reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
11:14 30.05.2012
Oficjalni sponsorzy Mistrzostw Europy w piłce nożnej nie wykorzystali swojej szansy, aby zaistnieć z reklamowym przekazem w świadomości kibiców. Jak pokazała praktyka, lekcję z marketingu pilnie odrobiły natomiast podmioty niebędące sponsorami wydarzenia - wynika z najnowszego raportu agencji informacyjnej "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Liczne ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012 -
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
10:33 24.05.2012
... handlu. Całość wydatków w 2011 jest szacowana na 1.948 mln PLN, więc branża motoryzacyjna będzie alokować ok. 200 mln PLN. Czy reklama się opłaca? Interesująca jest ocena efektywności budżetów reklamowych, które przekładają się na sprzedaż samochodów. Średni koszt reklamy przypadający na jedno ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja -
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
10:37 11.05.2012
Szacowana wartość rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce w I kwartale 2012 roku wyniosła 20,64 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 19,17 mln zł, natomiast w 2010 roku - 18,2 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku o 4,7% - podaje raport opracowany przez CAM Media. W porównaniu z I kwartałem 2010 roku ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
00:10 30.04.2012
Serwis Marketingu Bezpośredniego www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno - Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w 2011 roku. Specjaliści przeanalizowali blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której ...
Tematy: przetargi, przetargi w Polsce, przetargi publiczne, ogłoszenia o przetargach -
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
09:40 19.04.2012
W 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. - 321,2 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Niektórzy marketerzy wydawali jednak na kampanie radiowe nawet połowę swojego budżetu reklamowego (dane cennikowe netto, ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę radiową 2011
10:19 29.02.2012
Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach - podał Komitet Badań Radiowych. Według raportu domu mediowego Starlink, rok 2011 zakończył się wzrostem rynku reklamowego ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
10:26 20.02.2012
Spółka CAM Media S.A. zaprezentowała raport o sytuacji na rynku reklamy wielkoformatowej w 2011 roku. To kolejne opracowanie analityczne opracowane przez firmę. Pierwszy raport dotyczący tego rynku ukazał się w maju 2010 r. Szacowana wartość rynku w ubiegłym roku wyniosła 83,68 mln zł, wobec 86,30 mln zł rok wcześniej. Spadek o 3 proc. to wynik ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Telekomy a reklama radiowa 2011
09:18 17.02.2012
W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. - 164 mln zł - przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z "Raportu AdBranch" opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych. Największym radiowym reklamodawcą ...
Tematy: edia, reklama, radio, reklama radiowa -
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
11:38 08.02.2012
... , jak również umożliwiają porównywanie kampanii online z kampaniami realizowanymi w innych mediach dla tego samego produktu i pozwalają ocenić ich wpływ na siebie. Reklama mailingowa W raporcie gemiusAdMonitor znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy ...
Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor -
Najbardziej dochodowi dziennikarze telewizyjni 2011
13:02 27.01.2012
Czołowi dziennikarze telewizyjni zaczynają przynosić telewizyjnym stacjom dochody reklamowe porównywalne z gwiazdami show businessu. Którzy prowadzący telewizyjne programy publicystyczne zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe ...
Tematy: media, telewizja, reklama, dziennikarze telewizyjni
Podobne tematy:
- zachowania konsumentów
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- inwestycje mieszkaniowe
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- cyberprzestępcy
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- ataki hakerów
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- cyberataki
- monitoring mediów
- deweloperzy