reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
11:00 21.04.2015
... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie reklamowym ...
Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Landing page: mała litera przyciąga uwagę
14:26 20.04.2015
Dlaczego nazwy lotnisk, ulic i drogowskazy z nazwami miast na autostradach pisane są małymi literami? Warto wiedzieć, bo takie same zasady obowiązują na landing pages, których celem jest zbieranie leadów. Na landing page trafiają użytkownicy, którzy wskutek działań marketingowych wykonali określoną czynność, np. kliknęli w baner, link sponsorowany ...
Tematy: landing page, landing pages, marketing, marketing internetowy -
Fitness marketing online – zrób to skutecznie
15:11 13.04.2015
... kliknięcia/mc), a „zumbą” – mieszkańcy Krakowa (800 wyświetleń i 239 prognozowanych kliknięć/mc). W Gdańsku warto promować „nordic-walking”, którego reklama może być wyświetlona 825 osobom i kliknięta przez 342 potencjalnych klientów. Reklama doprecyzowana geograficznie Na koniec specjaliści z Blink.pl sprawdzili, jak będą kształtować się ceny za ...
Tematy: reklama fitness, kluby fitness, fitness, marketing -
Rynek reklamy online w Polsce 2014
11:29 08.04.2015
... wzrostu. – Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. Udział poszczególnych formatów w torcie reklamowym online nie zmienił się znacznie w stosunku do 2013 roku. Reklama graficzna, marketing w wyszukiwarkach oraz ogłoszenia odnotowały wzrosty, podczas gdy e-mail marketing niewielki spadek. Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama w Internecie na ryczałcie ewidencjonowanym
13:47 26.01.2015
... internetowej, na zlecenie podmiotu trzeciego (reklamodawcy) jego bannery, czy inne materiały promujące, jak też linki do strony internetowej reklamodawcy. Taka reklama jest wyświetlana każdemu użytkownikowi, który odwiedzi stronę znajdującą się na danej domenie. Na stronie internetowej może być zamieszczanych wiele reklam ...
Tematy: podatek od najmu, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, ryczałt od przychodów z najmu, skala podatkowa -
Trendy internetowe: w listopadzie triumfuje Wedel i RMF.FM
00:55 14.01.2015
... Liczą się ludzie były zdecydowanie gorzej oceniane na wszystkich wymiarach wizerunkowych, poza wymiarem istotności (przekazuje ważne informacje). Reklama mBanku dostrzeżona została przez 29% internautów i oceniona jako reklama zrozumiała i przekazująca ważne informacje, podczas gdy kampania ING – mająca wsparcie pozostałych mediów – jako zrozumiała ...
Tematy: badania internautów, reklama internetowa, reklama mobilna, reklama -
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
13:43 13.01.2015
... Polska (kampania AdWords), Serce i Rozum (Pięcioraczki i Powrót do Szkoły). Wysoko w rankingu znalazły się również kampanie PZU (Wybierz najmocniejszą cechę Thora), reklama kredytut hipotecznego Eurobank (Piotr Adamczyk na joggingu) oraz kampania Avon Polska i E. Wedel. Informacje o badaniu W badaniu uwzględnione zostały tylko kanały, które ...
Tematy: YouTube, marki, najpopularniejsze marki, badania internautów -
Reklama online - trendy 2015
00:22 01.01.2015
... precyzyjnie dobierać przekaz reklamowy do konkretnego klienta. Nie będzie już potrzeby dzielenia ich na określone grupy, a reklama będzie dopasowana do zainteresowań i faktycznych potrzeb konkretnego konsumenta. Reklama osobista pozwoli również na zwiększanie lojalności obecnych klientów. Jego zdaniem, firmy mogą w ten sposób nie tylko ...
Tematy: reklama, reklama online, reklama internetowa -
Retargeting: 5 pytań i odpowiedzi, które pomogą Ci wybrać jego rodzaj
00:30 22.12.2014
Aby dobrze przygotować się i wybrać wariant reklamy retargetowanej dla siebie warto odpowiedzieć na kilka pytań. 5 pytań na jakie pytania warto odpowiedzieć, aby skutecznie dobrać rodzaj komunikacji i technologii w ramach retargeting: Jakie są statystyki strony www? ilu użytkowników miesięcznie odwiedza stronę? Generalnie, im mniejsze statystyki ...
Tematy: retargeting, reklama online, reklama internetowa, działania reklamowe -
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
15:39 11.12.2014
... poziomie 5,1%. Szacuje się, że również w nadchodzącym roku polski rynek reklamy doczeka się ponad 3-procentowego wzrostu. Najszybciej rosnącą grupą wydatków jest reklama internetowa. Z kolei systematycznie kurczą się budżety przeznaczone na reklamę w prasie. Za sprawą osiągniętego w III kwartale wyniku PKB oraz nadspodziewanie silnego wzrostu ...
Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, rynek reklamy
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- sztuczna inteligencja
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe