marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Jaka reklama działa na matki?
01:20 16.11.2006
Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ...
Tematy: ciąża, matki, preferencje zakupowe, reklama -
Plotka kontra reklama
13:51 04.11.2006
Czy rzeczywiście można tak powiedzieć? A może raczej plotka to też reklama? Umiejętnie wykorzystana, kontrolowana plotka może być nieocenionym elementem kampanii reklamowej. Doskonałym przykładem produktu rozreklamowanego dzięki plotce, bez wykorzystania innych kanałów komunikacji, jest stworzona w latach 60. w USA chusta-nosidełko. Służąc w ...
Tematy: marketing, kampanie reklamowe, marketing szeptany, plotka -
Marketing bezpośredni zwalnia
00:04 04.11.2006
... marketing bezpośredni w Stanach Zjednoczonych zwalnia - wynika z raportu stworzonego przez Direct Marketing Association. Niemniej jednak sprzedaż związana z tym ... Stanach Zjednoczonych, będzie jednak od niego stosunkowo niższy. Według DMA wydatki na marketing bezpośredni w 2007 sięgną 175,2 mld dolarów, co oznacza 5,2 proc. wzrost w porównaniu z 166,5 ...
Tematy: marketing bezpośredni, marketing, wydatki na reklamę, wydatki na marketing -
Skuteczna kampania reklamowa
11:09 11.10.2006
... w samolotach. A przecież to tylko kolejne mutacje (megaprecyzyjnego) outdooru, który jest często dodatkowo uzupełniany o działania ambientowe, marketing bezpośredni, event marketing, sponsoring, produkt placement, POS marketing czy PR. Jak w tym gąszczu, nadmiarze (a może niedomiarze?) danych i kanałów komunikacji zaplanować skuteczną kampanię? Jak ...
Tematy: kampanie reklamowe, reklamy telewizyjne, marketing i reklama, nośniki reklamy -
Product placement w grach wideo
11:47 28.06.2006
... pokaźna, nawet jeśli porównamy ją z kosztem produkcji całej gry. Podobnie jak na rynku filmowym Entertainment Marketing Association (EMA)15, na rynku elektronicznej rozrywki United Talent Agency, Massie Inc. i wiele innych ... Piotr Ratajczyk pracuje w Katedrze Marketingu Produktu AE Poznań. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: product placement, gry wideo, marketing internetowy, marketing -
Pięć błędów marketingu internetowego
00:04 26.04.2006
... Internecie nie jest wyjątkiem. Niemal każdy błąd jako możesz popełnić w sieci wywodzi się z podstawowego założenia, że projektowanie i budowanie strony internetowej, marketing Twojego produktu/usługi i mierzenie efektów są osobnymi, oddzielonymi od siebie działaniami. Najlepiej byłoby, gdyby Twoi graficy, projektanci IT, programiści, konsultanci ds ...
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing sieciowy, reklama w internecie -
Tanio tylko w reklamie
14:07 18.04.2006
Obietnice łatwego kredytu, wysoko oprocentowanej lokaty czy darmowych rozmów telefonicznych to tylko zagrywka marketingowa, sposób w jaki firmy wabią klientów - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jako przykład stosowanej filozofii dziennik cytuje przedstawiciela jednego z operatorów, który w czasie prezentacji nowych abonamentów powiedział: "Nowe taryfy ...
Tematy: Reklama, reklamy, marketing, chwyt marketingowy -
Jak zostać mistrzem marketingu
01:16 17.03.2006
... środowiska jest marketing. Pojęcie to od 15 lat robi w Polsce zawrotną karierę. W księgarniach można znaleźć bogaty wybór książek: ... reklamy, posłuchaj sloganów, przyjrzyj się napisom na ciężarówkach. Ciągle ktoś coś "zmienia" i "robi różnicę". To marketing nie tylko leniwy, ale i krótkowzroczny. Czy autorzy tych reklam nie zauważyli, że skoro każdy ...
Tematy: marketing, techniki sprzedaży, klienci, klient -
Opakowanie - niemy sprzedawca
13:50 25.01.2006
... artykuł. Kinga Szydzińska pracuje jako Strategic Project Manager w firmie FDT. kontakt: k.szydzinska@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
Tematy: opakowanie produktu, zarządzanie produktem, opakowanie, promocja produktów -
Czas na integrację
10:23 14.12.2005
... Czajkowska -Więcaszek jest specjalistą ds. marketingu interaktywnego w firmie Webtel – Interactive Solutions. kontakt: kcw@webtel.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
Tematy: integracja systemów informatycznych, integracja, platforma reklamowa, marketing
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT