reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Czy reklamy znikną z powodu nowej daniny?
00:35 09.02.2021
... ponownie dosyć arbitralnie podchodzi się do pewnych kategorii produktów, traktując je nieproporcjonalnie w stosunku do innych. W uzasadnieniu brakuje wytłumaczenia, dlaczego właśnie reklama tych produktów ma wiązać się z wyższą składką. Motywów można się jedynie domyślać – dodaje dr Uchańska. W projekcie wskazano zasady obliczania składki ...
Tematy: reklamy, reklama, reklama tradycyjna, reklama internetowa -
IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?
12:15 02.02.2021
... wartość rynku reklamowego online wzrosła o 1%, by przekroczyć rekordową granicę 5 mld zł. Ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna (obejmująca formaty statyczne oraz wideo) z udziałem na poziomie 43%. Marketing w wyszukiwarkach, który zanotował dość wysoki indeks wzrostu, istotnie nadrobił ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online
10:17 16.11.2020
... Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada
10:54 14.10.2020
... spadek. Podobna sytuacja miała miejsce również w Europie. Spadków nie uniknęła również reklama wideo. Po wzroście w pierwszej połowie roku, w III kwartale wskaźniki widoczności reklam ... w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama wideo jest wyświetlana. Różnic tych nie można zidentyfikować, obserwując ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
11:07 14.07.2020
... , że najczęściej problemem jest nieoptymalne pozycjonowanie. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
11:31 30.04.2020
Wybuch pandemii dotknął wszystkie dziedziny życia i gospodarki. Rynek reklamy w internecie nie jest pod tym względem żadnym wyjątkiem. Negatywne skutki COVID-19 odczuwa zdecydowana większość (87%) firm z branży. Co więcej, jeśli koronawirus nadal będzie się rozprzestrzeniał, to co piąta z nich najprawdopodobniej zniknie z rynku jeszcze w tym roku ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
11:29 24.04.2020
... , której widoczność wzrosła z 74% do 78%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla ...
Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy -
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
13:19 31.03.2020
... iż nie stanowią one materiału redakcyjnego.” Oznaczenie może mieć różną formę. Może to być „Artykuł sponsorowany”, „Reklama”, „Informacja handlowa”… Jeśli nie przekonuje nas argument prawny i przyjdzie nam do głowy pomysł tego ... . Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...
Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy -
13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu
14:15 17.03.2020
... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa -
Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?
16:13 23.02.2020
... w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl
Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy
Podobne tematy:
- koszty podatkowe
- podatek od firmy
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- działalność gospodarcza
- cyberprzestępcy
- zagrożenia internetowe
- ulgi podatkowe
- e-commerce
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- podatek CIT
- źródła przychodów podatkowych
- rok 2016
- sztuczna inteligencja
- biura podróży
- sklepy internetowe
- social media
- media społecznościowe