marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing mobilny w Australii
15:11 09.10.2005
... zrobić” wykorzystując marketing mobilny, bez brania pod uwagę innych opcji i praw rządzących przedsiębiorstwem. Strategie marketingu mobilnego Dla firmy iTouch Australia mobilny marketing ... butelek i zamieszanie spowodowane przedłużeniem oferty - z końca marca do 30 kwietnia. Marketing mobilny to wielki rynek nie tylko w Australii, ale również na ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Etyka w reklamie
13:04 06.10.2005
O etyce w reklamie oraz możliwości zwalczania nieuczciwego i sprzecznego z dobrymi obyczajami przekazu komercyjnego na drodze samoregulacji dyskutowali w siedzibie "Rzeczpospolitej" przedstawiciele Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Stowarzyszenia Norm w Reklamie, środowisk akademickich, a także organizacji zrzeszających ...
Tematy: etyka w reklamie, reklama, marketing, akcje reklamowe -
Marketing
15:30 01.08.2005
Zespół działań mających na celu zidentyfikowanie i zaspokojenie potrzeb klientów.
Tematy: reklama, marketing -
DAGMAR - Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results
22:49 30.07.2005
Model określania celów reklamy służący do oceny jej rezultatów. Zasadniczo jest złożony z trzech części. Bada oddziaływania na konsumentów poszczególnych czynników kampanii promocyjnej (nazwa towaru, opakowanie, reklama itp.). Czynniki te konfrontuje z czynnikami przeciwnymi (zakłócającymi kampanię promocyjną) np. konkurencją. W tym celu tworzy ...
Tematy: reklama, marketing, DAGMAR, Defining Advertising Goals for Measured Advertisin -
Firmy europejskie i marketing
00:03 15.05.2005
... bardziej ograniczony niż w USA; • Europejscy szefowie działów marketingu preferują tradycyjne media do osiągania różnorodnych celów marketingowych, natomiast firmy z USA stosują marketing internetowy do pozyskiwania nowych klientów i przywiązywania ich do marki i produktu (tzw. trial & repeat); • Firmy europejskie koncentrują się silniej na ...
Tematy: Internet w marketingu, firmy europejskie, marketing -
Wykorzystać potencjał (i próżność) konsumenta
09:27 02.05.2005
... wszystkich reklamy word-of-mouth... Zjawisko angażowania konsumenta w proces powstawania produktów i usług oraz w zarządzanie marką z całą pewnością będzie przybierało na sile. Marketing przyszłości nie będzie miał nic wspólnego z wciąż dzisiaj popularną formułą monologu przedsiębiorstwa skierowanego do konsumentów. Obowiązującą formułą stanie się ...
Tematy: marketing, przewaga konkurencyjna, potrzeby wyższego rzędu, rozwój przedsiębiorstwa -
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
13:38 09.04.2005
... zauważyć, co przed chwilą napisałem – „budować markę”. To ciekawe, że marketing zaczął posługiwać się pewnymi wskaźnikami, które są trudno przekładalne na wartości ... brandu? Tu wchodzimy w ślepą uliczkę. Do czego jednak zmierzam? Współczesny marketing, tworząc swój metajęzyk i metodologię położył nacisk na wskaźniki, których zadaniem jest zrobienie ...
Tematy: skuteczność kampanii reklamowej, marketing, reklama, kampanie reklamowe -
Fałszywa darmowa reklama
00:05 01.04.2005
Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ...
Tematy: reklama, marketing, firmy wysyłkowe, Tele Verzeichnis Verlag -
Reklamy powinny być cool
13:12 17.03.2005
... . Mirosław Laszczak jest wykładowcą Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym. kontakt: miroslawlaszczak@wp.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
Tematy: reklama, marketing, kampanie reklamowe, kreowanie marki -
Marketing dla MSP - segmentacja rynku
00:03 10.02.2005
... , angliści postanowili wykorzystać tę niszę rynkową i skupić swą uwagę wyłącznie na grupie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Artykuł jest fragmentem książki "Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw" wydanej przez BL Info Polska Sp. z o.o. Bratumiła Pawłowska jest pracownikiem wydawnictwa BL Info Polska i zajmuje się ...
Tematy: grupy nabywców, nisza rynkowa, segmentacja rynku, MSP
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT