media - wiadomości i porady tematyczne
-
Kadra zarządzająca w social media III kw. 2011
10:26 23.11.2011
... zmienił się układ nazwisk w czołówce i mediów społecznościowych zainteresowanych szefami największych przedsiębiorstw w Polsce. Tym razem nie zadziałała zasada, że użytkownicy social media mają inne zdanie niż dziennikarze, co do tego, kto jest najbardziej interesującym „Bossem Polskiej Gospodarki”. Liderzy rankingu mediów społecznościowych zajmują ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów -
Polskie górnictwo w mediach
12:38 22.11.2011
... Sebastian Bykowski, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, firmy będącej współautorem raportu. Najwięcej uwagi branży górniczej poświęcały media regionalne, a przodowały w tym obszarze media śląskie (1683 publikacje). Poza Śląskiem najwięcej o górnictwie pisano w województwach małopolskim i mazowieckim, jednak były to wielkości o rząd ...
Tematy: górnictwo, przemysł wydobywczy, spółki wydobywcze, media -
Monitoring mediów - aspekty prawne
14:00 16.11.2011
... Zgodnie z ogólnymi zasadami, prawa autorskie przysługują twórcy utworu, a korzystanie z niego wymaga zgody autora. Jeżeli chodzi o materiały przygotowane przez firmy monitorujące media pod postacią różnego rodzaju analiz, raportów, statystyk przedstawiających zestawienia informacji zamówionych przez klienta, to tego typu dzieła (jako całość) mogą ...
Tematy: monitoring mediów, monitoring pracy, monitoring Internetu, public relations -
Najczęściej cytowane media IX 2011
00:12 31.10.2011
... Radio Maryja) oraz jeden portal (gazeta.pl). Tematyka We wrześniu media cytowały inne media głównie w kontekście wyborów parlamentarnych, polityki polskiej i rankingów i ... gazeta.pl zawdzięcza przedwyborczym rankingom, chętnie cytowanym przez inne media. Media ekonomiczne Najczęściej przywoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu, portalem ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Wizerunek medialny specjalisty PR
12:32 10.10.2011
... Społecznych WSG w Bydgoszczy. Przekaz na temat pracy w branży PR najbardziej widoczny był w mediach ogólnopolskich. Ukazało się w nich 89% wszystkich materiałów. Media regionalne wykazały się znacznie mniejszą aktywnością – publikacje zamieszczone na łamach prasy regionalnej i lokalnych portali internetowych stanowiły 11 proc. wszystkich materiałów ...
Tematy: media, prasa, telewizja, Internet -
Telewizja płatna w Polsce
11:02 10.10.2011
Ilu jest w Polsce operatorów płatnej telewizji i jak wygląda konkurencja pomiędzy nimi? Co jest popularniejsze - antena satelitarna czy kablówka? Ile jest kanałów polskojęzycznych lub HD? Odpowiedzi na te i inne pytania przynosi najnowszy raport UOKiK. Pod koniec lat 80. zaczęły w Polsce powstawać pierwsze telewizje kablowe, a w 1990 roku pojawiła ...
Tematy: media, telewizja, rynek telewizyjny, telewizja płatna -
Najczęściej cytowane media VIII 2011
12:28 28.09.2011
... Biznesu, Przegląd Sportowy, Polityka, Gazeta Polska), 2 stacje telewizyjne (TVN24 i TVN), oraz 2 stacje radiowe (RMF FM, TOK FM). Tematyka W sierpniu media cytowały inne media głównie w kontekście polityki polskiej i informacji ekonomicznych. Na trzecim miejscu wśród najbardziej popularnych tematów cytowań znalazły się wiadomości z życia gwiazd ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Ulubione media polskich przedsiębiorców
00:10 19.09.2011
... ,9% oraz Polskie Radio Program III, które cieszy się sympatią 13,8% badanych. Przeprowadzone przez nas badanie miało na celu wysondowanie, które media cieszą się największą popularnością wśród polskich przedsiębiorców. Przekrój firm, które wzięły udział w naszej ankiecie zbliżony jest do jego układu w skali ...
Tematy: media, badanie firm, źródła informacji, popularność mediów -
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011
00:16 11.09.2011
Aż czterech z dziesięciu czołowych przedsiębiorców w Polsce stroni od mediów - dowiadujemy się z raportu "Najbogatsi Polacy" przygotowanego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". O pozostałych w mediach mówi się raczej niewiele. Czy to ich przemyślana strategia? I dlaczego dziennikarze nie interesują się osobami, od decyzji których zależy często ...
Tematy: media, telewizja, prasa, Internet -
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni
09:28 02.09.2011
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w pierwszym półroczu najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody ...
Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni