eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyreklama internetowa

reklama internetowa - wiadomości i porady tematyczne

  • Czy reklamy znikną z powodu nowej daniny?

    Czy reklamy znikną z powodu nowej daniny?

    00:35 09.02.2021

    ... ponownie dosyć arbitralnie podchodzi się do pewnych kategorii produktów, traktując je nieproporcjonalnie w stosunku do innych. W uzasadnieniu brakuje wytłumaczenia, dlaczego właśnie reklama tych produktów ma wiązać się z wyższą składką. Motywów można się jedynie domyślać – dodaje dr Uchańska. W projekcie wskazano zasady obliczania składki ...

    Tematy: reklamy, reklama, reklama tradycyjna, reklama internetowa
  • IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    12:15 02.02.2021

    ... wartość rynku reklamowego online wzrosła o 1%, by przekroczyć rekordową granicę 5 mld zł. Ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna (obejmująca formaty statyczne oraz wideo) z udziałem na poziomie 43%. Marketing w wyszukiwarkach, który zanotował dość wysoki indeks wzrostu, istotnie nadrobił ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    10:17 16.11.2020

    ... Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada

    Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada

    10:54 14.10.2020

    ... spadek. Podobna sytuacja miała miejsce również w Europie. Spadków nie uniknęła również reklama wideo. Po wzroście w pierwszej połowie roku, w III kwartale wskaźniki widoczności reklam ... w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama wideo jest wyświetlana. Różnic tych nie można zidentyfikować, obserwując ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii

    Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii

    11:07 14.07.2020

    ... , że najczęściej problemem jest nieoptymalne pozycjonowanie. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    11:31 30.04.2020

    Wybuch pandemii dotknął wszystkie dziedziny życia i gospodarki. Rynek reklamy w internecie nie jest pod tym względem żadnym wyjątkiem. Negatywne skutki COVID-19 odczuwa zdecydowana większość (87%) firm z branży. Co więcej, jeśli koronawirus nadal będzie się rozprzestrzeniał, to co piąta z nich najprawdopodobniej zniknie z rynku jeszcze w tym roku ...

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci

    Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci

    11:29 24.04.2020

    ... , której widoczność wzrosła z 74% do 78%. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla ...

    Tematy: reklama online, reklama internetowa, reklama wideo, skuteczność reklamy
  • Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów

    13:19 31.03.2020

    ... iż nie stanowią one materiału redakcyjnego.” Oznaczenie może mieć różną formę. Może to być „Artykuł sponsorowany”, „Reklama”, „Informacja handlowa”… Jeśli nie przekonuje nas argument prawny i przyjdzie nam do głowy pomysł tego ... . Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...

    Tematy: artykuł sponsorowany, content marketing, działania marketingowe, marketing internetowy
  • 13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu

    13 najczęstszych błędów przy wysyłaniu mailingu

    14:15 17.03.2020

    ... i różnorodne kryteria targetowania. Pomożemy w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?

    Linki dofollow i nofollow - jakie są różnice i czy linki nofollow mają sens?

    16:13 23.02.2020

    ... w doborze tematów najlepszych do promocji. Pomożemy w przygotowaniu artykułów do publikacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@egospodarka.pl Skype: eGospodarka.pl

    Tematy: linki sponsorowane, reklama internetowa, artykuł sponsorowany, marketing internetowy

poprzednia  

1 ... 5 6 7 ... 20 ... 28

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: