marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
Marketing 6.0 zmienia świat zakupów
09:30 20.11.2017
... Mowa tu chociażby o możliwościach, jakie daje rejestrowanie danych klienta, dynamiczna reklama kontekstowa czy zintegrowana strategia multichanellowa. Uosobieniem nowych trendów jest Marketing 6.0, a więc zbliżanie się do klienta poprzez komunikację kontekstową, która gwarantować ma nie tylko wybór najwłaściwszego dla danego adresata przekazu, ale ...
Tematy: marketing, marketing 6.0, skuteczność reklamy, customer experience -
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
11:17 08.11.2017
... one decydują o kierunku, w którym zmierzają działania firm. Jak wpływa to na świat szeroko pojętego marketingu? Wykorzystaj potencjał green marketingu Green marketing, nazywany też ekomarketingiem albo marketingiem zielonym, jako właściwie użyte narzędzie może przysłużyć się kreatywności marketingowców. Za spójność marki odpowiadają przede ...
Tematy: green marketing, marketing, skuteczna reklama, jak podnieść sprzedaż -
5 kroków do skutecznej bazy klientów
12:11 31.10.2017
Obszerna baza klientów to klucz do rozwijania działalności i to nie tylko w branży e-commerce. Jak ją stworzyć? Jednym ze sposobów jest mailing, ale praktyka pokazuje, że to narzędzie często bywa zawodne. Interesującą alternatywą może być wykorzystanie web push notyfikacji. Oto 5 zasad, o których warto pamiętać, decydując się na ich zastosowanie. ...
Tematy: marketing, pozyskiwanie klientów, jak zwiększyć sprzedaż, web push notyfikacje -
3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel
00:20 14.10.2017
O rewolucji cyfrowej zaczęto mówić już w latach dziewięćdziesiątych minionego wieku. Od tego czasu zastosowanie kampanii omnichannel zdołało już dalece wykroczyć poza swoje pierwotne, detaliczne korzenie i objąć także działania marketingowe. O ile jednak samo korzystanie z wielu kanałów nie wydaje się niczym bardzo skomplikowanym, o tyle już o ...
Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż -
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
10:16 11.10.2017
... pracy tych pionów, a ocena ma charakter uznaniowy – podkreśla Adam Sanocki z Attention Marketing. Marketing na ślepo Badanie wykazało również, że jedynie 35 proc. firm ... najważniejszych w najbliższej przyszłości wymieniają między innymi reklamę behawioralną (52 proc.), content marketing (46 proc.), reklamę natywną (39 proc.) oraz brand journalism ...
Tematy: marketing, PR, działy PR, reklama i promocja -
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
10:08 03.10.2017
... . Czytaj także: - 4 największe patologie sprzedaży - nie tylko w branży finansowej - E-mail marketing: uwzględniaj cykl życia klienta Jak pozyskiwać leady? Firmy mają różne sposoby na pozyskiwanie leadów. Może to być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane reklamy w mediach społecznościowych, mailingi i newslettery ...
Tematy: lead generation, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
Sztuczna inteligencja zarobi dla firm przeszło 1 bln USD
00:31 01.10.2017
... że wykorzystanie tej ostatniej w rozwiązaniach wspomagających sprzedaż, obsługę klienta i marketing przełoży się na zintensyfikowanie rozwoju gospodarczego. Szacuje się, ze ... rozwiązania CRM, które należy rozumieć jako zintegrowane narzędzia wspierające marketing, sprzedaż i obsługę klienta. W skali globalnej do 2021 r. rozwiązania wyposażone w ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, postęp technologiczny -
3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września
10:14 21.08.2017
Sierpień to jeden z bardzo istotnych miesięcy w branży e-commerce. Po wakacyjnym sezonie ogórkowym branża zaczyna przezywać spore ożywienie związane z początkiem roku szkolnego. Dane RTB House wskazują, że właśnie w tym okresie mamy do czynienia ze znacznym wzrostem zainteresowania ofertą sklepów internetowych. Jest to zatem dogodny moment, aby ...
Tematy: kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż, skuteczna reklama, marketing -
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
00:45 29.07.2017
... danych w oddzielnych systemach. W grupie underperformers brak jest zarówno budżetów na działania związane z wdrożeniem rozwiązań AI jak i odpowiednich umiejętności. Tech Marketing na fali Marketing intensywnie inwestuje w nowe technologie (głównie w AI, IoT i DMP), aby pozostawić w tyle konkurentów. High performers średnio używają od 15 do ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama -
Skuteczna reklama według deweloperów
10:16 01.06.2017
... reklama w branży deweloperskiej opiera się dokładnie na tych samych narzędziach, jak każda inna reklama. Najskuteczniejsze są różne działania przeprowadzane równolegle. Marketing internetowy ma ogromne znaczenie, ponieważ internet jest kanałem komunikacji, dzięki któremu możemy bardzo szybko dotrzeć do potencjalnych klientów. E-mailing, social ...
Tematy: skuteczna reklama, marketing, deweloperzy, sprzedaż mieszkań
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT