reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakie wydatki reklamowe w e-commerce? Analizujemy 2016 rok
10:32 04.04.2017
Ubiegłoroczne wydatki reklamowe branży e-commerce okazały się o niemal 17 mln zł niższe niż rok wcześniej. Za taki obrót spraw odpowiedzialni są m.in. dwaj najwięksi reklamodawcy czyli Allegro i Zalando, którzy okroili swoje budżety na promocję o odpowiednio 45% i 39%. Nie wszyscy jednak oszczędzali - zajmująca trzecią pozycję rankingu spółka ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce -
Miliardowe wydatki na reklamę. Handel nie szczędzi na promocji
11:03 21.03.2017
Dom mediowy Codemedia przeanalizował ubiegłoroczne wydatki na reklamę w branży handlowej i dowiódł, że na promocję ostatnio nie szczędzono. Łączny budżet reklamowy wszystkich przeanalizowanych podmiotów przewyższył 1 miliard złotych, co względem poprzedniego roku oznacza wzrost na poziomie 25%. Zdecydowanym liderem okazał się Lidl, który nie tylko ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, handel detaliczny -
Suplementy diety nie leczą - przypomina UOKiK
10:55 22.02.2017
O tym, że suplementy diety to nie lekarstwa, przypomina się Polakom już od lat. Co jednak z tego, gdy reklamy tych produktów usilnie starają się nam wmówić że mamy do czynienia z preparatami, które leczą i są remedium na najróżniejsze dolegliwości. Zastrzeżenia w tej kwestii zgłasza UOKiK, który wszczął kolejne postępowania w sprawie nieuczciwych ...
Tematy: suplementy diety, reklama, nieuczciwa reklama, ochrona konsumentów -
Reklamodawcy w TV: w 2016 r. rządził Aflofarm, a kto z nim?
13:27 13.02.2017
Najbardziej aktywnymi reklamodawcami telewizyjnymi 2016 roku okazały się firmy trudniące się produkcją leków i suplementów diety - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Codemedia. Na miejscu lidera znalazł się Aflofarm, a tuż za nim uplasowała się Polpharma. W czołowej "10" zestawienia znalazł się również reprezentacja firm z branży FMCG oraz ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
W telewizji rządzi Lidl, T-mobile i Orange
12:24 23.01.2017
Według domu mediowego Codemedia, największymi reklamodawcami telewizyjnymi minionego roku okazali się Lidl, T-mobile i Orange. Z kolei najwyższym wzrostem nakładów na reklamę mógł pochwalić się Carrefour, który wydał aż o 553% więcej niż rok wcześniej. Grono marek, które zdołały w minionym roku przekroczyć próg 20 000 GPR w grupie 4+ powiększyło ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama telewizyjna -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
13:16 02.01.2017
... w analogicznym okresie minionego roku. W analizowanym okresie największą część budżetu pochłonęła reklama środków przeciwko przeziębieniom (18% udziału), tylko od stycznia do marca ... na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Co przyniesie zakaz reklamy leków OTC i suplementów?
10:29 28.12.2016
W połowie czerwca br. Konstanty Radziwiłł powołał specjalny zespół, którego zadaniem było uregulowanie kwestii związanych z reklamą leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych. Jednym z najbardziej kontrowersyjnych postulatów tego zespołu był zakaz reklamy leków OTC i suplementów diety. Instytut Badań nad ...
Tematy: reklama, zakaz reklamy, firmy farmaceutyczne, swoboda prowadzenia działalności gospodarczej -
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2016 r.
11:48 15.11.2016
Dom mediowy Codemedia przeanalizował wydatki na reklamę, które w I połowie br. ponieśli przedsiębiorcy reprezentujący branżę e-commerce. Z analizy wynika, że najczęściej reklamowaną grupą dóbr były - co nie jest właściwie żadnym zaskoczeniem - odzież i obuwie. Budżety reklamowe okazały jednak sporo mniejsze niż przed rokiem. Reklamodawcy wydali o ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, e-commerce -
Opłata reklamowa - stawki i kary
09:33 14.11.2016
... usytuowania takich obiektów, wraz z ich dopuszczalnymi gabarytami czy rodzajami materiałów budowlanych, z jakich mogą zostać wykonane). Podobnie będzie w sytuacji, gdy reklama została posadowiona bez wymaganego pozwolenia budowlanego czy zgłoszenia. Wysokość takiej kary to iloczyn pola powierzchni reklamowej oraz 40-krotność maksymalnej stawki ...
Tematy: opłata reklamowa, tablica reklamowa, reklama, szyld -
Opłata reklamowa - kto i za co musi ją uiścić?
00:15 12.11.2016
... lub służący ekspozycji reklamy wraz z jego elementami konstrukcyjnymi i zamocowaniami, o płaskiej powierzchni służącej ekspozycji reklamy (w szczególności baner reklamowy, reklama naklejana na okna budynków i reklamy umieszczane na rusztowaniu, ogrodzeniu lub wyposażeniu placu budowy, z wyłączeniem drobnych przedmiotów codziennego użytku ...
Tematy: opłata reklamowa, tablica reklamowa, reklama, szyld
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy