media - wiadomości i porady tematyczne
-
Najczęściej cytowane media VII 2011
10:50 31.08.2011
... powoływano się jeszcze cytując te gazety? W przypadku Faktu była to katastrofa pod Smoleńskiem a Super Expressu – polityka polska. Tematyka W lipcu media cytowały inne media głównie w kontekście polityki polskiej, katastrofy pod Smoleńskiem oraz informacji ekonomicznych. Wyróżniły się też pojedyncze tematy, m.in. zamachy w Norwegii i rozwiązanie ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Najbardziej dochodowe programy TV w I poł. 2011 r.
00:05 15.08.2011
... Be the Music), Tomasz Lis na Żywo, Sprawa dla Reportera, Bitwa na Głosy i Szymon Majewski Show – wyjaśnia Michał Bakalarczyk senior media planner z PanMedia Western. NAJBARDZIEJ DOCHODOWI CELEBRYCI Robert Janowski - 78,3 mln zł Wojewódzki/Mozil/Sablewska - 58,4 mln zł Ewa Drzyzga - 47,6 mln zł ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Media a polska prezydencja w UE
10:26 12.08.2011
Na podstawie liczby doniesień medialnych można wnioskować, że społeczny poziom wiedzy na temat polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej powinien być wysoki. Przeciętnie w lipcu 2011 roku statystyczny Polak miał szansę zetknąć się z informacją na temat prezydencji aż 821 razy - podała agencja informacyjna "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ...
Tematy: media, telewizja, Internet, monitoring mediów -
Kadra zarządzająca w social media II kw. 2011
12:13 09.08.2011
... miejsce - podaje Instytut Monitorowania Mediów. Mainstreamowe media mają wpływ na kształtowanie opinii W najnowszym Kompasie Social Media, obejmującym okres od maja do lipca ... powrócili po latach w nowej, społecznościowej odsłonie w ramach projektu Kompas Social Media. Badanie wykonano na podstawie 6 776 materiałów internetowych, w których pojawili ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, monitoring mediów -
Telewizyjne serwisy informacyjne VI 2011
00:16 08.08.2011
Agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów kontynuowała w czerwcu 2011 roku badanie zawartości głównych wydań czterech telewizyjnych serwisów informacyjnych o największej liczbie widzów. Z analizy wynika m.in., że największą liczbą tematów pochwalić się może "Panorama". W czerwcu było ich 347. Na drugiej pozycji uplasowały się " ...
Tematy: media, analiza mediów, telewizja, serwisy informacyjne -
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
11:18 29.07.2011
... inwestycji w tym okresie, wzrost rynku wyniósłby 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w ... . Ich udział w wygenerowanych na rynku EqGRP wzrósł o 40%. II. Media Radio Z raportu wynika, że najwięcej reklam radiowych wyemitowano w stacjach miejskich i regionalnych. ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Najczęściej cytowane media VI 2011
10:55 27.07.2011
... Karolak zaprosił na urodziny Napieralskiego oraz cenne informacje kto i gdzie będzie teraz zasiadał w jury którego z telewizyjnych show. Tematyka W czerwcu media cytowały inne media głównie w kontekście polityki polskiej, rankingów i sondaży oraz informacji ekonomicznych. Wyróżniły się też pojedyncze tematy, m.in.: sprawa wypowiedzi o. Rydzyka ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Najczęściej cytowane media V 2011
09:53 28.06.2011
... rankingu szkół wyższych przygotowanego przez dziennik wspólnie z miesięcznikiem Perspektywy. Jak co roku informacje o pozycji poszczególnych uczelni były chętnie podawane przez media w regionach. Powrót tematu tajnych więzień CIA w Polsce był z kolei najczęstszym powodem cytowań Gazety Wyborczej. Gazeta doniosła, że prokurator prowadzący sprawę ...
Tematy: media, najbardziej opiniotwórcze media, prasa, monitoring mediów -
Biura podróży a reklama radiowa
09:52 17.06.2011
... reklamowe we wszystkich mediach 121,5 mln zł (wszystkie dane cennikowe, Kantar Media). Co dziesiąta złotówka trafiła do stacji radiowych, jednak w mediamiksach ... AdBranch Sylwia Kolińska, dyrektor marketingu w Triadzie. W Triadzie radio bardzo często włączane jest do media planów kampanii akcji specjalnych, np. ofert z okazji Dnia Kobiet, świąt, ...
Tematy: media, reklama, radio, reklama radiowa -
Radio w Internecie - zwyczaje słuchaczy
12:30 15.06.2011
... strony internetowej – w ten sposób słucha ich 81 proc. badanych. Co trzeci (35 proc.) używa playera – najczęściej jest to WinAmp i Windows Media Player. Mniejszą popularnością niż radio online cieszą się w Polsce podcasty – korzysta z nich 28 proc. badanych, z czego połowa rzadziej niż raz ...
Tematy: media, Internet, radio, radio internetowe