reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Magmisie pod lupą UOKiK. Producent musi sprostować informacje
14:46 13.02.2018
... ekranu głosił, że żelki są dostępne w aptece. Konsumenci mogli odnieść mylne wrażenie, że jest to produkt leczniczy. - Rzetelna i zgodna z prawdą reklama powinna dostarczyć konsumentowi podstawowych danych na temat produktu. Taką informacją jest fakt, że Magmisie to suplement diety, a więc środek spożywczy ...
Tematy: suplementy diety, reklama, nieuczciwa reklama, ochrona konsumentów -
Wydatki reklamowe w listopadzie. Którzy reklamodawcy zaszaleli?
11:20 14.12.2017
... poprzedniego miesiąca, a trzecia - branży finansowej. Wydatki reklamowe w podziale na media Liderem wśród mediów, które wykorzystywano w promocji, okazała się telewizja - reklama telewizyjna pochłonęła przeszło 80 proc. wszystkich pieniędzy przeznaczonych na marketing. Względem października spadek zanotowały wydatki na reklamę w prasie. Farmacja ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, promocja i marketing -
UOKiK: RenoPuren Zatoki nie leczy
12:50 28.11.2017
... żywnością. Nie leczą – mówi Marek Niechciał, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. – Konsumenci nie potrafią odróżnić suplementu diety od leku, dlatego reklama musi rzetelnie informować o właściwościach produktu. Lek jest w świadomości odbiorców bardziej atrakcyjny od suplementu. Ponadto pod wpływem błędnych informacji rodzice mogli ...
Tematy: suplementy diety, reklama, nieuczciwa reklama, ochrona konsumentów -
Handel i wydatki na reklamę w I poł. 2017 r.
12:52 04.09.2017
... wydatki na reklamę. Tym razem analizie poddano pierwszą połowę br. i sektor handlowy (bez e-commerce). Z opracowania wynika m.in., że w badanym okresie reklama tej branży pochłonęła 492,7 mln zł, co jest wynikiem o 8% lepszym od uzyskanego w analogicznym okresie poprzedniego roku. Zdecydowanym liderem wśród reklamodawców ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny -
Reklamodawcy w TV: farmacja i długo długo nic
12:32 31.08.2017
Według domu mediowego Codemedia, największym reklamodawcą telewizyjnym minionego półrocza okazała się farmacja. Pierwszą pozycję zestawienia ponownie zajął Aflofarm z GRP na poziomie 114 551, 24, a za nim uplasowali się Polpharma oraz Unilever. Z TOP 10 wypadł T-Mobile, który ustąpił miejsca PepsiCo. Najnowsze zestawienie Codemedia dowodzi, że w I ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Rynek reklamowy nieco rozczarował
11:38 30.08.2017
... wzrostu spadła do 7,3%, przez co w całym półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach oraz magazynach spadła odpowiednio o 16,7% i 10,0%. Biorąc pod uwagę wolumen, najwyższy ...
Tematy: rynek reklamowy, reklama online, wydatki reklamowe, reklama -
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
12:08 17.08.2017
... półroczu br. wydatki, które branża e-commerce przeznaczyła na reklamę, okazały się o 8% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Największe budżety pochłonęła reklama w Internecie, która pozostaje ulubionym medium reklamodawców z tego sektora. Najhojniejszy w badanym okresie okazał się sklep internetowy Bon Prix, który wydał na ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce -
Branded content - reklama bez reklamy?
00:33 16.07.2017
... odbiorcę w pewną historię, przyciągamy jego uwagę i wywołujemy w nim emocje, które sprawiają, że dany spot intryguje i uwodzi zdecydowanie bardziej niż tradycyjna reklama. – wyjaśnia Magdalena Czmuda. Historia zamiast logo Konsumenci znacznie lepiej niż na standardowe reklamy, reagują na opowiadane historie. Branded content ma ...
Tematy: branded content, reklama, narzędzia marketingowe, jak podwyższyć sprzedaż -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
11:45 20.06.2017
... i kategorie Lwia część budżetu (96%), który branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w I kwartale br., posłużyła promocji farmaceutyków i parafarmaceutyków. 3% nakładów stanowiła reklama usług zdrowotnych (41% wzrostu rdr) a za 1% odpowiadała promocja sprzętu medycznego. Po raz kolejny już branża farmaceutyczna najchętniej promowała środki ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Podróże i turystyka tną wydatki na reklamę
00:45 30.05.2017
Przed nami najnowsza z analiz domu mediowego Codemedia. Tym razem pod lupę wzięto I kwartał br. oraz wydatki na reklamę, jakie w tym okresie poczynił Sektor Podróże i Turystyka. Okazuje się, że reklamodawcy z tego sektora podeszli do kwestii promocyjnych z dość dużą powściągliwością. Budżety reklamowe cięła zarówno gastronomia, jak i biura podróży ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, branża turystyczna
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy