marketing - wiadomości i porady tematyczne
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
00:20 10.03.2017
Wchodzimy w erę cyfrowej gospodarki napędzanej przez gigantyczne zbiory danych. Na sukces w nowej rzeczywistości będą mogły liczyć te firmy, które zgłębią sztukę ich monetyzacji. Proces ten polega na wykorzystaniu cyfrowych informacji zawartych w Big Data do sprzedaży, marketingu czy optymalizacji działań biznesowych. Marketerzy na całym świecie ...
Tematy: Big Data, analityka danych, marketing, skuteczny marketing -
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
10:15 23.01.2017
... działania na wielu kanałach nie pamiętając o ich aspekcie sprzedażowym. Prosta formuła dla Inbound wygląda tak: Inbound Marketing = Performance Marketing (przede wszystkim SEO i PPC - generowanie ruchu i analityka) + Content Marketing (dystrybucja treści w sieci) Jaki sens ma dla nas Inbound? Jego zadaniem jest zainteresowanie klientów ofertą ...
Tematy: Inbound marketing, marketing, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa -
Polskie narzędzia marketingu, które warto poznać
12:53 03.01.2017
... , British Council, EuroCash, Energa, za10groszy.pl, Totolotek, CzasNaButy.pl czy Aviva. Podobne polskie narzędzia marketingu: smsapi, promosms, mProfi 5. EmailLabs – e-mail marketing EmailLabs to serwer SMTP w chmurze, który powstał z myślą o podmiotach posiadających już system generujący wysyłkę e-mail (np. system sklepowy, bilingowy, księgowy ...
Tematy: marketing, narzędzia marketingowe, narzędzia marketingu, komunikacja z klientem -
Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta
14:22 15.09.2016
... Zarówno cele, jak i sama treść powinny być uzupełniane na bieżąco. Marketing wielokanałowy jest skuteczny tylko wtedy, gdy wszyscy zaangażowani w projekt są ... stronach internetowych albo dostawać notyfikacje push. Wieczorami często sięgamy po druk. Dzięki Marketing Automation możemy aktywować odpowiednie komunikaty bazując na zachowaniu klienta, na ...
Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama -
Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem
12:47 06.09.2016
... wcześniej miał zbudowaną świadomość marki lub usługi – mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki wiadomości SMS. Warto ... się dużym zainteresowaniem trend w marketingu, tak jak wcześniej np. multichannel lub marketing automation. Ten ostatni zresztą nie traci na popularności, wręcz przeciwnie – jego ...
Tematy: omnichannel, wielokanałowość, komunikacja marketingowa, marketing -
Igrzyska olimpijskie w marketingu: 5 złotych medali
00:20 23.08.2016
... lekcję z analityki. Inaczej wartościowe informacje o np. preferencjach zakupowych konsumentów zostają niewykorzystane, a nietrafiona personalizacja nie osiąga efektów zbliżonych do oczekiwanych. Marketing mobilny – wreszcie bieg po zwycięstwo bez falstartu „Rok mobile” ogłaszano już wielokrotnie, aby po fakcie okazywało się, że optymistyczne ...
Tematy: marketing, Customer Lifetime Cycle, programmatic buying, Big Data -
Jak przyciągnąć kibiców na stadiony? Ekstraklasa ma na to sposoby
11:38 25.07.2016
... . „Bądź świadkiem historii!” – zachęcał kibiców Piast. Sam jestem kibicem i bardzo podobają mi się tego typu wiadomości – mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl. – To bardzo pozytywne zjawisko, że klub poszukuje nowych kanałów komunikacji z fanami i nie poprzestaje na standardowym wywieszaniu plakatów ...
Tematy: kluby piłkarskie, przychody klubów piłkarskich, ekstraklasa piłkarska, kibice -
Co ma Brexit do promocji?
12:01 01.07.2016
W Real Time Marketingu liczy się pomysłowa reakcja na nieoczekiwane zdarzenia. Wykreowane akcje niekiedy wzruszają, innym razem bawią, a jeszcze kolejnym – angażują. Zawsze wspólnym celem jest wywołanie zainteresowania ze strony odbiorców, od których zależy viralowy sukces inicjatywy. Dziś takim marketingowym polem do popisu staje się Brexit. Nie ...
Tematy: marketing, promocja firmy, Real Time marketing, Brexit -
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
12:17 14.06.2016
... częściej w porównaniu z grupą Moderate performers i 3-krotnie częściej w porównaniu z Underperformers. 77% ogółu firm przyznaje, że inwestycje w marketing mobilny dają zwrot (ROI). W 2015 r. odsetek ten wynosił tylko 31%. Marketing mobilny to obszar, w którym w ostatnim roku firmy odnotowały największy wzrost wydatków – od 98% na aplikację ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama -
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
13:10 27.05.2016
... . Naturalnie wielu marketerów sięga po różne narzędzia wsparcia sprzedaży i łączy je ze sobą tworząc w ten sposób kompleksowe, zintegrowane kampanie. Często marketing SMS jest częścią większego projektu, dlatego wyłuskanie danych dotyczących ich wpływu na średnią sprzedaż jest bardzo trudne. Warto jednak patrzeć ...
Tematy: kampania SMS, wysyłanie SMS, marketing, masowa wysyłka SMS
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- wynagrodzenia
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- tendencje na rynku pracy
- koszty uzyskania przychodów
- podatek dochodowy
- podatek VAT
- ulgi podatkowe
- opodatkowanie VAT
- e-commerce
- oferty pracy
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- media
- obowiązek podatkowy VAT
- faktura VAT