eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyPoczta Polska

Poczta Polska - wiadomości i porady tematyczne

  • Usługi pocztowe - poradnik konsumenta

    Usługi pocztowe - poradnik konsumenta

    13:20 27.12.2010

    ... , powierzony jest jednemu podmiotowi gospodarczemu - Poczcie Polskiej S.A.; podstawowym przedmiotem działalności Poczty Polskiej S.A. jest świadczenie powszechnych usług pocztowych, jednakże Poczta Polska ma również uprawnienia do świadczenia innych usług pocztowych; powszechne usługi pocztowe stanowią segment prawnie regulowany, zatem winny być ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, przesyłki pocztowe, terminowość przesyłek
  • Bank Pocztowy otwiera mikrooddziały

    Bank Pocztowy otwiera mikrooddziały

    00:14 05.08.2010

    W placówkach pocztowych pojawiły się pierwsze mikrooddziały - specjalne punkty z pełną dostępnością do baz, systemów i aplikacji bankowych obsługiwane przez pracowników Banku Pocztowego. Przedstawiciele banku wierzą, że stworzenie mikroodziałów pozytywnie wpłynie na efektywność sprzedaży oraz jakość obsługi klienta. Projekt mikrooddziałów to jeden ...

    Tematy: usługi bankowe, Bank Pocztowy, placówki bankowe, Poczta Polska
  • Paczki pocztowe: terminowość IV 2009 - IV 2010

    Paczki pocztowe: terminowość IV 2009 - IV 2010

    00:13 01.08.2010

    ... 2009 r. do 26 kwietnia 2010 r. Okazuje się, że nie wszystkie postawione przed pocztowcami cele zostały osiągnięte. Poprzez badanie sprawdzono, czy Poczta Polska SA spełnia cele w zakresie terminowości doręczeń określone w Załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, paczki pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2009

    Poczta Polska: jakość usług w 2009

    09:42 26.05.2010

    Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport z badań jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o ilości i rodzajach zgłoszonych reklamacji oraz sposobie ich rozpatrzenia w 2009 roku. W roku 2009 Prezes UKE, wypełniając obowiązek wynikający z art. 55 ust. 1 ustawy ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Rynek usług pocztowych 2009

    Rynek usług pocztowych 2009

    10:40 20.05.2010

    ... się na stałym poziomie. Głównym beneficjentem korzyści z działalności w tym dość stabilnym obszarze rynku pozostaje Poczta Polska, której udział w ogólnym wolumenie tych przesyłek w 2009 roku wyniósł 99,96%, a w przychodach - 99, ... Elektronicznej przez operatorów pocztowych. Sprawozdania za 2009 rok przedstawił operator publiczny, czyli „Poczta Polska ...

    Tematy: rynek usług pocztowych, usługi pocztowe, Poczta Polska, przesyłki pocztowe
  • Przesyłki listowe: terminowość IX 2009

    Przesyłki listowe: terminowość IX 2009

    10:36 27.11.2009

    ... w badanym okresie zaledwie co druga przesyłka listowa priorytetowa przesyłana za pośrednictwem Poczty Polskiej SA trafiła do adresata dzień po wysłaniu. Poczta Polska SA nie osiągnęła większości celów dotyczących terminowości doręczeń, zapisanych w rozporządzeniu ministra infrastruktury. Nie były zrealizowane cele dotyczące terminowości doręczeń ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Poczta Polska: jakość usług w 2008

    Poczta Polska: jakość usług w 2008

    13:34 01.06.2009

    ... (Dz. U. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) przeprowadził badania jakości powszechnych usług pocztowych uzyskanej przez operatora publicznego - p.p.u.p. Poczta Polska, w tym m.in. w zakresie: wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek listowych zwykłych, wskaźnika terminowości doręczania paczek pocztowych, trybu i sposobu rozpatrywania reklamacji ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Terminowość przesyłek listowych 2008

    Terminowość przesyłek listowych 2008

    13:39 20.03.2009

    Urząd Komunikacji Elektronicznej zaprezentował wyniki badania terminowości przebiegu przesyłek listowych nierejestrowanych doręczanych przez Pocztę Polską w obrocie krajowym prowadzonego w 2008 roku. Przeprowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej badanie miało na celu stwierdzenie, czy terminowość doręczania przez Pocztę Polską ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • UKE: lepsza terminowość przesyłek

    UKE: lepsza terminowość przesyłek

    01:01 04.01.2009

    Urząd Komunikacji Elektronicznej zaprezentował wyniki badania terminowości doręczania przez Pocztę Polską paczek pocztowych priorytetowych i ekonomicznych w obrocie krajowym w okresie maj-wrzesień 2008 r. Przeprowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej badanie miało na celu stwierdzenie, czy terminowość doręczania paczek pocztowych ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe
  • Przesyłki listowe doręczane nieterminowo

    Przesyłki listowe doręczane nieterminowo

    00:33 04.11.2008

    Urząd Komunikacji Elektronicznej zaprezentował wyniki badania terminowości przebiegu przesyłek listowych nierejestrowanych doręczanych przez Pocztę Polską w obrocie krajowym prowadzonego od września 2007 r. do czerwca 2008 r. Przeprowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej badanie miało na celu stwierdzenie, czy terminowość doręczania przez ...

    Tematy: Poczta Polska, jakość usług pocztowych, usługi pocztowe, przesyłki pocztowe

poprzednia  

1 ... 4 5 6 ... 9

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: