
... a także rozwój lokalnego sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Mieszkańców wyróżnia wysoki poziom wykształcenia, duch przedsiębiorczości i wiara w ciężką pracę. Prowadzi to do zmiany charakteru gospodarki państw badanego obszaru – z analogowej na cyfrową. Firmy zaczynające działać online szybko skalują swój biznes, dzięki czemu mogą w krótkim ...
Tematy: rozwój gospodarczy, Europa Wschodnia -
Aplikacje zakupowe. Popularne czy jeszcze nie?
... tylko niektórych rozwiązań. Proponowane przez firmy usługi raczej wspierają sprzedaż, niż ją umożliwiają z poziomu urządzeń mobilnych. Mając jednak na uwadze zmiany, jakie przyniósł ubiegły rok, możemy się spodziewać śmielszych inwestycji w m-commerce. „Analizując rynek widzimy, że handel przekonuje się do aplikacji mobilnych ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... towar z darmową przesyłką, wracali i wydawali od 158 do 457 proc. więcej w porównaniu do pierwszego zamówienia. E-commerce musi się zmieniać Nieustanne zmiany rynku, upodobań i oczekiwań klientów wymagają od właścicieli e-sklepów ciągłego trzymania ręki na pulsie. I oceny, które trendy się utrzymają, co ma ...
-
Powierzchnie handlowe w pogoni za najwyższą formą
... w stosunku do jakości przestrzeni i oferty centrum handlowego, będzie dla wielu obiektów i marek handlowych testem na umiejętność identyfikacji i szybkiego reagowania na zmiany rynkowe. Dodatkowym wyzwaniem dla handlu tradycyjnego jest stale rosnący sektor e-commerce, który, jak widać na przykładzie bardziej rozwiniętych rynków Europy ...
-
Czy klienci galerii handlowych kupują prezenty online?
... , ale też zbadać populację użytkowników w określonej lokalizacji. Dzięki temu możemy opisać strukturę demograficzną i behawioralną klientów wybranych centrów handlowych czy zmierzyć zmiany w natężeniu ruchu w tych lokalizacjach.” - podkreśla Marcin Augustyniak.
-
Trendy w e-commerce na 2019 rok
... internetowych, jak zamawianie chwilowo niedostępnych towarów z dostawą do domu. Ochrona środowiska Niemal każdego dnia słyszymy nowe ostrzeżenia dotyczące nagłej potrzeby zmiany naszych działań związanych ze środowiskiem i zanieczyszczeniami. Coraz więcej marek buduje swój wizerunek jako firm dbających o środowisko, a w 2019 roku ten trend ...
-
DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek
... . Jak robią to światowe marki? Co napędza wzrost medium DOOH? Dynamiczny rozwój billboardów i cyfrowych reklam DOOH wynika w dużej mierze z ogólnej zmiany w kierunku cyfrowego przekazu. Dziś, kiedy to reklama zdominowała nasze codzienne życie, jesteśmy na nie coraz mniej wrażliwi. Większość z nas jest ...
-
Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce. Jak to ugryźć?
... user experience. Połączenie cyfrowych informacji z fizycznym środowiskiem otwiera przed społeczeństwem nieznane dotąd doświadczenia konsumenckie. Wiele osób czuje się niepewnie w czasie zmiany, np. wyposażenia wnętrz, ponieważ boją się podjęcia złych decyzji, które negatywnie wpłyną na finalny efekt. Naprzeciw tym obawom powstała IKEA ...
-
PSD2 już obowiązuje. Jak zmieniają się płatności?
... głośno jest już od dłuższego czasu. Z punktu widzenia statystycznego Kowalskiego zmiany mogą wydawać się pozornie niewielkie, ale w perspektywie długoterminowej mają one ... przez siebie rachunków – możliwość sprawnego zlecania płatności obejmie wszystkich użytkowników e‑commerce, którzy posiadają rachunki bankowe. Co istotne, w trakcie całego procesu ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
Sektor dóbr konsumpcyjnych ulega dziś intensywnym przemianom. Producenci nie mają wyjścia - do tych zmian, wynikających m.in. z rozwoju e-commerce, obecności coraz silniej przebijających się na rynku marek własnych marketów oraz rosnących oczekiwań ze strony klientów, muszą przystosować swoje strategie. W batalii o rynkową pozycję pomóc im mogą ...
-
Jak chronić sklep internetowy i jego klientów?
... po możliwość przeprowadzania zewnętrznych testów, żeby spojrzeć na sytuację okiem hakera, co pozwala im na dokładne sprawdzenie stosowanych zabezpieczeń. Monitoruj zmiany w kodzie, bez względu na to, gdzie jest hostowany. Oznacza to monitorowanie zarówno GitHub czy AWS S3 Buckets jak repozytoriów kodu ...
-
40% MSP boi się o klientów i koszty prowadzenia działalności
... badanych wzbudzają: utrzymanie klientów (40%), koszty prowadzenia działalności (39%), pozyskanie klientów i zdobycie ich zaufania (34%). stawki opodatkowania działalności (31%) zmiany legislacyjne (26%). W TOP 10 największych obaw znalazło się również miejsce dla przepływu środków pieniężnych, o który w szczególności martwią się mikroprzedsiębiorcy ...
-
Stacjonarny handel detaliczny nie zginie, jeśli nie zapomni o automatyzacji?
... zmniejsza koszty prowadzenia sklepu, np. przez ograniczenie zatrudnienia. Ale – uwaga – konsumenci chcą wiedzieć, że to głównie z ich powodu wprowadza się zmiany. Tymczasem 63 proc. klientów ma inne odczucie. Podejrzewają, że wdrażając automatyzację, detalistom głównie chodzi o redukcję kosztów, zaś ich potrzeby i oczekiwania ...
-
Nie tylko ostatnia mila. W e-commerce liczy się też magazyn
... na wieszakach). Warto, aby były to takie systemy, które pozwalają na łatwe przemieszczanie towaru lub zmianę jego stref, np. w okresie zmiany sezonu lub wdrażania akcji sprzedażowych i promocyjnych, dedykowany dla asortymentu sposób składowania (np. lokalizacje mono SKU, multi SKU, składowanie chaotyczne, składowanie ...
-
Dlaczego powierzchnie magazynowe są bardziej odporne na koronawirusa?
... dystrybucyjnych - sygnalizuje wzrost obrotów dochodzący nawet do 100%. Należy pamiętać, że obecna sytuacja jest tymczasowa, ale może przyczynić się do zmiany nawyków konsumentów. W obecnej sytuacji niektóre produkty dostępne są tylko online, zatem osoby, które dotąd nie korzystały z zakupów przez internet, będą ...
-
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... bardzo źle. Obecnie aż 71% ocenia ją dobrze lub bardzo dobrze. Bezpieczeństwo przede wszystkim Pandemia i zagrożenie koronawirusem spowodowały również zmiany w zachowaniach konsumenckich dotyczących metod dostawy i płatności. Polscy konsumenci coraz częściej zamawiają towary do dedykowanych punktów odbioru - paczkomatów, coolomatów, lodówkomatów ...
-
Plusy pandemii i izolacji: zdrowe nawyki żywieniowe
... i Hiszpanii o ich nawyki żywieniowe podczas izolacji spowodowanej koronawirusem ”, mówi Sebastian Tołwiński z Upfield. „Budujące jest, że w grupie ankietowanych, przyznających się do zmiany swoich nawyków żywieniowych, to Polacy najczęściej deklarowali, że jedli zdrowiej. W Polsce było to 48%”. Dla porównania, wśród Brytyjczyków, którzy zmienili ...
-
Duże centra handlowe tracą klientów. Kto wygrywa?
... , Lubinie i Mysłowicach). W związku z ewolucją rynku handlowego i wyzwaniami, jakie stoją przed wielkoformatowymi marketami spożywczymi, od kilkunastu miesięcy obserwujemy duże zmiany w centrach handlowych, opierających swoją ofertę na hipermarketach spożywczych – mówi Małgorzata Dziubińska, Cushman & Wakefield. Obiekty handlowe w budowie Około 360 ...
-
Shoper: listopad ucieszył e-commerce?
... podobnie jak przed rokiem były to: Zdrowie i uroda, Dom i ogród, Odzież, Elektronika, Dziecko. Jednocześnie w statystykach z tegorocznego Black Friday widać małe zmiany trendów. Udział branży odzieżowej oraz elektroniki użytkowej w ogólnej liczbie zamówień i sprzedaży wygenerowanych w sklepach Shoper w porównaniu do 2019 roku spadł o kilka ...
-
2020 rokiem zakupów internetowych i płatności elektronicznych
... procesy, które i tak pojawiłyby się w wyniku naturalnej ekspansji kanałów online. E-commerce rozwija się dynamicznie na wielu płaszczyznach, warto śledzić te zmiany, aby jak najlepiej dostosować ofertę do potrzeb e-rynku. – mówi Magdalena Grablewska, Marketing Manager serwisu Przelewy24 Nowe, wygodne, bezpieczne metody płatności ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... barier poza ogólnogospodarczych. E-commerce w tym roku przeszedł swoisty stress-test i wyszedł z niego obronną ręką zarówno jeśli chodzi o technologię, jak i logistykę. Największe zmiany widać w trzech obszarach. Rynek e-commerce powoli zaczyna wchodzić w fazę konsolidacji. Firmy widząc coraz mniej wolnego miejsca na rynku łączą się ...
-
PARP: na bezrobociu o 20% Polaków więcej niż rok temu
... . ofert (21,2 proc.) mniej niż miesiąc wcześniej i o 11,7 tys. mniej niż w listopadzie 2019 r. (12,8 proc.). Biorąc pod uwagę skalę pandemii, zmiany w zakresie liczby bezrobotnych czy nowych ofert pracy nie są zaskakujące. Dla poszukujących pracy ostatnie miesiące roku na pewno były trudniejsze ...
-
Finansowanie dłużne nieruchomości - co nas czeka w 2021 roku?
... środków własnych kredytobiorcy, niskie LTV). W handlu liczy się format Ciągle trudno uzyskać finansowanie dla inwestycji w obiekty handlowe. Pandemia wzmocniła i przyśpieszyła zmiany, które mogliśmy obserwować na rynku tego typu nieruchomości już od kilku lat. Zainteresowanie deweloperów oraz inwestorów tradycyjnymi galeriami handlowymi spadło ...
-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... , robi to do dziś. 3. Płacimy szybciej i wygodniej Obawom co do negatywnych konsekwencji dla zdrowia płynących ze spotkań kupujących z kurierami towarzyszyły zmiany w sposobie dostarczania paczek. Praktycznie zniknęła konieczność potwierdzania odbioru odręcznym podpisem. W zaniku jest również opłacenie zamówienia za pobraniem. Ten trend był ...
-
E-commerce szansą dla rozwoju sektora MŚP?
... wśród konsumentów, niepewnością co do przyszłości gospodarczej, a zatem ograniczeniem konsumpcji wśród pewnych grup odbiorców. Jednakże, pandemia przyniosła także trwałe zmiany behawioralne wśród konsumentów, przekonując w ich w znacznym stopniu do zakupów przez Internet. Zatem z dużym prawdopodobieństwem, po ustaniu trwającego okresu niepewności ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... 2022. Opracowanie pokazuje m.in. zmiany i trendy, jakie w ostatnim czasie zaszły w relacjach z klientami. Są one w dużym stopniu efektem pandemii ... poziom wsparcia i jakość obsługi – mówi Bartosz Bobczyński, dyrektor, lider Advertising, Marketing & Commerce, Deloitte. O badaniu Badanie Deloitte objęło kadry kierownicze z pięciu krajów oraz 11 ...
-
Polacy na zakupach online 2021. Jakie trendy?
... kwestia jest o tyle istotna, że zakupy online przez telefon robi już 4 na 10 Polaków. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zmiany zachowań konsumentów towarzyszą zachodzącej na naszych oczach rewolucji cyfrowej i mobilnej? Który ze sposobów dostawy jest przez Polaków preferowany? Które metody ...
-
Potrzebne magazyny miejskie i obiekty obsługi ostatniej mili
... od 4 do 10 euro/mkw./miesiąc, ale np. w Czechach i Estonii sięgają nawet 12 euro/mkw./miesiąc. Magazyny liderem Ze względu na znaczące zmiany lub zakłócenia w zachowaniach konsumentów, produkcji towarów i globalnych łańcuchach dostaw, spowodowane pandemią i wojną w Ukrainie, powierzchnie przemysłowe i logistyczne stały się jednymi z najbardziej ...
-
E-commerce powoli hamuje
... , jednak nie będzie to już tak gwałtowne tempo wzrostu jak w latach 2020-2021. Czy była to zatem potrzeba chwili bez trwałej zmiany zachowań konsumenckich? Przed jakimi wyzwaniami stoi aktualnie branża e-commerce? Na czym powinien skupić się sektor? Gdzie i dla kogo są szanse ...
-
Jak zadbać o User Experience (UX) w m-commerce? Najnowsze rekomendacje
... nie można ignorować, tym bardziej że prowadzi do wniosku, iż w dzisiejszych czasach więcej osób posiada urządzenia mobilne niż komputery stacjonarne. Zmiany globalne widać również w danych Google. Już w kilka lat temu analitycy firmy zauważyli, że smartfony wyprzedzają desktop w e-commerce. W 2021 roku było ...